Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Ана тілі. Сабақтың тақырыбы
Бөлім: Мәдениет: тіл және қарым -қатынас
Мектеп: №50 Райымбек батыр атындағы <<Қазғарыш>> мектеп-лицейі Күні: 04.09.2023ж
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты(болған жағдайда)
Қошқарова Зухра Қошқарқызы
Сынып: 5 <<Ж>>
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Ана тілі
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
5.1.1.1 тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау;
5.1.5.1 тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру
Сабақтың мақсаттары
Тіл туралы тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжайды, бейтаныс сөздердің мәнін ажыратады; ауызша және жазбаша сөйлеудің ерекшелігін салыстырады, мәтіннің негізгі ойын өмірмен байланыстыра отырып, өзіндік көзқарас танытады..
Ойлау дағдыларының деңгейі
Білу, түсіну
Бағалау критерийлері
Мәтіндегі маңызды ақпаратты анықтайды.
Ақпаратты салыстыру арқылы түсінеді
Тірек сөздер арқылы тақырыпқа болжам жасайды.
Сабақ барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
5 минут
5минут
Ұйымдастыру кезеңі. Сынып оқушылары түгенделеді. Оқушылар назары сабаққа аударылады.
Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру. <<Мен саған сенемін>> жаттығуы.
Жұпқа бірігеміз. Бір-біріңізге қарама қарсы орналасыңыз. Азғантай уақыт бір-біріңіздің көздеріңізге тіке қарап, тыныш отырыңыз. Енді бір-біріңізге <<Мен саған сенемін, өйткені...>> деп сөйлемді жалғастырыңыз.
Тыңдалым алды тапсырма. Қызығушылықты ояту. Суреттерге қарап болжам жаса. Берілген тірек сөздерді байланыстыр.
Тірек сөздер: тіл, сөйлеу, ауызша, жазбаша
Тапсырма:
1.Тірек сөздердің мағынасын дұрыс аш;
2. Түсінігіне сай болжам жаса. (оқушылардың жауабы тыңдалады).
Берілген ана тілі туралы даналық сөздерге тиісті сөздерді таңдап, мағынасын ашыңдар.
Дескриптор:
Тірек сөздердің мағынасын ашады;
Түсінігіне сай болжам жасайды;
ана тілі туралы даналық сөздерге тиісті сөздерді таңдап, мағынасын ашады;
тақырыпқа байланысты өз көзқарасын білдіреді.
ҚБ Жауап берген оқушылар 2 ұпай иеленеді. /2 ұпай/
Жаңа сабақ тақырыбы анықталады.
Мұғалім сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты мен бағалау критерийімен таныстырады.
Сынып оқушылары түгенделеді. Оқушылар назары сабаққа аударылады.
Суреттерге қарап болжам жаса. Берілген тірек сөздерді байланыстыр.
Берілген ана тілі туралы даналық сөздердің мағынасын ашады.
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды.
Қалыптастырушы бағалау
<<5>> - 9-10 ұпай;
<<4>> - 7-8 ұпай;
<<3>> - 5-6 ұпай.
5-сынып <<Қазақ тілі>> оқулығы
Сабақтың ортасы
30 минут
Тыңдалым тапсырмасы.
1. Мәтінді түсініп оқыңдар (1-тапсырма. 8-бет).
2. Оқылым барысында сіз болжаған түйінді 3 тірек сөзбен өлеңнің негізгі ойын салыстырыңыз (Өз бетінше жұмыс).
3.Оқу барысында таныс емес сөздердің астын сыз.
3. Негізгі және қосымша ақпараттарды анықтап, кестеге жазыңдар.
Негізгі ақпарат
Қосымша ақпарат
Дескриптор:
мәтінді түсініп оқиды;
3 тірек сөзбен мәтіннің негізгі ойын салыстырады;
таныс емес сөздердің астын сызады;
Негізгі және қосымша ақпараттарды анықтайды;
ауызекі сөйлеу дағдысы қалыптасады.
ҚБ Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар
4 ұпай иеленеді. /4 ұпай/
Тыңдалымнан кейінгі тапсырма.
Ой толғаныс. <<Бір минут>> әдісі
Жеке жұмыс
Тірек сөздер: тіл, ана, халық, өлең, қазақ
Тапсырма: Оқушылар 1 минут ішінде тірек сөздерді пайдаланып, өтілген тақырып бойынша тоқтаусыз, қайталаусыз сөйлейді. /4 ұпай/
Мәтінді оқып, танысады.
3 тірек сөзбен мәтіннің негізгі ойын салыстырады;
::таныс емес сөздердің астын сызады;
::Негізгі және қосымша ақпараттарды анықтайды;
::ауызекі сөйлеу дағдысы қалыптасады.
Оқушылар 1 минут ішінде тірек сөздерді пайдаланып, өтілген тақырып бойынша тоқтаусыз, қайталаусыз сөйлейді.
Қалыптастырушы бағалау
<<5>> - 9-10 ұпай;
<<4>> - 7-8 ұпай;
<<3>> - 5-6 ұпай.
Қалыптастырушы бағалау
<<5>> - 9-10 ұпай;
<<4>> - 7-8 ұпай;
<<3>> - 5-6 ұпай.
Автры:
Ә. Қайдар
Сабақтың соңы
5 минут
Рефлексия << Блоб ағашы>> (Өзбетінше жұмыс)
Мұғалімнің тиімді кері байланысы
Үйге тапсырма: Ана тілі туралы 1 шумақ өлең құрастыру (Өзбетінше жұмыс).
Мектеп: №50 Райымбек батыр атындағы <<Қазғарыш>> мектеп-лицейі Күні: 04.09.2023ж
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты(болған жағдайда)
Қошқарова Зухра Қошқарқызы
Сынып: 5 <<Ж>>
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Ана тілі
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
5.1.1.1 тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау;
5.1.5.1 тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру
Сабақтың мақсаттары
Тіл туралы тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжайды, бейтаныс сөздердің мәнін ажыратады; ауызша және жазбаша сөйлеудің ерекшелігін салыстырады, мәтіннің негізгі ойын өмірмен байланыстыра отырып, өзіндік көзқарас танытады..
Ойлау дағдыларының деңгейі
Білу, түсіну
Бағалау критерийлері
Мәтіндегі маңызды ақпаратты анықтайды.
Ақпаратты салыстыру арқылы түсінеді
Тірек сөздер арқылы тақырыпқа болжам жасайды.
Сабақ барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
5 минут
5минут
Ұйымдастыру кезеңі. Сынып оқушылары түгенделеді. Оқушылар назары сабаққа аударылады.
Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру. <<Мен саған сенемін>> жаттығуы.
Жұпқа бірігеміз. Бір-біріңізге қарама қарсы орналасыңыз. Азғантай уақыт бір-біріңіздің көздеріңізге тіке қарап, тыныш отырыңыз. Енді бір-біріңізге <<Мен саған сенемін, өйткені...>> деп сөйлемді жалғастырыңыз.
Тыңдалым алды тапсырма. Қызығушылықты ояту. Суреттерге қарап болжам жаса. Берілген тірек сөздерді байланыстыр.
Тірек сөздер: тіл, сөйлеу, ауызша, жазбаша
Тапсырма:
1.Тірек сөздердің мағынасын дұрыс аш;
2. Түсінігіне сай болжам жаса. (оқушылардың жауабы тыңдалады).
Берілген ана тілі туралы даналық сөздерге тиісті сөздерді таңдап, мағынасын ашыңдар.
Дескриптор:
Тірек сөздердің мағынасын ашады;
Түсінігіне сай болжам жасайды;
ана тілі туралы даналық сөздерге тиісті сөздерді таңдап, мағынасын ашады;
тақырыпқа байланысты өз көзқарасын білдіреді.
ҚБ Жауап берген оқушылар 2 ұпай иеленеді. /2 ұпай/
Жаңа сабақ тақырыбы анықталады.
Мұғалім сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты мен бағалау критерийімен таныстырады.
Сынып оқушылары түгенделеді. Оқушылар назары сабаққа аударылады.
Суреттерге қарап болжам жаса. Берілген тірек сөздерді байланыстыр.
Берілген ана тілі туралы даналық сөздердің мағынасын ашады.
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды.
Қалыптастырушы бағалау
<<5>> - 9-10 ұпай;
<<4>> - 7-8 ұпай;
<<3>> - 5-6 ұпай.
5-сынып <<Қазақ тілі>> оқулығы
Сабақтың ортасы
30 минут
Тыңдалым тапсырмасы.
1. Мәтінді түсініп оқыңдар (1-тапсырма. 8-бет).
2. Оқылым барысында сіз болжаған түйінді 3 тірек сөзбен өлеңнің негізгі ойын салыстырыңыз (Өз бетінше жұмыс).
3.Оқу барысында таныс емес сөздердің астын сыз.
3. Негізгі және қосымша ақпараттарды анықтап, кестеге жазыңдар.
Негізгі ақпарат
Қосымша ақпарат
Дескриптор:
мәтінді түсініп оқиды;
3 тірек сөзбен мәтіннің негізгі ойын салыстырады;
таныс емес сөздердің астын сызады;
Негізгі және қосымша ақпараттарды анықтайды;
ауызекі сөйлеу дағдысы қалыптасады.
ҚБ Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар
4 ұпай иеленеді. /4 ұпай/
Тыңдалымнан кейінгі тапсырма.
Ой толғаныс. <<Бір минут>> әдісі
Жеке жұмыс
Тірек сөздер: тіл, ана, халық, өлең, қазақ
Тапсырма: Оқушылар 1 минут ішінде тірек сөздерді пайдаланып, өтілген тақырып бойынша тоқтаусыз, қайталаусыз сөйлейді. /4 ұпай/
Мәтінді оқып, танысады.
3 тірек сөзбен мәтіннің негізгі ойын салыстырады;
::таныс емес сөздердің астын сызады;
::Негізгі және қосымша ақпараттарды анықтайды;
::ауызекі сөйлеу дағдысы қалыптасады.
Оқушылар 1 минут ішінде тірек сөздерді пайдаланып, өтілген тақырып бойынша тоқтаусыз, қайталаусыз сөйлейді.
Қалыптастырушы бағалау
<<5>> - 9-10 ұпай;
<<4>> - 7-8 ұпай;
<<3>> - 5-6 ұпай.
Қалыптастырушы бағалау
<<5>> - 9-10 ұпай;
<<4>> - 7-8 ұпай;
<<3>> - 5-6 ұпай.
Автры:
Ә. Қайдар
Сабақтың соңы
5 минут
Рефлексия << Блоб ағашы>> (Өзбетінше жұмыс)
Мұғалімнің тиімді кері байланысы
Үйге тапсырма: Ана тілі туралы 1 шумақ өлең құрастыру (Өзбетінше жұмыс).
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz