Ана тілі. Сабақтың тақырыбы

Бөлім: Мәдениет: тіл және қарым -қатынас
Мектеп: №50 Райымбек батыр атындағы «Қазғарыш» мектеп-лицейі Күні: 04. 09. 2023ж
Бөлім: Мәдениет: тіл және қарым -қатынас: Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты(болған жағдайда)
Мектеп: №50 Райымбек батыр атындағы «Қазғарыш» мектеп-лицейі Күні: 04. 09. 2023ж: Қошқарова Зухра Қошқарқызы
Бөлім: Мәдениет: тіл және қарым -қатынас: Сынып: 5 «Ж»
Мектеп: №50 Райымбек батыр атындағы «Қазғарыш» мектеп-лицейі Күні: 04. 09. 2023ж: Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Бөлім: Мәдениет: тіл және қарым -қатынас: Сабақтың тақырыбы:
Мектеп: №50 Райымбек батыр атындағы «Қазғарыш» мектеп-лицейі Күні: 04. 09. 2023ж: Ана тілі
Бөлім: Мәдениет: тіл және қарым -қатынас: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
Мектеп: №50 Райымбек батыр атындағы «Қазғарыш» мектеп-лицейі Күні: 04. 09. 2023ж:

5. 1. 1. 1 тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау;

5. 1. 5. 1 тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру

Бөлім: Мәдениет: тіл және қарым -қатынас: Сабақтың мақсаттары
Мектеп: №50 Райымбек батыр атындағы «Қазғарыш» мектеп-лицейі Күні: 04. 09. 2023ж: Тіл туралы тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжайды, бейтаныс сөздердің мәнін ажыратады; ауызша және жазбаша сөйлеудің ерекшелігін салыстырады, мәтіннің негізгі ойын өмірмен байланыстыра отырып, өзіндік көзқарас танытады. .
Бөлім: Мәдениет: тіл және қарым -қатынас: Ойлау дағдыларының деңгейі
Мектеп: №50 Райымбек батыр атындағы «Қазғарыш» мектеп-лицейі Күні: 04. 09. 2023ж: Білу, түсіну
Бөлім: Мәдениет: тіл және қарым -қатынас: Бағалау критерийлері
Мектеп: №50 Райымбек батыр атындағы «Қазғарыш» мектеп-лицейі Күні: 04. 09. 2023ж:
  • Мәтіндегі маңызды ақпаратты анықтайды.
  • Ақпаратты салыстыру арқылы түсінеді
  • Тірек сөздер арқылы тақырыпқа болжам жасайды.
Бөлім: Мәдениет: тіл және қарым -қатынас: Сабақ барысы
Бөлім: Мәдениет: тіл және қарым -қатынас: Сабақтың кезеңі/ уақыт
Мектеп: №50 Райымбек батыр атындағы «Қазғарыш» мектеп-лицейі Күні: 04. 09. 2023ж: Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Бөлім: Мәдениет: тіл және қарым -қатынас:

Сабақтың басы

5 минут

5минут

Мектеп: №50 Райымбек батыр атындағы «Қазғарыш» мектеп-лицейі Күні: 04. 09. 2023ж:

Ұйымдастыру кезеңі. Сынып оқушылары түгенделеді. Оқушылар назары сабаққа аударылады.

Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру. «Мен саған сенемін» жаттығуы.

Жұпқа бірігеміз. Бір-біріңізге қарама қарсы орналасыңыз. Азғантай уақыт бір-біріңіздің көздеріңізге тіке қарап, тыныш отырыңыз. Енді бір-біріңізге «Мен саған сенемін, өйткені…» деп сөйлемді жалғастырыңыз.

Тыңдалым алды тапсырма. Қызығушылықты ояту. Суреттерге қарап болжам жаса. Берілген тірек сөздерді байланыстыр.

Тірек сөздер: тіл, сөйлеу, ауызша, жазбаша

Тапсырма:

1. Тірек сөздердің мағынасын дұрыс аш;

2. Түсінігіне сай болжам жаса. (оқушылардың жауабы тыңдалады) .

Берілген ана тілі туралы даналық сөздерге тиісті сөздерді таңдап, мағынасын ашыңдар.

Дескриптор:

  • Тірек сөздердің мағынасын ашады;
  • Түсінігіне сай болжам жасайды;
  • ана тілі туралы даналық сөздерге тиісті сөздерді таңдап, мағынасын ашады;
  • тақырыпқа байланысты өз көзқарасын білдіреді.

ҚБ Жауап берген оқушылар 2 ұпай иеленеді. /2 ұпай/

Жаңа сабақ тақырыбы анықталады.

Мұғалім сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты мен бағалау критерийімен таныстырады.

Сынып оқушылары түгенделеді. Оқушылар назары сабаққа аударылады.

Суреттерге қарап болжам жаса. Берілген тірек сөздерді байланыстыр.

Берілген ана тілі туралы даналық сөздердің мағынасын ашады.

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды.

Қалыптастырушы бағалау

«5» - 9-10 ұпай;

«4» - 7-8 ұпай;

«3» - 5-6 ұпай.

5-сынып «Қазақ тілі» оқулығы
Бөлім: Мәдениет: тіл және қарым -қатынас:

Сабақтың ортасы

30 минут

Мектеп: №50 Райымбек батыр атындағы «Қазғарыш» мектеп-лицейі Күні: 04. 09. 2023ж:

Тыңдалым тапсырмасы.

1. Мәтінді түсініп оқыңдар (1-тапсырма. 8-бет) .

2. Оқылым барысында сіз болжаған түйінді 3 тірек сөзбен өлеңнің негізгі ойын салыстырыңыз (Өз бетінше жұмыс) .

3. Оқу барысында таныс емес сөздердің астын сыз.

3. Негізгі және қосымша ақпараттарды анықтап, кестеге жазыңдар.

:
:

Дескриптор:

  • мәтінді түсініп оқиды;
  • 3 тірек сөзбен мәтіннің негізгі ойын салыстырады;
  • таныс емес сөздердің астын сызады;
  • Негізгі және қосымша ақпараттарды анықтайды;
  • ауызекі сөйлеу дағдысы қалыптасады.

ҚБ Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар

4 ұпай иеленеді. /4 ұпай/

Тыңдалымнан кейінгі тапсырма.

Ой толғаныс. «Бір минут» әдісі

Жеке жұмыс

Тірек сөздер: тіл, ана, халық


Ұқсас жұмыстар
Ана тілім. несіпбек айтов
Ғ. қайырбеков «ана тілі»
Ғафу қайырбеков. «ана тілі»
Туған тілім өлеңін жаттау
Р. Ғамзатов. Ана тілі өлеңі. Менің Дағыстаным
Сабақтық өту барысы
Ақыл көркі-тіл, тілдің көркі сөз
Бабам тілі
Этнографтар тобы
Ана тіліме мөлтек сыр
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz