Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Нақтылайтын сұрақтар
Білім беру ұйымының атауы
Шымкент қаласы білім басқармасының
"Дарынды балаларға арналған №1 мамандандырылған IT лицей-интернат"
Бөлім:
Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары
Педагогтің Т.А.Ә.
Абдисаматова Таманно Бахтияровна
Күні:
23.02.2023ж
Сынып: 9
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
Адам генетикасы. Адамның тұқымқуалау белгілерін зерттеу әдістері. Адамның генетикалық ауруларының алдын алу. Модельдеу "Адамның генеалогиялық шежіре ағашын құру"
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
адам генетикасын зерттеудің негізгі әдістерін сипаттау;
9.2.4.10 шежіре сызбасын құру
Сабақтың мақсаты
Адам генетикасының зерттеу обьектісін біледі
Адамның тұқымқуалау белгілерін зерттеу әдістері және олардың айырмашылығын ажыратады.
Адамның генеалогиялық шежіре ағашымен танысады.
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
8- минут
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу. Сыныпты түгендеу. Сыныпта психологиялық ахуал тудыру.
Оқушыларды Сканерлеу әдісі арқылы 3-топқа бөледі
Үйге тапсырманы сұрау мақсатында Quizizz білім платформасын қолданады.
Интерактивті тақтада жаңа тақырыпқа байланысты презентация көрсетіледі.
Мұғалім сұрақ қояды.
Мұғалім сабақ тақырыбы мен мақсатын айтып, сабақ барысының реттілігін түсіндіреді.
Білім алушыларға сканер беріледі. Сканерлау арқылы 3- топқа жіктелінеді.
Quizizz білім платформасында әр бір оқушы жеке-жеке үйге тапсырмаларға жауап береді.
Сұрақтарға жауап беру арқылы жаңа сабақты өткен сабақтармен байланыстырады.
ҚБ. Оқушылар дұрыс жауаптары тақтада шығып тұрады.
Бағалау парақшасына жауап берген оқушыларға қанатша таңбасы қойылады.
Сабақтың ортасы
10-минут
15-минут
10 минут
Жұптық жұмыс. <<Ассоциация>> әдісі
1-қадам
Шеңбер сызып ортасына тақырыптың атын жазылады.
2-қадам
Дәптерлеріне сол тақырыпқа байланысты жаңа термин сөздер болады.
3-қадам
Жазылған термин сөздерге анықтама беру.
Генеалогиялық-
Егіздік-
Цитогенетикалық-
Иммунологиялық-
Биохимиялық-
Популяциялық-статистикалық-
Топтық жұмыс: <<Жарнама>> әдісі.
Әр топ өздеріне берілген (түрлендірілген) тапсырмады орындап, жауабын ортада айтады.
1-топ: Суретпен жұмыс.
2-топ: Сәйкестендіру тесті.
3-топ: Кестемен жұмыс.
Жеке жұмыс. <<Блум түймедағы>> әдісі
Жай сұрақтар:
Нақтылайтын сұрақтар:
Бағалайтын сұрақтар:
Шығармашылық сұрақтар:
Пракатикалық сұрақтар:
Қорытынды сұрақтар:
Оқушылар интерактивті тақтада көрсетілген жаңа термин сөздерді кітап мәтінінен тауып, анықтама беріп дәптерге түсіреді.
Оқушылар тапсырма дескрипторына сәйкес жұмысты орындайды.
1-топ:
2-топ:
3-топ:
Оқушылар интерактивті тақтада бейнеленген түймедақ
жапырақшаларындағы деңгейлік тапсырмаларды таңдау арқылы сұрақтарға жауап береді.
Тапсырма дескрипторы:
Адамның тұқымқуалау белгілерін зерттеу әдістерінде кездесетін термин сөздерді біледі.
Термин сөздердің анықтамасын сипаттайды.
ҚБ: бірін-бірі бағалау
(жауаптар тыңдалып, сол арқылы оқушылар бірін-бірі тексереді)
Тапсырма дескрипторы:
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға
белсенділікпен қатысқан оқушыға <<Жарайсың!>>
деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
Тапсырма дескрипторы:
9-сынып кітабы,
178- 186 беттер
Қосымша-1
Слайд-
Қосымша-2
Слайд-
Қосымша-3
Слайд-
Сабақтың соңы
5-минут
Кері байланыс-Padlet әдісі
Padlet тақтасы арқылы рефлексия жүргізіледі
Үйге тапсырма: & 41,42 қайталап оқу.
Интерактивті тақтада Padlet тақтаның QR-коды шығады.Сол арқылы өтіп,білім алушылар сабақ туралы өз пікірлері мен ұсыныстарын білдіреді.
Слайд-
Стикерлер
А4 парақ
Қосымша-1
Қосымша-2
1-топ:
2 топ:
3-топ:
Қосымша-3
Жеке жұмыс. <<Блум түймедағы>> әдісі
Жай сұрақтар:
Нақтылайтын сұрақтар:
Бағалайтын сұрақтар:
Шығармашылық сұрақтар:
Пракатикалық сұрақтар:
Қорытынды сұрақтар:
Бағалау парағы:
№
Оқушылардың
аты-жөні
Жұптық жұмыс. <<Ассоциация>> әдісі
Топтық жұмыс:
<<Жарнама>> әдісі.
Жеке жұмыс.
<<Блум түймедағы>> әдісі
Қорытынды
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
Шымкент қаласы білім басқармасының
"Дарынды балаларға арналған №1 мамандандырылған IT лицей-интернат"
Бөлім:
Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары
Педагогтің Т.А.Ә.
Абдисаматова Таманно Бахтияровна
Күні:
23.02.2023ж
Сынып: 9
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
Адам генетикасы. Адамның тұқымқуалау белгілерін зерттеу әдістері. Адамның генетикалық ауруларының алдын алу. Модельдеу "Адамның генеалогиялық шежіре ағашын құру"
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
адам генетикасын зерттеудің негізгі әдістерін сипаттау;
9.2.4.10 шежіре сызбасын құру
Сабақтың мақсаты
Адам генетикасының зерттеу обьектісін біледі
Адамның тұқымқуалау белгілерін зерттеу әдістері және олардың айырмашылығын ажыратады.
Адамның генеалогиялық шежіре ағашымен танысады.
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
8- минут
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу. Сыныпты түгендеу. Сыныпта психологиялық ахуал тудыру.
Оқушыларды Сканерлеу әдісі арқылы 3-топқа бөледі
Үйге тапсырманы сұрау мақсатында Quizizz білім платформасын қолданады.
Интерактивті тақтада жаңа тақырыпқа байланысты презентация көрсетіледі.
Мұғалім сұрақ қояды.
Мұғалім сабақ тақырыбы мен мақсатын айтып, сабақ барысының реттілігін түсіндіреді.
Білім алушыларға сканер беріледі. Сканерлау арқылы 3- топқа жіктелінеді.
Quizizz білім платформасында әр бір оқушы жеке-жеке үйге тапсырмаларға жауап береді.
Сұрақтарға жауап беру арқылы жаңа сабақты өткен сабақтармен байланыстырады.
ҚБ. Оқушылар дұрыс жауаптары тақтада шығып тұрады.
Бағалау парақшасына жауап берген оқушыларға қанатша таңбасы қойылады.
Сабақтың ортасы
10-минут
15-минут
10 минут
Жұптық жұмыс. <<Ассоциация>> әдісі
1-қадам
Шеңбер сызып ортасына тақырыптың атын жазылады.
2-қадам
Дәптерлеріне сол тақырыпқа байланысты жаңа термин сөздер болады.
3-қадам
Жазылған термин сөздерге анықтама беру.
Генеалогиялық-
Егіздік-
Цитогенетикалық-
Иммунологиялық-
Биохимиялық-
Популяциялық-статистикалық-
Топтық жұмыс: <<Жарнама>> әдісі.
Әр топ өздеріне берілген (түрлендірілген) тапсырмады орындап, жауабын ортада айтады.
1-топ: Суретпен жұмыс.
2-топ: Сәйкестендіру тесті.
3-топ: Кестемен жұмыс.
Жеке жұмыс. <<Блум түймедағы>> әдісі
Жай сұрақтар:
Нақтылайтын сұрақтар:
Бағалайтын сұрақтар:
Шығармашылық сұрақтар:
Пракатикалық сұрақтар:
Қорытынды сұрақтар:
Оқушылар интерактивті тақтада көрсетілген жаңа термин сөздерді кітап мәтінінен тауып, анықтама беріп дәптерге түсіреді.
Оқушылар тапсырма дескрипторына сәйкес жұмысты орындайды.
1-топ:
2-топ:
3-топ:
Оқушылар интерактивті тақтада бейнеленген түймедақ
жапырақшаларындағы деңгейлік тапсырмаларды таңдау арқылы сұрақтарға жауап береді.
Тапсырма дескрипторы:
Адамның тұқымқуалау белгілерін зерттеу әдістерінде кездесетін термин сөздерді біледі.
Термин сөздердің анықтамасын сипаттайды.
ҚБ: бірін-бірі бағалау
(жауаптар тыңдалып, сол арқылы оқушылар бірін-бірі тексереді)
Тапсырма дескрипторы:
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға
белсенділікпен қатысқан оқушыға <<Жарайсың!>>
деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
Тапсырма дескрипторы:
9-сынып кітабы,
178- 186 беттер
Қосымша-1
Слайд-
Қосымша-2
Слайд-
Қосымша-3
Слайд-
Сабақтың соңы
5-минут
Кері байланыс-Padlet әдісі
Padlet тақтасы арқылы рефлексия жүргізіледі
Үйге тапсырма: & 41,42 қайталап оқу.
Интерактивті тақтада Padlet тақтаның QR-коды шығады.Сол арқылы өтіп,білім алушылар сабақ туралы өз пікірлері мен ұсыныстарын білдіреді.
Слайд-
Стикерлер
А4 парақ
Қосымша-1
Қосымша-2
1-топ:
2 топ:
3-топ:
Қосымша-3
Жеке жұмыс. <<Блум түймедағы>> әдісі
Жай сұрақтар:
Нақтылайтын сұрақтар:
Бағалайтын сұрақтар:
Шығармашылық сұрақтар:
Пракатикалық сұрақтар:
Қорытынды сұрақтар:
Бағалау парағы:
№
Оқушылардың
аты-жөні
Жұптық жұмыс. <<Ассоциация>> әдісі
Топтық жұмыс:
<<Жарнама>> әдісі.
Жеке жұмыс.
<<Блум түймедағы>> әдісі
Қорытынды
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz