Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Қандай өсімдікқоректі және жыртқыш жануарларды білесің

|Пән: Жаратылыстану |Мектеп: “Тұрағұл Қоңыр атындағы орта мектеп-бақшасы” КММ |
|Күні:11.10.2023 |Мұғалімнің аты-жөні: Дүйсенбаева Нургул Амангельдықызы |
|Сынып: 4-сынып |Қатысқандар саны: |
| |Қатыспағандар саны: |
|Сабақ тақырыбы |Жануарлар энергияны қайдан алады? |
|Осы сабақта қол |4.2.2.4. Жануарлар мен өсімдіктердің өзара байланысы туралы |
|жеткізілетін оқу |білу, жануарлардың өзара қарым-қатынас түрлерін сипаттау, |
|мақсаттары (оқу |оларды түрлі белгілері бойынша топтарға жіктеу. |
|бағдарламасына | |
|сілтеме) | |
|Сабақ мақсаттары |Барлық оқушылар: Жануарлар мен өсімдіктердің өзара байланысы|
| |туралы біледі, жануарлардың өзара қарым-қатынас түрлерін |
| |сипаттайды, оларды түрлі белгілері бойынша топтарға жіктей |
| |алады. |
| |Көптеген оқушылар: Түрлі жануарлар қалай қоректенетінін |
| |біледі, өз өлкесіндегі мекен ететін жануарларды біледі. |
| |Кейбір оқушылар: Жануарлардың тіршілік ортасындағы |
| |жағдайлардың, адамның іс-әрекетінің жануарлардың санының |
| |азаюына әсер ететінін біледі. |
|Бағалау критерийлері |Оқушылар жануарлардың өсімдікқоректі және жыртқыш болатынын,|
| |қоректік тізбек және оның әр буыны сақталуының маңызын |
| |түсінеді. |
| |Тұрғылықты жердегі жануарлар туралы көп білуге ынталанады. |
| |Жануарлардың табиғаттағы орнын түсінеді және оларды |
| |сақтаудың жолы мен амалдары туралы біледі. |
|Тілдік мақсаттар |Оқытудың тілдік мақсаты Пәндік лексика және терминология |
| |Диалог/жазу үшін пайдалы фразалар сериясы |
| |Оқушылар |
| |-өсімдікқоректі және жыртқыш жануарлардың айырмашылығын |
| |атайды; |
| |-өз өлкесіндегі өсімдікқоректі және жыртқыш жануарларды |
| |сипаттайды; |
| |-қоректің тізбектің құрылымын сипаттайды; |
| |Өсімдікқоректі және жыртқыш жануарлар, |
| |қорек тізбегі |
| |Талқылау үшін сұрақтар: |
| |Өсімдікқоректі және жыртқыш жануарлардың айырмашылығы |
| |қандай? |
| |Қандай өсімдікқоректі және жыртқыш жануарларды білесің? |
| |Олар туралы не айта аласың? |
| |Жазуға арналған тапсырмалар: |
| |Өздерің тұратын жердегі жануарларды сипатта. |
| |Оларды түрлі белгісі бойынша топтарға жікте. |
|Құндылықтарды дарыту |Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|Пәнаралық байланыстар|Математика, дүниетану, әдебиеттік оқу |
|АКТ қолдану дағдылары|Интернет-ресурстар, презентация, дерекқордан және |
| |интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу; |
|Бастапқы білім |Жануарлар мен өсімдіктердің өзара байланысы туралы біледі, |
| |жануарлардың өзара қарым-қатынас түрлерін сипаттайды, оларды|
| |түрлі белгілері бойынша топтарға жіктей алады. Түрлі |
| |жануарлар қалай қоректенетінін біледі, өз өлкесіндегі мекен |
| |ететін жануарларды біледі. Жануарлардың тіршілік ортасындағы|
| |жағдайлардың, адамның іс-әрекетінің жануарлардың санының |
| |азаюына әсер ететінін біледі. |
|Сабақтың барысы |
|Сабақтың |Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |Ресурстар |
|жоспарланған | | |
|кезеңдері | | |
|Сабақтың басы|Шаттық шеңберін құру | |
|5минут |Психологиялық дайындық. | |
| |Табиғат-біздің анамыз | |
| |Табиғатқа баламыз | |
| |Табиғатты қорғайтын, | |
| |Біз әдепті баламыз | |
| | | |
| |-Оқушыларға бүгінгі сабақ көңілді және қызықты | |
| |өту үшін шаттық шеңберін жасату | |
| |Топқа бөлу | |
|Өткенді |-Оқушыларды түрлі пазлдар арқылы топқа бөліп, | |
|пысықтау |орындарына жайғасады. | |
|5 минут |1-топ «Күнбағыс» 2-топ «Бүркіт» 2-топ «Арыстан» | |
| |Үй тапсырмасы | |
| |-Оқулықтағы 32 беттегі «Неліктен әр жануардың | |
| |қорегі әртүрлі болады?» тақырыбы бойынша түсінік | |
| |алу | |
| |-«Сұрақ бізден, жауап сізден» әдісі бойынша | |
| |оқушыларға өткен тақырыптардан сұрақтар қойып жауап| |
| |береді | |
| |1. Қоректенеуіне қарай жануарлар қандай топтарға | |
| |бөлінеді? | |
| |2. Өсімдікқоректілерге нелер жатады? | |
| |3.Жыртқыштарға нелер жатады? | |
| |4.Өсімдікқоректілер мен жыртқыштардың айырмашылығы | |
| |қандай? | |
| |Жұмыс дәптерлеріндегі тапсырманы оқушылар | |
| |бірін-бірінікін тексереді | |
| |Қ.Б. «Домбыра» әдісі арқылы бағалау | |
|Түсіну |Жаңа сабақ | |
| |-Жаңа сабақтың тақырыбын суреттер арқылы ашу | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Мұғалім сөзі | |
| |-Жаңа сабақты түсіндіру | |
|25 минут |Қоректік тізбек- өсімдік күн энергиясын пайдаланып| |
| |қоректік зат өндіреді. Осы өсімдіктерді | |
| |өсімдікқоректілер жейді. Ал осы өсімдікқоректілер | |
| |жыртқыштар жейді. | |
| |Оқулықпен жұмыс. Топтық жұмыс | |
| |«Кім білгір?» ойыны | |
| |-Қоректік тізбектің алгоритімін құр. | |
| |1 топқа | |
| | | |
| |2 топқа | |
| | | |
| |3 топқа | |
| | | |
| | | |
| |-Суретпен жұмыс жасайды | |
| |-Сыныппен бөліседі | |
| |Дескриптор: | |
| |-Оқушылар суретпен жұмыс жасай алады 1(б) | |
| |-Қоректік тізбекті құра алады? 1(б) | |
| |Қ.Б. Домбыра әдісі арқылы бағалау | |
| |Сергіту сәті | |
|Қолдану |-Оқушылар іс-қимыл арқылы сергіту сәтін жасайды | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Оқулықпен жұмыс. Зертте | |
| |-Бүркіт энергияны қалай алады? | |
| | | |
| |Жұптық жұмыс | |
| | | |
| |-Оқушылар жұмыстарын аяқтап, сыныппен бөліседі | |
| |-Сұрақ-жауап | |
| |Дескрипторы: | |
| |• қоректік тізбек туралы біледі; | |
| |• қоректік тізбектің құрылымымен танысады; | |
| |• энергияның қоректік тізбек арқылы таралуын түсінеді.| |
| | | |
| |Қорытынды: | |
| |Бүгін не үйрендік? | |
| |Өсімдіктер мен жануарлар не істейді? (Қоректенеді). | |
| |-Жер бетінде тіршілікке не қажет? (Күн). | |
| |-Бірінші суретте қандай үдеріс бейнеленген? | |
| |(Фотосинтез үдерісі). Күн энергиясын пайдаланып, | |
| |фотосинтез арқылы қоректік зат өндіреді. | |
| |Өсімдік нені сіңіреді? (Күннің энергиясын). | |
| |Одан әрі не болады? (Оттек мен көмірсу, органикалық | |
| |заттар.) | |
| |Қоректену арқылы жануарлар не алады? (Энергияны). | |
| |Қ.Б. Домбыра әдісі арқылы | |
| | | |
| |Бағалау | |
| |-Оқушылардың жинаған түрлі суреттерін жинақтап, | |
| |ұпайын беру,бағалау | |
| |-Топты мақтау,мадақтау арқылы бағалау | |
| | | |
| |Үй тапсырмасы | |
| |-Оқулықтағы 34 беттегі «Жануарлар энергияны | |
| |қайдан алады?» тақырыбын түсініп оқу. | |
| | | |
| |Рефлекция. «Ақылды Үкі» әдісі | |
| |-Оқушылар бүгінгі сабақтан алған әсерін стикерге | |
| |жазып, суретке жабыстыру | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Қорытынды. | | |
| | | |
|3минут | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Бағалау | | |
|1 минут | | |
| | | |
| | | |
|Үй тапсырмасы| | |
|1 минут | | |
| | | |
|Рефлекция. | | |
|3 минут | | |


Ұқсас жұмыстар
Жануарлардың әлемінінің алуан түрлілігі
Табиғи сұрыпталу-эволюцияның қозғаушы және бағыттаушы күші
Тақырып - Білгір биологтар
Жануарлар әлемінің алуан түрлілігі
Қайда келдік, балалар
Жануарлардың көптүрлілігі. 3 сынып, дүниетану
Жолбарыс
Сұраққа жауап. Сабақтың тақырыбы
Хайуанаттар бағына саяхат
Бунақденелілердің тыныс алу мүшесі
Пәндер