Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Көмектес септіктің сұрақтары
Қысқа мерзімді жоспар
|Білім беру ұйымының атауы |Казанка ОМ |
|Пәні: |Қазақ тілі |
|Педагогтің аты-жөні: |Жаксыбаева С.Ж. |
|Күні: |15.02.2023ж |
|Сынып: |2-4 сыныптар |
|Сабақтың тақырыбы: |2 сынып. 86. Зат есім |
| |4 cынып. 87. Көптік жалғаулы зат есімдердің |
| |септелуі |
|Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту |2 сынып: 2.1.1.1 - тыңдаған материал бойынша |
|мақсаты: |түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны |
| |бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру. |
| |4 сынып: 4.2.3.1 – мәтін мазмұны бойынша шешім |
| |табуға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап |
| |беру. |
| |4.4.2.3 – зат есімді септеу, тәуелденген |
| |сөздердің септелуін білу. |
| Сабақтың мақсаты |2 сынып: Зат есімнің сөз табы екенін ұғындыру; |
| |Мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар |
| |құрастыру және жауап беруді қалыптастыру; |
| |4 сынып: Мәтін бойынша шешім табуға бағытталған |
| |сұрақтар құрастыру; |
| |Көптік жалғаулы зат есімдердің септелуін түсіну; |
| |Сабақтың барысы |
|Сабақ-тың|Педагогтің әрекеті |Оқушының |Бағалау |Ресурс |
|жоспар-ла| |әрекеті | |тар |
|нған | | | | |
|кезең-дер| | | | |
|і | | | | |
|Сабақтың |I.Ұйымдастыру. |1.Мұғаліммен|Жарайсыңдар! | |
|басы |Сәлемдесу. |сәлемдеседі.| | |
|4 минут |Психологиялық дайындық. |2. | | |
| |« Көңіл-күй шаршысы» |Көңіл-күйлер| | |
| |Бағалау парақшасымен таныстыру. |ін | | |
| | |көрсетеді. | | |
|4 минут|Өткенді пысықтау. |Әр дұрыс |Дескриптор: | |
| |«Ашық микрофон» әдісі |жауапқа 1б. |1. Әр дұрыс | |
| |2с.Түбір сөз дегеніміз не? |қойып |жауапқа 1б. | |
| |4с. Қазақ тілінде қанша септік бар? |отырады. | | |
| |Атап бер. | | | |
| |2с. Қосымшаның қандай түрлері бар? | | | |
| |4с. Зат есім дегеніміз не? | |ҚБ: | |
| |Сұрақтарын айт. | |Жарайсыңдар | |
| |2с. Жұрнақ дегеніміз не? | | | |
| |4с. Септік жалғаулары дегеніміз не? | | | |
| |2с. Сөз таптарын ата? | | | |
| |4с. Көмектес септіктің сұрақтары? | | | |
| |Кіммен? Немен? | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |Карточканы | | |
| | |тотырады. | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |2 сыныпқа карточка тарату. | | | |
|Жаңа |1 б | | | |
|сабақ |Кім? Не? | |Жетондар | |
|3 мин |Не істеді? |Мәтінді |таратылады | |
| |Қандай? |мұқият | | |
| |Қанша |тыңдап | | |
| | |сабақтың | | |
| | |тақырыбын | | |
| | |анықтайды. | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |4 сынып: Құстар өзгеше болып | | | |
| |жаратылған құбылыс иесі. Бейне | | | |
| |біздің аспан әлеміндегі қорғаушымыз | | | |
| |сияқты. Себебі көк аспан олардың | | | |
| |туған мекені. Көкті құссыз, құсты |Сұрақтарға | | |
| |көксіз елестету қиын. Біздің |жауап | | |
| |көгімізде құстар сайрап жүрсе, |береді. | | |
| |жердегі адамдар да тыныш, бейбіт | | | |
| |өмір сүре алады. | | | |
| |-Балалар мен бұл мәтінде не туралы | | | |
| |айттым деп ойлайсыңдар? (Құстар) | | | |
| |-Құстар деген сөзді сөз құрамына | | | |
| |талдайық. (Түбірі құс, -тар көптік | | | |
| |жалғауы.) | | | |
| |-Ал балалар біз қазақ тілінен қандай| | | |
| |тақырыпты өтіп жатыр едік? (Зат | | | |
| |есімнің септелуі) | | | |
| |1. Жалғау дегеніміз не? | | | |
| |2. Жалғаулардың қандай түрлерін | | | |
| |білеміз? | | | |
| |3. Көптік жалғау деніміз не? | |Дескриптор: | |
| |4. Қандай көптік жалғауларын | |Мәтінді | |
| |білеміз? | |түсініп оқиды| |
| |-Сонда бүгінгі сабақта не | | | |
| |істейтінімізді кім біледі, кім | |Мәтін мазмұны| |
| |болжады? (Құстар туралы әңгімелей | |бойынша сұрақ| |
| |отырып, көптік жалғаулы зат | |қояды | |
| |есімдерді септейміз) | |Қарамен |Видео |
|10 мин |Құстар сөзін топта септе айтамыз | |берілген |ролик |
| |13 жаттығу. |Видеоролик |сөздерді | |
| |3 б |көреді. |теріп жазып, | |
| |Мәтінді оқы, қарамен жазылған |Сұрақтарға |сөз құрамына | |
| |сөздерді көшіріп жазып, сөз құрамына|жауап |талдайды | |
| |талдайды |береді. | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |2 сынып: Балалар, жаңа тақырыпты | | | |
| |түсіну үшін видеоролик тамашалап |Мәтінді | | |
| |алуларыңды сұраймын. |мұқият | | |
| |1. Видеодан не түсіндіңдер? |тыңдайды. | | |
| |2. Бүгінгі сабағымыз не жайлы |Мәтін | | |
| |болмақ? |мазмұны | | |
| |3. Зат есім дегеніміз не екен? |бойынша | | |
| |4. Қандай сұрақтарға жауап береді? |сұрақтар | | |
| |Суреттерді көрсетіп қандай сұраққа |қояды. |Дескриптор: | |
| |жауап беретінін анықтаймыз. 1|Мәтінге ат |1. мәтінді | |
| |б |қояды. |түсініп | |
| |Қақазақ халқының да сан алуан салт- | |оқиды; 1б | |
| |дәстүрі бар. Халқымыздың салт- | |2.мазмұны | |
| |дәстүрлері қай халыққа болса да үлгі| |бойынша | |
|2 мин |боларлық. Қандай салт-дәстүрлерді | |бір-біріне | |
| |білемі? | |сұрақ қояды; | |
| |Олай болса 43 беттегі 6-жаттығуға | |1б | |
| |назар аударайық. Мәтінді мұқият | | | |
| |тыңдайды. | | | |
| |Тұмар анасымен қайда келді? | | | |
| |Олар не сатып алды? |Сұрақтардың | | |
| |Атасы мен әжесіне базарлыққа не |орнына зат | | |
| |әкелді? |есімдерді | | |
| | |тауып | | |
| |Мәтіннің аты: Базарлық. |жазады. | | |
| |2 б. | | | |
| |Сергіту сәті: «Шашу» | | | |
| | | | | |
| |Дәптермен жұмыс: | | | |
| |Сұрақтардың орнына зат есімдерді | | | |
| |тауып жаз . | |әр сөйлемге | |
| |1. (Кім?).... отын жарды. 2. (Кім?) | |1 б. | |
| |... көйлек тікті. 3. Аспанда | |қойылады. | |
| |(нелер?) ... көрінеді. 4. Орманда | | | |
| |биік (нелер?) өседі. 5. (Кімдер?) | | | |
| |.... серуенге жиналды. | | | |
| |5 б | | | |
|8 мин |4 сынып: Тақтамен жұмыс: |Сөйлемдерді |Дескриптор: |Тақта |
| |14-жаттығу. |қатесіз |1.Сөйлемді | |
| | |жазады. |көшіріп | |
| | |Көптік |жазады. 1б | |
| | |жалғаулы зат|2.Көптік | |
| | |есімдерді |жалғаулы зат | |
| | |тауып,сөз |есімді табады| |
| |«Білгенге маржан» айдары. 2 б |құрамына |1б | |
| |Тапсырма: Қандай құстар туралы сөз |талдайды. |3.Сөз | |
| |болды сол сөзді көпше түрде септеп | |құрамына | |
| |жазады. | |талдайды 1б | |
|4 мин |Сауысқан үйдің төбесіне қонып немесе|Тапсырманы | | |
| |үйге қарап шықылықтаса, үйге қонақ |оқиды. | | |
| |келеді, алыстан жолаушы келеді |Сөздерді | | |
| |немесе кеткен жолаушылар аман- есен |септеп |Дескриптор: | |
| |ауылға оралады деп ырымдайды, |жазады. |Көптік | |
| |«әлей-әлей,-ақ сөйле», «ақ сөйлей | |жалғауын | |
| |гор» деп тілек айтсады. | |жалғайды 1 б | |
| | Аққуды, сары ала қазды, | |көпше түрде | |
| |бұлбұлды және сыңар жүрген құстарды | |септеп жазады| |
| |ұстамайды, ауламайды, киелі құс деп | |1б. | |
| |бағалайды, бұларды ауласа бүкіл | | | |
| |табиғат шамырқанады, заман ақыр, жер| | | |
| |тақыр болады, олар табиғаттың ерке | | | |
| |де көрікті құстары деп ырымдайды. | | | |
| | Үкіні қасиетті құс деп біледі, | | | |
| |үкінің үлпілдек жүнінен, басынан, | | | |
| |сирағынан және қауырсынынан төсек, | | | |
| |бесікке, бас киімге қадап жүреді. | | | |
|Сабақтың |IV.Сабақты қорытындылау. |Кім? Не? |Дескриптор: | |
|соңы |2 сынып: «Әуе шарлары» қорытынды |сұрағына |1. Зат | |
|5 минут |тапсырма. |жауап |есімдер | |
| | |беретін |топтастырады | |
| | |сөздерді |1б | |
| | |топтастырады|Мадақтау | |
| | |. |сөздерін | |
| |(Оқу мақсаты мен бағалау | |айту: | |
| |критерийлеріне оралу): | |Жарайсың! Өте| |
| |-Бүгінгі оқу мақсаты қандай болды? | |жақсы! Дұрыс!| |
| |-Жетістік критерийлеріне жеттік пе? | |Талпын! | |
| |Үй тапсырмасы: |Үй | | |
|2мин |2 сынып: 9-жаттығу 44 бет |тапсырмасын | | |
| |4 сынып: 16-жаттығу 49 бет |жазады | | |
| | | | | |
| |Оқушылардың білімін бағалау | |Балдар | |
|1 мин | | |жиынтығын | |
|2мин |Кері байланыс |Кері |күнделікке | |
| | |байланыс |қою | |
| | |жасайды. | | |
| | | | | |
Сұрақтардың орнына зат есімдерді тауып жаз .
1. (Кім?)________________ отын жарды. 2. (Кім?) _____________көйлек тікті.
3. Аспанда (нелер?) ____________көрінеді. 4. Орманда биік (нелер?)
_____________өседі. 5. (Кімдер?) _______________серуенге жиналды.
Сұрақтардың орнына зат есімдерді тауып жаз .
1. (Кім?)________________ отын жарды. 2. (Кім?) _____________көйлек тікті.
3. Аспанда (нелер?) ____________көрінеді. 4. Орманда биік (нелер?)
_____________өседі. 5. (Кімдер?) _______________серуенге жиналды.
|Септік атауы |Көпше түрде септеу |
|Атау септік |Сауысқандар |
|Ілік септік |Сауысқандардың |
|Барыс септі |Сауысқандарға |
|Табыс септік |Сауысқандарды |
|Жатыс септі |Сауысқандарда |
|Шығыс септік |Сауысқандардан |
|Көмектес септік |Сауысқандармен |
|Септік атауы |Көпше түрде септеу |
|Атау септік |Аққулар |
|Ілік септік |Аққулардың |
|Барыс септі |Аққуларға |
|Табыс септік |Аққуларды |
|Жатыс септі |Аққуларда |
|Шығыс септік |Аққулардан |
|Көмектес септік |Аққулармен |
|Септік атауы |Көпше түрде септеу |
|Атау септік |Үкілер |
|Ілік септік |Үкілердің |
|Барыс септі |Үкілерге |
|Табыс септік |Үкілерді |
|Жатыс септі |Үкілерде |
|Шығыс септік |Үкілерден |
|Көмектес септік |Үкілермен |
СОЛТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН ОБЛЫСЫ
АЙЫРТАУ АУДАНЫ
«КАЗАНКА ОРТА МЕКТЕБІ» КММ
Ашық сабақ
Қазақ тілі
Тақырыбы: 2 «А» - «Зат есім»
4 «А» - «Көптік жалғаулы зат есімдердің септелуі»
Өткізген: Жаксыбаева С.Ж.
2023 жыл
|Білім беру ұйымының атауы |Казанка ОМ |
|Пәні: |Қазақ тілі |
|Педагогтің аты-жөні: |Жаксыбаева С.Ж. |
|Күні: |15.02.2023ж |
|Сынып: |2-4 сыныптар |
|Сабақтың тақырыбы: |2 сынып. 86. Зат есім |
| |4 cынып. 87. Көптік жалғаулы зат есімдердің |
| |септелуі |
|Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту |2 сынып: 2.1.1.1 - тыңдаған материал бойынша |
|мақсаты: |түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны |
| |бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру. |
| |4 сынып: 4.2.3.1 – мәтін мазмұны бойынша шешім |
| |табуға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап |
| |беру. |
| |4.4.2.3 – зат есімді септеу, тәуелденген |
| |сөздердің септелуін білу. |
| Сабақтың мақсаты |2 сынып: Зат есімнің сөз табы екенін ұғындыру; |
| |Мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар |
| |құрастыру және жауап беруді қалыптастыру; |
| |4 сынып: Мәтін бойынша шешім табуға бағытталған |
| |сұрақтар құрастыру; |
| |Көптік жалғаулы зат есімдердің септелуін түсіну; |
| |Сабақтың барысы |
|Сабақ-тың|Педагогтің әрекеті |Оқушының |Бағалау |Ресурс |
|жоспар-ла| |әрекеті | |тар |
|нған | | | | |
|кезең-дер| | | | |
|і | | | | |
|Сабақтың |I.Ұйымдастыру. |1.Мұғаліммен|Жарайсыңдар! | |
|басы |Сәлемдесу. |сәлемдеседі.| | |
|4 минут |Психологиялық дайындық. |2. | | |
| |« Көңіл-күй шаршысы» |Көңіл-күйлер| | |
| |Бағалау парақшасымен таныстыру. |ін | | |
| | |көрсетеді. | | |
|4 минут|Өткенді пысықтау. |Әр дұрыс |Дескриптор: | |
| |«Ашық микрофон» әдісі |жауапқа 1б. |1. Әр дұрыс | |
| |2с.Түбір сөз дегеніміз не? |қойып |жауапқа 1б. | |
| |4с. Қазақ тілінде қанша септік бар? |отырады. | | |
| |Атап бер. | | | |
| |2с. Қосымшаның қандай түрлері бар? | | | |
| |4с. Зат есім дегеніміз не? | |ҚБ: | |
| |Сұрақтарын айт. | |Жарайсыңдар | |
| |2с. Жұрнақ дегеніміз не? | | | |
| |4с. Септік жалғаулары дегеніміз не? | | | |
| |2с. Сөз таптарын ата? | | | |
| |4с. Көмектес септіктің сұрақтары? | | | |
| |Кіммен? Немен? | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |Карточканы | | |
| | |тотырады. | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |2 сыныпқа карточка тарату. | | | |
|Жаңа |1 б | | | |
|сабақ |Кім? Не? | |Жетондар | |
|3 мин |Не істеді? |Мәтінді |таратылады | |
| |Қандай? |мұқият | | |
| |Қанша |тыңдап | | |
| | |сабақтың | | |
| | |тақырыбын | | |
| | |анықтайды. | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |4 сынып: Құстар өзгеше болып | | | |
| |жаратылған құбылыс иесі. Бейне | | | |
| |біздің аспан әлеміндегі қорғаушымыз | | | |
| |сияқты. Себебі көк аспан олардың | | | |
| |туған мекені. Көкті құссыз, құсты |Сұрақтарға | | |
| |көксіз елестету қиын. Біздің |жауап | | |
| |көгімізде құстар сайрап жүрсе, |береді. | | |
| |жердегі адамдар да тыныш, бейбіт | | | |
| |өмір сүре алады. | | | |
| |-Балалар мен бұл мәтінде не туралы | | | |
| |айттым деп ойлайсыңдар? (Құстар) | | | |
| |-Құстар деген сөзді сөз құрамына | | | |
| |талдайық. (Түбірі құс, -тар көптік | | | |
| |жалғауы.) | | | |
| |-Ал балалар біз қазақ тілінен қандай| | | |
| |тақырыпты өтіп жатыр едік? (Зат | | | |
| |есімнің септелуі) | | | |
| |1. Жалғау дегеніміз не? | | | |
| |2. Жалғаулардың қандай түрлерін | | | |
| |білеміз? | | | |
| |3. Көптік жалғау деніміз не? | |Дескриптор: | |
| |4. Қандай көптік жалғауларын | |Мәтінді | |
| |білеміз? | |түсініп оқиды| |
| |-Сонда бүгінгі сабақта не | | | |
| |істейтінімізді кім біледі, кім | |Мәтін мазмұны| |
| |болжады? (Құстар туралы әңгімелей | |бойынша сұрақ| |
| |отырып, көптік жалғаулы зат | |қояды | |
| |есімдерді септейміз) | |Қарамен |Видео |
|10 мин |Құстар сөзін топта септе айтамыз | |берілген |ролик |
| |13 жаттығу. |Видеоролик |сөздерді | |
| |3 б |көреді. |теріп жазып, | |
| |Мәтінді оқы, қарамен жазылған |Сұрақтарға |сөз құрамына | |
| |сөздерді көшіріп жазып, сөз құрамына|жауап |талдайды | |
| |талдайды |береді. | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |2 сынып: Балалар, жаңа тақырыпты | | | |
| |түсіну үшін видеоролик тамашалап |Мәтінді | | |
| |алуларыңды сұраймын. |мұқият | | |
| |1. Видеодан не түсіндіңдер? |тыңдайды. | | |
| |2. Бүгінгі сабағымыз не жайлы |Мәтін | | |
| |болмақ? |мазмұны | | |
| |3. Зат есім дегеніміз не екен? |бойынша | | |
| |4. Қандай сұрақтарға жауап береді? |сұрақтар | | |
| |Суреттерді көрсетіп қандай сұраққа |қояды. |Дескриптор: | |
| |жауап беретінін анықтаймыз. 1|Мәтінге ат |1. мәтінді | |
| |б |қояды. |түсініп | |
| |Қақазақ халқының да сан алуан салт- | |оқиды; 1б | |
| |дәстүрі бар. Халқымыздың салт- | |2.мазмұны | |
| |дәстүрлері қай халыққа болса да үлгі| |бойынша | |
|2 мин |боларлық. Қандай салт-дәстүрлерді | |бір-біріне | |
| |білемі? | |сұрақ қояды; | |
| |Олай болса 43 беттегі 6-жаттығуға | |1б | |
| |назар аударайық. Мәтінді мұқият | | | |
| |тыңдайды. | | | |
| |Тұмар анасымен қайда келді? | | | |
| |Олар не сатып алды? |Сұрақтардың | | |
| |Атасы мен әжесіне базарлыққа не |орнына зат | | |
| |әкелді? |есімдерді | | |
| | |тауып | | |
| |Мәтіннің аты: Базарлық. |жазады. | | |
| |2 б. | | | |
| |Сергіту сәті: «Шашу» | | | |
| | | | | |
| |Дәптермен жұмыс: | | | |
| |Сұрақтардың орнына зат есімдерді | | | |
| |тауып жаз . | |әр сөйлемге | |
| |1. (Кім?).... отын жарды. 2. (Кім?) | |1 б. | |
| |... көйлек тікті. 3. Аспанда | |қойылады. | |
| |(нелер?) ... көрінеді. 4. Орманда | | | |
| |биік (нелер?) өседі. 5. (Кімдер?) | | | |
| |.... серуенге жиналды. | | | |
| |5 б | | | |
|8 мин |4 сынып: Тақтамен жұмыс: |Сөйлемдерді |Дескриптор: |Тақта |
| |14-жаттығу. |қатесіз |1.Сөйлемді | |
| | |жазады. |көшіріп | |
| | |Көптік |жазады. 1б | |
| | |жалғаулы зат|2.Көптік | |
| | |есімдерді |жалғаулы зат | |
| | |тауып,сөз |есімді табады| |
| |«Білгенге маржан» айдары. 2 б |құрамына |1б | |
| |Тапсырма: Қандай құстар туралы сөз |талдайды. |3.Сөз | |
| |болды сол сөзді көпше түрде септеп | |құрамына | |
| |жазады. | |талдайды 1б | |
|4 мин |Сауысқан үйдің төбесіне қонып немесе|Тапсырманы | | |
| |үйге қарап шықылықтаса, үйге қонақ |оқиды. | | |
| |келеді, алыстан жолаушы келеді |Сөздерді | | |
| |немесе кеткен жолаушылар аман- есен |септеп |Дескриптор: | |
| |ауылға оралады деп ырымдайды, |жазады. |Көптік | |
| |«әлей-әлей,-ақ сөйле», «ақ сөйлей | |жалғауын | |
| |гор» деп тілек айтсады. | |жалғайды 1 б | |
| | Аққуды, сары ала қазды, | |көпше түрде | |
| |бұлбұлды және сыңар жүрген құстарды | |септеп жазады| |
| |ұстамайды, ауламайды, киелі құс деп | |1б. | |
| |бағалайды, бұларды ауласа бүкіл | | | |
| |табиғат шамырқанады, заман ақыр, жер| | | |
| |тақыр болады, олар табиғаттың ерке | | | |
| |де көрікті құстары деп ырымдайды. | | | |
| | Үкіні қасиетті құс деп біледі, | | | |
| |үкінің үлпілдек жүнінен, басынан, | | | |
| |сирағынан және қауырсынынан төсек, | | | |
| |бесікке, бас киімге қадап жүреді. | | | |
|Сабақтың |IV.Сабақты қорытындылау. |Кім? Не? |Дескриптор: | |
|соңы |2 сынып: «Әуе шарлары» қорытынды |сұрағына |1. Зат | |
|5 минут |тапсырма. |жауап |есімдер | |
| | |беретін |топтастырады | |
| | |сөздерді |1б | |
| | |топтастырады|Мадақтау | |
| | |. |сөздерін | |
| |(Оқу мақсаты мен бағалау | |айту: | |
| |критерийлеріне оралу): | |Жарайсың! Өте| |
| |-Бүгінгі оқу мақсаты қандай болды? | |жақсы! Дұрыс!| |
| |-Жетістік критерийлеріне жеттік пе? | |Талпын! | |
| |Үй тапсырмасы: |Үй | | |
|2мин |2 сынып: 9-жаттығу 44 бет |тапсырмасын | | |
| |4 сынып: 16-жаттығу 49 бет |жазады | | |
| | | | | |
| |Оқушылардың білімін бағалау | |Балдар | |
|1 мин | | |жиынтығын | |
|2мин |Кері байланыс |Кері |күнделікке | |
| | |байланыс |қою | |
| | |жасайды. | | |
| | | | | |
Сұрақтардың орнына зат есімдерді тауып жаз .
1. (Кім?)________________ отын жарды. 2. (Кім?) _____________көйлек тікті.
3. Аспанда (нелер?) ____________көрінеді. 4. Орманда биік (нелер?)
_____________өседі. 5. (Кімдер?) _______________серуенге жиналды.
Сұрақтардың орнына зат есімдерді тауып жаз .
1. (Кім?)________________ отын жарды. 2. (Кім?) _____________көйлек тікті.
3. Аспанда (нелер?) ____________көрінеді. 4. Орманда биік (нелер?)
_____________өседі. 5. (Кімдер?) _______________серуенге жиналды.
|Септік атауы |Көпше түрде септеу |
|Атау септік |Сауысқандар |
|Ілік септік |Сауысқандардың |
|Барыс септі |Сауысқандарға |
|Табыс септік |Сауысқандарды |
|Жатыс септі |Сауысқандарда |
|Шығыс септік |Сауысқандардан |
|Көмектес септік |Сауысқандармен |
|Септік атауы |Көпше түрде септеу |
|Атау септік |Аққулар |
|Ілік септік |Аққулардың |
|Барыс септі |Аққуларға |
|Табыс септік |Аққуларды |
|Жатыс септі |Аққуларда |
|Шығыс септік |Аққулардан |
|Көмектес септік |Аққулармен |
|Септік атауы |Көпше түрде септеу |
|Атау септік |Үкілер |
|Ілік септік |Үкілердің |
|Барыс септі |Үкілерге |
|Табыс септік |Үкілерді |
|Жатыс септі |Үкілерде |
|Шығыс септік |Үкілерден |
|Көмектес септік |Үкілермен |
СОЛТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН ОБЛЫСЫ
АЙЫРТАУ АУДАНЫ
«КАЗАНКА ОРТА МЕКТЕБІ» КММ
Ашық сабақ
Қазақ тілі
Тақырыбы: 2 «А» - «Зат есім»
4 «А» - «Көптік жалғаулы зат есімдердің септелуі»
Өткізген: Жаксыбаева С.Ж.
2023 жыл
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz