Гидросфераның құрамдас бөліктерін анықтау

Бекітемін

Оқу ісі жөніндегі орынбасары: А. Мусағалиева

« »2019 жыл

Тарау тақырыбы: Гидросфера
Мектеп: Бөдене орта мектебі
Тарау тақырыбы: Гидросфера:

Сыныбы:7

Күні:

Мектеп: Бөдене орта мектебі: Мұғалімнің аты-жөні: Бисенғалиева Анаргүл
Тарау тақырыбы: Гидросфера: Сабақ тақырыбы:
Мектеп: Бөдене орта мектебі: Гидросфера және оның құрамдас бөліктері
Тарау тақырыбы: Гидросфера: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:
Мектеп: Бөдене орта мектебі: 7 3 3 1 Гидросфераның құрамдас бөліктерін анықтау
Тарау тақырыбы: Гидросфера: Сабақ мақсаттары:
Мектеп: Бөдене орта мектебі: -Гидросфераның құрамдас бөліктерін, судың қасиеттерін, дүниежүзілік су айналымын анықтайды.
Тарау тақырыбы: Гидросфера: Ойлау деңгейлері:
Мектеп: Бөдене орта мектебі: Қолдану
Тарау тақырыбы: Гидросфера: Тілдік мақсат
Мектеп: Бөдене орта мектебі: Негізгі сөздер мен тіркестер гидросфера, су ресурстары, термальды су, конденсация.
Тарау тақырыбы: Гидросфера: Құндылықтар
Мектеп: Бөдене орта мектебі: «Мәңгілік ел» идеясының аясында қоршаған ортаны қорғау құндылығымен байланыстыра отырып, табиғатты қорғау керек екенін ұғындыру арқылы, үздіксіз білім алуға баулу.
Тарау тақырыбы: Гидросфера: Пән аралық байланыс
Мектеп: Бөдене орта мектебі: Физика, биология
Тарау тақырыбы: Гидросфера: Алдыңғы білім
Мектеп: Бөдене орта мектебі: Су құрамы, қасиеттері.
Тарау тақырыбы: Гидросфера: Жоспар
Тарау тақырыбы: Гидросфера: Жоспарланған жаттығулар
Мектеп: Бөдене орта мектебі: Ресурстар
Тарау тақырыбы: Гидросфера: Сабақтың басы
Мектеп: Бөдене орта мектебі:

Ширату «Ой қозғау» әдісі

https://im0-tub-kz.yandex.net/i?id=62dafc87dbc37725f7af1d051e87ca77-l&n=13

Су қандай зат?

Судың қандай қасиеті болады?

Судың қандай түрлерін білесіңдер?

Олай болса сабағымыздың тақырыбы қандай?

Демек сабағымыздың мақсаты Гидросфераның құрамдас бөліктерін анықтау.

Сұйық су

Бу

Мұздың суреттері

Тарау тақырыбы: Гидросфера:

Түсіну

Қолдану

Картинки по запросу венн диаграммасы

Сабақтың соңы

Мектеп: Бөдене орта мектебі:

Қызығушылықты ояту

«Гидросфера және оның құрамдас бөліктері

Бейнежазба арқылы жаңа сабақты меңгерту

Айқындауыш сұрақтар

Гидросфера қандай құрамдас бөліктерден тұрады?

Судың қандай қасиеттері бар?

Су қандай дүниежүзілік айналымға түседі?

ҚБ: мадақтау, тамаша, жарайсың

«Ойлан. Жұптас. Талқыла» (Т)

(Берілген мәтінді оқиды, постер жасайды, қорғайды)

І топ. Гидросфера

ІІ топ. Су қасиетіне тәжірибе жасау

ІІІ топ. Табиғаттағы су айналымы тұжырымдамалық карта жасау

:
:

ҚБ: бас бармақ

Саралау тапсырмасы:

Венн диаграмма

Үлкен және кіші су айналымын салыстыру

:
:

ҚБ: Бағдаршам

Жинақтау

«Фишбоун» әдісі

https://ds02.infourok.ru/uploads/ex/0825/0007e3dc-4630b1f5/1/hello_html_72d201d2.jpg

Басы-

Үстіңгі қаңға-

Астыңғы қаңқа-

Құйрығы-

Үйге тапсырма беру: Кескін картаға мәтінде берілген географиялық обьектілерді түсіру.

Бағалау критерийлері
Дескриптор
Құрлық суларының түрлерін, оның құрамы мен үлесін анықтай алады

- гидросфераның құрамын анықтайды;

- судың қасиетіне тәжірибе жасап, көрсетеді;

-табиғаттағы су айналымына сызба арқылы тұжырымдамалық карта жасайды;

Бағалау критерийлері
Дескриптор
Табиғаттағы мұхит пен атмосфера қатысатын су айналымы ажыратады

-Үлкен су айналымын айтады;

-Кіші су айналымын айтады;

-Салыстырады

Интербелсенді тақтаны пайдалану

http://erketai.kz/wp-content/uploads/2013/04/su3.jpg

https://ds04.infourok.ru/uploads/ex/01fd/0007a31c-0ede8755/img10.jpg

«Венн диаграммасы» сызбасы

Таратпа бетшелер

Тарау тақырыбы: Гидросфера:
Мектеп: Бөдене орта мектебі:
Тарау тақырыбы: Гидросфера:
Мектеп: Бөдене орта мектебі:
Тарау тақырыбы: Гидросфера:
Мектеп: Бөдене орта мектебі:
Тарау тақырыбы: Гидросфера:
Мектеп: Бөдене орта мектебі:
Тарау тақырыбы: Гидросфера: Қосымша ақпарат
Тарау тақырыбы: Гидросфера:

Рефлексия:

Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы

ахуал қандай болды? Мен берілген уақыт

ішінде үлгере алдым ба? Мен өз жоспарыма

қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Мектеп: Бөдене орта мектебі:
Тарау тақырыбы: Гидросфера:

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды?

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды?

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?


Ұқсас жұмыстар
Тақырыпқа шығу
Тік белдемше бөліктерінің пішімдерін өңдеуге дайындау
Аяз Атаға хат
Мұздықтар және олардың маңызы
Дүниежүзілік мұхиттың географиялық жағдайы
Ресми құжаттардың берілуін орынды қолдана біл
Қоршаған ортаның қазіргі экологиялық жағдайлары
Ақпараттық қауіпсіздік
Тілдік мақсат
Тіршілік тобының сұрақтары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz