Салқын судың алған жылу

Тексерілді:

Мектеп директорының оқу – ісі жөніндегі орынбасары:
Құрманова Г.

|Бөлімі: |8.1А Жылу құбылыстары |
|Педагогтің аты-жөні: |Құлманова М.Ж |
|Күні: |02.10.2023ж |
|Сыныбы: 8 «А» |Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|Сабақтың тақырыбы: |Температуралары әр түрлi суды араластырғандағы жылу |
| |мөлшерлерін салыстыру |
|Оқу бағдарламасына сәйкес |8.3.2.8 – жылу құбылыстарындағы энергияның сақталу және |
|оқу мақсаты |айналу заңын зерттеу; |
| |8.1.3.2 – тәжірибені жүргізуге әсер ететін факторларды |
| |анықтау; |
| |8.1.3.3 – физика кабинетінде қауіпсіздік ережелерін білу|
| |және сақтау |
|Сабақтың мақсаты: |Жылу құбылыстарындағы энергияның сақталу заңын зерттеу; |
| |Тәжірибені жүргізуге әсер ететін факторларды анықтау. |

Сабақтың барысы:

|Сабақ |Педагогтің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті|Бағалау |Ресурстар |
|кезеңі/ | | | | |
|Уақыты | | | | |
|Сабақтың |Ұйымдастыру кезеңі | | | |
|басы | | | | |
|10 минут |Оқушылармен сәлемдесу, |Сынып оқушылары 3 | | |
| |түгелдеу. |топқа бөлінеді. | | |
| |Топқа бөлу. «Бассейн» ойыны |1-топ: | | |
| |Ойын шартын түсіндіру. (Әр |2-топ: | | |
| |бассейнге кемінде 5 адам түсе |3-топ: | | |
| |алады) | | | |
| |«Миға шабуыл» әдісі |Оқушылар денелердің|Ынталандыру | |
| |Оқушылардың әрекеттеріне қарай|суға түскенде жылу |/ауызша/ | |
| |тақырыпты ашу сұрақтары |алмасу процесі | |8 сыныпқа |
| |/жанама сұрақтар/ |жүретіні туралы | |арналған |
| |1. Бізде барлығы неше бассейн?|айтады. | |оқулық, |
| |2.Әр бассейнге неше адам | | |презентаци|
| |түседі? | | |я |
|Жаңа |3.Неліктен бұл бассейнді | | | |
|сабаққа |таңдадың? | | | |
|дайындық |4.Бассейнге түскенде судың | | | |
|5 минут |температурасы өзгереді ме? |Сұрақтарға жауап | | |
| |Неліктен? |беру арқылы бүгінгі| | |
| |Тақтада суреттер көрсетіледі. |сабақтың тақырыбын | | |
| | |ашады. Мақсатын | | |
| | |анықтайды. | | |
| |Бүгінгі сабақтың мақсатын | | | |
| |анықтау барысында сұрақтар | | | |
| |қойылады. | | | |
| |1.Ыстық су мен салқын суды | | | |
| |араластырғанда судың | | | |
| |молекулалары қандай көріністе | | | |
| |болады? Неліктен? | | | |
| |2.Ыстық су мен салқын суды | | | |
| |араластырғанда | | | |
| |температураларын қалай | | | |
| |анықтауға болады? Неліктен? | | | |
| |Сабақтың тақырыбын, оқу | | | |
| |мақсатын хабарлау | | | |
| | | | | |
| |Мұғалім түсіндірмесі (2-3 | | | |
| |минут) | | | |
|Сабақтың |«Шағын зерттеу» әдісі арқылы | | | |
|ортасы |оқушыларға тапсырма беріледі. |Оқушылар мұғалімнің|Дескриптор: |Постерлер,|
|Жаңа сабақ |Температуралары әртүрлі суды |берген |-ыстық судың |маркерлер,|
| |араластырғандағы жылу мөлшерін|тапсырмасымен |берген жылу |калориметр|
| |салыстыру. |танысады. |мөлшерін |, ыстық |
| |Слайд бойынша зертханалық |Ой-пікірлерін |есептейді; |су, салқын|
| |жұмыстың мақсаты, |ортаға салып, топ |-салқын судың|су, |
| |құрал-жабдықтар таныстырылады.|ішінде талқылау |алған жылу |термометр |
| |Жұмыстың барысы мұқият |жасайды. Қарапайым |мөлшерін | |
| |түсіндіріледі. |эксперименттік |есептейді; | |
| | |жұмысты орындап, өз|-эксперимент | |
|Топтық |1-топ. Зерттеу жұмысы |жауаптарын |барысындағы | |
|жұмыс |1-ші оқушы салқын су мен ыстық|тұжырымдайды. |салыстырмалы | |
|15 минут |судың температурасын өлшейді; |Есептеу жасайды. |қателікті | |
| |2-ші оқушы салқын су мен ыстық|Жұмысты қорғайды. |есептейді; | |
| |судың массаларын есептейді; | | | |
| |3-ші оқушы салқын су мен ыстық| | | |
| |суды араластырып, | | | |
| |температурасын өлшейді; | | | |
| |4-ші оқушы салқын судың алған | | | |
| |жылу мөлшерін есептейді; | | | |
| |5-ші оқушы ыстық судың берген | | | |
| |жылу мөлшерін есептейді; | | | |
| |6-шы оқушы салыстырмалы | | | |
| |қателігін есептейді. | | | |
| |2-топ.Зерттеу жұмысы | | | |
| |1-ші оқушы салқын су мен ыстық| | | |
| |судың температурасын өлшейді; | | | |
| |2-ші оқушы салқын су мен ыстық| | | |
| |судың массаларын есептейді; | | | |
| |3-ші оқушы салқын су мен ыстық| | | |
| |суды араластырып, | | | |
| |температурасын өлшейді; | | | |
| |4-ші оқушы салқын судың алған | | | |
| |жылу мөлшерін есептейді; | | | |
| |5-ші оқушы ыстық судың берген | | | |
| |жылу мөлшерін есептейді; | | | |
| |6-шы оқушы салыстырмалы | | | |
| |қателігін есептейді. | | | |
| |3-топ.Зерттеу жұмысы | | | |
| |1-ші оқушы салқын су мен ыстық| | | |
| |судың температурасын өлшейді; | | | |
| |2-ші оқушы салқын су мен ыстық| | | |
| |судың массаларын есептейді; | | | |
| |3-ші оқушы салқын су мен ыстық| | | |
| |суды араластырып, | | | |
| |температурасын өлшейді; | | | |
| |4-ші оқушы салқын судың алған | | | |
| |жылу мөлшерін есептейді; | | | |
| |5-ші оқушы ыстық судың берген | | |Тапсырма |
| |жылу мөлшерін есептейді; | | |/таратпа |
| |6-шы оқушы салыстырмалы | | |материал |
| |қателігін есептейді. | | | |
| |Зерттеу жұмысының қорытындысы | | | |
| |Салқын судың алған жылу | |Ынталандыру: | |
| |мөлшері қанша болды? | |мен | |
| |Ыстық судың берген жылу | |жұлдызымды | |
| |мөлшері қанша болды? | |.... беремін | |
| |Себебін түсіндір... | | | |
| | | | | |
|Жеке жұмыс |Кестені толтыр: | | | |
|10 минут |Физикалық шамалардың атын жаз | |ҚБ: дайын | |
| | | |жауаптар | |
| |1 | |үлгісі арқылы| |
| |Q1 - |Оқушылар тапсырманы|өзін-өзі |Тапсырма |
| | |жеке орындайды. |бағалау |/таратпа |
| |2 |Тақырып бойынша | |материал |
| |Q2 - |берілген |1-10 балл | |
| | |тапсырманы | | |
| |3 |орындайды. | |Кесте, |
| |m - | | |стикерлер |
|Сабақтың | | | | |
|соңы |4 | | | |
|5 минут |t - | | | |
| | |Сабақ барысында | | |
| |5 |қызық, қиын, құнды | | |
| |t1 - |болған | | |
| | |ақпараттарымен | | |
| |6 |бөліседі. | | |
| |t2 - | | | |
| | | | | |
| |7 | | | |
| |V - | | | |
| | | | | |
| |8 | | | |
| |ρ - | | | |
| | | | | |
| |9 | | | |
| |c - | | | |
| | | | | |
| |10 | | | |
| |ε | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |Кері байланыс. Қызық. Қиын. | | | |
| |Құнды | | | |
| | | | | |
| |Бағалау. 10 балдық жүйе | | | |
| |бойынша күнделікке бағалау | | | |
| | | | | |
| |Үй тапсырмасы | | | |
| |1. Тақырыпты оқу. Жылу | | | |
| |процестеріндегі энергияның | | | |
| |сақталу және айналу заңы. 41 б| | | |

Жеке жұмыс тапсырмасы Кестені толтыру

|Физикалық шамалардың атын жаз |Бағалау |
|1 |Q1 - |1 |
|2 |Q2 - |1 |
|3 |m - |1 |
|4 |t - |1 |
|5 |t1 - |1 |
|6 |t2 - |1 |
|7 |V - |1 |
|8 |ρ - |1 |
|9 |c - |1 |
|10 |ε |1 |
| |Қалыптастырушы бағалау |10 |

Жеке жұмыс тапсырмасы Кестені толтыру

|Физикалық шамалардың атын жаз |Бағалау |
|1 |Q1 - |1 |
|2 |Q2 - |1 |
|3 |m - |1 |
|4 |t - |1 |
|5 |t1 - |1 |
|6 |t2 - |1 |
|7 |V - |1 |
|8 |ρ - |1 |
|9 |c - |1 |
|10 |ε |1 |
| |Қалыптастырушы бағалау |10 |

Жеке жұмыс тапсырмасы Кестені толтыру

|Физикалық шамалардың атын жаз |Бағалау |
|1 |Q1 - |1 |
|2 |Q2 - |1 |
|3 |m - |1 |
|4 |t - |1 |
|5 |t1 - |1 |
|6 |t2 - |1 |
|7 |V - |1 |
|8 |ρ - |1 |
|9 |c - |1 |
|10 |ε |1 |
| |Қалыптастырушы бағалау |10 |

Ұқсас жұмыстар
Жауабын негіздеңдер
Физика жайында
Меншікті булану жылуы
Қмж. булану және конденсация
Лас қар
Сыныптан тыс
Температура.Температураны өлшеу әдістері
Мұхит ағыстары
Электр заряды таразы
Меншікті балқу жылуы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz