Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Қытай Ұлттық кітапханасы

Бөлім: Әлемдегі ірі кітапханалар
Мектеп:
Мұғалімнің аты-жөні:

Күні:

Сынып: 6
Қатысқандар

Қатыспағандар
Сабақтың тақырыбы:
Қытай Ұлттық кітапханасы.
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
6.3.3.1 ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтай отырып, графиктік мәтін (диаграмма, кесте, сызба) түрінде құрастыру;
6.4.4.3. үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік қатарларын түрлендіріп қарау.
Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушылар: ұсынылған тақырып бойынша деректерді ұғыну, графиктік мәтін құру, үстеудің мағыналық түрлерін ажырату;
Көпшілігі: ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтай отырып, графиктік мәтін түрінде құрастыру, үстеудің мағыналық түрлерін ажырату;
Кейбір оқушылар: ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтай отырып, графиктік мәтін түрінде құрастыру, үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік қатарларын түрлендіріп қарау.
Бағалау критерийлері:
ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтайды;
графиктік мәтін түрінде құрастырады,
үстеудің мағыналық түрлерін ажыратады.
Ойлау дағдыларының деңгейі
Талдау, жинақтау
Құндылықтарға баулу
Зайырлы қоғам және жоғары руханият (3-құндылық)
Тілдік мақсат
Оқушылар орындай алады:
Мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді, мәселеге өз ойын айтады, жспар құрады.
Алдыңғы оқу
Әлемдегі ірі кітапханалар
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
І Ұйымдастыру:
Оқушылардың сабаққа қатысуы тексеріледі.
Жағымды психологиялық ахуал.
Жазылым алды тапсырма.
Қызығушылықты ояту.
Балалар, біз өткен сабақта Франция мемлекетіне саяхаттасақ, бүгінгі саяхатымызды Қытай мемлекетіне бұрамыз.

Балалар, Қытай мемлекеті туралы не білесіңдер?
Қытайға саяхаттағыларың келе ме? Келсе, нақты қай қалаға барғанды жөн көрер едіңдер? Сендер Қытайға барғанда ҚХР-ның Ұлттық кітапханасына міндетті түрде баруларың керек. Өйткені бұл кітапхана туралы көптеген қызықты мәліметтерді бүгінгі сабақта айтатын боламыз.
(оқушылар пікірі тыңдалады)
Сабақтың тақырыбы, мақсаты мен бағалау критерийлерін анықтайды.
Балалар жағымды ахуал қалыптастырады.

Оқушылар жаңа тақырыпты анықтау мақсатында өз ойларын білдіріп, сұрақтарға жауап береді.

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықтайды.
Қалыптастырушы бағалау

ҚБ
6-сынып
<<Қазақ тілі>> оқулығы

Суреттер

Сабақтың ортасы
Жазылым тапсырмасы. ІІ. Мағынаны тану. Мәтінді мұқият оқыңыз.

Қытай кітапханасы туралы мәліметтермен кестені толықтырыңдар.

Дескриптор:
Орналасқан орнын анықтайды;
Жинақ көлемін анықтайды;
Оқырмандар санын анықтайды;
Басқа да ақпараттарды толықтырып жазады.
ҚБ
Жазылымнан кейін.

Дескриптор:
Мәліметпен танысады;
Үстеулерді қатыстырып, әлемдегі ең үлкен үш кітапхана туралы пікірлерін жазады.
Өз көзқарасын білдіреді.
ҚБ
Бекіту. <<Еркін мирофон>> әдісімен жұмыстарын қорытындылайды.
Мәтінді мұқият оқып, мәтін бойынша құрылымын сақтай отырып, жоспар құрыңыз.

Оқушылар мәтін құрылымын сақтайды;
мәтін бойынша жоспар құрады.

Қытай кітапханасы туралы мәліметтермен кестені толықтырады.
Орналасқан орнын анықтайды;
Жинақ көлемін анықтайды;
Оқырмандар санын анықтайды;
Басқа да ақпараттарды толықтырып жазады.

Мәліметпен танысады;
Үстеулерді қатыстырып, әлемдегі ең үлкен үш кітапхана туралы пікірлерін жазады.
Өз көзқарасын білдіреді.

Оқушылар <<Еркін мирофон>> әдісімен бүгінгі сабақты қорытындылайды.

ҚБ

ҚБ

(Ерсін Нәсіп)

Сабақтың соңы

Үйге тапсырма:
Кері байланыс.
Бүгінгі тақырып бойынша қандай ой түйдім?

Қосымша ақпарат
Саралау-оқушыға мейілінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?
Қабілетті
оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?
Бағалау - оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Пəнаралық байланыс - Денсаулық жəне қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс

Рефлексия
Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сəйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім жəне неге?

Қорытынды бағалау
Ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)
1:
2:
Қандай екі нəрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?
1:
2:
Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?
1:
2:

Ұқсас жұмыстар
Білімді кітаптан үйренесің
Алаша хан кесенесі
Мектеп кітапханасы - мектептің жүрегі, бір бөлігі
Кітапхана меңгерушісі
Оқушыларды кітапханалық-библиографиялық білім негіздеріне үйрету
Мектеп кітапханасы
Біздің ана тіліміз - қазақ тілі
Мультимедиялық сабақ
Терезені жабу кезінде кестеге
Франция ұлттық кітапханасы
Пәндер