Ақша және өмір мәні: теңге тарихы мен экономикалық тәрбие

Күні:

Тақырыбы: Ақша және өмірдің мәні.
Мақсаты: тәуелсіз еліміздің ең бірінші айрықша белгісі - теңгемен тереңірек таныстыру. Ақша айналымы тарихынан мағлұмат беру; оқушылардың іскерлік, кәсіпкерлік, ақша туралы түсініктерін кеңейту, сөйлеу мәдениетін дамыту; өз Отанына мақтаныш сезімін ояту.
Әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап, ой қозғау, іздену, т. б.
Көрнекілігі: нақыл сөздер, сызбалар, т. б.

Барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі
а) Психологиялық дайындық:
Күндей жадырап,
Айдай арайлап,
Жұлдыздай жарқырап,
Судай мөлдір таза көңілмен
Бүгінгі тәрбие сағатымызды бастайық.
ә) Тәрбиеші: жұмысымызды жалғастыру үшін өздерің айтқан «Күн, Ай, » атты 2 топқа топтасуларыңды сұраймын. «Көңіл қойып тыңда, тез ойлан, қалып қойма» - деп, жұмбақпен бастамақшымын:
Әлемнің тынысы
Байлықтың белгісі
Ол не? - . . . (ақша, теңге)
Бүгін біз «Ақша және өмірдің мәні» атты тәрбие сағатын өткіземіз. Ойынның мақсаты: ойнай отырып, білімімізді тереңдету, өзіңді - өзің тәрбиелеу.
Міндеті: 2 - 3 баладан топтарға бөліну, ұжымда жұмыс жасай білу, өзіңді және өзгені сыйлау, оның көзқарасымен санасу, белсенділік таныту, «бірі үшін бәрі, үшін бірі» қағиданы ұстану.
Шарты: тапсырманы орындау, сұрақтарға жауап беру - қор жинау, Нәтиже: ұлттық айрықша белгі - теңге туралы толық мағлұмат алу, білім қорын жинау.

ІІ. Негізгі бөлім
Қазақстан - қарқындап дамып, біртіндеп байып келе жатқан тәуелсіз ел. Ал баю үшін ерінбей еңбектену қажет. Бір сәт өздеріңді кәсіпкер, яғни бизнесмен және бизнесуимен деп елестетіңдер. Өзің ұнатқан не жаңа бір істі ашып, айналыспақшысың. Саған не керек? - . . . Ақшанықайданаласың? - . . . Ал банк - мемлекеттікмекеме. Міне, балалар, , ал .

Тапсырма:
1. “Үш сөз” - Күн, ақша, көлік.
2. “5 жолды өлең” - Теңге.
3. “Жұмбақ” - Ақша.
4. “Ертегі” - Теңге.
Ақша дегеніміз не? - . . .
Тәрбиеші 200 теңге туралы толығырақ мағлұмат береді.

Тапсырмасы:
1. Теңге тиыннан өсер,
Жылқы құлыннан өсер.
2. Ақшакетугетырысады,
Есепұстауғатырысады.
3. Ақшаболса - алақандасорпақайнайды.
4. Ақшаашпайтынқұлыпжоқ.
5. Ақшадакөзжоқ.
6. Ар - намысы таза адамныңақшасы аз болады.

Өлеңшумақтарыноқыту.
МақшатҮйреков
Теңгекүнім - мерекем
,
.
Енді, ,
.

Міне, бүгінтеңгекүнім - мерекем,
Қандайдұшпан «олай - бұлай» дер екен.
Осы теңгеарқасындакелешек,
Елгекелертойымшылық, берекем.

Ақшаныңкүші мен қасиетінбілдіретін 7 ереже
Мал - баққанға, ақша - адалдантапқанғабітеді.
Ақшатуралы арам ой да - зиян.
Алағанқолым - береген. Үстемелепберсеңіз, үстемелепаласыз.
, шығынныңқайтарымы мол болады.
Басы . .
. бол.
Өмірдегібастыпарызың - қайырым, садақа. Оны ұмытсаң, өзің де ұмытыласың.
Мұғалім 1 .
ҰлттықБанктіңмұражайы
1997 жылы 13 . 5 .

ІІІ. Қорытынды.
«Тиыннантеңгеқұралады», - демекші, , - . «Ақша - уақыттынысы», , , 100 сомыңболғанша, 100 досыңболсын . . .

«Үміт» мектеп-интернаты

Тәрбиеші: Жумагулова Г


Ұқсас жұмыстар
Ақша: шығу тарихы, мәні және негізгі қызметтері
Ақша: мәні, пайда болу тарихы және қызметтері
Ұлттық валюта - теңге: тарихы, маңызы және экономикалық тәрбиелеу сабағы
Теңге - мемлекеттің келбеті: тарихы, рәміздік маңызы және экономикалық рөлі
Ұлттық теңге: тарихы, маңызы және сабақ жоспарлары
Ұлттық валюта - теңге: тарихы, енгізілуі және маңызы
Математика: Теңге - ұлттық ақшаны танып-білу және ақша санау дағдыларын қалыптастыру
2-4 сыныптарға арналған ашық сабақ: Теңге мен қағаз ақша, ұлттық ойындар және гүл жасау
Теңге: Қазақстанның ұлттық валютасының тарихы, маңызы және безендірілуі
5-сынып: Ұлттық теңге - тарихы, қызметі және маңызы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz