Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Трапецияның биіктігін табыңдар

--------------------------------------------------------------------------------
Сабақ №7
--------------------------------------------------------------------------------
Мектеп: Аманкелді атындағы жалпы білім беретін мектебі
--------------------------------------------------------------------------------
Күні: 31.10.23
--------------------------------------------------------------------------------
Мұғалімнің аты-жөні: Таңатова Ақжүніс
--------------------------------------------------------------------------------
Сынып: 8
--------------------------------------------------------------------------------
Қатысқан оқушы саны:
--------------------------------------------------------------------------------
Қатыспаған оқушы саны:
--------------------------------------------------------------------------------
Сабақтың тақырыбы
--------------------------------------------------------------------------------
Трапецияның ауданы
--------------------------------------------------------------------------------
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
8.1.3.13 трапецияның ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану
--------------------------------------------------------------------------------
Сабақтың мақсаты:
Трапеция ауданының формуласын қолданады;
Трапеция орта сызығыныңформуласынқолданады;
Трапеция ауданының формуласын қолданып есептер шығарады
--------------------------------------------------------------------------------
Сабақ барысы
--------------------------------------------------------------------------------
Сабақтың кезеңі
--------------------------------------------------------------------------------
Педагогтің әрекеті
--------------------------------------------------------------------------------
Оқушының әрекеті
--------------------------------------------------------------------------------
Бағалау
--------------------------------------------------------------------------------
Ресурстар
--------------------------------------------------------------------------------
Басы
--------------------------------------------------------------------------------
5 минут
Амандасу. Үй тапсырмасын тексеру
Психологиялық ахуал туғызу.
Оқушының бағалау парағы
Аты-жөні__________________________

үй жұмысы

мысалды талдау

оқулықпен жұмыс

кім жылдам

Сәйкестендір

Үй жұмысын тексеру (үйге берілген қайталауға арнайы сұрақтар дайындап, интербелсенді тақтада көрсету және дұрыс жауабын тексеру);
Жеке жұмыс
Үй жұмысы
1. Трапецияың бүйір қабырғалары тең болса, ол ............деп аталады.
а)тікбұрышты трапеция
ә)теңбүйірлі трапеция
б)параллелограмм

2. Егер трапецияның бір бұрышы тік болса, онда ол ...........деп аталады.
а)тікбұрышты трапеция
ә)теңбүйірлі трапеция
б)параллелограмм

3.Трапецияның орта сызығын табатын формула:
а) a+b2 ә) 2a+b б) a+b

4. Трапецияның ішкі бұрыштарының қосындысы неге тең?
а)180[0] ә)270[0] б)360[0]

5. Трапецияның орта сызығы дегеніміз не?
а)қарама - қарсы бұрыштарының қосындысы
ә)табандарына параллель және табандарының қосындысының жартысына тең
б)үлкен табаны мен бүйір қабырғасының қосындысына тең

--------------------------------------------------------------------------------
Үй тапсырмасын тексертеді. Оқушылар бір -біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады.
--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------
<<өз-өзін бағалау>>
--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

үлестірмелі қағаздар

Сабақтың ортасы
34 минут

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Жаңа сабақты түсіндіру:
Анықтама: Трапецияның ауданы оның табандарының қосындысының жартысына және биіктігінің көбейтіндісіне тең.
D C

А H B
S=a+b2∙h
Мұндағы a+b2 трапецияның орта сызығы, һ биіктігі.
Топпен жұмыс. (Гүл құрастыру арқылы топқа бөлу)
1 мысал: Табандары 15 см және 19 см, ал биіктігі 18 см болатын трапецияның ауданын табыңдар
2 мысал: Трапецияның табандары 3,5дм және 2,9 дм, ал оның ауданы 2,56 дм[2]. Трапецияның биіктігін табыңдар.
3 мысал: Трапецияның биіктігі 16 см, ауданы 400 см[2]. Трапецияның орта сызығының ұзындығын табыңыз.
Жеке жұмыс:
Оқулықпен жұмыс. Деңгейлік тапсырма. А,В,С деңгейінің тапсырмалары
Табандары 12 см, 16 см және биіктігі 15 см болатын трапецияның ауданын табыңдар
Трапецияның орта сызығы 3 - ке, биіктігі 2 - ге тең. Трапецияның ауданын табыдар.
Трапецияның табандары 10 см, 35 см және ауданы 225 см2. Оның биіктігін табыңдар.
Трапецияның биіктігі 20 см, ауданы 400 см2. Оның орта сызығын табыңдар.
Трапецияның табаны 26 см, биіктігі 10 см, ауданы 200 см2. Оның екінші табанын табыңдар.
Топпен жұмыс
<<Кім жылдам>> Бос орынды толтыр
а
13
8
?
6
?
21
в
11
?
13
?
10
23
һ
9
4
7
8
11
15
S
?
36
98
56
165
?

Қажетті мәліметтерді дәптерге түсіреді

<<ДЖИГСО>> әдісі бойынша үлестірмелі қағазда мысалды талдайды.

Дескриптор:
-трапецияның орта сызығын табады;
-трапеция ауданының формуласын қолданады;
-трапеция ауданының формуласы арқылы екінші табанын таба алады;
-Есептің шешімін табады

Бос орындарды толтырады.

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------
стикер арқылы бағалау
--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------
дұрыс немесе бұрыс жауапары арқылы бағалау
--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------
https://youtu.be/sE5U1p5hMhY?si=WiIN8Sv7JQi-DhKU
--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

үлестірмелі қағаздар

Интерактивті тақта
--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------
Сабақ соңы
--------------------------------------------------------------------------------
6 минут
Топтық жұмыс: Сәйкестендір
Трапецияның орта сызығы
S
a=3, b=5, h=4, S=?
10
Трапецияның биіктігі
a+b
m=13, h=4, S=?
h
Трапецияның табандарының қосындысы
16
S=40, a=6,h=5, b=?
6
Трапецияның ауданы
a+b2
S=36, a=4, b=8, h=?
52

Үй жұмысы: В деңгейінің есептері

Рефлексия <<Тазалау әдісі>>


Оқушылар берілген тапсырмаларды жауаптарымен сәйкестендіреді

Оқушылар күнделіктеріне жазады.
--------------------------------------------------------------------------------
бағдаршам әдісі бойынша бағалау

--------------------------------------------------------------------------------

Ұқсас жұмыстар
Сынып оқушыларын топқа бөлу
Үшбұрыштың бүйір қабырғаларын тап
Математикалық регата
Үшбұрыштар мен төртбұрыштардың ауданын табуға есептер шығару
Математика. Қисықсызықты трапецияның ауданы
Тікбұрышты үшбұрыш салу
Трапецияның бұрыштарын табыңдар
Алғашқы функция және интегралды есептеуге есептер шығару
Төртбұрыштар тарауын қайталау. сабақ жоспар. 8 сынып
Интеграл көмегімен фигураның ауданын және көлемін есептеу
Пәндер