Салқын судың алған жылу

Тексерілді:

Мектеп директорының оқу - ісі жөніндегі орынбасары: Құрманова Г.

Бөлімі:: Бөлімі:
8. 1А Жылу құбылыстары: 8. 1А Жылу құбылыстары
Бөлімі:: Педагогтің аты-жөні:
8. 1А Жылу құбылыстары: Құлманова М. Ж
Бөлімі:: Күні:
8. 1А Жылу құбылыстары: 02. 10. 2023ж
Бөлімі:: Сыныбы: 8 «А»
8. 1А Жылу құбылыстары: Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Бөлімі:: Сабақтың тақырыбы:
8. 1А Жылу құбылыстары: Температуралары әр түрлi суды араластырғандағы жылу мөлшерлерін салыстыру
Бөлімі:: Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
8. 1А Жылу құбылыстары:

8. 3. 2. 8 - жылу құбылыстарындағы энергияның сақталу және айналу заңын зерттеу;

8. 1. 3. 2 - тәжірибені жүргізуге әсер ететін факторларды анықтау;

8. 1. 3. 3 - физика кабинетінде қауіпсіздік ережелерін білу және сақтау

Бөлімі:: Сабақтың мақсаты:
8. 1А Жылу құбылыстары:
  • Жылу құбылыстарындағы энергияның сақталу заңын зерттеу;
  • Тәжірибені жүргізуге әсер ететін факторларды анықтау.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті: Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті: Оқушының іс-әрекеті
Бағалау: Бағалау
Ресурстар: Ресурстар
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың басы

10 минут

Жаңа сабаққа дайындық

5 минут

Педагогтің іс-әрекеті:

Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу.

Топқа бөлу. «Бассейн» ойыны

Ойын шартын түсіндіру. (Әр бассейнге кемінде 5 адам түсе алады)

«Миға шабуыл» әдісі

Оқушылардың әрекеттеріне қарай тақырыпты ашу сұрақтары /жанама сұрақтар/

1. Бізде барлығы неше бассейн?

2. Әр бассейнге неше адам түседі?

3. Неліктен бұл бассейнді таңдадың?

4. Бассейнге түскенде судың температурасы өзгереді ме? Неліктен?

Тақтада суреттер көрсетіледі .

Бүгінгі сабақтың мақсатын анықтау барысында сұрақтар қойылады.

1. Ыстық су мен салқын суды араластырғанда судың молекулалары қандай көріністе болады? Неліктен?

2. Ыстық су мен салқын суды араластырғанда температураларын қалай анықтауға болады? Неліктен?

Сабақтың тақырыбын, оқу мақсатын хабарлау

Мұғалім түсіндірмесі (2-3 минут)

Оқушының іс-әрекеті:

Сынып оқушылары 3 топқа бөлінеді.

1-топ:

2-топ:

3-топ:

Оқушылар денелердің суға түскенде жылу алмасу процесі жүретіні туралы айтады.

Сұрақтарға жауап беру арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбын ашады. Мақсатын анықтайды.

Бағалау: Ынталандыру /ауызша/
Ресурстар: 8 сыныпқа арналған оқулық, презентация
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың ортасы

Жаңа сабақ

Топтық жұмыс

15 минут

Жеке жұмыс

10 минут

Сабақтың соңы

5 минут

Педагогтің іс-әрекеті:

«Шағын зерттеу» әдісі арқылы оқушыларға тапсырма беріледі. Температуралары әртүрлі суды араластырғандағы жылу мөлшерін салыстыру.

Слайд бойынша зертханалық жұмыстың мақсаты, құрал-жабдықтар таныстырылады.

Жұмыстың барысы мұқият түсіндіріледі.

1-топ. Зерттеу жұмысы

1-ші оқушы салқын су мен ыстық судың температурасын өлшейді;

2-ші оқушы салқын су мен ыстық судың массаларын есептейді;

3-ші оқушы салқын су мен ыстық суды араластырып, температурасын өлшейді;

4-ші оқушы салқын судың алған жылу мөлшерін есептейді;

5-ші оқушы ыстық судың берген жылу мөлшерін есептейді;

6-шы оқушы салыстырмалы қателігін есептейді.

2-топ. Зерттеу жұмысы

1-ші оқушы салқын су мен ыстық судың температурасын өлшейді;

2-ші оқушы салқын су мен ыстық судың массаларын есептейді;

3-ші оқушы салқын су мен ыстық суды араластырып, температурасын өлшейді;

4-ші оқушы салқын судың алған жылу мөлшерін есептейді;

5-ші оқушы ыстық судың берген жылу мөлшерін есептейді;

6-шы оқушы салыстырмалы қателігін есептейді.

3-топ. Зерттеу жұмысы

1-ші оқушы салқын су мен ыстық судың температурасын өлшейді;

2-ші оқушы салқын су мен ыстық судың массаларын есептейді;

3-ші оқушы салқын су мен ыстық суды араластырып, температурасын өлшейді;

4-ші оқушы салқын судың алған жылу мөлшерін есептейді;

5-ші оқушы ыстық судың берген жылу мөлшерін есептейді;

6-шы оқушы салыстырмалы қателігін есептейді.

Зерттеу жұмысының қорытындысы

Салқын судың алған жылу мөлшері қанша болды?

Ыстық судың берген жылу мөлшері қанша болды?

Себебін түсіндір . . .

Кестені толтыр:

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Кері байланыс. Қызық. Қиын. Құнды

Бағалау. 10 балдық жүйе бойынша күнделікке бағалау

Үй тапсырмасы

1. Тақырыпты оқу. Жылу процестеріндегі энергияның сақталу және айналу заңы. 41 б

Оқушының іс-әрекеті: Физикалық шамалардың атын жаз
Бағалау: 1
Ресурстар: Q 1 -
2
Q 2 -
3
m -
4
t -
5
t 1 -
6
t 2 -
7
V -
8
ρ -
9
c -
10
ε

Оқушылар мұғалімнің берген тапсырмасымен танысады. Ой-пікірлерін ортаға салып, топ ішінде талқылау жасайды. Қарапайым эксперименттік жұмысты орындап, өз жауаптарын тұжырымдайды. Есептеу жасайды. Жұмысты қорғайды.

Оқушылар тапсырманы жеке орындайды. Тақырып бойынша берілген тапсырманы орындайды.

Сабақ барысында қызық, қиын, құнды болған ақпараттарымен бөліседі.

Дескриптор:

- ыстық судың берген жылу мөлшерін есептейді;

-салқын судың алған жылу мөлшерін есептейді;

-эксперимент барысындағы салыстырмалы қателікті есептейді;

Ынталандыру: мен жұлдызымды . . . беремін

ҚБ: дайын жауаптар үлгісі арқылы өзін-өзі бағалау

1-10 балл

Постерлер, маркерлер, калориметр, ыстық су, салқын су, термометр

Тапсырма /таратпа материал

Тапсырма /таратпа материал

Кесте, стикерлер

Сабақ кезеңі/Уақыты:
Сабақ кезеңі/Уақыты:
Педагогтің іс-әрекеті:
Сабақ кезеңі/Уақыты:
Педагогтің іс-әрекеті:
Сабақ кезеңі/Уақыты:
Педагогтің іс-әрекеті:
Сабақ кезеңі/Уақыты:
Педагогтің іс-әрекеті:
Сабақ кезеңі/Уақыты:
Педагогтің іс-әрекеті:
Сабақ кезеңі/Уақыты:
Педагогтің іс-әрекеті:
Сабақ кезеңі/Уақыты:
Педагогтің іс-әрекеті:
Сабақ кезеңі/Уақыты:
Педагогтің іс-әрекеті:
Сабақ кезеңі/Уақыты:
Педагогтің іс-әрекеті:
Сабақ кезеңі/Уақыты:
Педагогтің іс-әрекеті:

Жеке жұмыс тапсырмасы Кестені толтыру


Ұқсас жұмыстар
Жауабын негіздеңдер
Физика жайында
Меншікті булану жылуы
Қмж. булану және конденсация
Лас қар
Сыныптан тыс
Температура.Температураны өлшеу әдістері
Мұхит ағыстары
Электр заряды таразы
Меншікті балқу жылуы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz