Сұрақ жазу

Бекітемін:
Ұйымдастыру
- Оқушыларман амандасып, сынып қатысымын тексеру;
- Топқа бөлу
І топ: «Ахмет Байтұрсынов»
ІІ топ: «Шәкәрім Құдайбердіұлы»
ІІІ топ: «Міржақып Дулатов»
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын болжауға арналған сұрақтар:
- Бұлар кімдер?
- Қазақтың қалған арыстарын атаңыздар
- Осы қыркүйек айында бес арыстың ішінде кімнің туған күні ?
- Бүгінгі сабағымыз кім туралы болмақ?
- Әр топ өз тобының атындағы ақын, жазушы туралы және оның еңбегі туралы не біледі?
Оқушылар амандасып, кезекшілер сынып қатысымын баяндайды
Оқушылар қазақ арыстарының аты бойынша үш топқа бөлінеді
Оқушылар сұрақтарға жауап іздей отырып, жаңа сабақтың тақырбы мен мақсатын айқындайды
Мадақтау сөздері
«Жарайсың, Керемет, Өте жақсы»
Топтық жұмыс. «Галерея» әдісі
«Галерея» әдісі бойынша қажетті ақпараттарды жинақтап, постер қорғау
Жеке жұмыс. «Қар» әдісі
- Сұрақ жазу;
- Келген сұраққа жауап жазу;
- Сұраққа берген жауапты тексеру
Видеоролик көрсету.
Ахмет Байтұрсыновтың өмірі мен шығармашылығы
https://youtu. be/I6WAWEVFfvs?si=f3eVfLPOX9OM1AFz
«Қатесін тап» әдісі
- Ахмет Байтұрсынұлы1875 жылы 5қазанда қазіргі Алматы облысы, Жангелді ауданы Сарытүбек ауылында дүниеге келген.
- Атасы Байтұрсын немересі Ахмет өмірге келгенде ауыл ақсақалдарынан бата алып, азан шақырып атын қойған.
- Әкесінің інісі [Ерғазы] Ахметті Сарытүбек ауылындағы 2 сыныптық орыс-қазақ мектебіне береді. Оны 1893 жылы бітіріп, Алматыдағы 4 жылдық мектепке оқуға түседі.
- 1890-1910 жылдары Ақтөбе, Қостанай, Қарқаралы уездеріндегі орыс-қазақ мектептерінде меңгеруші, Қарқаралы қалалық училищесінде оқытушы қызметін атқарады.
- КСРО Халық комиссарлар кеңесі жанындағы ОГПУ «үштігінің» 1935ж. 4 шілдедегі шешіміне сәйкес Байтұрсынұлы ату жазасына кесілді.
- Бұл шешім бірнеше рет өзгерістерге ұшырады: 1931 жылы ақпанда 20 жылға концлагерьге ауыстырылса, 1935 ж. қарашада 5 жылға Архангельскіге жер аударылсын деп ұйғарылды.
- 1939 жылы 18 мамырда тағы да қамауға алынып, 8 желтоқсанда атылды.
Оқушылар сұраққа жауап іздей отырып постер қорғайды. Яғни өз тобына қажетті ақпараттарды жинақтап, оны құрастырып постер қорғайды
Оқушылар «Қар» әдісі бойынша әр оқушы ақ қағазға сұрақ жазып оны орап лақтырады, әр оқушы түскен қағаздағы сұраққа жауап жазады да әрі қарай домалатып лақтырады, келесі кезекте келген қағазды ашып сұраққа берген жауапты тексереді
Оқушылар А. Байтұрсыновтың өмірі мен шығармашылығы туралы видеороликтен танысады
- Ахмет Байтұрсынұлы1872жылы 5қыркүйектeқазіргіҚостанайоблысы, Жангелді ауданы Сарытүбек ауылында дүниеге келген.
- АтасыШошақнемересі Ахмет өмірге келгенде ауыл ақсақалдарынан бата алып, азан шақырып атын қойған.
- Әкесінің інісі [Ерғазы] АхметтіТорғайдағы2 сыныптық орыс-қазақ мектебіне береді. Оны1891жылы бітіріп,Орынбордағы4 жылдық мектепке оқуға түседі.
- 1895-1909жылдары Ақтөбе, Қостанай, Қарқаралы уездеріндегі орыс-қазақ мектептеріндеоқытушы,Қарқаралы қалалық училищесіндемеңгерушіқызметін атқарады.
- КСРО Халық комиссарлар кеңесі жанындағы ОГПУ «үштігінің»1930ж. 4 сәуірдегішешіміне сәйкес Байтұрсынұлы ату жазасына кесілді
- Бұл шешім бірнеше рет өзгерістерге ұшырады: 1931 жылықаңтарда 10 жылғаконцлагерьге ауыстырылса,1932 ж. қарашада 3 жылғаАрхангельскіге жер аударылсын деп ұйғарылды.
- 1937 жылы 8 тамызатағы да қамауға алынып, 8 желтоқсанда атылды.
«Екі жұлдыз, бір тілек»
«Бас бармақ»
ҚБ: « Плюс, минус»
Фотосуреттер, плакаттар, маркерлер
Интерактивті тақта
Үлестірмелі материалдар
Кері байланыс. «Бес саусақ» әдісі
Үйге тапсырма:
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz