Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Аралас сандарды қосу және азайту. Сабақтың тақырыбы
Бекітемін: ОІЖО Қанатбаева С.Ж.
Бөлімі: Жай бөлшектерге амалдар қолдану
Педагогтің аты-жөні: Қуандықова Гүлбану Мейрамбекқызы
Күні: 22.11.2023
Сыныбы:5
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Аралас сандарды қосу және азайту.
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
5.1.2.20 аралас сандарды қосу және азайтуды орындау
Сабақтың мақсаты:
Бөлімдері бірдей және бөлімдері әртүрлі аралас сандарды қосу және азайту алгоритмін біледі;
Натурал санға аралас санды қосуды, натурал саннан аралас санды азайтуды, аралас сандарды азайтуды орындай алады;
Осы ережелерді санды өрнектердің мәнін табуда, теңдеулерді және мәтінді есептерді шешуде қолданады.
Бағалау критерийлері
Бөлімдері бірдей және бөлімдері әртүрлі аралас сандарды қосу және азайтуды біледі.
Натурал санға аралас санды қосады, натурал саннан аралас санды азайтады, аралас сандарды азайтуды орындайды.
Аралас сандарды қосу және азайту алгоритмін қолдана отырып, санды өрнектердің мәнін табады, теңдеулерді және мәтінді есептерді шеше алады.
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/
Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
15 мин
1.Ұйымдастыру бөлімі.
Мұғалімдер мен білім алушылар бір-бірімен амандасады, оқушыларды сабаққа қызықтыру мақсатында <<Алып қадамдар>> әдісі ұйымдастырылады.
2.Үй тапсырмасын тексеру.
<<Жұбыңды тексер>> әдісі
№ 536 есеп
Шешуі:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
Бағалау түрі: бірін-бірі бағалайды.
3.<<Қайталау- оқу айнасы>>.
https://wordwall.net/ru
сайтында қайталау тапсырмасын ойын ретінде ойнату
<<Сұрақ менен,жауап сіздерден>> әдісі
Аралас сан дегеніміз - ...
- бөлімдері бірдей аралас сандарды қосу шін...
- бөлімдері әртүрлі аралас сандарды қосу үшін...
- бөлімдері бірдей аралас сандарды азайту үшін, ...
- бөлімдері әртүрлі аралас сандарды азайту үшін, ...
Оқушылар Сәлемедеме орамасындағы сұрақтарға жауап береді
Дескриптор
-Сурақтарға жауап бере алады
Мадақтау
Сабақтың ортасы
20мин
топтарға бөлу.
4.Оқулықпен жұмыс.
<<Айналмалы бекеттер>>
Әр шағын топты бекетте орналастырып, оқулықтағы есептерді тақтаға жазуға 5 минут беріңіз. Уақыт аяқталғанда топ басқа бекетке ауысып алдағы топтың жұмысын жалғастырады. Ауысу әр 5 минут сайын болып тұрады, әр топ барлық позицияларда болып шыққанға және барлық топтардың ойларын ойлап шыққанға дейін жалғаса береді.
№ 542
Шешуі:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
№ 543
Шешуі:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
№ 549
1. Шешуі:
Бірінші күні:
Екінші күні:
Екі күнде:
Жауабы: Трактор екі күнде га жер жыртты.
2. Шешуі:
Мыс:
Мырыш:
Жез:
Жауабы: 3 кг грамм
5.Сергіту сәті. <<Алфавит>>
Оқушылар әрқайсысы алфавиттің бір-бір әрпін алып, жыл көлемінде оқыған материалдарынан өздеріне түскен әріпке сәйкес тақырыптарды айтып шығады. Қорытынды сабақтарда, емтиханға дайындықта, есте сақтауын дамытуда көмекке келеді.
6.Қосымша есептер шығару. платформасы арқылы тақырыпқа байланыты тапсырмалар орындайды.
№1
№2
Оқушылар өзіндік, топтық жұмыс істейді
Дәптер
Сабақтың соңы
10мин
Бағалау
Үй тапсырмасы
платформасы арқылы тақырыпқа байланыты тапсырмалар орындайды.
Тапсырмалардың бағалау критерий бойынша білім алушылар жекелей бағаланады.
№ 544
Оқушылар өзіндік, топтық жұмыс істейді
Мадақтау
Алдамұратова.Т.А <<Атамұра>>,
Математика 5- сынып.
2017 ж.
Бөлімі: Жай бөлшектерге амалдар қолдану
Педагогтің аты-жөні: Қуандықова Гүлбану Мейрамбекқызы
Күні: 22.11.2023
Сыныбы:5
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Аралас сандарды қосу және азайту.
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
5.1.2.20 аралас сандарды қосу және азайтуды орындау
Сабақтың мақсаты:
Бөлімдері бірдей және бөлімдері әртүрлі аралас сандарды қосу және азайту алгоритмін біледі;
Натурал санға аралас санды қосуды, натурал саннан аралас санды азайтуды, аралас сандарды азайтуды орындай алады;
Осы ережелерді санды өрнектердің мәнін табуда, теңдеулерді және мәтінді есептерді шешуде қолданады.
Бағалау критерийлері
Бөлімдері бірдей және бөлімдері әртүрлі аралас сандарды қосу және азайтуды біледі.
Натурал санға аралас санды қосады, натурал саннан аралас санды азайтады, аралас сандарды азайтуды орындайды.
Аралас сандарды қосу және азайту алгоритмін қолдана отырып, санды өрнектердің мәнін табады, теңдеулерді және мәтінді есептерді шеше алады.
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/
Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
15 мин
1.Ұйымдастыру бөлімі.
Мұғалімдер мен білім алушылар бір-бірімен амандасады, оқушыларды сабаққа қызықтыру мақсатында <<Алып қадамдар>> әдісі ұйымдастырылады.
2.Үй тапсырмасын тексеру.
<<Жұбыңды тексер>> әдісі
№ 536 есеп
Шешуі:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
Бағалау түрі: бірін-бірі бағалайды.
3.<<Қайталау- оқу айнасы>>.
https://wordwall.net/ru
сайтында қайталау тапсырмасын ойын ретінде ойнату
<<Сұрақ менен,жауап сіздерден>> әдісі
Аралас сан дегеніміз - ...
- бөлімдері бірдей аралас сандарды қосу шін...
- бөлімдері әртүрлі аралас сандарды қосу үшін...
- бөлімдері бірдей аралас сандарды азайту үшін, ...
- бөлімдері әртүрлі аралас сандарды азайту үшін, ...
Оқушылар Сәлемедеме орамасындағы сұрақтарға жауап береді
Дескриптор
-Сурақтарға жауап бере алады
Мадақтау
Сабақтың ортасы
20мин
топтарға бөлу.
4.Оқулықпен жұмыс.
<<Айналмалы бекеттер>>
Әр шағын топты бекетте орналастырып, оқулықтағы есептерді тақтаға жазуға 5 минут беріңіз. Уақыт аяқталғанда топ басқа бекетке ауысып алдағы топтың жұмысын жалғастырады. Ауысу әр 5 минут сайын болып тұрады, әр топ барлық позицияларда болып шыққанға және барлық топтардың ойларын ойлап шыққанға дейін жалғаса береді.
№ 542
Шешуі:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
№ 543
Шешуі:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
№ 549
1. Шешуі:
Бірінші күні:
Екінші күні:
Екі күнде:
Жауабы: Трактор екі күнде га жер жыртты.
2. Шешуі:
Мыс:
Мырыш:
Жез:
Жауабы: 3 кг грамм
5.Сергіту сәті. <<Алфавит>>
Оқушылар әрқайсысы алфавиттің бір-бір әрпін алып, жыл көлемінде оқыған материалдарынан өздеріне түскен әріпке сәйкес тақырыптарды айтып шығады. Қорытынды сабақтарда, емтиханға дайындықта, есте сақтауын дамытуда көмекке келеді.
6.Қосымша есептер шығару. платформасы арқылы тақырыпқа байланыты тапсырмалар орындайды.
№1
№2
Оқушылар өзіндік, топтық жұмыс істейді
Дәптер
Сабақтың соңы
10мин
Бағалау
Үй тапсырмасы
платформасы арқылы тақырыпқа байланыты тапсырмалар орындайды.
Тапсырмалардың бағалау критерий бойынша білім алушылар жекелей бағаланады.
№ 544
Оқушылар өзіндік, топтық жұмыс істейді
Мадақтау
Алдамұратова.Т.А <<Атамұра>>,
Математика 5- сынып.
2017 ж.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz