Сұрақтар көшкіні кестесі

Педагогтің аты-жөні
Тоқшылықова Зухра
Педагогтің аты-жөні: Күні
Тоқшылықова Зухра: 05. 04. 2023 ж
Педагогтің аты-жөні: Сынып: 8 «б» - класс
Тоқшылықова Зухра: Қатысушылар саны: 20
Қатыспағандар саны:
Педагогтің аты-жөні: Сабақтың тақырыбы
Тоқшылықова Зухра: «Нар идірген» күйі
Педагогтің аты-жөні: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
Тоқшылықова Зухра: 8. 3. 2. 1 шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру;
Педагогтің аты-жөні: Сабақтың мақсаты
Тоқшылықова Зухра: Барлық оқушылар:
Педагогтің аты-жөні: Шығармадағы құндылықтарды салыстырады, жаңашылдығына баға береді.
Педагогтің аты-жөні: Басым бөлігі
Педагогтің аты-жөні: Шығармадағы құндылықтарды салыстырады
Педагогтің аты-жөні: Кейбір оқушылар:
Педагогтің аты-жөні: жаңашылдығына баға береді.
Педагогтің аты-жөні: Бағалау критерийі
Тоқшылықова Зухра:

Шығармадағы құндылықтарды салыстырады.

жаңашылдығына баға береді.

Педагогтің аты-жөні: Тілдік мақсаттар
Тоқшылықова Зухра:

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Өнер, музыка, тарих

Педагогтің аты-жөні:

Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Менің білуімше; өз пікіріме мынадай дәлелдер келтіремін; оның себептері жоқ емес; себебін былай түсіндіре аламын.

Талқылауға арналған тапсырмалар:

Түсіндіріңіз, неге . . . ?

Сіз неге . . . ойлайсыз?

Айырмашылығы неде . . . ? . . . ?

Болжаңыз, егер, солай болса . . . ?

Неменеге ұқсайды . . . ?

Педагогтің аты-жөні: Құндылықтарға баулу
Тоқшылықова Зухра:
  • Өзіне және айналадағы адамдарға құрмет;
  • Ынтымақтастық;
  • Жауапты азаматтық позиция;

Аталған құндылықтар сабақ тақырыбы арқылы оқушылардың жеке отырып жұмыс жасаулары, сын тұрғысынан ойлай білу, ақпаратты өңдей білу, өзіндік көзқарасын дәлелдей алу дағдылары негізінде жүзеге асады.

Педагогтің аты-жөні: Пән. байланыс
Тоқшылықова Зухра: Тарих
Педагогтің аты-жөні: Алдыңғы оқу
Тоқшылықова Зухра:
Педагогтің аты-жөні:

Сабақтың кезеңі/

уақыт

Тоқшылықова Зухра: Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Педагогтің аты-жөні:

Сабақтың басы

5 мин

Тоқшылықова Зухра:

Ұйымдастыру кезеңі

Сыныпты түгендеу

Оқушының назарын сабаққа аудару.

Оқушылармен сәлемдесу.

Ойқозғау

Түсіндіріңіз, неге . . . ?

Сіз неге . . . ойлайсыз?

Айырмашылығы неде . . . ? . . . ?

Болжаңыз, егер, солай болса . . . ?

Неменеге ұқсайды . . . ?

Тақырыпқа орай сұраққа жауап береді.
Ауызша комментарий («Жарайсың», «Керемет» сөздері) арқылы бағалау
Педагогтің аты-жөні:

Сабақтың ортасы

35 мин

Тоқшылықова Зухра:

Топтық жұмыс Концептуалдық кесте

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

«Сұрақтар көшкіні» кестесі. Әңгімеден нақты аргументтер келтіріп өз ұстанымыңды дәлелде.

:
:
:
:
:
:

Жұптық жұмыс

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Жеке жұмыс «Талқылау сұрақтары» әдісі

  • Ботасы өлген аруана Естемес күйшіге қалай әсер етті?
  • Оразымбетке қандай мінездеме берген болар едіңіздер?
  • «Әкемнің ұлы жоқ, айып етпеңіздер» - Жаңылға қандай мінездеме берер едіңіздер?
Кейіпкерлер
Өмірге қызығушылығы
Адамгершілік қасиеті
Кейіпкерге баға
Естемес
Оразымбет
Жаңыл
Қарт
1. Кім? Не? Қашан? Қайда?
2. Не себепті? Қалай?
3. Егер . . . болса? Елестетіп көріңіз . . .
4. Ерекше/ең ерекше . . .
«Күй аңызы»
. . .
Басты кейіпкерлер
Қарама-қайшылық әлемі
Құндылығы
Тарихилығы
Түйіні
Үндестігі

Тақырыпқа орай ақпараттарды талқылайды, жауап береді.

Берілген мәтін тақырыптарын мұқият оқиды.

Берілген тапсырманы орындап, тақырыпты толтырады.

Берілген кесте бойынша өзін өзі бағалау

Өзін өзі бағалау

Өзін өзі бағалау

Ауызша комментарий («Жарайсың», «Керемет» сөздері) арқылы бағалау

https://imektep. kz/kz/hat-zhazip-uirenu
Педагогтің аты-жөні:
Тоқшылықова Зухра:
Педагогтің аты-жөні:
Тоқшылықова Зухра:
Педагогтің аты-жөні:
Тоқшылықова Зухра:
Педагогтің аты-жөні:
Тоқшылықова Зухра:
Педагогтің аты-жөні:
Тоқшылықова Зухра:
Педагогтің аты-жөні:
Тоқшылықова Зухра:
Педагогтің аты-жөні:
Тоқшылықова Зухра:
Педагогтің аты-жөні:
Тоқшылықова Зухра:
Педагогтің аты-жөні:
Тоқшылықова Зухра:
Педагогтің аты-жөні:
Тоқшылықова Зухра:
Педагогтің аты-жөні:
Педагогтің аты-жөні:
Тоқшылықова Зухра:
Педагогтің аты-жөні:
Педагогтің аты-жөні:
Тоқшылықова Зухра:
Педагогтің аты-жөні:
Педагогтің аты-жөні:
Тоқшылықова Зухра:
Педагогтің аты-жөні:
Педагогтің аты-жөні:
Тоқшылықова Зухра:
Педагогтің аты-жөні:
Педагогтің аты-жөні:
Тоқшылықова Зухра:
Педагогтің аты-жөні:
Педагогтің аты-жөні:
Тоқшылықова Зухра:
Педагогтің аты-жөні:

Сабақтың соңы

5 мин

Тоқшылықова Зухра:

Үйге тапсырма

оқулықтағы 2-тапсырма 33-бет

Педагогтің аты-жөні:
Тоқшылықова Зухра: Қосымша ақпарат
Педагогтің аты-жөні:

Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді

қалай жоспарлайсыз?

Сіз қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Тоқшылықова Зухра: Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Денсаулық және

қауіпсіздік техникасын сақтау

Педагогтің аты-жөні: Рефлексия
Тоқшылықова Зухра: Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз
Педагогтің аты-жөні:
Тоқшылықова Зухра:
Педагогтің аты-жөні:
Тоқшылықова Зухра:

Ұқсас жұмыстар
Жануарлардың топтарын ата
Сезім мүшелері. 8-класс
Өлеңнің негізгі мағынасын түсіну
Төл сөз бен автор сөзі 2-сабақ
Химия. Химиялық реакция теңдеулері
Табиғат көрінісін бейнелейтін өнер түрі
Мұғалім әрекеті
Натрий қосылыстарының қолданылуы
Барлық оқушылар квадраттық функция ұғымы туралы мәлімет
Квадраттық функцияның анықтамасы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz