Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сұрақтар көшкіні кестесі
Педагогтің аты-жөні
Тоқшылықова Зухра
Күні
05.04.2023 ж
Сынып: 8 <<б>> - класс
Қатысушылар саны: 20
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
<<Нар идірген>> күйі
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
8.3.2.1 шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру;
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушылар:
Шығармадағы құндылықтарды салыстырады, жаңашылдығына баға береді.
Басым бөлігі
Шығармадағы құндылықтарды салыстырады
Кейбір оқушылар:
жаңашылдығына баға береді.
Бағалау критерийі
Шығармадағы құндылықтарды салыстырады.
жаңашылдығына баға береді.
Тілдік мақсаттар
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Өнер, музыка, тарих
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Менің білуімше; өз пікіріме мынадай дәлелдер келтіремін; оның себептері жоқ емес; себебін былай түсіндіре аламын.
Талқылауға арналған тапсырмалар:
Түсіндіріңіз, неге............?
Сіз неге ........... ойлайсыз?
Айырмашылығы неде..............? .........................?
Болжаңыз, егер, солай болса ...........?
Неменеге ұқсайды .....................?
Құндылықтарға баулу
Өзіне және айналадағы адамдарға құрмет;
Ынтымақтастық;
Жауапты азаматтық позиция;
Аталған құндылықтар сабақ тақырыбы арқылы оқушылардың жеке отырып жұмыс жасаулары, сын тұрғысынан ойлай білу, ақпаратты өңдей білу,өзіндік көзқарасын дәлелдей алу дағдылары негізінде жүзеге асады.
Пән. байланыс
Тарих
Алдыңғы оқу
Сабақтың кезеңі/
уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
5 мин
Ұйымдастыру кезеңі
Сыныпты түгендеу
Оқушының назарын сабаққа аудару.
Оқушылармен сәлемдесу.
Ойқозғау
Түсіндіріңіз, неге............?
Сіз неге ........... ойлайсыз?
Айырмашылығы неде..............? .........................?
Болжаңыз, егер, солай болса ...........?
Неменеге ұқсайды .....................?
Тақырыпқа орай сұраққа жауап береді.
Ауызша комментарий (<<Жарайсың>>, <<Керемет>> сөздері) арқылы бағалау
Сабақтың ортасы
35 мин
Топтық жұмыс Концептуалдық кесте
Кейіпкерлер
Өмірге қызығушылығы
Адамгершілік қасиеті
Кейіпкерге баға
Естемес
Оразымбет
Жаңыл
Қарт
<<Сұрақтар көшкіні>> кестесі. Әңгімеден нақты аргументтер келтіріп өз ұстанымыңды дәлелде.
1.Кім? Не? Қашан? Қайда?
2.Не себепті? Қалай?
3.Егер ... болса? Елестетіп көріңіз...
4.Ерекше/ең ерекше...
Жұптық жұмыс
<<Күй аңызы>>
................................................................
Басты кейіпкерлер
Қарама-қайшылық әлемі
Құндылығы
Тарихилығы
Түйіні
Үндестігі
Жеке жұмыс <<Талқылау сұрақтары>> әдісі
Ботасы өлген аруана Естемес күйшіге қалай әсер етті?
Оразымбетке қандай мінездеме берген болар едіңіздер?
<<Әкемнің ұлы жоқ, айып етпеңіздер>> - Жаңылға қандай мінездеме берер едіңіздер?
Тақырыпқа орай ақпараттарды талқылайды, жауап береді.
Берілген мәтін тақырыптарын мұқият оқиды.
Берілген тапсырманы орындап, тақырыпты толтырады.
Берілген кесте бойынша өзін өзі бағалау
Өзін өзі бағалау
Өзін өзі бағалау
Ауызша комментарий (<<Жарайсың>>, <<Керемет>> сөздері) арқылы бағалау
https://imektep.kz/kz/hat-zhazip-uirenu
Сабақтың соңы
5 мин
Үйге тапсырма
оқулықтағы 2-тапсырма 33-бет
Қосымша ақпарат
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді
қалай жоспарлайсыз?
Сіз қабілеті жоғары
оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау
Рефлексия
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз
Тоқшылықова Зухра
Күні
05.04.2023 ж
Сынып: 8 <<б>> - класс
Қатысушылар саны: 20
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
<<Нар идірген>> күйі
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
8.3.2.1 шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру;
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушылар:
Шығармадағы құндылықтарды салыстырады, жаңашылдығына баға береді.
Басым бөлігі
Шығармадағы құндылықтарды салыстырады
Кейбір оқушылар:
жаңашылдығына баға береді.
Бағалау критерийі
Шығармадағы құндылықтарды салыстырады.
жаңашылдығына баға береді.
Тілдік мақсаттар
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Өнер, музыка, тарих
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Менің білуімше; өз пікіріме мынадай дәлелдер келтіремін; оның себептері жоқ емес; себебін былай түсіндіре аламын.
Талқылауға арналған тапсырмалар:
Түсіндіріңіз, неге............?
Сіз неге ........... ойлайсыз?
Айырмашылығы неде..............? .........................?
Болжаңыз, егер, солай болса ...........?
Неменеге ұқсайды .....................?
Құндылықтарға баулу
Өзіне және айналадағы адамдарға құрмет;
Ынтымақтастық;
Жауапты азаматтық позиция;
Аталған құндылықтар сабақ тақырыбы арқылы оқушылардың жеке отырып жұмыс жасаулары, сын тұрғысынан ойлай білу, ақпаратты өңдей білу,өзіндік көзқарасын дәлелдей алу дағдылары негізінде жүзеге асады.
Пән. байланыс
Тарих
Алдыңғы оқу
Сабақтың кезеңі/
уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
5 мин
Ұйымдастыру кезеңі
Сыныпты түгендеу
Оқушының назарын сабаққа аудару.
Оқушылармен сәлемдесу.
Ойқозғау
Түсіндіріңіз, неге............?
Сіз неге ........... ойлайсыз?
Айырмашылығы неде..............? .........................?
Болжаңыз, егер, солай болса ...........?
Неменеге ұқсайды .....................?
Тақырыпқа орай сұраққа жауап береді.
Ауызша комментарий (<<Жарайсың>>, <<Керемет>> сөздері) арқылы бағалау
Сабақтың ортасы
35 мин
Топтық жұмыс Концептуалдық кесте
Кейіпкерлер
Өмірге қызығушылығы
Адамгершілік қасиеті
Кейіпкерге баға
Естемес
Оразымбет
Жаңыл
Қарт
<<Сұрақтар көшкіні>> кестесі. Әңгімеден нақты аргументтер келтіріп өз ұстанымыңды дәлелде.
1.Кім? Не? Қашан? Қайда?
2.Не себепті? Қалай?
3.Егер ... болса? Елестетіп көріңіз...
4.Ерекше/ең ерекше...
Жұптық жұмыс
<<Күй аңызы>>
................................................................
Басты кейіпкерлер
Қарама-қайшылық әлемі
Құндылығы
Тарихилығы
Түйіні
Үндестігі
Жеке жұмыс <<Талқылау сұрақтары>> әдісі
Ботасы өлген аруана Естемес күйшіге қалай әсер етті?
Оразымбетке қандай мінездеме берген болар едіңіздер?
<<Әкемнің ұлы жоқ, айып етпеңіздер>> - Жаңылға қандай мінездеме берер едіңіздер?
Тақырыпқа орай ақпараттарды талқылайды, жауап береді.
Берілген мәтін тақырыптарын мұқият оқиды.
Берілген тапсырманы орындап, тақырыпты толтырады.
Берілген кесте бойынша өзін өзі бағалау
Өзін өзі бағалау
Өзін өзі бағалау
Ауызша комментарий (<<Жарайсың>>, <<Керемет>> сөздері) арқылы бағалау
https://imektep.kz/kz/hat-zhazip-uirenu
Сабақтың соңы
5 мин
Үйге тапсырма
оқулықтағы 2-тапсырма 33-бет
Қосымша ақпарат
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді
қалай жоспарлайсыз?
Сіз қабілеті жоғары
оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау
Рефлексия
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz