Нақтылайтын сұрақтар

Білім беру ұйымының атауы

Шымкент қаласы білім басқармасының

"Дарынды балаларға арналған №1 мамандандырылған IT лицей-интернат"

Білім беру ұйымының атауы:

Бөлім:

Шымкент қаласы білім басқармасының"Дарынды балаларға арналған №1 мамандандырылған IT лицей-интернат": Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары
Білім беру ұйымының атауы:

Педагогтің Т. А. Ә.

Шымкент қаласы білім басқармасының"Дарынды балаларға арналған №1 мамандандырылған IT лицей-интернат": Абдисаматова Таманно Бахтияровна
Білім беру ұйымының атауы:

Күні:

Шымкент қаласы білім басқармасының"Дарынды балаларға арналған №1 мамандандырылған IT лицей-интернат": 23. 02. 2023ж
Білім беру ұйымының атауы:

Сынып: 9

Шымкент қаласы білім басқармасының"Дарынды балаларға арналған №1 мамандандырылған IT лицей-интернат":

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Білім беру ұйымының атауы:

Сабақтың тақырыбы

Шымкент қаласы білім басқармасының"Дарынды балаларға арналған №1 мамандандырылған IT лицей-интернат": Адам генетикасы. Адамның тұқымқуалау белгілерін зерттеу әдістері. Адамның генетикалық ауруларының алдын алу. Модельдеу "Адамның генеалогиялық шежіре ағашын құру"
Білім беру ұйымының атауы:

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

Шымкент қаласы білім басқармасының"Дарынды балаларға арналған №1 мамандандырылған IT лицей-интернат":
  1. адам генетикасын зерттеудің негізгі әдістерін сипаттау;

9. 2. 4. 10 шежіре сызбасын құру

Білім беру ұйымының атауы:

Сабақтың мақсаты

Шымкент қаласы білім басқармасының"Дарынды балаларға арналған №1 мамандандырылған IT лицей-интернат":
  • Адам генетикасының зерттеу обьектісін біледі
  • Адамның тұқымқуалау белгілерін зерттеу әдістері және олардың айырмашылығын ажыратады.
  • Адамның генеалогиялық шежіре ағашымен танысады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың кезеңі/ уақыт:

Сабақтың басы

8- минут

Педагогтің әрекеті:

Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу. Сыныпты түгендеу. Сыныпта психологиялық ахуал тудыру.

Оқушыларды Сканерлеу әдісі арқылы 3-топқа бөледі

Үйге тапсырманы сұрау мақсатында Quizizz білім платформасын қолданады .

Интерактивті тақтада жаңа тақырыпқа байланысты презентация көрсетіледі.

Мұғалім сұрақ қояды.

Мұғалім сабақ тақырыбы мен мақсатын айтып, сабақ барысының реттілігін түсіндіреді.

Оқушының әрекеті:

Білім алушыларға сканер беріледі. Сканерлау арқылы 3- топқа жіктелінеді.

Quizizz білім платформасында әр бір оқушы жеке-жеке үйге тапсырмаларға жауап береді.

Сұрақтарға жауап беру арқылы жаңа сабақты өткен сабақтармен байланыстырады.

Бағалау:

ҚБ. Оқушылар дұрыс жауаптары тақтада шығып тұрады.

Бағалау парақшасына жауап берген оқушыларға қанатша таңбасы қойылады.

Ресурстар:
Сабақтың кезеңі/ уақыт:

Сабақтың ортасы

10-минут

15-минут

10 минут

Педагогтің әрекеті:

Жұптық жұмыс. «Ассоциация» әдісі

1-қадам

Шеңбер сызып ортасына тақырыптың атын жазылады.

2-қадам

Дәптерлеріне сол тақырыпқа байланысты жаңа термин сөздер болады.

3-қадам

Жазылған термин сөздерге анықтама беру.

  • Генеалогиялық-
  • Егіздік-
  • Цитогенетикалық-
  • Иммунологиялық-
  • Биохимиялық-
  • Популяциялық-статистикалық-

Топтық жұмыс: «Жарнама» әдісі.

Әр топ өздеріне берілген (түрлендірілген) тапсырмады орындап, жауабын ортада айтады.

1-топ: Суретпен жұмыс.

2-топ: Сәйкестендіру тесті.

3-топ: Кестемен жұмыс.

Жеке жұмыс. «Блум түймедағы» әдісі

Жай сұрақтар:

Нақтылайтын сұрақтар:

Бағалайтын сұрақтар:

Шығармашылық сұрақтар:

Пракатикалық сұрақтар:

Қорытынды сұрақтар:

Оқушының әрекеті:

Оқушылар интерактивті тақтада көрсетілген жаңа термин сөздерді кітап мәтінінен тауып, анықтама беріп дәптерге түсіреді.

Оқушылар тапсырма дескрипторына сәйкес жұмысты орындайды.

1-топ:

2-топ:

3-топ:

Оқушылар интерактивті тақтада бейнеленген түймедақ

жапырақшаларындағы деңгейлік тапсырмаларды таңдау арқылы сұрақтарға жауап береді.

Бағалау:

Тапсырма дескрипторы:

  • Адамның тұқымқуалау белгілерін зерттеу әдістерінде кездесетін термин сөздерді біледі.
  • Термин сөздердің анықтамасын сипаттайды.

ҚБ: бірін-бірі бағалау

(жауаптар тыңдалып, сол арқылы оқушылар бірін-бірі тексереді)

Тапсырма дескрипторы:

ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға

белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!»

деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Тапсырма дескрипторы:

Ресурстар:

9-сынып кітабы,

178- 186 беттер

Қосымша-1

Слайд-

Қосымша-2

Слайд-

Қосымша-3

Слайд-

Сабақтың кезеңі/ уақыт:

Сабақтың соңы

5-минут

Педагогтің әрекеті:

Кері байланыс-Padlet әдісі

Padlet тақтасы арқылы рефлексия жүргізіледі

Үйге тапсырма: & 41, 42 қайталап оқу.

Оқушының әрекеті: Интерактивті тақтада Padlet тақтаның QR-коды шығады. Сол арқылы өтіп, білім алушылар сабақ туралы өз пікірлері мен ұсыныстарын білдіреді.
Бағалау:
Ресурстар:

Слайд-

Стикерлер

А 4 парақ

Қосымша-1

Қосымша-2

1-топ:

2 топ:

3-топ:

Қосымша-3

Жеке жұмыс. «Блум түймедағы» әдісі

Жай сұрақтар:

Нақтылайтын сұрақтар:

Бағалайтын сұрақтар:

Шығармашылық сұрақтар:

Пракатикалық сұрақтар:

Қорытынды сұрақтар:

Бағалау парағы:


Ұқсас жұмыстар
Тақырып Құстардың көптүрлілігі
Талғаулы салалас құрмаластар ережесімен таныстыру
Қазақ тілін оқытуда жиі қолданылатын педагогикалық әдіс - тәсілдер
Ұлттық валютаның әлемдік экономикада алған рөлі мен даму стратегиясы
ӘДІС-ТӘСІЛДЕР ҚОЙМАСЫ
Қазақтың хандарын ата
Сабақтас құрмалас сөйлем
Тиімді сұрақ қою
Топпен талқылату
Зат есім. Сабақтың тақырыбы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz