Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Салқын судың алған жылу
Тексерілді:
Мектеп директорының оқу – ісі жөніндегі орынбасары:
Құрманова Г.
|Бөлімі: |8.1А Жылу құбылыстары |
|Педагогтің аты-жөні: |Құлманова М.Ж |
|Күні: |02.10.2023ж |
|Сыныбы: 8 «А» |Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|Сабақтың тақырыбы: |Температуралары әр түрлi суды араластырғандағы жылу |
| |мөлшерлерін салыстыру |
|Оқу бағдарламасына сәйкес |8.3.2.8 – жылу құбылыстарындағы энергияның сақталу және |
|оқу мақсаты |айналу заңын зерттеу; |
| |8.1.3.2 – тәжірибені жүргізуге әсер ететін факторларды |
| |анықтау; |
| |8.1.3.3 – физика кабинетінде қауіпсіздік ережелерін білу|
| |және сақтау |
|Сабақтың мақсаты: |Жылу құбылыстарындағы энергияның сақталу заңын зерттеу; |
| |Тәжірибені жүргізуге әсер ететін факторларды анықтау. |
Сабақтың барысы:
|Сабақ |Педагогтің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті|Бағалау |Ресурстар |
|кезеңі/ | | | | |
|Уақыты | | | | |
|Сабақтың |Ұйымдастыру кезеңі | | | |
|басы | | | | |
|10 минут |Оқушылармен сәлемдесу, |Сынып оқушылары 3 | | |
| |түгелдеу. |топқа бөлінеді. | | |
| |Топқа бөлу. «Бассейн» ойыны |1-топ: | | |
| |Ойын шартын түсіндіру. (Әр |2-топ: | | |
| |бассейнге кемінде 5 адам түсе |3-топ: | | |
| |алады) | | | |
| |«Миға шабуыл» әдісі |Оқушылар денелердің|Ынталандыру | |
| |Оқушылардың әрекеттеріне қарай|суға түскенде жылу |/ауызша/ | |
| |тақырыпты ашу сұрақтары |алмасу процесі | |8 сыныпқа |
| |/жанама сұрақтар/ |жүретіні туралы | |арналған |
| |1. Бізде барлығы неше бассейн?|айтады. | |оқулық, |
| |2.Әр бассейнге неше адам | | |презентаци|
| |түседі? | | |я |
|Жаңа |3.Неліктен бұл бассейнді | | | |
|сабаққа |таңдадың? | | | |
|дайындық |4.Бассейнге түскенде судың | | | |
|5 минут |температурасы өзгереді ме? |Сұрақтарға жауап | | |
| |Неліктен? |беру арқылы бүгінгі| | |
| |Тақтада суреттер көрсетіледі. |сабақтың тақырыбын | | |
| | |ашады. Мақсатын | | |
| | |анықтайды. | | |
| |Бүгінгі сабақтың мақсатын | | | |
| |анықтау барысында сұрақтар | | | |
| |қойылады. | | | |
| |1.Ыстық су мен салқын суды | | | |
| |араластырғанда судың | | | |
| |молекулалары қандай көріністе | | | |
| |болады? Неліктен? | | | |
| |2.Ыстық су мен салқын суды | | | |
| |араластырғанда | | | |
| |температураларын қалай | | | |
| |анықтауға болады? Неліктен? | | | |
| |Сабақтың тақырыбын, оқу | | | |
| |мақсатын хабарлау | | | |
| | | | | |
| |Мұғалім түсіндірмесі (2-3 | | | |
| |минут) | | | |
|Сабақтың |«Шағын зерттеу» әдісі арқылы | | | |
|ортасы |оқушыларға тапсырма беріледі. |Оқушылар мұғалімнің|Дескриптор: |Постерлер,|
|Жаңа сабақ |Температуралары әртүрлі суды |берген |-ыстық судың |маркерлер,|
| |араластырғандағы жылу мөлшерін|тапсырмасымен |берген жылу |калориметр|
| |салыстыру. |танысады. |мөлшерін |, ыстық |
| |Слайд бойынша зертханалық |Ой-пікірлерін |есептейді; |су, салқын|
| |жұмыстың мақсаты, |ортаға салып, топ |-салқын судың|су, |
| |құрал-жабдықтар таныстырылады.|ішінде талқылау |алған жылу |термометр |
| |Жұмыстың барысы мұқият |жасайды. Қарапайым |мөлшерін | |
| |түсіндіріледі. |эксперименттік |есептейді; | |
| | |жұмысты орындап, өз|-эксперимент | |
|Топтық |1-топ. Зерттеу жұмысы |жауаптарын |барысындағы | |
|жұмыс |1-ші оқушы салқын су мен ыстық|тұжырымдайды. |салыстырмалы | |
|15 минут |судың температурасын өлшейді; |Есептеу жасайды. |қателікті | |
| |2-ші оқушы салқын су мен ыстық|Жұмысты қорғайды. |есептейді; | |
| |судың массаларын есептейді; | | | |
| |3-ші оқушы салқын су мен ыстық| | | |
| |суды араластырып, | | | |
| |температурасын өлшейді; | | | |
| |4-ші оқушы салқын судың алған | | | |
| |жылу мөлшерін есептейді; | | | |
| |5-ші оқушы ыстық судың берген | | | |
| |жылу мөлшерін есептейді; | | | |
| |6-шы оқушы салыстырмалы | | | |
| |қателігін есептейді. | | | |
| |2-топ.Зерттеу жұмысы | | | |
| |1-ші оқушы салқын су мен ыстық| | | |
| |судың температурасын өлшейді; | | | |
| |2-ші оқушы салқын су мен ыстық| | | |
| |судың массаларын есептейді; | | | |
| |3-ші оқушы салқын су мен ыстық| | | |
| |суды араластырып, | | | |
| |температурасын өлшейді; | | | |
| |4-ші оқушы салқын судың алған | | | |
| |жылу мөлшерін есептейді; | | | |
| |5-ші оқушы ыстық судың берген | | | |
| |жылу мөлшерін есептейді; | | | |
| |6-шы оқушы салыстырмалы | | | |
| |қателігін есептейді. | | | |
| |3-топ.Зерттеу жұмысы | | | |
| |1-ші оқушы салқын су мен ыстық| | | |
| |судың температурасын өлшейді; | | | |
| |2-ші оқушы салқын су мен ыстық| | | |
| |судың массаларын есептейді; | | | |
| |3-ші оқушы салқын су мен ыстық| | | |
| |суды араластырып, | | | |
| |температурасын өлшейді; | | | |
| |4-ші оқушы салқын судың алған | | | |
| |жылу мөлшерін есептейді; | | | |
| |5-ші оқушы ыстық судың берген | | |Тапсырма |
| |жылу мөлшерін есептейді; | | |/таратпа |
| |6-шы оқушы салыстырмалы | | |материал |
| |қателігін есептейді. | | | |
| |Зерттеу жұмысының қорытындысы | | | |
| |Салқын судың алған жылу | |Ынталандыру: | |
| |мөлшері қанша болды? | |мен | |
| |Ыстық судың берген жылу | |жұлдызымды | |
| |мөлшері қанша болды? | |.... беремін | |
| |Себебін түсіндір... | | | |
| | | | | |
|Жеке жұмыс |Кестені толтыр: | | | |
|10 минут |Физикалық шамалардың атын жаз | |ҚБ: дайын | |
| | | |жауаптар | |
| |1 | |үлгісі арқылы| |
| |Q1 - |Оқушылар тапсырманы|өзін-өзі |Тапсырма |
| | |жеке орындайды. |бағалау |/таратпа |
| |2 |Тақырып бойынша | |материал |
| |Q2 - |берілген |1-10 балл | |
| | |тапсырманы | | |
| |3 |орындайды. | |Кесте, |
| |m - | | |стикерлер |
|Сабақтың | | | | |
|соңы |4 | | | |
|5 минут |t - | | | |
| | |Сабақ барысында | | |
| |5 |қызық, қиын, құнды | | |
| |t1 - |болған | | |
| | |ақпараттарымен | | |
| |6 |бөліседі. | | |
| |t2 - | | | |
| | | | | |
| |7 | | | |
| |V - | | | |
| | | | | |
| |8 | | | |
| |ρ - | | | |
| | | | | |
| |9 | | | |
| |c - | | | |
| | | | | |
| |10 | | | |
| |ε | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |Кері байланыс. Қызық. Қиын. | | | |
| |Құнды | | | |
| | | | | |
| |Бағалау. 10 балдық жүйе | | | |
| |бойынша күнделікке бағалау | | | |
| | | | | |
| |Үй тапсырмасы | | | |
| |1. Тақырыпты оқу. Жылу | | | |
| |процестеріндегі энергияның | | | |
| |сақталу және айналу заңы. 41 б| | | |
Жеке жұмыс тапсырмасы Кестені толтыру
|Физикалық шамалардың атын жаз |Бағалау |
|1 |Q1 - |1 |
|2 |Q2 - |1 |
|3 |m - |1 |
|4 |t - |1 |
|5 |t1 - |1 |
|6 |t2 - |1 |
|7 |V - |1 |
|8 |ρ - |1 |
|9 |c - |1 |
|10 |ε |1 |
| |Қалыптастырушы бағалау |10 |
Жеке жұмыс тапсырмасы Кестені толтыру
|Физикалық шамалардың атын жаз |Бағалау |
|1 |Q1 - |1 |
|2 |Q2 - |1 |
|3 |m - |1 |
|4 |t - |1 |
|5 |t1 - |1 |
|6 |t2 - |1 |
|7 |V - |1 |
|8 |ρ - |1 |
|9 |c - |1 |
|10 |ε |1 |
| |Қалыптастырушы бағалау |10 |
Жеке жұмыс тапсырмасы Кестені толтыру
|Физикалық шамалардың атын жаз |Бағалау |
|1 |Q1 - |1 |
|2 |Q2 - |1 |
|3 |m - |1 |
|4 |t - |1 |
|5 |t1 - |1 |
|6 |t2 - |1 |
|7 |V - |1 |
|8 |ρ - |1 |
|9 |c - |1 |
|10 |ε |1 |
| |Қалыптастырушы бағалау |10 |
Мектеп директорының оқу – ісі жөніндегі орынбасары:
Құрманова Г.
|Бөлімі: |8.1А Жылу құбылыстары |
|Педагогтің аты-жөні: |Құлманова М.Ж |
|Күні: |02.10.2023ж |
|Сыныбы: 8 «А» |Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|Сабақтың тақырыбы: |Температуралары әр түрлi суды араластырғандағы жылу |
| |мөлшерлерін салыстыру |
|Оқу бағдарламасына сәйкес |8.3.2.8 – жылу құбылыстарындағы энергияның сақталу және |
|оқу мақсаты |айналу заңын зерттеу; |
| |8.1.3.2 – тәжірибені жүргізуге әсер ететін факторларды |
| |анықтау; |
| |8.1.3.3 – физика кабинетінде қауіпсіздік ережелерін білу|
| |және сақтау |
|Сабақтың мақсаты: |Жылу құбылыстарындағы энергияның сақталу заңын зерттеу; |
| |Тәжірибені жүргізуге әсер ететін факторларды анықтау. |
Сабақтың барысы:
|Сабақ |Педагогтің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті|Бағалау |Ресурстар |
|кезеңі/ | | | | |
|Уақыты | | | | |
|Сабақтың |Ұйымдастыру кезеңі | | | |
|басы | | | | |
|10 минут |Оқушылармен сәлемдесу, |Сынып оқушылары 3 | | |
| |түгелдеу. |топқа бөлінеді. | | |
| |Топқа бөлу. «Бассейн» ойыны |1-топ: | | |
| |Ойын шартын түсіндіру. (Әр |2-топ: | | |
| |бассейнге кемінде 5 адам түсе |3-топ: | | |
| |алады) | | | |
| |«Миға шабуыл» әдісі |Оқушылар денелердің|Ынталандыру | |
| |Оқушылардың әрекеттеріне қарай|суға түскенде жылу |/ауызша/ | |
| |тақырыпты ашу сұрақтары |алмасу процесі | |8 сыныпқа |
| |/жанама сұрақтар/ |жүретіні туралы | |арналған |
| |1. Бізде барлығы неше бассейн?|айтады. | |оқулық, |
| |2.Әр бассейнге неше адам | | |презентаци|
| |түседі? | | |я |
|Жаңа |3.Неліктен бұл бассейнді | | | |
|сабаққа |таңдадың? | | | |
|дайындық |4.Бассейнге түскенде судың | | | |
|5 минут |температурасы өзгереді ме? |Сұрақтарға жауап | | |
| |Неліктен? |беру арқылы бүгінгі| | |
| |Тақтада суреттер көрсетіледі. |сабақтың тақырыбын | | |
| | |ашады. Мақсатын | | |
| | |анықтайды. | | |
| |Бүгінгі сабақтың мақсатын | | | |
| |анықтау барысында сұрақтар | | | |
| |қойылады. | | | |
| |1.Ыстық су мен салқын суды | | | |
| |араластырғанда судың | | | |
| |молекулалары қандай көріністе | | | |
| |болады? Неліктен? | | | |
| |2.Ыстық су мен салқын суды | | | |
| |араластырғанда | | | |
| |температураларын қалай | | | |
| |анықтауға болады? Неліктен? | | | |
| |Сабақтың тақырыбын, оқу | | | |
| |мақсатын хабарлау | | | |
| | | | | |
| |Мұғалім түсіндірмесі (2-3 | | | |
| |минут) | | | |
|Сабақтың |«Шағын зерттеу» әдісі арқылы | | | |
|ортасы |оқушыларға тапсырма беріледі. |Оқушылар мұғалімнің|Дескриптор: |Постерлер,|
|Жаңа сабақ |Температуралары әртүрлі суды |берген |-ыстық судың |маркерлер,|
| |араластырғандағы жылу мөлшерін|тапсырмасымен |берген жылу |калориметр|
| |салыстыру. |танысады. |мөлшерін |, ыстық |
| |Слайд бойынша зертханалық |Ой-пікірлерін |есептейді; |су, салқын|
| |жұмыстың мақсаты, |ортаға салып, топ |-салқын судың|су, |
| |құрал-жабдықтар таныстырылады.|ішінде талқылау |алған жылу |термометр |
| |Жұмыстың барысы мұқият |жасайды. Қарапайым |мөлшерін | |
| |түсіндіріледі. |эксперименттік |есептейді; | |
| | |жұмысты орындап, өз|-эксперимент | |
|Топтық |1-топ. Зерттеу жұмысы |жауаптарын |барысындағы | |
|жұмыс |1-ші оқушы салқын су мен ыстық|тұжырымдайды. |салыстырмалы | |
|15 минут |судың температурасын өлшейді; |Есептеу жасайды. |қателікті | |
| |2-ші оқушы салқын су мен ыстық|Жұмысты қорғайды. |есептейді; | |
| |судың массаларын есептейді; | | | |
| |3-ші оқушы салқын су мен ыстық| | | |
| |суды араластырып, | | | |
| |температурасын өлшейді; | | | |
| |4-ші оқушы салқын судың алған | | | |
| |жылу мөлшерін есептейді; | | | |
| |5-ші оқушы ыстық судың берген | | | |
| |жылу мөлшерін есептейді; | | | |
| |6-шы оқушы салыстырмалы | | | |
| |қателігін есептейді. | | | |
| |2-топ.Зерттеу жұмысы | | | |
| |1-ші оқушы салқын су мен ыстық| | | |
| |судың температурасын өлшейді; | | | |
| |2-ші оқушы салқын су мен ыстық| | | |
| |судың массаларын есептейді; | | | |
| |3-ші оқушы салқын су мен ыстық| | | |
| |суды араластырып, | | | |
| |температурасын өлшейді; | | | |
| |4-ші оқушы салқын судың алған | | | |
| |жылу мөлшерін есептейді; | | | |
| |5-ші оқушы ыстық судың берген | | | |
| |жылу мөлшерін есептейді; | | | |
| |6-шы оқушы салыстырмалы | | | |
| |қателігін есептейді. | | | |
| |3-топ.Зерттеу жұмысы | | | |
| |1-ші оқушы салқын су мен ыстық| | | |
| |судың температурасын өлшейді; | | | |
| |2-ші оқушы салқын су мен ыстық| | | |
| |судың массаларын есептейді; | | | |
| |3-ші оқушы салқын су мен ыстық| | | |
| |суды араластырып, | | | |
| |температурасын өлшейді; | | | |
| |4-ші оқушы салқын судың алған | | | |
| |жылу мөлшерін есептейді; | | | |
| |5-ші оқушы ыстық судың берген | | |Тапсырма |
| |жылу мөлшерін есептейді; | | |/таратпа |
| |6-шы оқушы салыстырмалы | | |материал |
| |қателігін есептейді. | | | |
| |Зерттеу жұмысының қорытындысы | | | |
| |Салқын судың алған жылу | |Ынталандыру: | |
| |мөлшері қанша болды? | |мен | |
| |Ыстық судың берген жылу | |жұлдызымды | |
| |мөлшері қанша болды? | |.... беремін | |
| |Себебін түсіндір... | | | |
| | | | | |
|Жеке жұмыс |Кестені толтыр: | | | |
|10 минут |Физикалық шамалардың атын жаз | |ҚБ: дайын | |
| | | |жауаптар | |
| |1 | |үлгісі арқылы| |
| |Q1 - |Оқушылар тапсырманы|өзін-өзі |Тапсырма |
| | |жеке орындайды. |бағалау |/таратпа |
| |2 |Тақырып бойынша | |материал |
| |Q2 - |берілген |1-10 балл | |
| | |тапсырманы | | |
| |3 |орындайды. | |Кесте, |
| |m - | | |стикерлер |
|Сабақтың | | | | |
|соңы |4 | | | |
|5 минут |t - | | | |
| | |Сабақ барысында | | |
| |5 |қызық, қиын, құнды | | |
| |t1 - |болған | | |
| | |ақпараттарымен | | |
| |6 |бөліседі. | | |
| |t2 - | | | |
| | | | | |
| |7 | | | |
| |V - | | | |
| | | | | |
| |8 | | | |
| |ρ - | | | |
| | | | | |
| |9 | | | |
| |c - | | | |
| | | | | |
| |10 | | | |
| |ε | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |Кері байланыс. Қызық. Қиын. | | | |
| |Құнды | | | |
| | | | | |
| |Бағалау. 10 балдық жүйе | | | |
| |бойынша күнделікке бағалау | | | |
| | | | | |
| |Үй тапсырмасы | | | |
| |1. Тақырыпты оқу. Жылу | | | |
| |процестеріндегі энергияның | | | |
| |сақталу және айналу заңы. 41 б| | | |
Жеке жұмыс тапсырмасы Кестені толтыру
|Физикалық шамалардың атын жаз |Бағалау |
|1 |Q1 - |1 |
|2 |Q2 - |1 |
|3 |m - |1 |
|4 |t - |1 |
|5 |t1 - |1 |
|6 |t2 - |1 |
|7 |V - |1 |
|8 |ρ - |1 |
|9 |c - |1 |
|10 |ε |1 |
| |Қалыптастырушы бағалау |10 |
Жеке жұмыс тапсырмасы Кестені толтыру
|Физикалық шамалардың атын жаз |Бағалау |
|1 |Q1 - |1 |
|2 |Q2 - |1 |
|3 |m - |1 |
|4 |t - |1 |
|5 |t1 - |1 |
|6 |t2 - |1 |
|7 |V - |1 |
|8 |ρ - |1 |
|9 |c - |1 |
|10 |ε |1 |
| |Қалыптастырушы бағалау |10 |
Жеке жұмыс тапсырмасы Кестені толтыру
|Физикалық шамалардың атын жаз |Бағалау |
|1 |Q1 - |1 |
|2 |Q2 - |1 |
|3 |m - |1 |
|4 |t - |1 |
|5 |t1 - |1 |
|6 |t2 - |1 |
|7 |V - |1 |
|8 |ρ - |1 |
|9 |c - |1 |
|10 |ε |1 |
| |Қалыптастырушы бағалау |10 |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz