Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Дененің массасы. Сабақтың тақырыбы
Атырау облысы Құрманғазы ауданы Ф. Оңғарсынова атындағы жалпы орта мектеп
Бөлім:
Динамика негіздері
Педагогтің аты-жөні
Құлбаева Гүлжанар Маратқызы
Күні:
Сынып: 9
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Ньютонның екінші заңы, масса.
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:
9.2.2.2 Ньютонның екінші заңын тұжырымдау және оны есептер шығаруда қолдану
Сабақтың мақсаты:
Ньютонның екінші заңы бойынша формуланы қолданып есептерді шығару.
Дене жылдамдығының өзгеруі мен оның массасы арасындағы байланысты анықтау.
ЕБҚ: Ньютонның екінші заңын тұжырымдау, формуласын қолдану.
Бағалау критерийі
Дене жылдамдығының өзгеруі мен оның массасы арасындағы байланысты анықтау алады.
Ньютонның екінші заңы бойынша формуланы қолданып есептерді шығара алады.
ЕБҚ: Ньютон екінші заңңын тұжырымдап, формуласын анықтай алады.
Ойлау дағдыларының деңгейі
Түсіну,қолдану
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
ЕБҚ
Ұйымдастыру
Өзін-өзі тексеру
Сабақтың басы
7 минут
Өткен білімді еске түсіру
Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
Сыныптағы οқушыларға жағымды пϲиΧοлοгиялық аΧуал туғызу(шаттық шеңбері әдісі)
Топқа бөлу (пазл әдісі арқылы)
Құрастырлыған суреттер бойынша жаңа сабақтың тақырыбы ашылады. Сабақ мақсаты нақтыланады.
1 топ. КҮШ
2 топ. МАССА
3 топ. ҮДЕУ
Түрткі сұрақтар:
Суретте не бейнеленген?
Бұл ұғымдармен қаншалықты таныспыз?
Сабақ тақырыбын және оқу мақсатын таныстыру
<< Кім жылдам?>> әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау.
Ньютонның 1 заңы инерция заңы негізінде қалай тұжырымдайды?
Көлденең тік сызықты жолда жұмыс істеп тұрған қозғалтқышы бар автомобиль біркелкі қозғалады. Бұл Ньютонның алғашқы заңына қайшы келе ме?
((Қарама-қайшы емес, өйткені қозғалтқыш пен жолдың әрекеті өтеледі))
Инерциялық жүйе кез-келген инерциялық жүйеге қатысты үдеумен қозғалады ма?
Оқушылар психологиялық ахуалдан соң, суреттер бойынша топқа бөлінеді. Үй тапсырмасы бойынша интерактивті тақтадағы сұрақтарға жылдам жауап беріп белсене қатысып отырады.
Берілген сұраққа жауап береді
Оқушылар бірін бірі бағалайды.
Шаттық шеңбері
Құрастыру суреттер
Сабақтың ортасы:
Жаңа білім
20 минут
Бекіту
15 мину
Белсенді оқыту әдісі: <<Ромбтық>> жіктелім
Жаңа тақырыпты мына бөлімдерге бөліп оқушыларға оқулықпен танысуға тапсырма беріледі.
2 .Трек схеманы толтырады. Бұл трек-схемаға осы тақырыптың түйіні жазылады.
Топ. Дененің массасы
Топ. Ньютонның екінші заңы
Топ. Теңәрекетті күш
Оқушылармен оқулықпен жұмыс жасайды. Негізгілерін естеріне сақтайды.Осы топтың әрқайсысынан 1 адам қорғайды.Қалғандары
Трек-схеманы толтырады.
<<мадақтау ϲ϶ндвичі>> арқылы κері байланыϲ жүргіземін.
Білім дағдасы: түсіну
<<Конверттегі еϲептер>> ǝдіϲін қолдану арқылы топтар еϲептер шығарады Оқушылар топпен келісіп үш топ түрлі-түсті конверттердің біреуін кезектесіп таңдайды.
60 Н күш денеге 0.8 м\с2 үдеу береді. Осы денеге қандай күш 2 м\с2 үдеу бере алады?
2) Тегіс бетте бір бірімен жіппен байланған екі дене орналасқан. Оң жақтағы денеге 7 Н, сол жақтағы денеге 3 Н күш әсер етеді. Жіптің керілу күшін есепте.
3) Массасы 4 кг дене қандай да бір күштің әсерінен 2 м\с2 үдеу алды. Массасы 0.01 г денеге дәл осындай күшпен әсер еткенде ол қандай үдеу алады?
Білім дағдасы: қолдану
ҚБ: Геометриялық фигуралар арқылы бағалау
<<Ұшқыр ойдан, ұтымды жауап>> әдісі
№ 1 қосымша
№ 1 тапсырмасы Васнецовтың картинасындағы батырлар мен Ньютонның екінші заңы арасында қандай ортақ нәрсе бар? Елестетіп көріңізші: соғыс алаңы мен үш жылқы жерді тұяқпен ұрады. Қалай ойлайсыз, егер аттар бірдей үдеумен шайқасса, кімнің батырлық күші үлкен болады?
№ 1 қосымша
№ 2 тапсырмасы
Ақкөл станциясынан салмағы 20 т вагон 0.3 м\с2 үдеумен және 54 км/сағ бастапқы жылдамдықпен баяу қозғалады.
А) Вагонға әсер етуші тежеуші күшті табыңыз.
В) Вагонның толық тоқтағанға дейінгі қозғалыс уақытын есептеңіз.
С) Қозғалыс уақыт аралығындағы жүрілген жолды есептеңіз.
№ 1 қосымша
№ 3 тапсырма
ЕБҚ:
Сәйкестіндіру тесті
Масса
F
Күш
a
Үдеу
F=ma
Ньютон екінші заңының формуласы
m
Оқушылар жаңа сабақты меңгереді
Ньютонның екінші заңын тұжырымдайды Дене жылдамдығының өзгеруі мен оның массасы арасындағы байланысты түсіндіреді
Әр топ тапсырмаларын орындайды. Өз тапсырмаларын бағалайды.
Жаңа сабақты меңгереді
Ньютонның екінші заңын тұжырымдайды.
Топпен бірге
Есептің берілгенін
жазады.
ХБЖ аударады
Ньютонның екінші заңының формуласын қолданып есептер шығарады.
Тақырып бойынша шамалармен формулаларға байланысты сәйкестендіреді.
Бағалау мадақтау сэндвичі арқылы
Дескриптор
1.Тапсырманың берілгенің жазып алады
2. ХБЖ аударады.
3.Ньютонның екінші заңының формуласын қолданады.
Дескриптор
1. Ньютонның екінші заңын тұжырымдай алады
2. Дене жылдамдығының өзгеруі мен оның массасы арасындағы байланысты түсіндіре алады
Дескрипторлар:
ХБЖ жүйесіне өлшем бірліктерін аударады.
Формуласы бойынша тежеуші күшті есептейді.
Қозғалыс уақытын есептейді.
Уақыт бойынша жолды есептейді.
Дескриптор
1.Ньютонның екінші заңының формуласын сәйкестендіреді.
Физика оқулық 9 сынып
https://www.okulyk.kz/wp-content/books/403/403.pdf
Түрлі түсті конверттер
https://sun9-49.userapi.com/QTRrxmcFhrjeOOSHaZRQoGO6XFM8UM84pqhFXg/31yAY-chi0g.jpg
Кері байланыс
Сабақтың соңы:
(3 мин)
Ақпаратты қаншалықты меңгергендері жайлы мǝлімет алу үшін <<Білім қοржыны>> ǝдіϲін қοлданып, қалыптаϲтырушы бағалау жүргіземін.
Үйге тапсырма:
Тақырыпты оқу, оқулықтағы есептерді шығару
Оқушылар кері байланыс береді
Бөлім:
Динамика негіздері
Педагогтің аты-жөні
Құлбаева Гүлжанар Маратқызы
Күні:
Сынып: 9
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Ньютонның екінші заңы, масса.
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:
9.2.2.2 Ньютонның екінші заңын тұжырымдау және оны есептер шығаруда қолдану
Сабақтың мақсаты:
Ньютонның екінші заңы бойынша формуланы қолданып есептерді шығару.
Дене жылдамдығының өзгеруі мен оның массасы арасындағы байланысты анықтау.
ЕБҚ: Ньютонның екінші заңын тұжырымдау, формуласын қолдану.
Бағалау критерийі
Дене жылдамдығының өзгеруі мен оның массасы арасындағы байланысты анықтау алады.
Ньютонның екінші заңы бойынша формуланы қолданып есептерді шығара алады.
ЕБҚ: Ньютон екінші заңңын тұжырымдап, формуласын анықтай алады.
Ойлау дағдыларының деңгейі
Түсіну,қолдану
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
ЕБҚ
Ұйымдастыру
Өзін-өзі тексеру
Сабақтың басы
7 минут
Өткен білімді еске түсіру
Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
Сыныптағы οқушыларға жағымды пϲиΧοлοгиялық аΧуал туғызу(шаттық шеңбері әдісі)
Топқа бөлу (пазл әдісі арқылы)
Құрастырлыған суреттер бойынша жаңа сабақтың тақырыбы ашылады. Сабақ мақсаты нақтыланады.
1 топ. КҮШ
2 топ. МАССА
3 топ. ҮДЕУ
Түрткі сұрақтар:
Суретте не бейнеленген?
Бұл ұғымдармен қаншалықты таныспыз?
Сабақ тақырыбын және оқу мақсатын таныстыру
<< Кім жылдам?>> әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау.
Ньютонның 1 заңы инерция заңы негізінде қалай тұжырымдайды?
Көлденең тік сызықты жолда жұмыс істеп тұрған қозғалтқышы бар автомобиль біркелкі қозғалады. Бұл Ньютонның алғашқы заңына қайшы келе ме?
((Қарама-қайшы емес, өйткені қозғалтқыш пен жолдың әрекеті өтеледі))
Инерциялық жүйе кез-келген инерциялық жүйеге қатысты үдеумен қозғалады ма?
Оқушылар психологиялық ахуалдан соң, суреттер бойынша топқа бөлінеді. Үй тапсырмасы бойынша интерактивті тақтадағы сұрақтарға жылдам жауап беріп белсене қатысып отырады.
Берілген сұраққа жауап береді
Оқушылар бірін бірі бағалайды.
Шаттық шеңбері
Құрастыру суреттер
Сабақтың ортасы:
Жаңа білім
20 минут
Бекіту
15 мину
Белсенді оқыту әдісі: <<Ромбтық>> жіктелім
Жаңа тақырыпты мына бөлімдерге бөліп оқушыларға оқулықпен танысуға тапсырма беріледі.
2 .Трек схеманы толтырады. Бұл трек-схемаға осы тақырыптың түйіні жазылады.
Топ. Дененің массасы
Топ. Ньютонның екінші заңы
Топ. Теңәрекетті күш
Оқушылармен оқулықпен жұмыс жасайды. Негізгілерін естеріне сақтайды.Осы топтың әрқайсысынан 1 адам қорғайды.Қалғандары
Трек-схеманы толтырады.
<<мадақтау ϲ϶ндвичі>> арқылы κері байланыϲ жүргіземін.
Білім дағдасы: түсіну
<<Конверттегі еϲептер>> ǝдіϲін қолдану арқылы топтар еϲептер шығарады Оқушылар топпен келісіп үш топ түрлі-түсті конверттердің біреуін кезектесіп таңдайды.
60 Н күш денеге 0.8 м\с2 үдеу береді. Осы денеге қандай күш 2 м\с2 үдеу бере алады?
2) Тегіс бетте бір бірімен жіппен байланған екі дене орналасқан. Оң жақтағы денеге 7 Н, сол жақтағы денеге 3 Н күш әсер етеді. Жіптің керілу күшін есепте.
3) Массасы 4 кг дене қандай да бір күштің әсерінен 2 м\с2 үдеу алды. Массасы 0.01 г денеге дәл осындай күшпен әсер еткенде ол қандай үдеу алады?
Білім дағдасы: қолдану
ҚБ: Геометриялық фигуралар арқылы бағалау
<<Ұшқыр ойдан, ұтымды жауап>> әдісі
№ 1 қосымша
№ 1 тапсырмасы Васнецовтың картинасындағы батырлар мен Ньютонның екінші заңы арасында қандай ортақ нәрсе бар? Елестетіп көріңізші: соғыс алаңы мен үш жылқы жерді тұяқпен ұрады. Қалай ойлайсыз, егер аттар бірдей үдеумен шайқасса, кімнің батырлық күші үлкен болады?
№ 1 қосымша
№ 2 тапсырмасы
Ақкөл станциясынан салмағы 20 т вагон 0.3 м\с2 үдеумен және 54 км/сағ бастапқы жылдамдықпен баяу қозғалады.
А) Вагонға әсер етуші тежеуші күшті табыңыз.
В) Вагонның толық тоқтағанға дейінгі қозғалыс уақытын есептеңіз.
С) Қозғалыс уақыт аралығындағы жүрілген жолды есептеңіз.
№ 1 қосымша
№ 3 тапсырма
ЕБҚ:
Сәйкестіндіру тесті
Масса
F
Күш
a
Үдеу
F=ma
Ньютон екінші заңының формуласы
m
Оқушылар жаңа сабақты меңгереді
Ньютонның екінші заңын тұжырымдайды Дене жылдамдығының өзгеруі мен оның массасы арасындағы байланысты түсіндіреді
Әр топ тапсырмаларын орындайды. Өз тапсырмаларын бағалайды.
Жаңа сабақты меңгереді
Ньютонның екінші заңын тұжырымдайды.
Топпен бірге
Есептің берілгенін
жазады.
ХБЖ аударады
Ньютонның екінші заңының формуласын қолданып есептер шығарады.
Тақырып бойынша шамалармен формулаларға байланысты сәйкестендіреді.
Бағалау мадақтау сэндвичі арқылы
Дескриптор
1.Тапсырманың берілгенің жазып алады
2. ХБЖ аударады.
3.Ньютонның екінші заңының формуласын қолданады.
Дескриптор
1. Ньютонның екінші заңын тұжырымдай алады
2. Дене жылдамдығының өзгеруі мен оның массасы арасындағы байланысты түсіндіре алады
Дескрипторлар:
ХБЖ жүйесіне өлшем бірліктерін аударады.
Формуласы бойынша тежеуші күшті есептейді.
Қозғалыс уақытын есептейді.
Уақыт бойынша жолды есептейді.
Дескриптор
1.Ньютонның екінші заңының формуласын сәйкестендіреді.
Физика оқулық 9 сынып
https://www.okulyk.kz/wp-content/books/403/403.pdf
Түрлі түсті конверттер
https://sun9-49.userapi.com/QTRrxmcFhrjeOOSHaZRQoGO6XFM8UM84pqhFXg/31yAY-chi0g.jpg
Кері байланыс
Сабақтың соңы:
(3 мин)
Ақпаратты қаншалықты меңгергендері жайлы мǝлімет алу үшін <<Білім қοржыны>> ǝдіϲін қοлданып, қалыптаϲтырушы бағалау жүргіземін.
Үйге тапсырма:
Тақырыпты оқу, оқулықтағы есептерді шығару
Оқушылар кері байланыс береді
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz