Көмектес септіктің сұрақтары

Қысқа мерзімді жоспар

Білім беру ұйымының атауы
Казанка ОМ
Білім беру ұйымының атауы: Пәні:
Казанка ОМ: Қазақ тілі
Білім беру ұйымының атауы: Педагогтің аты-жөні:
Казанка ОМ: Жаксыбаева С. Ж.
Білім беру ұйымының атауы: Күні:
Казанка ОМ: 15. 02. 2023ж
Білім беру ұйымының атауы: Сынып:
Казанка ОМ: 2-4 сыныптар
Білім беру ұйымының атауы: Сабақтың тақырыбы:
Казанка ОМ:

2 сынып. 86. Зат есім

4 cынып. 87. Көптік жалғаулы зат есімдердің септелуі

Білім беру ұйымының атауы: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
Казанка ОМ:

2 сынып: 2. 1. 1. 1 - тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру.

4 сынып: 4. 2. 3. 1 - мәтін мазмұны бойынша шешім табуға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру.

4. 4. 2. 3 - зат есімді септеу, тәуелденген сөздердің септелуін білу.

Білім беру ұйымының атауы: Сабақтың мақсаты
Казанка ОМ:

2 сынып: Зат есімнің сөз табы екенін ұғындыру;

Мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беруді қалыптастыру;

4 сынып: Мәтін бойынша шешім табуға бағытталған сұрақтар құрастыру;

Көптік жалғаулы зат есімдердің септелуін түсіну;

Білім беру ұйымының атауы:
Казанка ОМ: Сабақтың барысы
Білім беру ұйымының атауы: Сабақ-тың жоспар-ланған кезең-дері
Казанка ОМ: Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау

Ресурс

тар

Білім беру ұйымының атауы:

Сабақтың басы

4 минут

Казанка ОМ:

I. Ұйымдастыру.

Сәлемдесу.

Психологиялық дайындық.

« Көңіл-күй шаршысы»

Бағалау парақшасымен таныстыру.

1. Мұғаліммен сәлемдеседі.

2. Көңіл-күйлерін көрсетеді.

Жарайсыңдар!
Білім беру ұйымының атауы:

4 минут

Жаңа сабақ

3 мин

10 мин

2 мин

Казанка ОМ:

Өткенді пысықтау.

«Ашық микрофон» әдісі

2с. Түбір сөз дегеніміз не?

4с. Қазақ тілінде қанша септік бар? Атап бер.

2с. Қосымшаның қандай түрлері бар?

4с. Зат есім дегеніміз не? Сұрақтарын айт.

2с. Жұрнақ дегеніміз не?

4с. Септік жалғаулары дегеніміз не?

2с. Сөз таптарын ата?

4с. Көмектес септіктің сұрақтары? Кіммен? Немен?

2 сыныпқа карточка тарату. 1 б

:
:
:
:

4 сынып: Құстар өзгеше болып жаратылған құбылыс иесі. Бейне біздің аспан әлеміндегі қорғаушымыз сияқты. Себебі көк аспан олардың туған мекені. Көкті құссыз, құсты көксіз елестету қиын. Біздің көгімізде құстар сайрап жүрсе, жердегі адамдар да тыныш, бейбіт өмір сүре алады.

-Балалар мен бұл мәтінде не туралы айттым деп ойлайсыңдар? (Құстар)

-Құстар деген сөзді сөз құрамына талдайық. (Түбірі құс, -тар көптік жалғауы. )

-Ал балалар біз қазақ тілінен қандай тақырыпты өтіп жатыр едік? (Зат есімнің септелуі)

1. Жалғау дегеніміз не?

2. Жалғаулардың қандай түрлерін білеміз?

3. Көптік жалғау деніміз не?

4. Қандай көптік жалғауларын білеміз?

-Сонда бүгінгі сабақта не істейтінімізді кім біледі, кім болжады? (Құстар туралы әңгімелей отырып, көптік жалғаулы зат есімдерді септейміз)

Құстар сөзін топта септе айтамыз

13 жаттығу. 3 б

Мәтінді оқы, қарамен жазылған сөздерді көшіріп жазып, сөз құрамына талдайды

2 сынып: Балалар, жаңа тақырыпты түсіну үшін видеоролик тамашалап алуларыңды сұраймын.

1. Видеодан не түсіндіңдер?

2. Бүгінгі сабағымыз не жайлы болмақ?

3. Зат есім дегеніміз не екен?

4. Қандай сұрақтарға жауап береді?

Суреттерді көрсетіп қандай сұраққа жауап беретінін анықтаймыз. 1 б

Қақазақ халқының да сан алуан салт- дәстүрі бар. Халқымыздың салт- дәстүрлері қай халыққа болса да үлгі боларлық. Қандай салт-дәстүрлерді білемі?

Олай болса 43 беттегі 6-жаттығуға назар аударайық. Мәтінді мұқият тыңдайды.

Тұмар анасымен қайда келді?

Олар не сатып алды?

Атасы мен әжесіне базарлыққа не әкелді?

Мәтіннің аты: Базарлық. 2 б.

Сергіту сәті: «Шашу»

Дәптермен жұмыс:

Сұрақтардың орнына зат есімдерді тауып жаз .

1. (Кім?) . . . . отын жарды. 2. (Кім?) . . . көйлек тікті. 3. Аспанда (нелер?) . . . көрінеді. 4. Орманда биік (нелер?) өседі. 5. (Кімдер?) . . . . серуенге жиналды.

5 б

Кім? Не?
Не істеді?
Қандай?
Қанша

Әр дұрыс жауапқа 1б. қойып отырады.

Карточканы тотырады.

Мәтінді мұқият тыңдап сабақтың тақырыбын анықтайды.

Сұрақтарға жауап береді.

Видеоролик көреді. Сұрақтарға жауап береді.

Мәтінді мұқият тыңдайды.

Мәтін мазмұны бойынша сұрақтар қояды.

Мәтінге ат қояды.

Сұрақтардың орнына зат есімдерді тауып жазады.

Дескриптор:

1. Әр дұрыс жауапқа 1б.

ҚБ: Жарайсыңдар

Жетондар таратылады

Дескриптор:

  1. Мәтінді түсініп оқиды
  2. Мәтін мазмұны бойынша сұрақ қояды
  3. Қарамен берілген сөздерді теріп жазып, сөз құрамына талдайды

Дескриптор:

1. мәтінді түсініп оқиды; 1б

2. мазмұны бойынша бір-біріне сұрақ қояды; 1б

әр сөйлемге 1 б. қойылады.

Видео

ролик

Білім беру ұйымының атауы:
Казанка ОМ:
Білім беру ұйымының атауы:
Казанка ОМ:
Білім беру ұйымының атауы:

8 мин

4 мин

Казанка ОМ:

4 сынып: Тақтамен жұмыс:

14-жаттығу.

«Білгенге маржан» айдары. 2 б

Тапсырма : Қандай құстар туралы сөз болды сол сөзді көпше түрде септеп жазады.

Сауысқан үйдің төбесіне қонып немесе үйге қарап шықылықтаса, үйге қонақ келеді, алыстан жолаушы келеді немесе кеткен жолаушылар аман- есен ауылға оралады деп ырымдайды, «әлей-әлей, -ақ сөйле», «ақ сөйлей гор» деп тілек айтсады.

Аққуды, сары ала қазды, бұлбұлды және сыңар жүрген құстарды ұстамайды, ауламайды, киелі құс деп бағалайды, бұларды ауласа бүкіл табиғат шамырқанады, заман ақыр, жер тақыр болады, олар табиғаттың ерке де көрікті құстары деп ырымдайды.

Үкіні қасиетті құс деп біледі, үкінің үлпілдек жүнінен, басынан, сирағынан және қауырсынынан төсек, бесікке, бас киімге қадап жүреді.

Сөйлемдерді қатесіз жазады.

Көптік жалғаулы зат есімдерді тауып, сөз құрамына талдайды.

Тапсырманы оқиды. Сөздерді септеп жазады.

Дескриптор:

1. Сөйлемді көшіріп жазады. 1б

2. Көптік жалғаулы зат есімді табады 1б

3. Сөз құрамына талдайды 1б

Дескриптор:

Көптік жалғауын жалғайды 1 б көпше түрде септеп жазады 1б.

Тақта
Білім беру ұйымының атауы:

Сабақтың соңы

5 минут

2мин

1 мин

2мин

Казанка ОМ:

IV. Сабақты қорытындылау.

2 сынып: «Әуе шарлары» қорытынды тапсырма.

(Оқу мақсаты мен бағалау критерийлеріне оралу) :

-Бүгінгі оқу мақсаты қандай болды?

-Жетістік критерийлеріне жеттік пе?

Үй тапсырмасы:

2 сынып: 9-жаттығу 44 бет

4 сынып: 16-жаттығу 49 бет

Оқушылардың білімін бағалау

Кері байланыс

Кім? Не? сұрағына жауап беретін сөздерді топтастырады.

Үй тапсырмасын жазады

Кері байланыс жасайды.

Дескриптор:

1. Зат есімдер топтастырады 1б

Мадақтау сөздерін айту:

Жарайсың! Өте жақсы! Дұрыс! Талпын!

Балдар жиынтығын күнделікке қою

Сұрақтардың орнына зат есімдерді тауып жаз .

1. (Кім?) отын жарды. 2. (Кім?) көйлек тікті.

3. Аспанда (нелер?) көрінеді. 4. Орманда биік (нелер?)

өседі. 5. (Кімдер?) серуенге жиналды.

Сұрақтардың орнына зат есімдерді тауып жаз .

1. (Кім?) отын жарды. 2. (Кім?) көйлек тікті.


Ұқсас жұмыстар
Көмектес септік
Каникул жайлы
Сөйлемді көшіріп жазу
Көмектес септік жайлы ақпарат. 4 сынып
Зат есімнің септелуі. 4 сынып
САБАҚ ЖОСПАРЫ. Сабақ тақырыбы
"Сабақты етістік пен салт етістік."
Зат есімнің септелуі
Үндестік заңы. буын үндестігі
Жалғауларды ата
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz