Гидросфера және оның құрамдас бөліктері: 7-сыныпқа арналған сабақ жоспары

Бекітемін

Оқу ісі жөніндегі орынбасары: А. Мусағалиева

« »2019 жыл

Тарау тақырыбы: Гидросфера
Мектеп: Бөдене орта мектебі
Тарау тақырыбы: Гидросфера:

Сыныбы:7

Күні:

Мектеп: Бөдене орта мектебі: Мұғалімнің аты-жөні: Бисенғалиева Анаргүл
Тарау тақырыбы: Гидросфера: Сабақ тақырыбы:
Мектеп: Бөдене орта мектебі: Гидросфера және оның құрамдас бөліктері
Тарау тақырыбы: Гидросфера: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:
Мектеп: Бөдене орта мектебі: 7 3 3 1 Гидросфераның құрамдас бөліктерін анықтау
Тарау тақырыбы: Гидросфера: Сабақ мақсаттары:
Мектеп: Бөдене орта мектебі: -Гидросфераның құрамдас бөліктерін, судың қасиеттерін, дүниежүзілік су айналымын анықтайды.
Тарау тақырыбы: Гидросфера: Ойлау деңгейлері:
Мектеп: Бөдене орта мектебі: Қолдану
Тарау тақырыбы: Гидросфера: Тілдік мақсат
Мектеп: Бөдене орта мектебі: Негізгі сөздер мен тіркестер гидросфера, су ресурстары, термальды су, конденсация.
Тарау тақырыбы: Гидросфера: Құндылықтар
Мектеп: Бөдене орта мектебі: «Мәңгілік ел» идеясының аясында қоршаған ортаны қорғау құндылығымен байланыстыра отырып, табиғатты қорғау керек екенін ұғындыру арқылы, үздіксіз білім алуға баулу.
Тарау тақырыбы: Гидросфера: Пән аралық байланыс
Мектеп: Бөдене орта мектебі: Физика, биология
Тарау тақырыбы: Гидросфера: Алдыңғы білім
Мектеп: Бөдене орта мектебі: Су құрамы, қасиеттері.
Тарау тақырыбы: Гидросфера: Жоспар
Тарау тақырыбы: Гидросфера: Жоспарланған жаттығулар
Мектеп: Бөдене орта мектебі: Ресурстар
Тарау тақырыбы: Гидросфера: Сабақтың басы
Мектеп: Бөдене орта мектебі:

Ширату «Ой қозғау» әдісі

https://im0-tub-kz.yandex.net/i?id=62dafc87dbc37725f7af1d051e87ca77-l&n=13

Су қандай зат?

Судың қандай қасиеті болады?

Судың қандай түрлерін білесіңдер?

Олай болса сабағымыздың тақырыбы қандай?

Демек сабағымыздың мақсаты Гидросфераның құрамдас бөліктерін анықтау.

Сұйық су

Бу

Мұздың суреттері

Тарау тақырыбы: Гидросфера:

Түсіну

Қолдану

Картинки по запросу венн диаграммасы

Сабақтың соңы

Мектеп: Бөдене орта мектебі:

Қызығушылықты ояту

«Гидросфера және оның құрамдас бөліктері

Бейнежазба арқылы жаңа сабақты меңгерту

Айқындауыш сұрақтар

Гидросфера қандай құрамдас бөліктерден тұрады?

Судың қандай қасиеттері бар?

Су қандай дүниежүзілік айналымға түседі?

ҚБ: мадақтау, тамаша, жарайсың

«Ойлан. Жұптас. Талқыла» (Т)

(Берілген мәтінді оқиды, постер жасайды, қорғайды)

І топ. Гидросфера

ІІ топ. Су қасиетіне тәжірибе жасау

ІІІ топ. Табиғаттағы су айналымы тұжырымдамалық карта жасау

:
:

ҚБ: бас бармақ

Саралау тапсырмасы:

Венн диаграмма

Үлкен және кіші су айналымын салыстыру

:
:

ҚБ: Бағдаршам

Жинақтау

«Фишбоун» әдісі

https://ds02.infourok.ru/uploads/ex/0825/0007e3dc-4630b1f5/1/hello_html_72d201d2.jpg

Басы-

Үстіңгі қаңға-

Астыңғы қаңқа-

Құйрығы-

Үйге тапсырма беру: Кескін картаға мәтінде берілген географиялық обьектілерді түсіру.

Бағалау критерийлері
Дескриптор
Құрлық суларының түрлерін, оның құрамы мен үлесін анықтай алады

- гидросфераның құрамын анықтайды;

- судың қасиетіне тәжірибе жасап, көрсетеді;

-табиғаттағы су айналымына сызба арқылы тұжырымдамалық карта жасайды;

Бағалау критерийлері
Дескриптор
Табиғаттағы мұхит пен атмосфера қатысатын су айналымы ажыратады

-Үлкен су айналымын айтады;

-Кіші су айналымын айтады;

-Салыстырады

Интербелсенді тақтаны пайдалану

http://erketai.kz/wp-content/uploads/2013/04/su3.jpg

https://ds04.infourok.ru/uploads/ex/01fd/0007a31c-0ede8755/img10.jpg

«Венн диаграммасы» сызбасы

Таратпа бетшелер

Тарау тақырыбы: Гидросфера:
Мектеп: Бөдене орта мектебі:
Тарау тақырыбы: Гидросфера:
Мектеп: Бөдене орта мектебі:
Тарау тақырыбы: Гидросфера:
Мектеп: Бөдене орта мектебі:
Тарау тақырыбы: Гидросфера:
Мектеп: Бөдене орта мектебі:
Тарау тақырыбы: Гидросфера: Қосымша ақпарат
Тарау тақырыбы: Гидросфера:

Рефлексия:

Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы

ахуал қандай болды? Мен берілген уақыт

ішінде үлгере алдым ба? Мен өз жоспарыма

қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Мектеп: Бөдене орта мектебі:
Тарау тақырыбы: Гидросфера:

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды?

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды?

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?


Ұқсас жұмыстар
6-сыныпқа арналған сабақ жоспары: Экожүйенің құрамдас бөліктері
Бастауыш сыныпқа арналған сабақ: Ғарыштың тұжырымдамасы, құрамдас бөліктері және қолданбалы маңызы
7-сынып: Төлен Әбдіктің Қонақтар әңгімесін талдау - шығарманың құрамдас бөліктері мен эпизодтарын салыстыру
Компьютерлік желілер: жалпы түсініктер, жіктелуі және құрамдас бөліктері
Дүниежүзілік мұхит пен оның бөліктері
1-сынып математикасы: Есеп ұғымы мен оның құрамдас бөліктері; 1 және 2 сандарымен қосу-азайту және теңдік пен теңсіздік
8-сынып: Дербес компьютерлер - архитектурасы, құрамдас бөліктері және жіктелуі
6-сыныпқа арналған сабақ жоспары: Гидросфера - Жердің су қабаты
Гидросфера - Жердің су қабаты: 5-сыныпқа арналған сабақ жоспары
Сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясы: теориясы, құрамдас бөліктері мен әдістері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz