Салқын судың алған жылу

Тексерілді:
Мектеп директорының оқу - ісі жөніндегі орынбасары: Құрманова Г.
8. 3. 2. 8 - жылу құбылыстарындағы энергияның сақталу және айналу заңын зерттеу;
8. 1. 3. 2 - тәжірибені жүргізуге әсер ететін факторларды анықтау;
8. 1. 3. 3 - физика кабинетінде қауіпсіздік ережелерін білу және сақтау
- Жылу құбылыстарындағы энергияның сақталу заңын зерттеу;
- Тәжірибені жүргізуге әсер ететін факторларды анықтау.
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/
Уақыты
Сабақтың басы
10 минут
Жаңа сабаққа дайындық
5 минут
Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу.
Топқа бөлу. «Бассейн» ойыны
Ойын шартын түсіндіру. (Әр бассейнге кемінде 5 адам түсе алады)
«Миға шабуыл» әдісі
Оқушылардың әрекеттеріне қарай тақырыпты ашу сұрақтары /жанама сұрақтар/
1. Бізде барлығы неше бассейн?
2. Әр бассейнге неше адам түседі?
3. Неліктен бұл бассейнді таңдадың?
4. Бассейнге түскенде судың температурасы өзгереді ме? Неліктен?
Тақтада суреттер көрсетіледі .
Бүгінгі сабақтың мақсатын анықтау барысында сұрақтар қойылады.
1. Ыстық су мен салқын суды араластырғанда судың молекулалары қандай көріністе болады? Неліктен?
2. Ыстық су мен салқын суды араластырғанда температураларын қалай анықтауға болады? Неліктен?
Сабақтың тақырыбын, оқу мақсатын хабарлау
Мұғалім түсіндірмесі (2-3 минут)
Сынып оқушылары 3 топқа бөлінеді.
1-топ:
2-топ:
3-топ:
Оқушылар денелердің суға түскенде жылу алмасу процесі жүретіні туралы айтады.
Сұрақтарға жауап беру арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбын ашады. Мақсатын анықтайды.
Сабақтың ортасы
Жаңа сабақ
Топтық жұмыс
15 минут
Жеке жұмыс
10 минут
Сабақтың соңы
5 минут
«Шағын зерттеу» әдісі арқылы оқушыларға тапсырма беріледі. Температуралары әртүрлі суды араластырғандағы жылу мөлшерін салыстыру.
Слайд бойынша зертханалық жұмыстың мақсаты, құрал-жабдықтар таныстырылады.
Жұмыстың барысы мұқият түсіндіріледі.
1-топ. Зерттеу жұмысы
1-ші оқушы салқын су мен ыстық судың температурасын өлшейді;
2-ші оқушы салқын су мен ыстық судың массаларын есептейді;
3-ші оқушы салқын су мен ыстық суды араластырып, температурасын өлшейді;
4-ші оқушы салқын судың алған жылу мөлшерін есептейді;
5-ші оқушы ыстық судың берген жылу мөлшерін есептейді;
6-шы оқушы салыстырмалы қателігін есептейді.
2-топ. Зерттеу жұмысы
1-ші оқушы салқын су мен ыстық судың температурасын өлшейді;
2-ші оқушы салқын су мен ыстық судың массаларын есептейді;
3-ші оқушы салқын су мен ыстық суды араластырып, температурасын өлшейді;
4-ші оқушы салқын судың алған жылу мөлшерін есептейді;
5-ші оқушы ыстық судың берген жылу мөлшерін есептейді;
6-шы оқушы салыстырмалы қателігін есептейді.
3-топ. Зерттеу жұмысы
1-ші оқушы салқын су мен ыстық судың температурасын өлшейді;
2-ші оқушы салқын су мен ыстық судың массаларын есептейді;
3-ші оқушы салқын су мен ыстық суды араластырып, температурасын өлшейді;
4-ші оқушы салқын судың алған жылу мөлшерін есептейді;
5-ші оқушы ыстық судың берген жылу мөлшерін есептейді;
6-шы оқушы салыстырмалы қателігін есептейді.
Зерттеу жұмысының қорытындысы
Салқын судың алған жылу мөлшері қанша болды?
Ыстық судың берген жылу мөлшері қанша болды?
Себебін түсіндір . . .
Кестені толтыр:
Кері байланыс. Қызық. Қиын. Құнды
Бағалау. 10 балдық жүйе бойынша күнделікке бағалау
Үй тапсырмасы
1. Тақырыпты оқу. Жылу процестеріндегі энергияның сақталу және айналу заңы. 41 б
Оқушылар мұғалімнің берген тапсырмасымен танысады. Ой-пікірлерін ортаға салып, топ ішінде талқылау жасайды. Қарапайым эксперименттік жұмысты орындап, өз жауаптарын тұжырымдайды. Есептеу жасайды. Жұмысты қорғайды.
Оқушылар тапсырманы жеке орындайды. Тақырып бойынша берілген тапсырманы орындайды.
Сабақ барысында қызық, қиын, құнды болған ақпараттарымен бөліседі.
Дескриптор:
- ыстық судың берген жылу мөлшерін есептейді;
-салқын судың алған жылу мөлшерін есептейді;
-эксперимент барысындағы салыстырмалы қателікті есептейді;
Ынталандыру: мен жұлдызымды . . . беремін
ҚБ: дайын жауаптар үлгісі арқылы өзін-өзі бағалау
1-10 балл
Постерлер, маркерлер, калориметр, ыстық су, салқын су, термометр
Тапсырма /таратпа материал
Тапсырма /таратпа материал
Кесте, стикерлер
Жеке жұмыс тапсырмасы Кестені толтыру
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz