Кейіпкер бейнесі

Бекітемін: Қысқа мерзімді жоспар Қазақ әдебиеті 8-сабақ

Бөлім:
І бөлім: «Атадан қалған асыл сөз»
Бөлім:: Педагогтің Тегі, Аты, Әкесінің аты :
І бөлім: «Атадан қалған асыл сөз»: Искакова Жибек
Бөлім:: Күні:27. 09. 2023 ж
І бөлім: «Атадан қалған асыл сөз»:
Бөлім:: Сынып: 9 А
І бөлім: «Атадан қалған асыл сөз»: Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Бөлім:: Сабақтың тақырыбы:
І бөлім: «Атадан қалған асыл сөз»: Төле би "Ердің бақыты -әйел"
Бөлім:: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:
І бөлім: «Атадан қалған асыл сөз»: 9. 1. 3. 1 - көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау.
Бөлім:: Сабақтың мақсаты
І бөлім: «Атадан қалған асыл сөз»: Шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтауда өз көзқарасын білдіре алады.
Бөлім:: Сабақтың барысы
Бөлім::

Сабақтың кезеңі//

уақыты

І бөлім: «Атадан қалған асыл сөз»: Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Бөлім::

Сабақтың басталуы

6 минут

Сабақтың ортасы

10 минут

8 минут

8 минут

8 минут

Сабақтың аяқталуы

5 минут

І бөлім: «Атадан қалған асыл сөз»:

Сәлемдесу

Ширату жаттығулары

«Құпия зат» әдісі арқылы оқушыларға сурет көрсетіледі. Олардың мәнін ашып және сабақпен қандай байланысы бар екені сұралады.

Суреттер: Төле би, қарлығаш, әйел бейнесі.

C:\Users\123\Desktop\Төлеби суреті.jpg C:\Users\123\Desktop\әйел бейнесі.jpg C:\Users\123\Desktop\Қарлығаш құс суреті.jpg

Топқа бөлу

Төле бидің нақыл сөздері тармақтарға бөлініп, оқушыларға ұсынылады. Оқушылар өлеңнің тармағы арқылы шумақ құрастырып, үш топқа бөлінеді.

Оқушылар жауаптары тыңдалады, сабақтың мақсаты мен бағалау критерийі таныстырылады.

Топтық жұмыс

1-тапсырма

«Ердің бақыты - әйел» мәтінін мұқият оқып шығыңдар. Берілген сұрақтарға жауап беріңдер. Wordwall платформасы

1. Бидің «ұлыма келінді өзім таңдап беремін» деуінің себебі неде?

2. Данагүлдің қандай әрекеті Төле бидің ризашылығын тудырды?

3. Төле би жолда келе жатып қандай оқиғаға тап болды?

4. Данагүл Төле бидің жұмбағын қалай шешті?

5. Қалың қол қарақшыларды қалай ұстады?

6. Оқиғаның соңы немен аяқталды?

Бейнекөрініс «Төле бидің жұмбағы»

2-тапсырма

Жұптық жұмыс

Мәтіндегі кейіпкерлер бейнесін анықтаңыз.

:
:
:
:
:
:
:
:
:

Кері байланыс: Тапсырманы орындау барысында не қиын болды? Ең пайдалысы не болды?

3-тапсырма

Жеке жұмыс

Мәтінде кездесетін 3 кейіпкерді атап, байқалған басты құндылықтарды анықтаңыз. «Кейіпкер кестесін» толтырыңыз

:
:
:
:
:
:
:
:
:

Төле бидің: «Құлақ пен таңдай бергенім, айттырмай біліп, өсиетімді жұртқа жайып жүретін балам бол, міне», -деп Данагүлге құлақ пен таңдай ұсынуының мәні неде?

4-тапсырма

Жеке жұмыс

Кейіпкерлерді қазіргі замандағы өз кейіпкеріңізбен салыстырыңыз.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Рефлексия

C:\Users\123\Desktop\img20.jpg

Кейіпкер

лер

Кейіпкер бейнесі
Мәтіннен мысал
Төле би
Данагүл
Алакөз

Шығарма кейіпкер

лері

Кейіпкер

лер өміріндегі құндылық

тар

Менің ойым
Төле би
Данагүл
Алакөз
Төле би

Қазір

гі заман

ғы кейіп

кер

Данагүл

Қазіргі заман

ғы кейіп

кер

ұқсастық
ұқсастық
айырмашылық
айырмашылық

«Құпия зат» әдісі арқылы оқушылар суреттердің мәнін ашып және сабақпен қандай байланысы бар екені айтып береді.

Оқушылар үш топқа бөлінеді.

І топ: Төле би

ІІ топ: Қарлығаш

ІІІ топ: Данагүл

Әр топ өздеріне берілген әңгіменің бөлігін оқып шығады. Мәтін мазмұнына, идеясына қатысты сұрақтарға Wordwall платформасы арқылы жауап береді

Мәтіндегі кейіпкерлер бейнесін анықтайды. Мәтіннен мысал келтіреді.

Мәтінде кездесетін 3 кейіпкерді атап, байқалған басты құндылықтарды анықтайды. «Кейіпкер кестесін» толтырады.

Кейіпкерлерді қазіргі замандағы өз кейіпкерлерімен салыстырады.

Рефлексия кезінде «Өзін-өзі бағалау» парағы арқылы сабақтан қандай әсер алғанын, қандай жаңа нәрсе үйренгенін немесе не түсінбегенін, қандай кедергі болғанын жеткізеді.

Талқылау кезінде оқушылардың айтылған пікірлері мен көзқарастары ауызша

мадақтау арқылы бағаланып, сабақтың келесі кезеңінде белсенді қатысуына ынталандырады

Жарайсың!

Керемет шешім!
Ойлы шешім!

Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан естімеппін!

Өзара топтық бағалау

1-топ: Ертегі құрастыру арқылы бағалайды.

2-топ: Алғыс хат беру арқылы бағалайды.

3-топ: Келесі топқа “SMS” жазу арқылы бағалайды.

Дескриптор

Білім алушы

-шығарма сюжеті арқылы

кейіпкерлерді анықтайды,

-кейіпкердің шығармадағы

бейнесін сипаттайды,

-эпизодтардан мысал келтіреді,

-3 кейіпкерді

атайды

-басты құндылықтарды анықтайды

- ойын білдіреді

-Төле бидің

сөзінің мәнін анықтайды,

-ойын жинақы жеткізеді

Дескриптор

Білім алушы

-кейіпкерлер бойындағы қасиеттер мен


Ұқсас жұмыстар
Талдай білген ұтады
Ғ.мүсірепов жаңа достар . 5 –сынып,екінші сағаты
Ш. айтматов «ерте келген тырналар» (3-сағат)
Негізгі кейіпкер
Шығарма арқауы
Жүсіпбек аймауытовтың «әнші» әңгімесін талдау
Тұтқын бала әңгімесі
Аян бейнесін құрастыру
Әнші әмірқан бейнесі
Жырдағы қыз жібек,төлеген бейнесі. 8-сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz