Дененің массасы. Сабақтың тақырыбы

Атырау облысы Құрманғазы ауданы Ф. Оңғарсынова атындағы жалпы орта мектеп

Бөлім:

Динамика негіздері
Бөлім::

Педагогтің аты-жөні

Динамика негіздері: Құлбаева Гүлжанар Маратқызы
Бөлім::

Күні:

Динамика негіздері:
Бөлім::

Сынып: 9

Динамика негіздері:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Бөлім::

Сабақтың тақырыбы:

Динамика негіздері: Ньютонның екінші заңы, масса.
Бөлім::

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

Динамика негіздері: 9. 2. 2. 2 Ньютонның екінші заңын тұжырымдау және оны есептер шығаруда қолдану
Бөлім::

Сабақтың мақсаты:

Динамика негіздері:

Ньютонның екінші заңы бойынша формуланы қолданып есептерді шығару.

Дене жылдамдығының өзгеруі мен оның массасы арасындағы байланысты анықтау.

ЕБҚ: Ньютонның екінші заңын тұжырымдау, формуласын қолдану.

Бөлім::

Бағалау критерийі

Динамика негіздері:

Дене жылдамдығының өзгеруі мен оның массасы арасындағы байланысты анықтау алады.

Ньютонның екінші заңы бойынша формуланы қолданып есептерді шығара алады.

ЕБҚ: Ньютон екінші заңңын тұжырымдап, формуласын анықтай алады.

Бөлім::

Ойлау дағдыларының деңгейі

Динамика негіздері: Түсіну, қолдану

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

ЕБҚ

Сабақтың кезеңі/уақыт:

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру

Сабақтың басы

7 минут

Өткен білімді еске түсіру

Педагогтің әрекеті:

Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

Сыныптағы οқушыларға жағымды пϲиΧοлοгиялық аΧуал туғызу (шаттық шеңбері әдісі)

Топқа бөлу (пазл әдісі арқылы)

Құрастырлыған суреттер бойынша жаңа сабақтың тақырыбы ашылады. Сабақ мақсаты нақтыланады.

1 топ. КҮШ

2 топ. МАССА

3 топ. ҮДЕУ

Түрткі сұрақтар:

Суретте не бейнеленген?

Бұл ұғымдармен қаншалықты таныспыз?

Сабақ тақырыбын және оқу мақсатын таныстыру

« Кім жылдам?» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау.

  1. Ньютонның 1 заңы инерция заңы негізінде қалай тұжырымдайды?
  2. Көлденең тік сызықты жолда жұмыс істеп тұрған қозғалтқышы бар автомобиль біркелкі қозғалады. Бұл Ньютонның алғашқы заңына қайшы келе ме?

((Қарама-қайшы емес, өйткені қозғалтқыш пен жолдың әрекеті өтеледі) )

  1. Инерциялық жүйе кез-келген инерциялық жүйеге қатысты үдеумен қозғалады ма?
Оқушының әрекеті:

Оқушылар психологиялық ахуалдан соң, суреттер бойынша топқа бөлінеді. Үй тапсырмасы бойынша интерактивті тақтадағы сұрақтарға жылдам жауап беріп белсене қатысып отырады.

Бағалау: Берілген сұраққа жауап береді
Ресурстар: Оқушылар бірін бірі бағалайды.

Шаттық шеңбері

D:\Новая папка (2)\Opera Снимок_2022-08-31_143841_yandex.kz.png

D:\Новая папка (2)\Opera Снимок_2022-08-31_144305_yandex.kz.png

D:\Новая папка (2)\Opera Снимок_2022-08-31_144127_yandex.kz.png

Құрастыру суреттер

Сабақтың кезеңі/уақыт:

Сабақтың ортасы:

Жаңа білім

20 минут

Бекіту

15 мину

Педагогтің әрекеті:

Белсенді оқыту әдісі: «Ромбтық» жіктелім

D:\Новая папка (2)\Безымянный.jpg

Жаңа тақырыпты мына бөлімдерге бөліп оқушыларға оқулықпен танысуға тапсырма беріледі.

2 . Трек схеманы толтырады. Бұл трек-схемаға осы тақырыптың түйіні жазылады.

  1. Топ. Дененің массасы
  2. Топ. Ньютонның екінші заңы
  3. Топ. Теңәрекетті күш

Оқушылармен оқулықпен жұмыс жасайды. Негізгілерін естеріне сақтайды. Осы топтың әрқайсысынан 1 адам қорғайды. Қалғандары

Трек-схеманы толтырады.

«мадақтау ϲ϶ндвичі» арқылы κері байланыϲ жүргіземін.

Білім дағдасы: түсіну

«Конверттегі еϲептер» ǝдіϲін қолдану арқылы топтар еϲептер шығарады Оқушылар топпен келісіп үш топ түрлі-түсті конверттердің біреуін кезектесіп таңдайды.

60 Н күш денеге 0. 8 м\с 2 үдеу береді. Осы денеге қандай күш 2 м\с 2 үдеу бере алады?

2) Тегіс бетте бір бірімен жіппен байланған екі дене орналасқан. Оң жақтағы денеге 7 Н, сол жақтағы денеге 3 Н күш әсер етеді. Жіптің керілу күшін есепте.

3) Массасы 4 кг дене қандай да бір күштің әсерінен 2 м\с 2 үдеу алды. Массасы 0. 01 г денеге дәл осындай күшпен әсер еткенде ол қандай үдеу алады?

Білім дағдасы: қолдану

ҚБ: Геометриялық фигуралар арқылы бағалау

«Ұшқыр ойдан, ұтымды жауап» әдісі

№ 1 қосымша

№ 1 тапсырмасы Васнецовтың картинасындағы батырлар мен Ньютонның екінші заңы арасында қандай ортақ нәрсе бар? Елестетіп көріңізші: соғыс алаңы мен үш жылқы жерді тұяқпен ұрады. Қалай ойлайсыз, егер аттар бірдей үдеумен шайқасса, кімнің батырлық күші үлкен болады?

https://www.gobelen-kartina.ru/wp-content/uploads/2019/08/tri-bogatyria-italianskiy-gobelen.jpg

№ 1 қосымша

№ 2 тапсырмасы

Ақкөл станциясынан салмағы 20 т вагон 0. 3 м\с 2 үдеумен және 54 км/сағ бастапқы жылдамдықпен баяу қозғалады.

А) Вагонға әсер етуші тежеуші күшті табыңыз.

В) Вагонның толық тоқтағанға дейінгі қозғалыс уақытын есептеңіз.

С) Қозғалыс уақыт аралығындағы жүрілген жолды есептеңіз.

№ 1 қосымша

№ 3 тапсырма

ЕБҚ:

Сәйкестіндіру тесті

:
:
:
:
:
:
Оқушының әрекеті: Масса
Бағалау: F
Ресурстар: Күш
a
Үдеу
F=ma
Ньютон екінші заңының формуласы
m

Оқушылар жаңа сабақты меңгереді

Ньютонның екінші заңын тұжырымдайды Дене жылдамдығының өзгеруі мен оның массасы арасындағы байланысты түсіндіреді

Әр топ тапсырмаларын орындайды. Өз тапсырмаларын бағалайды.

Жаңа сабақты меңгереді

Ньютонның екінші заңын тұжырымдайды.

Топпен бірге

Есептің берілгенін

жазады.

ХБЖ аударады

Ньютонның екінші


Ұқсас жұмыстар
Дененің массасы
Масса және заттың тығыздығы
Денелердің өзара әрекеттесуі Масса және денелердің массасын өлшеу
Дененің салмағы
Жүктер жиыны
Энергия. энергияның сақталу және бір түрден екінші түрге айналу заңы
Үйкеліс коэффициенті
Дененің импульсі. импульстің сақталу заңы
Денелердің өзара әрекеттесуі. Дененің
КҮШ АУЫРЛЫҚ КҮШІ
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz