Қандай өсімдікқоректі және жыртқыш жануарларды білесің

Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Барлық оқушылар: Жануарлар мен өсімдіктердің өзара байланысы туралы біледі, жануарлардың өзара қарым-қатынас түрлерін сипаттайды, оларды түрлі белгілері бойынша топтарға жіктей алады.
Көптеген оқушылар: Түрлі жануарлар қалай қоректенетінін біледі, өз өлкесіндегі мекен ететін жануарларды біледі.
Кейбір оқушылар: Жануарлардың тіршілік ортасындағы жағдайлардың, адамның іс-әрекетінің жануарлардың санының азаюына әсер ететінін біледі.
- Оқушылар жануарлардың өсімдікқоректі және жыртқыш болатынын, қоректік тізбек және оның әр буыны сақталуының маңызын түсінеді.
- Тұрғылықты жердегі жануарлар туралы көп білуге ынталанады. Жануарлардың табиғаттағы орнын түсінеді және оларды сақтаудың жолы мен амалдары туралы біледі.
Оқытудың тілдік мақсаты Пәндік лексика және терминология Диалог/жазу үшін пайдалы фразалар сериясы
Оқушылар
-өсімдікқоректі және жыртқыш жануарлардың айырмашылығын атайды;
-өз өлкесіндегі өсімдікқоректі және жыртқыш жануарларды сипаттайды;
-қоректің тізбектің құрылымын сипаттайды;
Өсімдікқоректі және жыртқыш жануарлар,
қорек тізбегі
Талқылау үшін сұрақтар :
Өсімдікқоректі және жыртқыш жануарлардың айырмашылығы қандай?
Қандай өсімдікқоректі және жыртқыш жануарларды білесің? Олар туралы не айта аласың?
Жазуға арналған тапсырмалар:
Өздерің тұратын жердегі жануарларды сипатта.
Оларды түрлі белгісі бойынша топтарға жікте.
Сабақтың
жоспарланған кезеңдері
Сабақтың басы
5минут
Өткенді пысықтау
5 минут
Түсіну
25 минут
Қолдану
Қорытынды.
3минут
Бағалау
1 минут
Үй тапсырмасы
1 минут
Рефлекция.
3 минут
Шаттық шеңберін құру
Психологиялық дайындық.
Табиғат-біздің анамыз
Табиғатқа баламыз
Табиғатты қорғайтын,
Біз әдепті баламыз
- Оқушыларға бүгінгі сабақ көңілді және қызықты өту үшін шаттық шеңберін жасату
Топқа бөлу
-Оқушыларды түрлі пазлдар арқылы топқа бөліп, орындарына жайғасады.
1-топ «Күнбағыс» 2-топ «Бүркіт» 2-топ «Арыстан»
Үй тапсырмасы
-Оқулықтағы 32 беттегі «Неліктен әр жануардың қорегі әртүрлі болады?» тақырыбы бойынша түсінік алу
-«Сұрақ бізден, жауап сізден» әдісі бойынша оқушыларға өткен тақырыптардан сұрақтар қойып жауап береді
1. Қоректенеуіне қарай жануарлар қандай топтарға бөлінеді?
2. Өсімдікқоректілерге нелер жатады?
3. Жыртқыштарға нелер жатады?
4. Өсімдікқоректілер мен жыртқыштардың айырмашылығы қандай?
Жұмыс дәптерлеріндегі тапсырманы оқушылар бірін-бірінікін тексереді
Қ. Б. «Домбыра» әдісі арқылы бағалау
Жаңа сабақ
-Жаңа сабақтың тақырыбын суреттер арқылы ашу
Мұғалім сөзі
- Жаңа сабақты түсіндіру
Қоректік тізбек- өсімдік күн энергиясын пайдаланып қоректік зат өндіреді. Осы өсімдіктерді өсімдікқоректілер жейді. Ал осы өсімдікқоректілер жыртқыштар жейді.
Оқулықпен жұмыс. Топтық жұмыс
«Кім білгір?» ойыны
-Қоректік тізбектің алгоритімін құр.
1 топқа
2 топқа
3 топқа
- Суретпен жұмыс жасайды
-Сыныппен
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz