Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сабақтың мақсаттары. Сабақтың ортасы
Бөлім атауы: Әлемдегі ірі кітапханалар.
Мектеп:
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 6-сынып
Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
Ең үлкен, ең кіші, ең қымбат, ең ауыр кітаптар
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
6.2.5.1.- мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастыру
6.3.5.1 -оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктей отырып, жинақы мәтін жазу;
6.4.4.3 - үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдану;
Сабақтың мақсаттары
Барлық оқушы орындай алады: Мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты анықтайды және сұрақтар қоя алады.
Көпшілік оқушылар орындай алады: оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктейді және жинақы мәтін жаза алады.
Кейбір оқушылар орындай алады:
Жинақы мәтінінде күшейткіш үстеуді қатыстыра алады.
Бағалау критеийлері
Күшейткіш үстеу туралы біледі.
Оқылым мен жазылым материалдарынан үстеудің мағыналық түрлерін ажыратады
Жинақы мәтін құрауда үстеудің түрлерін қолданады.
Ойлау дағдыларының деңгейі
Қолдану, талдау
Құндылықтарға баулу
Зайырлы қоғам және жоғары руханият(3-құндылық)
Осыған дейін меңгерілген білім
Әлемдегі ірі кітапханалар.
Жоспар
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Сәлемдесу, сабаққа дайындық.
ІІ. Жағымды психологиялық ахуал. Шаттық шеңберінде тұрып, жақсы сөздер мен тілектер айтады.
- Мен мақсатыма жетемін.
- Мен қиялдай аламын.
- Менің қиялым ұшқыр.
І.ОҚЫЛЫМ АЛДЫ. Қызығушылықты ояту.
Қызықты деректер. Оқушылар суреттерге байланысты өз пікірлерін білдіреді.
Оқушылар мәліметтермен танысып, ой түйеді. Сабақтың тақырыбын анықтайды.
Сабақтың мақсаттары мен бағалау критетийлерімен танысу.
Оқушылар жағымды психологиялық ахуал жүргізеді.
Оқушылар қызықты мәліметтермен танысады, сұрақтарға жауап береді.
Оқушылар мәліметтермен танысып, ой түйеді. Сабақтың тақырыбын анықтайды.
ҚБ
6-сынып <<Қазақ тілі>> оқулығы
Сабақтың ортасы
Мағынаны тану
ІІ. ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. Жаңа сабақтың тақырыбын ашу үшін <<Қара жәшік>> әдісін қолданамын. Жәшікке кітап салып қойып,оны төмендегі сұрақтар арқылы сипаттаймын
-Бұл ең сабырлы ұстаз
-Қайырымдылық пен айуандықты танытады
-Ақиқат пен жалғанның аражігін ажыратуға үйретеді
-Оған адалдық танынтқан жөн
-Ол саған ақылшы бола алады
-Оны қолдан жасайды
-Ол әртүрлі болады
-Оны білімділер қадірлейді...
Жұптық жұмыс
<<Ойлан, жұптас, бірік>> әдісі арқылы <<кітап>> сөзіне ереже шығартамын. Сондай-ақ, оны елбасының ойымен нақтылау.
<<Кітап - ең сабырлы ұстаз. Тек кітап қана қайырымдылық пен айуандықтың, ақиқат пен жалғанның аражігін айнытпай танытып білуге үйретеді. Кітапты аялайық, құрметтейік, кітапқа адал болайық!>> (Н.Ә.Назарбаев)
Тапсырма. Мәтінді түсініп оқыңдар. <<Түртіп ал, сұрақ құрастыр>> әдісі арқылы мәтінде көтерілген мәселені анықтауға бағытталған үш сұрақ әрі үш жауап дайындайды.
Ой түрткі
Кітап туралы қандай қызықты мәлімет білесіңдер?
Көлемі жағынан ерекше кітаптар шығаруда қандай мақсат көзделді деп ойлайсыңдар?
Кітаптар неге қымбат бағаланды?
Дескриптор:
Мәтінде көтерілген мәселені анықтауға бағытталған үш сұрақ, үш жауап дайындайды;
Өз пікірін білдіреді.
ҚБ
ІІІ.ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН. ӘТН
Тапсырма. 2-тапсырма. Күшейткіш үстеулерін қатыстырып, оқылым мәтіні негізінде 4 - 5 сөйлем жазыңдар.
Дескриптор:
Күшейткіш үстеулерін қатыстырады;
оқылым мәтіні негізінде 4 - 5 сөйлем жазады;
ой қорытындысын шығарады.
ҚБ
Жаңа сабақтың тақырыбын ашу үшін <<Қара жәшік>> әдісін қолданамын. Жәшікке кітап салып қойып,оны төмендегі сұрақтар арқылы сипаттаймын.
Сұрақтарға жауап береді.
<<Ойлан, жұптас, бірік>> әдісі арқылы <<кітап>> сөзіне ереже шығартамын. Сондай-ақ, оны елбасының ойымен нақтылау.
Мәтінді түсініп оқыңдар. <<Түртіп ал, сұрақ құрастыр>> әдісі арқылы мәтінде көтерілген мәселені анықтауға бағытталған үш сұрақ әрі үш жауап дайындайды.
Мәтінде көтерілген мәселені анықтауға бағытталған үш сұрақ, үш жауап дайындайды;
Өз пікірін білдіреді.
Грамматикалық тапсырма орындайды.
Күшейткіш үстеулерін қатыстырып, оқылым мәтіні негізінде 4 - 5 сөйлем жазыңдар.
ҚБ
ҚБ
ҚБ
6-сынып қазақ тілі оқулығы.
(<<Кітап патшалығы>> журналынан)
Сабақтың соңы
Кері байланыс
Рефлексия мына сұрақтар негізінде жүргізіледі:
- Мен осы сабаққа дейін не білдім?
- Осы сабақ маған несімен пайдалы болды?
- Қандай мәселені әлі жақсарту керек?
Мектеп:
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 6-сынып
Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
Ең үлкен, ең кіші, ең қымбат, ең ауыр кітаптар
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
6.2.5.1.- мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастыру
6.3.5.1 -оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктей отырып, жинақы мәтін жазу;
6.4.4.3 - үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдану;
Сабақтың мақсаттары
Барлық оқушы орындай алады: Мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты анықтайды және сұрақтар қоя алады.
Көпшілік оқушылар орындай алады: оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктейді және жинақы мәтін жаза алады.
Кейбір оқушылар орындай алады:
Жинақы мәтінінде күшейткіш үстеуді қатыстыра алады.
Бағалау критеийлері
Күшейткіш үстеу туралы біледі.
Оқылым мен жазылым материалдарынан үстеудің мағыналық түрлерін ажыратады
Жинақы мәтін құрауда үстеудің түрлерін қолданады.
Ойлау дағдыларының деңгейі
Қолдану, талдау
Құндылықтарға баулу
Зайырлы қоғам және жоғары руханият(3-құндылық)
Осыған дейін меңгерілген білім
Әлемдегі ірі кітапханалар.
Жоспар
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Сәлемдесу, сабаққа дайындық.
ІІ. Жағымды психологиялық ахуал. Шаттық шеңберінде тұрып, жақсы сөздер мен тілектер айтады.
- Мен мақсатыма жетемін.
- Мен қиялдай аламын.
- Менің қиялым ұшқыр.
І.ОҚЫЛЫМ АЛДЫ. Қызығушылықты ояту.
Қызықты деректер. Оқушылар суреттерге байланысты өз пікірлерін білдіреді.
Оқушылар мәліметтермен танысып, ой түйеді. Сабақтың тақырыбын анықтайды.
Сабақтың мақсаттары мен бағалау критетийлерімен танысу.
Оқушылар жағымды психологиялық ахуал жүргізеді.
Оқушылар қызықты мәліметтермен танысады, сұрақтарға жауап береді.
Оқушылар мәліметтермен танысып, ой түйеді. Сабақтың тақырыбын анықтайды.
ҚБ
6-сынып <<Қазақ тілі>> оқулығы
Сабақтың ортасы
Мағынаны тану
ІІ. ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. Жаңа сабақтың тақырыбын ашу үшін <<Қара жәшік>> әдісін қолданамын. Жәшікке кітап салып қойып,оны төмендегі сұрақтар арқылы сипаттаймын
-Бұл ең сабырлы ұстаз
-Қайырымдылық пен айуандықты танытады
-Ақиқат пен жалғанның аражігін ажыратуға үйретеді
-Оған адалдық танынтқан жөн
-Ол саған ақылшы бола алады
-Оны қолдан жасайды
-Ол әртүрлі болады
-Оны білімділер қадірлейді...
Жұптық жұмыс
<<Ойлан, жұптас, бірік>> әдісі арқылы <<кітап>> сөзіне ереже шығартамын. Сондай-ақ, оны елбасының ойымен нақтылау.
<<Кітап - ең сабырлы ұстаз. Тек кітап қана қайырымдылық пен айуандықтың, ақиқат пен жалғанның аражігін айнытпай танытып білуге үйретеді. Кітапты аялайық, құрметтейік, кітапқа адал болайық!>> (Н.Ә.Назарбаев)
Тапсырма. Мәтінді түсініп оқыңдар. <<Түртіп ал, сұрақ құрастыр>> әдісі арқылы мәтінде көтерілген мәселені анықтауға бағытталған үш сұрақ әрі үш жауап дайындайды.
Ой түрткі
Кітап туралы қандай қызықты мәлімет білесіңдер?
Көлемі жағынан ерекше кітаптар шығаруда қандай мақсат көзделді деп ойлайсыңдар?
Кітаптар неге қымбат бағаланды?
Дескриптор:
Мәтінде көтерілген мәселені анықтауға бағытталған үш сұрақ, үш жауап дайындайды;
Өз пікірін білдіреді.
ҚБ
ІІІ.ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН. ӘТН
Тапсырма. 2-тапсырма. Күшейткіш үстеулерін қатыстырып, оқылым мәтіні негізінде 4 - 5 сөйлем жазыңдар.
Дескриптор:
Күшейткіш үстеулерін қатыстырады;
оқылым мәтіні негізінде 4 - 5 сөйлем жазады;
ой қорытындысын шығарады.
ҚБ
Жаңа сабақтың тақырыбын ашу үшін <<Қара жәшік>> әдісін қолданамын. Жәшікке кітап салып қойып,оны төмендегі сұрақтар арқылы сипаттаймын.
Сұрақтарға жауап береді.
<<Ойлан, жұптас, бірік>> әдісі арқылы <<кітап>> сөзіне ереже шығартамын. Сондай-ақ, оны елбасының ойымен нақтылау.
Мәтінді түсініп оқыңдар. <<Түртіп ал, сұрақ құрастыр>> әдісі арқылы мәтінде көтерілген мәселені анықтауға бағытталған үш сұрақ әрі үш жауап дайындайды.
Мәтінде көтерілген мәселені анықтауға бағытталған үш сұрақ, үш жауап дайындайды;
Өз пікірін білдіреді.
Грамматикалық тапсырма орындайды.
Күшейткіш үстеулерін қатыстырып, оқылым мәтіні негізінде 4 - 5 сөйлем жазыңдар.
ҚБ
ҚБ
ҚБ
6-сынып қазақ тілі оқулығы.
(<<Кітап патшалығы>> журналынан)
Сабақтың соңы
Кері байланыс
Рефлексия мына сұрақтар негізінде жүргізіледі:
- Мен осы сабаққа дейін не білдім?
- Осы сабақ маған несімен пайдалы болды?
- Қандай мәселені әлі жақсарту керек?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz