Трапецияның биіктігін табыңдар

Сабақ №7: Сабақ №7
Мектеп: Аманкелді атындағы жалпы білім беретін мектебі: Мектеп: Аманкелді атындағы жалпы білім беретін мектебі
Сабақ №7: Күні: 31. 10. 23
Мектеп: Аманкелді атындағы жалпы білім беретін мектебі: Мұғалімнің аты-жөні: Таңатова Ақжүніс
Сабақ №7: Сынып: 8
Мектеп: Аманкелді атындағы жалпы білім беретін мектебі: Қатысқан оқушы саны:
Қатыспаған оқушы саны:
Сабақ №7: Сабақтың тақырыбы
Мектеп: Аманкелді атындағы жалпы білім беретін мектебі: Трапецияның ауданы
Сабақ №7: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
Мектеп: Аманкелді атындағы жалпы білім беретін мектебі: 8. 1. 3. 13 трапецияның ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану
Сабақ №7: Сабақтың мақсаты:
Мектеп: Аманкелді атындағы жалпы білім беретін мектебі:

Трапеция ауданының формуласын қолданады;

Трапеция орта ;

Трапеция ауданының формуласын қолданып есептер шығарады

Сабақ №7: Сабақ барысы
Сабақ №7: Сабақтың кезеңі
Мектеп: Аманкелді атындағы жалпы білім беретін мектебі: Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақ №7:

Басы

5 минут

Мектеп: Аманкелді атындағы жалпы білім беретін мектебі:

Амандасу. Үй тапсырмасын тексеру

Психологиялық ахуал туғызу.

Оқушының бағалау парағы

Аты-жөні

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Үй жұмысын тексеру (үйге берілген қайталауға арнайы сұрақтар дайындап, интербелсенді тақтада көрсету және дұрыс жауабын тексеру) ;

Жеке жұмыс

Үй жұмысы

1. Трапецияың бүйір қабырғалары тең болса, ол . . . деп аталады.

а) тікбұрышты трапеция

ә) теңбүйірлі трапеция

б) параллелограмм

2. Егер трапецияның бір бұрышы тік болса, онда ол . . . деп аталады.

а) тікбұрышты трапеция

ә) теңбүйірлі трапеция

б) параллелограмм

3. Трапецияның орта сызығын табатын формула:

а) a + b 2 \ \frac{a + b}{2}\ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ ә) 2 a + b \ \frac{2}{a + b} б) a+b

4. Трапецияның ішкі бұрыштарының қосындысы неге тең?

а) 180 0 ә) 270 0 б) 360 0

5. Трапецияның орта сызығы дегеніміз не?

а) қарама -қарсы бұрыштарының қосындысы

ә) табандарына параллель және табандарының қосындысының жартысына тең

б) үлкен табаны мен бүйір қабырғасының қосындысына тең

үй жұмысы
мысалды талдау
оқулықпен жұмыс
кім жылдам
Сәйкестендір
Үй тапсырмасын тексертеді. Оқушылар бір -біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады.
«өз-өзін бағалау»
үлестірмелі қағаздар
Сабақ №7:
Мектеп: Аманкелді атындағы жалпы білім беретін мектебі:
Сабақ №7:
Мектеп: Аманкелді атындағы жалпы білім беретін мектебі:
Сабақ №7:
Мектеп: Аманкелді атындағы жалпы білім беретін мектебі:
Сабақ №7:
Мектеп: Аманкелді атындағы жалпы білім беретін мектебі:
Сабақ №7:
Мектеп: Аманкелді атындағы жалпы білім беретін мектебі:
Сабақ №7:
Мектеп: Аманкелді атындағы жалпы білім беретін мектебі:
Сабақ №7:

Сабақтың ортасы

34 минут

Мектеп: Аманкелді атындағы жалпы білім беретін мектебі:

Жаңа сабақты түсіндіру:

Анықтама: Трапецияның ауданы оның табандарының қосындысының жартысына және биіктігінің көбейтіндісіне тең.

D C

А H B

S = a + b 2 h S = \frac{a + b}{2} \bullet h

Мұндағы a + b 2 \frac{a + b}{2} трапецияның орта сызығы, һ биіктігі.

Топпен жұмыс. (Гүл құрастыру арқылы топқа бөлу)

1 мысал: Табандары 15 см және 19 см, ал биіктігі 18 см болатын трапецияның ауданын табыңдар

2 мысал: Трапецияның табандары 3, 5дм және 2, 9 дм, ал оның ауданы 2, 56 дм 2 . Трапецияның биіктігін табыңдар.

3 мысал : Трапецияның биіктігі 16 см, ауданы 400 см 2 . Трапецияның орта сызығының ұзындығын табыңыз.

Жеке жұмыс:

Оқулықпен жұмыс. Деңгейлік тапсырма. А, В, С деңгейінің тапсырмалары

  1. Табандары 12 см, 16 см және биіктігі 15 см болатын трапецияның ауданын табыңдар
  2. Трапецияның орта сызығы 3 - ке, биіктігі 2 - ге тең. Трапецияның ауданын табыдар.
  3. Трапецияның табандары 10 см, 35 см және ауданы 225см2{см}^{2}. Оның биіктігін табыңдар.
  4. Трапецияның биіктігі 20 см, ауданы 400см2{см}^{2}. Оның орта сызығын табыңдар.
  5. Трапецияның табаны 26 см, биіктігі 10 см, ауданы 200см2{см}^{2}. Оның екінші табанын табыңдар.

Топпен жұмыс

«Кім жылдам» Бос орынды толтыр

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
а
13
8
?
6
?
21
в
11
?
13
?
10
23
һ
9
4
7
8
11
15
S
?
36
98
56
165
?

Қажетті мәліметтерді дәптерге түсіреді

«ДЖИГСО» әдісі бойынша үлестірмелі қағазда мысалды талдайды.

Дескриптор:

- трапецияның орта сызығын табады;

-трапеция ауданының формуласын қолданады;

-трапеция ауданының формуласы арқылы екінші табанын таба алады;

-Есептің шешімін табады

Бос орындарды толтырады.

стикер арқылы бағалау

дұрыс немесе бұрыс жауапары арқылы бағалау

https://youtu. be/sE5U1p5hMhY?si=WiIN8Sv7JQi-DhKU

үлестірмелі қағаздар

Интерактивті тақта

Сабақ №7:
Мектеп: Аманкелді атындағы жалпы білім беретін мектебі:
Сабақ №7:
Мектеп: Аманкелді атындағы жалпы білім беретін мектебі:
Сабақ №7:
Мектеп: Аманкелді атындағы

Ұқсас жұмыстар
Сынып оқушыларын топқа бөлу
Үшбұрыштың бүйір қабырғаларын тап
Математикалық регата
Үшбұрыштар мен төртбұрыштардың ауданын табуға есептер шығару
Математика. Қисықсызықты трапецияның ауданы
Тікбұрышты үшбұрыш салу
Трапецияның бұрыштарын табыңдар
Алғашқы функция және интегралды есептеуге есептер шығару
Төртбұрыштар тарауын қайталау. сабақ жоспар. 8 сынып
Интеграл көмегімен фигураның ауданын және көлемін есептеу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz