Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Гидросфераның құрамдас бөліктерін анықтау

Бекітемін
Оқу ісі жөніндегі орынбасары: А.Мусағалиева
<< >>__________2019 жыл
Тарау тақырыбы: Гидросфера
Мектеп: Бөдене орта мектебі

Сыныбы:7
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні: Бисенғалиева Анаргүл
Сабақ тақырыбы:
Гидросфера және оның құрамдас бөліктері
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:
7 3 3 1 Гидросфераның құрамдас бөліктерін анықтау

Сабақ мақсаттары:
-Гидросфераның құрамдас бөліктерін,судың қасиеттерін,дүниежүзілік су айналымын анықтайды.

Ойлау деңгейлері:
Қолдану
Тілдік мақсат
Негізгі сөздер мен тіркестер гидросфера,су ресурстары,термальды су, конденсация.
Құндылықтар
<<Мәңгілік ел>> идеясының аясында қоршаған ортаны қорғау құндылығымен байланыстыра отырып, табиғатты қорғау керек екенін ұғындыру арқылы, үздіксіз білім алуға баулу.
Пән аралық байланыс
Физика, биология
Алдыңғы білім
Су құрамы,қасиеттері.
Жоспар

Жоспарланған жаттығулар
Ресурстар

Сабақтың басы

Ширату <<Ой қозғау>> әдісі

Су қандай зат?
Судың қандай қасиеті болады?
Судың қандай түрлерін білесіңдер?
Олай болса сабағымыздың тақырыбы қандай?
Демек сабағымыздың мақсаты Гидросфераның құрамдас бөліктерін анықтау.

Сұйық су
Бу
Мұздың суреттері
Түсіну

Қолдану

Сабақтың соңы

Қызығушылықты ояту
<<Гидросфера және оның құрамдас бөліктері
Бейнежазба арқылы жаңа сабақты меңгерту
Айқындауыш сұрақтар
Гидросфера қандай құрамдас бөліктерден тұрады?
Судың қандай қасиеттері бар?
Су қандай дүниежүзілік айналымға түседі?
ҚБ: мадақтау, тамаша, жарайсың

<<Ойлан.Жұптас.Талқыла>> (Т)
(Берілген мәтінді оқиды, постер жасайды, қорғайды)
І топ. Гидросфера
ІІ топ. Су қасиетіне тәжірибе жасау
ІІІ топ. Табиғаттағы су айналымы тұжырымдамалық карта жасау

Бағалау критерийлері
Дескриптор
Құрлық суларының түрлерін, оның құрамы мен үлесін анықтай алады
- гидросфераның құрамын анықтайды;
- судың қасиетіне тәжірибе жасап, көрсетеді;
-табиғаттағы су айналымына сызба арқылы тұжырымдамалық карта жасайды;
ҚБ: бас бармақ

Саралау тапсырмасы:
Венн диаграмма
Үлкен және кіші су айналымын салыстыру

Бағалау критерийлері
Дескриптор
Табиғаттағы мұхит пен атмосфера қатысатын су айналымы ажыратады
-Үлкен су айналымын айтады;
-Кіші су айналымын айтады;
-Салыстырады
ҚБ: Бағдаршам
Жинақтау
<<Фишбоун>> әдісі

Басы-
Үстіңгі қаңға-
Астыңғы қаңқа-
Құйрығы-

Үйге тапсырма беру: Кескін картаға мәтінде берілген географиялық обьектілерді түсіру.

Интербелсенді тақтаны пайдалану

<<Венн диаграммасы>> сызбасы

Таратпа бетшелер
Қосымша ақпарат
Рефлексия:
Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы
ахуал қандай болды? Мен берілген уақыт
ішінде үлгере алдым ба? Мен өз жоспарыма
қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды?

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды?

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

Ұқсас жұмыстар
Тақырыпқа шығу
Тік белдемше бөліктерінің пішімдерін өңдеуге дайындау
Аяз Атаға хат
Мұздықтар және олардың маңызы
Дүниежүзілік мұхиттың географиялық жағдайы
Ресми құжаттардың берілуін орынды қолдана біл
Қоршаған ортаның қазіргі экологиялық жағдайлары
Ақпараттық қауіпсіздік
Тілдік мақсат
Тіршілік тобының сұрақтары
Пәндер