Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Көркемдік жазба

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Бөлім
Сәндік-қолданбалы өнер
Педагогтің Т.А.Ә.
М.Оңғарбай
Күні :
20.11.2023
Сынып
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы:
Көркемдік жазба (батик, гжель, хохлома). Жазбалар түрлері. Жазбалардың тәсілдері мен техникасы.
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары
7.1.3.1 шығармашылық жұмыста идеяларын жүзеге асыру мақсатында түрлі ақпарат көздерінің ең тиімдісін таңдай отырып, қолдану
Сабақтың мақсаты:
Көркем өрнек салу тарихы мен тәсілдері таныстыру.
Құндылықтарды дарыту
оқушылар арасында бір біріне сыйластық пен суретшілер жұмысына құрмет көрсету
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/уақыт
Педагогтың әрекеті
Оқушылардың әрекеті
Бағалау

Ресурстар
Басталуы

5 минут

10 минут

5 минут
Ұйымдастыру. Оқушылармен амандасу. <<Көрші>> әдісі. Бір-біріне сабақта жетістікке жетуге тілектерін білдіреді .
Екі тоқа бөлу <<Батик суреті>> <<Көркемдік жазба>>
Назарларын сабаққа аудару. Абай Құнанбайұлы өлең жолдарын еске түсіру Өткен сабақты пысықтау мақсатында <<Сиқырлы сандықша>> әдісін қолдану.

1. <<Төңкерілген сынып>> әдісі Алдын-ала берілген бейне жазбаны тамашалау.
Тақырып мазмұнын ашу мақсатында төмендегідей сұрақтар қойылады:

Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.

Ұяшықты арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді.

Дискриптор:
Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап бере алады.

Алдын-ала берілген бейне жазбаны тамашалау.
Дискриптор:
Оқушыларәр түрлі жанр түрлерін таниды..

Қалыптастырушы бағалау: өзара бағалау.

Ортасы

(Т) Оқушылар шағын топтарда тапсырма
<<Батик суреті>> Табиғаттағы микро суреттер
Матаға шардың көмегімен суреттер салу, бояу.
<<Көркемдік жазба>>
Папье-маше ыдыстарды бояу
гжель, хохлома әдісімен сурет салу, бояу.

Дискриптор
Бірқатар заманауи және дәстүрлі емес материалдардың қасиеттері мен міндеттерін біледі.

Ұжымдық жұмыста басқалармен жақсы қарым-қатынас жасайды.

.

Оқулықтағы түсініктемелер мен иллюстрациялық суреттер
Мен қосымша тапсырмалар

Алуан түрлі қағаздар мен картон қағаз т.б табиғи сәндік бұйымдар

Сабақты бекіту

4 минут

Жеке жұмыс <<5 сұрақ>>

Дескриптор
оқушылар
− Сұраққа тиімді жауап беруі. Батиктің, көркемдік жазба гжель, хохлома жасау жолдарын ажыратады, түсіндіреді.

Бағалау критерийі: Көркемдік жазба өнерінің түрлері мен тәсілдерін анықтайды

Аяқталуы

Кері байланыс
Оқушылар рефлекциясы : <<
Өз ойларын еркін жеткізу .
Оқушыларға <<Шебер>>
атты кері байланыс парағы

Оқушыларға <<Шебер>>
атты кері байланыс парағы Онда: балға суреті - <<мен меңгердім>>, қол ара суреті - <<мен білгенмін>> және шеге суреті - <<толықтырғым келеді>> деген үш бағанға оқушылар бүгінгі сабақтан түйген ойларын жазып береді.
.Бүгінгі сабақтағы білім деңгейінің көрсетеді

Оқушылардың жасаған жұмыстарына пікір қалдыру.

балға суреті - <<мен меңгердім>>, қол ара суреті - <<мен білгенмін>> және шеге суреті - <<толықтырғым келеді>> деген үш бағанға

Тексерілді: М. Жоламанова

5 сұрақ
1. Балауызбен қандай бұйымдар жасауға болады?___________________________________________________________________________________________________________________
2. Батик өнері туралы не білесіңдер?_______________________________________________________________________________________________________________
3. Батиктің қандай түрлері бар?__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
4. Балауыз дегеніміз не?_______________________________________________________________________________________________________________________
5. Батик өнерін қандай маталарда орындауға болады?_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

5 сұрақ
1. Балауызбен қандай бұйымдар жасауға болады?___________________________________________________________________________________________________________________
2. Батик өнері туралы не білесіңдер?_______________________________________________________________________________________________________________
3. Батиктің қандай түрлері бар?__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
4. Балауыз дегеніміз не?_______________________________________________________________________________________________________________________
5. Батик өнерін қандай маталарда орындауға болады?_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

5 сұрақ
1. Бұл жазбалар үшін қандай материалдар мен құралдарды қолданады?______________________________________________________________________________________________________________________________________
2. Тәсілдері мен техникасының ерекшеліктері қандай?___________________________________________________________________________________________________________________________________________
3. Көркемдік жазбалардың түрлерін атаңыздар?________________________________________________________________________________________________________________________________________
4. Көркемдік жазбаларда қандай ою-өрнектік композициялар қолданады?______________________________________________________________________________________________________________________________________
5. Көркемдік жазбалар гжель қандай түс бояулары орындалады?_____________________________________________________________________________________________________________________________________

5 сұрақ
1. Бұл жазбалар үшін қандай материалдар мен құралдарды қолданады?______________________________________________________________________________________________________________________________________
2. Тәсілдері мен техникасының ерекшеліктері қандай?___________________________________________________________________________________________________________________________________________
3. Көркемдік жазбалардың түрлерін атаңыздар?________________________________________________________________________________________________________________________________________
4. Көркемдік жазбаларда қандай ою-өрнектік композициялар қолданады?______________________________________________________________________________________________________________________________________
5. Көркемдік жазбалар гжель қандай түс бояулары орындалады?_____________________________________________________________________________________________________________________________________

Ұқсас жұмыстар
Сабақ мақсаттары. Кейбір оқушылар
КӨНЕ ТҮРКІ ПОЭЗИЯСЫНДАҒЫ ДӘСТҮР ЖАЛҒАСТЫҒЫ
Махаббат лирикасы
Автор бейнесі
«шешендік өнер» арнайы курстың күнтізбелік жоспары
Әнге қояр талабы
Әнші-сазгер ақындар
Қазақ тілі өлеңі
Махамбет шығармаларын оқыту жолдары
Қазақ әдебиеті
Пәндер