Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Кейіпкер бейнесі
Бекітемін:_________ Қысқа мерзімді жоспар Қазақ әдебиеті 8-сабақ
Бөлім:
І бөлім: <<Атадан қалған асыл сөз>>
Педагогтің Тегі, Аты, Әкесінің аты :
Искакова Жибек
Күні:27.09.2023 ж
Сынып: 9 А
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Төле би "Ердің бақыты - әйел"
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:
9.1.3. 1 - көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау.
Сабақтың мақсаты
Шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтауда өз көзқарасын білдіре алады.
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі//
уақыты
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басталуы
6 минут
Сабақтың ортасы
10 минут
8 минут
8 минут
8 минут
Сабақтың аяқталуы
5 минут
Сәлемдесу
Ширату жаттығулары
<<Құпия зат>> әдісі арқылы оқушыларға сурет көрсетіледі. Олардың мәнін ашып және сабақпен қандай байланысы бар екені сұралады.
Суреттер: Төле би, қарлығаш, әйел бейнесі.
Топқа бөлу
Төле бидің нақыл сөздері тармақтарға бөлініп, оқушыларға ұсынылады. Оқушылар өлеңнің тармағы арқылы шумақ құрастырып, үш топқа бөлінеді.
Оқушылар жауаптары тыңдалады, сабақтың мақсаты мен бағалау критерийі таныстырылады.
Топтық жұмыс
1-тапсырма
<<Ердің бақыты - әйел>> мәтінін мұқият оқып шығыңдар. Берілген сұрақтарға жауап беріңдер. Wordwall платформасы
1.Бидің <<ұлыма келінді өзім таңдап беремін>> деуінің себебі неде?
2.Данагүлдің қандай әрекеті Төле бидің ризашылығын тудырды?
3.Төле би жолда келе жатып қандай оқиғаға тап болды?
4. Данагүл Төле бидің жұмбағын қалай шешті?
5.Қалың қол қарақшыларды қалай ұстады?
6.Оқиғаның соңы немен аяқталды?
Бейнекөрініс <<Төле бидің жұмбағы>>
2-тапсырма
Жұптық жұмыс
Мәтіндегі кейіпкерлер бейнесін анықтаңыз.
Кейіпкер
лер
Кейіпкер бейнесі
Мәтіннен мысал
Төле би
Данагүл
Алакөз
Кері байланыс: Тапсырманы орындау барысында не қиын болды? Ең пайдалысы не болды?
3-тапсырма
Жеке жұмыс
Мәтінде кездесетін 3 кейіпкерді атап, байқалған басты құндылықтарды анықтаңыз. <<Кейіпкер кестесін>> толтырыңыз
Шығарма кейіпкер
лері
Кейіпкер
лер өміріндегі құндылық
тар
Менің ойым
Төле би
Данагүл
Алакөз
Төле бидің: <<Құлақ пен таңдай бергенім, айттырмай біліп, өсиетімді жұртқа жайып жүретін балам бол, міне>>,-деп Данагүлге құлақ пен таңдай ұсынуының мәні неде?
4-тапсырма
Жеке жұмыс
Кейіпкерлерді қазіргі замандағы өз кейіпкеріңізбен салыстырыңыз.
Төле би
Қазір
гі заман
ғы кейіп
кер
Данагүл
Қазіргі заман
ғы кейіп
кер
ұқсастық
ұқсастық
айырмашылық
айырмашылық
Рефлексия
<<Құпия зат>> әдісі арқылы оқушылар суреттердің мәнін ашып және сабақпен қандай байланысы бар екені айтып береді.
Оқушылар үш топқа бөлінеді.
І топ: Төле би
ІІ топ: Қарлығаш
ІІІ топ: Данагүл
Әр топ өздеріне берілген әңгіменің бөлігін оқып шығады. Мәтін мазмұнына, идеясына қатысты сұрақтарға Wordwall платформасы арқылы жауап береді
Мәтіндегі кейіпкерлер бейнесін анықтайды. Мәтіннен мысал келтіреді.
Мәтінде кездесетін 3 кейіпкерді атап, байқалған басты құндылықтарды анықтайды. <<Кейіпкер кестесін>> толтырады.
Кейіпкерлерді қазіргі замандағы өз кейіпкерлерімен салыстырады.
Рефлексия кезінде <<Өзін-өзі бағалау>> парағы арқылы сабақтан қандай әсер алғанын, қандай жаңа нәрсе үйренгенін немесе не түсінбегенін, қандай кедергі болғанын жеткізеді.
Талқылау кезінде оқушылардың айтылған пікірлері мен көзқарастары ауызша
мадақтау арқылы бағаланып, сабақтың келесі кезеңінде белсенді қатысуына ынталандырады
Жарайсың!
Керемет шешім!
Ойлы шешім!
Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан естімеппін!
Өзара топтық бағалау
1-топ: Ертегі құрастыру арқылы бағалайды.
2-топ: Алғыс хат беру арқылы бағалайды.
3-топ: Келесі топқа "SMS" жазу арқылы бағалайды.
Дескриптор
Білім алушы
-шығарма сюжеті арқылы
кейіпкерлерді анықтайды,
-кейіпкердің шығармадағы
бейнесін сипаттайды,
-эпизодтардан мысал келтіреді,
-3 кейіпкерді
атайды
-басты құндылықтарды анықтайды
- ойын білдіреді
-Төле бидің
сөзінің мәнін анықтайды,
-ойын жинақы жеткізеді
Дескриптор
Білім алушы
-кейіпкерлер бойындағы қасиеттер мен
ерекшелік
терді анықтайды;
-кейіпкерлер жүйесін салыстыра талдайды.
Жеке жұмысты бағалау
Алшы - (9-10 балл)
Тәйке (7-8 балл)
Бүге (4-6 балл)
Шіге (шік) - (1-4 балл)
Формативті бағалау
10 балдық жүйемен
Оқулық
9-сынып
<<Атамұра>> баспасы
2019жыл
Қалыптастырушы бағалауға арналған
тапсырма
лар жинағы
9-сынып
Оқулық
9-сынып
<<Атамұра>> баспасы
2019жыл
https://wordwall.net/ru/resource/52307500
Бөлім:
І бөлім: <<Атадан қалған асыл сөз>>
Педагогтің Тегі, Аты, Әкесінің аты :
Искакова Жибек
Күні:27.09.2023 ж
Сынып: 9 А
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Төле би "Ердің бақыты - әйел"
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:
9.1.3. 1 - көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау.
Сабақтың мақсаты
Шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтауда өз көзқарасын білдіре алады.
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі//
уақыты
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басталуы
6 минут
Сабақтың ортасы
10 минут
8 минут
8 минут
8 минут
Сабақтың аяқталуы
5 минут
Сәлемдесу
Ширату жаттығулары
<<Құпия зат>> әдісі арқылы оқушыларға сурет көрсетіледі. Олардың мәнін ашып және сабақпен қандай байланысы бар екені сұралады.
Суреттер: Төле би, қарлығаш, әйел бейнесі.
Топқа бөлу
Төле бидің нақыл сөздері тармақтарға бөлініп, оқушыларға ұсынылады. Оқушылар өлеңнің тармағы арқылы шумақ құрастырып, үш топқа бөлінеді.
Оқушылар жауаптары тыңдалады, сабақтың мақсаты мен бағалау критерийі таныстырылады.
Топтық жұмыс
1-тапсырма
<<Ердің бақыты - әйел>> мәтінін мұқият оқып шығыңдар. Берілген сұрақтарға жауап беріңдер. Wordwall платформасы
1.Бидің <<ұлыма келінді өзім таңдап беремін>> деуінің себебі неде?
2.Данагүлдің қандай әрекеті Төле бидің ризашылығын тудырды?
3.Төле би жолда келе жатып қандай оқиғаға тап болды?
4. Данагүл Төле бидің жұмбағын қалай шешті?
5.Қалың қол қарақшыларды қалай ұстады?
6.Оқиғаның соңы немен аяқталды?
Бейнекөрініс <<Төле бидің жұмбағы>>
2-тапсырма
Жұптық жұмыс
Мәтіндегі кейіпкерлер бейнесін анықтаңыз.
Кейіпкер
лер
Кейіпкер бейнесі
Мәтіннен мысал
Төле би
Данагүл
Алакөз
Кері байланыс: Тапсырманы орындау барысында не қиын болды? Ең пайдалысы не болды?
3-тапсырма
Жеке жұмыс
Мәтінде кездесетін 3 кейіпкерді атап, байқалған басты құндылықтарды анықтаңыз. <<Кейіпкер кестесін>> толтырыңыз
Шығарма кейіпкер
лері
Кейіпкер
лер өміріндегі құндылық
тар
Менің ойым
Төле би
Данагүл
Алакөз
Төле бидің: <<Құлақ пен таңдай бергенім, айттырмай біліп, өсиетімді жұртқа жайып жүретін балам бол, міне>>,-деп Данагүлге құлақ пен таңдай ұсынуының мәні неде?
4-тапсырма
Жеке жұмыс
Кейіпкерлерді қазіргі замандағы өз кейіпкеріңізбен салыстырыңыз.
Төле би
Қазір
гі заман
ғы кейіп
кер
Данагүл
Қазіргі заман
ғы кейіп
кер
ұқсастық
ұқсастық
айырмашылық
айырмашылық
Рефлексия
<<Құпия зат>> әдісі арқылы оқушылар суреттердің мәнін ашып және сабақпен қандай байланысы бар екені айтып береді.
Оқушылар үш топқа бөлінеді.
І топ: Төле би
ІІ топ: Қарлығаш
ІІІ топ: Данагүл
Әр топ өздеріне берілген әңгіменің бөлігін оқып шығады. Мәтін мазмұнына, идеясына қатысты сұрақтарға Wordwall платформасы арқылы жауап береді
Мәтіндегі кейіпкерлер бейнесін анықтайды. Мәтіннен мысал келтіреді.
Мәтінде кездесетін 3 кейіпкерді атап, байқалған басты құндылықтарды анықтайды. <<Кейіпкер кестесін>> толтырады.
Кейіпкерлерді қазіргі замандағы өз кейіпкерлерімен салыстырады.
Рефлексия кезінде <<Өзін-өзі бағалау>> парағы арқылы сабақтан қандай әсер алғанын, қандай жаңа нәрсе үйренгенін немесе не түсінбегенін, қандай кедергі болғанын жеткізеді.
Талқылау кезінде оқушылардың айтылған пікірлері мен көзқарастары ауызша
мадақтау арқылы бағаланып, сабақтың келесі кезеңінде белсенді қатысуына ынталандырады
Жарайсың!
Керемет шешім!
Ойлы шешім!
Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан естімеппін!
Өзара топтық бағалау
1-топ: Ертегі құрастыру арқылы бағалайды.
2-топ: Алғыс хат беру арқылы бағалайды.
3-топ: Келесі топқа "SMS" жазу арқылы бағалайды.
Дескриптор
Білім алушы
-шығарма сюжеті арқылы
кейіпкерлерді анықтайды,
-кейіпкердің шығармадағы
бейнесін сипаттайды,
-эпизодтардан мысал келтіреді,
-3 кейіпкерді
атайды
-басты құндылықтарды анықтайды
- ойын білдіреді
-Төле бидің
сөзінің мәнін анықтайды,
-ойын жинақы жеткізеді
Дескриптор
Білім алушы
-кейіпкерлер бойындағы қасиеттер мен
ерекшелік
терді анықтайды;
-кейіпкерлер жүйесін салыстыра талдайды.
Жеке жұмысты бағалау
Алшы - (9-10 балл)
Тәйке (7-8 балл)
Бүге (4-6 балл)
Шіге (шік) - (1-4 балл)
Формативті бағалау
10 балдық жүйемен
Оқулық
9-сынып
<<Атамұра>> баспасы
2019жыл
Қалыптастырушы бағалауға арналған
тапсырма
лар жинағы
9-сынып
Оқулық
9-сынып
<<Атамұра>> баспасы
2019жыл
https://wordwall.net/ru/resource/52307500
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz