Көмектес септіктің сұрақтары

Қысқа мерзімді жоспар

|Білім беру ұйымының атауы |Казанка ОМ |
|Пәні: |Қазақ тілі |
|Педагогтің аты-жөні: |Жаксыбаева С.Ж. |
|Күні: |15.02.2023ж |
|Сынып: |2-4 сыныптар |
|Сабақтың тақырыбы: |2 сынып. 86. Зат есім |
| |4 cынып. 87. Көптік жалғаулы зат есімдердің |
| |септелуі |
|Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту |2 сынып: 2.1.1.1 - тыңдаған материал бойынша |
|мақсаты: |түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны |
| |бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру. |
| |4 сынып: 4.2.3.1 – мәтін мазмұны бойынша шешім |
| |табуға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап |
| |беру. |
| |4.4.2.3 – зат есімді септеу, тәуелденген |
| |сөздердің септелуін білу. |
| Сабақтың мақсаты |2 сынып: Зат есімнің сөз табы екенін ұғындыру; |
| |Мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар |
| |құрастыру және жауап беруді қалыптастыру; |
| |4 сынып: Мәтін бойынша шешім табуға бағытталған |
| |сұрақтар құрастыру; |
| |Көптік жалғаулы зат есімдердің септелуін түсіну; |
| |Сабақтың барысы |
|Сабақ-тың|Педагогтің әрекеті |Оқушының |Бағалау |Ресурс |
|жоспар-ла| |әрекеті | |тар |
|нған | | | | |
|кезең-дер| | | | |
|і | | | | |
|Сабақтың |I.Ұйымдастыру. |1.Мұғаліммен|Жарайсыңдар! | |
|басы |Сәлемдесу. |сәлемдеседі.| | |
|4 минут |Психологиялық дайындық. |2. | | |
| |« Көңіл-күй шаршысы» |Көңіл-күйлер| | |
| |Бағалау парақшасымен таныстыру. |ін | | |
| | |көрсетеді. | | |
|4 минут|Өткенді пысықтау. |Әр дұрыс |Дескриптор: | |
| |«Ашық микрофон» әдісі |жауапқа 1б. |1. Әр дұрыс | |
| |2с.Түбір сөз дегеніміз не? |қойып |жауапқа 1б. | |
| |4с. Қазақ тілінде қанша септік бар? |отырады. | | |
| |Атап бер. | | | |
| |2с. Қосымшаның қандай түрлері бар? | | | |
| |4с. Зат есім дегеніміз не? | |ҚБ: | |
| |Сұрақтарын айт. | |Жарайсыңдар | |
| |2с. Жұрнақ дегеніміз не? | | | |
| |4с. Септік жалғаулары дегеніміз не? | | | |
| |2с. Сөз таптарын ата? | | | |
| |4с. Көмектес септіктің сұрақтары? | | | |
| |Кіммен? Немен? | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |Карточканы | | |
| | |тотырады. | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |2 сыныпқа карточка тарату. | | | |
|Жаңа |1 б | | | |
|сабақ |Кім? Не? | |Жетондар | |
|3 мин |Не істеді? |Мәтінді |таратылады | |
| |Қандай? |мұқият | | |
| |Қанша |тыңдап | | |
| | |сабақтың | | |
| | |тақырыбын | | |
| | |анықтайды. | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |4 сынып: Құстар өзгеше болып | | | |
| |жаратылған құбылыс иесі. Бейне | | | |
| |біздің аспан әлеміндегі қорғаушымыз | | | |
| |сияқты. Себебі көк аспан олардың | | | |
| |туған мекені. Көкті құссыз, құсты |Сұрақтарға | | |
| |көксіз елестету қиын. Біздің |жауап | | |
| |көгімізде құстар сайрап жүрсе, |береді. | | |
| |жердегі адамдар да тыныш, бейбіт | | | |
| |өмір сүре алады.  | | | |
| |-Балалар мен бұл мәтінде не туралы | | | |
| |айттым деп ойлайсыңдар? (Құстар) | | | |
| |-Құстар деген сөзді сөз құрамына | | | |
| |талдайық. (Түбірі құс, -тар көптік | | | |
| |жалғауы.) | | | |
| |-Ал балалар біз қазақ тілінен қандай| | | |
| |тақырыпты өтіп жатыр едік? (Зат | | | |
| |есімнің септелуі) | | | |
| |1. Жалғау дегеніміз не? | | | |
| |2. Жалғаулардың қандай түрлерін | | | |
| |білеміз? | | | |
| |3. Көптік жалғау деніміз не? | |Дескриптор: | |
| |4. Қандай көптік жалғауларын | |Мәтінді | |
| |білеміз? | |түсініп оқиды| |
| |-Сонда бүгінгі сабақта не | | | |
| |істейтінімізді кім біледі, кім | |Мәтін мазмұны| |
| |болжады? (Құстар туралы әңгімелей | |бойынша сұрақ| |
| |отырып, көптік жалғаулы зат | |қояды | |
| |есімдерді септейміз) | |Қарамен |Видео |
|10 мин |Құстар сөзін топта септе айтамыз | |берілген |ролик |
| |13 жаттығу. |Видеоролик |сөздерді | |
| |3 б |көреді. |теріп жазып, | |
| |Мәтінді оқы, қарамен жазылған |Сұрақтарға |сөз құрамына | |
| |сөздерді көшіріп жазып, сөз құрамына|жауап |талдайды | |
| |талдайды |береді. | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |2 сынып: Балалар, жаңа тақырыпты | | | |
| |түсіну үшін видеоролик тамашалап |Мәтінді | | |
| |алуларыңды сұраймын. |мұқият | | |
| |1. Видеодан не түсіндіңдер? |тыңдайды. | | |
| |2. Бүгінгі сабағымыз не жайлы |Мәтін | | |
| |болмақ? |мазмұны | | |
| |3. Зат есім дегеніміз не екен? |бойынша | | |
| |4. Қандай сұрақтарға жауап береді? |сұрақтар | | |
| |Суреттерді көрсетіп қандай сұраққа |қояды. |Дескриптор: | |
| |жауап беретінін анықтаймыз. 1|Мәтінге ат |1. мәтінді | |
| |б |қояды. |түсініп | |
| |Қақазақ халқының да сан алуан салт- | |оқиды; 1б | |
| |дәстүрі бар. Халқымыздың салт- | |2.мазмұны | |
| |дәстүрлері қай халыққа болса да үлгі| |бойынша | |
|2 мин |боларлық. Қандай салт-дәстүрлерді | |бір-біріне | |
| |білемі? | |сұрақ қояды; | |
| |Олай болса 43 беттегі 6-жаттығуға | |1б | |
| |назар аударайық. Мәтінді мұқият | | | |
| |тыңдайды. | | | |
| |Тұмар анасымен қайда келді? | | | |
| |Олар не сатып алды? |Сұрақтардың | | |
| |Атасы мен әжесіне базарлыққа не |орнына зат | | |
| |әкелді? |есімдерді | | |
| | |тауып | | |
| |Мәтіннің аты: Базарлық. |жазады. | | |
| |2 б. | | | |
| |Сергіту сәті: «Шашу» | | | |
| | | | | |
| |Дәптермен жұмыс: | | | |
| |Сұрақтардың орнына зат есімдерді | | | |
| |тауып жаз . | |әр сөйлемге | |
| |1. (Кім?).... отын жарды. 2. (Кім?) | |1 б. | |
| |... көйлек тікті. 3. Аспанда | |қойылады. | |
| |(нелер?) ... көрінеді. 4. Орманда | | | |
| |биік (нелер?) өседі. 5. (Кімдер?) | | | |
| |.... серуенге жиналды. | | | |
| |5 б | | | |
|8 мин |4 сынып: Тақтамен жұмыс: |Сөйлемдерді |Дескриптор: |Тақта |
| |14-жаттығу. |қатесіз |1.Сөйлемді | |
| | |жазады. |көшіріп | |
| | |Көптік |жазады. 1б | |
| | |жалғаулы зат|2.Көптік | |
| | |есімдерді |жалғаулы зат | |
| | |тауып,сөз |есімді табады| |
| |«Білгенге маржан» айдары. 2 б |құрамына |1б | |
| |Тапсырма: Қандай құстар туралы сөз |талдайды. |3.Сөз | |
| |болды сол сөзді көпше түрде септеп | |құрамына | |
| |жазады. | |талдайды 1б | |
|4 мин |Сауысқан үйдің төбесіне қонып немесе|Тапсырманы | | |
| |үйге қарап шықылықтаса, үйге қонақ |оқиды. | | |
| |келеді, алыстан жолаушы келеді |Сөздерді | | |
| |немесе кеткен жолаушылар аман- есен |септеп |Дескриптор: | |
| |ауылға оралады деп ырымдайды, |жазады. |Көптік | |
| |«әлей-әлей,-ақ сөйле», «ақ сөйлей | |жалғауын | |
| |гор» деп тілек айтсады. | |жалғайды 1 б | |
| |   Аққуды, сары ала қазды, | |көпше түрде | |
| |бұлбұлды және сыңар жүрген құстарды | |септеп жазады| |
| |ұстамайды, ауламайды, киелі құс деп | |1б. | |
| |бағалайды, бұларды ауласа бүкіл | | | |
| |табиғат шамырқанады, заман ақыр, жер| | | |
| |тақыр болады, олар табиғаттың ерке | | | |
| |де көрікті құстары деп ырымдайды. | | | |
| |   Үкіні қасиетті құс деп біледі, | | | |
| |үкінің үлпілдек жүнінен, басынан, | | | |
| |сирағынан және қауырсынынан төсек, | | | |
| |бесікке, бас киімге қадап жүреді. | | | |
|Сабақтың |IV.Сабақты қорытындылау. |Кім? Не? |Дескриптор: | |
|соңы |2 сынып: «Әуе шарлары» қорытынды |сұрағына |1. Зат | |
|5 минут |тапсырма. |жауап |есімдер | |
| | |беретін |топтастырады | |
| | |сөздерді |1б | |
| | |топтастырады|Мадақтау | |
| | |. |сөздерін | |
| |(Оқу мақсаты мен бағалау | |айту: | |
| |критерийлеріне оралу): | |Жарайсың! Өте| |
| |-Бүгінгі оқу мақсаты қандай болды? | |жақсы! Дұрыс!| |
| |-Жетістік критерийлеріне жеттік пе? | |Талпын! | |
| |Үй тапсырмасы: |Үй | | |
|2мин |2 сынып: 9-жаттығу 44 бет |тапсырмасын | | |
| |4 сынып: 16-жаттығу 49 бет |жазады | | |
| | | | | |
| |Оқушылардың білімін бағалау | |Балдар | |
|1 мин | | |жиынтығын | |
|2мин |Кері байланыс |Кері |күнделікке | |
| | |байланыс |қою | |
| | |жасайды. | | |
| | | | | |

Сұрақтардың орнына зат есімдерді тауып жаз .
1. (Кім?)________________ отын жарды. 2. (Кім?) _____________көйлек тікті.
3. Аспанда (нелер?) ____________көрінеді. 4. Орманда биік (нелер?)
_____________өседі. 5. (Кімдер?) _______________серуенге жиналды.

Сұрақтардың орнына зат есімдерді тауып жаз .
1. (Кім?)________________ отын жарды. 2. (Кім?) _____________көйлек тікті.
3. Аспанда (нелер?) ____________көрінеді. 4. Орманда биік (нелер?)
_____________өседі. 5. (Кімдер?) _______________серуенге жиналды.

|Септік атауы |Көпше түрде септеу |
|Атау септік |Сауысқандар |
|Ілік септік |Сауысқандардың |
|Барыс септі |Сауысқандарға |
|Табыс септік |Сауысқандарды |
|Жатыс септі |Сауысқандарда |
|Шығыс септік |Сауысқандардан |
|Көмектес септік |Сауысқандармен |

|Септік атауы |Көпше түрде септеу |
|Атау септік |Аққулар |
|Ілік септік |Аққулардың |
|Барыс септі |Аққуларға |
|Табыс септік |Аққуларды |
|Жатыс септі |Аққуларда |
|Шығыс септік |Аққулардан |
|Көмектес септік |Аққулармен |

|Септік атауы |Көпше түрде септеу |
|Атау септік |Үкілер |
|Ілік септік |Үкілердің |
|Барыс септі |Үкілерге |
|Табыс септік |Үкілерді |
|Жатыс септі |Үкілерде |
|Шығыс септік |Үкілерден |
|Көмектес септік |Үкілермен |

СОЛТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН ОБЛЫСЫ

АЙЫРТАУ АУДАНЫ
«КАЗАНКА ОРТА МЕКТЕБІ» КММ

Ашық сабақ

Қазақ тілі

Тақырыбы: 2 «А» - «Зат есім»

4 «А» - «Көптік жалғаулы зат есімдердің септелуі»

Өткізген: Жаксыбаева С.Ж.

2023 жыл

Ұқсас жұмыстар
Көмектес септік
Каникул жайлы
Сөйлемді көшіріп жазу
Көмектес септік жайлы ақпарат. 4 сынып
Зат есімнің септелуі. 4 сынып
САБАҚ ЖОСПАРЫ. Сабақ тақырыбы
"Сабақты етістік пен салт етістік."
Зат есімнің септелуі
Үндестік заңы. буын үндестігі
Жалғауларды ата
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz