Қандай өсімдікқоректі және жыртқыш жануарларды білесің

Пән:Жаратылыстану: Пән: Жаратылыстану
Мектеп:“Тұрағұл Қоңыр атындағы орта мектеп-бақшасы” КММ: Мектеп: “Тұрағұл Қоңыр атындағы орта мектеп-бақшасы” КММ
Пән:Жаратылыстану: Күні:11. 10. 2023
Мектеп:“Тұрағұл Қоңыр атындағы орта мектеп-бақшасы” КММ: Мұғалімнің аты-жөні: Дүйсенбаева Нургул Амангельдықызы
Пән:Жаратылыстану: Сынып: 4-сынып
Мектеп:“Тұрағұл Қоңыр атындағы орта мектеп-бақшасы” КММ:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Пән:Жаратылыстану: Сабақ тақырыбы
Мектеп:“Тұрағұл Қоңыр атындағы орта мектеп-бақшасы” КММ: Жануарлар энергияны қайдан алады?
Пән:Жаратылыстану: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
Мектеп:“Тұрағұл Қоңыр атындағы орта мектеп-бақшасы” КММ: 4. 2. 2. 4. Жануарлар мен өсімдіктердің өзара байланысы туралы білу, жануарлардың өзара қарым-қатынас түрлерін сипаттау, оларды түрлі белгілері бойынша топтарға жіктеу.
Пән:Жаратылыстану: Сабақ мақсаттары
Мектеп:“Тұрағұл Қоңыр атындағы орта мектеп-бақшасы” КММ:

Барлық оқушылар: Жануарлар мен өсімдіктердің өзара байланысы туралы біледі, жануарлардың өзара қарым-қатынас түрлерін сипаттайды, оларды түрлі белгілері бойынша топтарға жіктей алады.

Көптеген оқушылар: Түрлі жануарлар қалай қоректенетінін біледі, өз өлкесіндегі мекен ететін жануарларды біледі.

Кейбір оқушылар: Жануарлардың тіршілік ортасындағы жағдайлардың, адамның іс-әрекетінің жануарлардың санының азаюына әсер ететінін біледі.

Пән:Жаратылыстану: Бағалау критерийлері
Мектеп:“Тұрағұл Қоңыр атындағы орта мектеп-бақшасы” КММ:
  • Оқушылар жануарлардың өсімдікқоректі және жыртқыш болатынын, қоректік тізбек және оның әр буыны сақталуының маңызын түсінеді.
  • Тұрғылықты жердегі жануарлар туралы көп білуге ынталанады. Жануарлардың табиғаттағы орнын түсінеді және оларды сақтаудың жолы мен амалдары туралы біледі.
Пән:Жаратылыстану: Тілдік мақсаттар
Мектеп:“Тұрағұл Қоңыр атындағы орта мектеп-бақшасы” КММ:

Оқытудың тілдік мақсаты Пәндік лексика және терминология Диалог/жазу үшін пайдалы фразалар сериясы

Оқушылар

-өсімдікқоректі және жыртқыш жануарлардың айырмашылығын атайды;

-өз өлкесіндегі өсімдікқоректі және жыртқыш жануарларды сипаттайды;

-қоректің тізбектің құрылымын сипаттайды;

Өсімдікқоректі және жыртқыш жануарлар,

қорек тізбегі

Талқылау үшін сұрақтар :

Өсімдікқоректі және жыртқыш жануарлардың айырмашылығы қандай?

Қандай өсімдікқоректі және жыртқыш жануарларды білесің? Олар туралы не айта аласың?

Жазуға арналған тапсырмалар:

Өздерің тұратын жердегі жануарларды сипатта.

Оларды түрлі белгісі бойынша топтарға жікте.

Пән:Жаратылыстану: Құндылықтарды дарыту
Мектеп:“Тұрағұл Қоңыр атындағы орта мектеп-бақшасы” КММ: Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пән:Жаратылыстану: Пәнаралық байланыстар
Мектеп:“Тұрағұл Қоңыр атындағы орта мектеп-бақшасы” КММ: Математика, дүниетану, әдебиеттік оқу
Пән:Жаратылыстану: АКТ қолдану дағдылары
Мектеп:“Тұрағұл Қоңыр атындағы орта мектеп-бақшасы” КММ: Интернет-ресурстар, презентация, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу;
Пән:Жаратылыстану: Бастапқы білім
Мектеп:“Тұрағұл Қоңыр атындағы орта мектеп-бақшасы” КММ: Жануарлар мен өсімдіктердің өзара байланысы туралы біледі, жануарлардың өзара қарым-қатынас түрлерін сипаттайды, оларды түрлі белгілері бойынша топтарға жіктей алады. Түрлі жануарлар қалай қоректенетінін біледі, өз өлкесіндегі мекен ететін жануарларды біледі. Жануарлардың тіршілік ортасындағы жағдайлардың, адамның іс-әрекетінің жануарлардың санының азаюына әсер ететінін біледі.
Пән:Жаратылыстану: Сабақтың барысы
Пән:Жаратылыстану:

Сабақтың

жоспарланған кезеңдері

Мектеп:“Тұрағұл Қоңыр атындағы орта мектеп-бақшасы” КММ: Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Пән:Жаратылыстану:

Сабақтың басы

5минут

Өткенді пысықтау

5 минут

Түсіну

25 минут

Қолдану

Қорытынды.

3минут

Бағалау

1 минут

Үй тапсырмасы

1 минут

Рефлекция.

3 минут

Мектеп:“Тұрағұл Қоңыр атындағы орта мектеп-бақшасы” КММ:

Шаттық шеңберін құру

Психологиялық дайындық.

Табиғат-біздің анамыз

Табиғатқа баламыз

Табиғатты қорғайтын,

Біз әдепті баламыз

- Оқушыларға бүгінгі сабақ көңілді және қызықты өту үшін шаттық шеңберін жасату

Топқа бөлу

-Оқушыларды түрлі пазлдар арқылы топқа бөліп, орындарына жайғасады.

1-топ «Күнбағыс» 2-топ «Бүркіт» 2-топ «Арыстан»

Үй тапсырмасы

-Оқулықтағы 32 беттегі «Неліктен әр жануардың қорегі әртүрлі болады?» тақырыбы бойынша түсінік алу

-«Сұрақ бізден, жауап сізден» әдісі бойынша оқушыларға өткен тақырыптардан сұрақтар қойып жауап береді

1. Қоректенеуіне қарай жануарлар қандай топтарға бөлінеді?

2. Өсімдікқоректілерге нелер жатады?

3. Жыртқыштарға нелер жатады?

4. Өсімдікқоректілер мен жыртқыштардың айырмашылығы қандай?

Жұмыс дәптерлеріндегі тапсырманы оқушылар бірін-бірінікін тексереді

Қ. Б. «Домбыра» әдісі арқылы бағалау

Жаңа сабақ

-Жаңа сабақтың тақырыбын суреттер арқылы ашу

Мұғалім сөзі

- Жаңа сабақты түсіндіру

Қоректік тізбек- өсімдік күн энергиясын пайдаланып қоректік зат өндіреді. Осы өсімдіктерді өсімдікқоректілер жейді. Ал осы өсімдікқоректілер жыртқыштар жейді.

Оқулықпен жұмыс. Топтық жұмыс

«Кім білгір?» ойыны

-Қоректік тізбектің алгоритімін құр.

1 топқа

2 топқа

3 топқа

- Суретпен жұмыс жасайды

-Сыныппен


Ұқсас жұмыстар
Жануарлардың әлемінінің алуан түрлілігі
Табиғи сұрыпталу-эволюцияның қозғаушы және бағыттаушы күші
Тақырып - Білгір биологтар
Жануарлар әлемінің алуан түрлілігі
Қайда келдік, балалар
Жануарлардың көптүрлілігі. 3 сынып, дүниетану
Жолбарыс
Сұраққа жауап. Сабақтың тақырыбы
Хайуанаттар бағына саяхат
Бунақденелілердің тыныс алу мүшесі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz