Кітап күні

Бөлім атауы: Әлемдегі ірі кітапханалар .
Мектеп:
Бөлім атауы:Әлемдегі ірі кітапханалар .: Күні:
Мектеп:: Мұғалімнің аты-жөні:
Бөлім атауы:Әлемдегі ірі кітапханалар .: Сынып: 6-сынып
Мектеп:: Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспағандар:
Бөлім атауы:Әлемдегі ірі кітапханалар .: Сабақтың тақырыбы
Мектеп:: Кітап күні
Бөлім атауы:Әлемдегі ірі кітапханалар .: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
Мектеп::

6. 1. 5. 1 тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беру, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыру;

6. 4. 4. 3. үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдану.

Бөлім атауы:Әлемдегі ірі кітапханалар .: Сабақтың мақсаттары
Мектеп::

Барлық оқушылар: тыңдалған мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру, үстеудің мағыналық түрлерін ажырату;

Көптеген оқушылар: тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беру, үстеудің мағыналық түрлерін ажырату;

Кейбір оқушылар: тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беру, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыру, үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдану.

Бөлім атауы:Әлемдегі ірі кітапханалар .: Бағалау критеийлері
Мектеп::
  • тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап береді;
  • мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстырады;
  • үстеудің мағыналық түрлерін ажырата біледі;
  • синонимдік қатарларын түрлендіріп қолданады.
Бөлім атауы:Әлемдегі ірі кітапханалар .: Ойлау дағдыларының деңгейі
Мектеп:: Қолдану, талдау
Бөлім атауы:Әлемдегі ірі кітапханалар .: Тілдік мақсаттар
Мектеп::

Тыңдалым, айтылым мақсаты бойынша:

тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап береді;

мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстырады;

Оқушылар:

Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер; менің ойымша, менің көзқарасым . . .

Бөлім атауы:Әлемдегі ірі кітапханалар .: Құндылықтарға баулу
Мектеп:: Зайырлы қоғам және жоғары руханият(3-құндылық)
Бөлім атауы:Әлемдегі ірі кітапханалар .: Осыған дейін меңгерілген білім
Мектеп:: Әлемдегі ірі кітапханалар
Бөлім атауы:Әлемдегі ірі кітапханалар .: Жоспар
Бөлім атауы:Әлемдегі ірі кітапханалар .:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Мектеп::

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Бөлім атауы:Әлемдегі ірі кітапханалар .: Сабақтың басы
Мектеп::

І. Ұйымдастыру кезеңі.

Сәлемдесу, сабаққа дайындық. Жағымды психологиялық ахуал: Теңіз ортасындағы мұзға барлық бала жармасып мінеді. Бұл жерде ынтымақтастық, бірлесіп жұмыс жасауға баулу.

Похожее изображение І. ТЫҢДАЛЫМ АЛДЫ. Қызығушылықты ояту

Өлеңмен танысып, мазмұнын ашыңыз.

  • Өлең жолдары арқылы Абай ақын бізге қанда ой салады?
  • Кітап оқудан қандай ой түюге болады?
  • Ең соңғы оқыған кітаптарың қандай?

Сабақтың мақсаттары мен бағалау критетийлерімен танысу.

Оқушылар Абайдың өлеңі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын анықтайды.

Өлеңнің мағынасын түсіндіреді, сұрақтарға жауап береді. .

ҚБ «Жұлдызша»

Тапсырмаларды өте жақсы орындаған оқушыларға «Жұлдызша» беріледі.

А. Құнанбайұлы
Бөлім атауы:Әлемдегі ірі кітапханалар .: Сабақтың ортасы
Мектеп::

Мағынаны тану

ІІ. ТЫҢДАЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ

  1. Мәтінді мұқият тыңдап, мазмұнын жұпта талқылаңыз. ИНСЕРТ әдісі арқылы мәтінді тыңдай отырып, талдау жүргізеді.

ИНСЕРТ кестесі.

:
:
:
:

Кітап тек досың ғана емес, ұстазың . . . кеңесшің . . . ақылшың. Әлі күнде дейін сонау Гуттенберг заманынан келе жатқан жаһанның басты жаңалығы. Барлық ғылым, технология атаулының атасы. Кітапсыз өмірді елестету де мүмкін емес сынды. Әйтсе де онымен достасудан қашқақтап, әр парағын жұлып, қор қылып, шаң басқан сөрелерге тастаған жандар қаншама. Шын достықтың, ізгі ниеттің, пәк көңілдің, терең ойдың, асыл сөздің қадірін бағалай алмағанымыз ұят қой қазір.

Менің құрбым кітапты сүйіп оқиды. Оны аялай ұстап, онымен шын достасқан. Одан үйренгенін маған да үйретіп, ақыл-кеңес беруден еш аянған емес. Құрбымнан кейде кітап сұрай қалсам, өзім ұялып кетем. Жап-жаңа, сол сатып алған күйінде сақтаған кітаптарын кейде байқамай аяусыз парақтап қалатын кездерім көп болған. Сондағы құрбымның қиналғанын көрсеңіз. Өз кітабына, тек өзінің ғана емес барлық кітапқа аянышпен, жанашырлықпен, қабақ түйіп, үнсіз ғана қарап отырады. Үнсіз отырғаны - көңілімді қимағаны. Міне, сол үшін де ұялып кетем. Алғаш кітапті қалай оқуды, қалай аялап ұстай керектігін маған осы құрбым үйреткен болатын. Шіркін, барлық адам құрбым сынды оқыса ғой кітапты!

Компьютер, ұялы телефон, интернет желісі деп бүгінде «ұстазымызды» ұмытып барамыз. Том-том кітап құшақтап, кітапханаға жиі баратын адамдарды сирек кездестіреміз қазір. Бұрынғыдай үлкен мәртебемен мерекелерде бір-бірімізге кітап сыйламаймыз да. Тіпті, кітап мазмұнына мән бермей, оны сәнді безендірмей, қалай болса солай шығарып, қадірін түсіріп жатамыз. Содан оны кім оқиды? Ал әдемі безендірілген, өзіңді еліксіз қызықтыратын көркем шығарманың бағасы сәл қымбаттау болса, ақшаны сытауратып, алуға қимай кете барамыз. Өмірдің бұралаң ағысына, заманның бұрынғадан өзгеруіне байланысты ғой бәрі. Түсінемін. Не десек те, нағыз жанашырымыз, ұстазымыз, досымызды жоғалтып алмайық! Қайта оның жандануына, өз куатына еніп, тез таралуына қол ұшын беріп, онымен достасуға шақырайық! Болашақ ұрпаққа аманат етейік, достар!!!

2. Мәтін бойынша сұрақтарға жауап беріңіз.

3. Мәтінге қатысты ақпаратты қазіргі өмірмен байланыстырып, жұпта талқылаңыз

C:\Users\Shamganova_Zh.kst\Desktop\картинки\апрап.jpg Дескриптор:

  • мәтінге қатысты сұрақтарға жауап береді;
  • мәтіннің негізгі ойын анықтайды;
  • мәтінге қатысты ақпаратты қазіргі

Ұқсас жұмыстар
Кітап туралы оқушы білімін жинақтау
Кітап білім бұлағы
Кітап көрмесі
Кітап оқудың пайдасы
Қазақстанның астанасы қай қала
Кітап - білім қазынасы
Кітап ханшайымы
Кітап - білім бұлағы жайлы ақпарат
Т. Дәуренбеков «Кітаптар мұңы»
Нәтиже сабақтар Кітап
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz