Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Рационал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттерін түсіндіру
алгебра
Мектеп: №157 Б.Пәрімбетов атындағы КММ
Күні: 13.11.2017ж
Мұғалімнің аты-жөні: Бекова Қ
Сынып: 11
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар:
Сабақ тақырыбы
Есептер шығару
Осы сабақта қол жет-ізілетін оқу мақсат-тары (оқу бағдарла-масына сілтеме)
Рационал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттерін түсіндіру
Рационал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттерін пайдаланып есеп шығару
жолдарын үйрету.
Сабақ мақсаты
Барлығы: Рационал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттерін білу
Көпшілігі: қолдана алуы
кейбірі: Рационал көрсеткішті дәреже және және оның қасиеттерін есептер шығару барысында тиімді формулаларды пайдалану
Бағалау критерийі
Сыныптастарының формулаларды пайдалану жолдарын саралау арқылы дұрыс немесе
бұрыс екенін айтып талқылайды .Қателер болса оларды қалай түзетуге болатынын айқындайды
Тілдік мақсаттар
Оқушының терминдерін еске түсіру ,есеп шығару барысында талдау
Құндылықтарға
баулу
тапсырмалары арқылы патриоттық, шығармашылыққа және сын тұрғысынан ойлауға
тәрбиелеу
Пәнаралық
байланыстар
физика,сызу
Алдын ала білім
Натурал көрсеткішті,бүтін көрсеткішті дәреже
Сабақ барысы
Сабақтың жоспар-ланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған қызмет
Ресурстар
Сабақ басы
Ұйымдастыру
Сәлемдесу.
Оқушыларды түгелдеп ,сабаққа назарын аудару
Алдындағы сабақтағы
терминдер бойынша
Сабақ ортасы
15 мин.
1)
2)
3)
4)
5)
6) Егер онда ;
Анықтама. рационал көрсеткішті дәрежесі дегеніміз санынан алынған п-ші дәрежелі түбірлердің мәнін айтады.
Мысал:
2.Мысал:
3. мысал: берілген санды салыстырайық.
және
Стикер,плакат,
маркер,суреттер
Сабақ соңы
Тест
1.Есепте:
а) 16 б) 32, с) 8 д) 4
2. өрнегінің мәнін есепте:
а) 56 б) 18 с) 12 д) 36
3. теңдеуін шешіңдер.
а) 0, в) 49 с) 50 д) 53
4. өрнегіндегі көбейткішті түбір таңбасының астынан шығарыңдар
а) б)
с) д)
5.Есепте:
а) 10 б) 50 с) 100 д) 25
Саралау - Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?
Бағалау - Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Денсаулық және қауіпсіз-
дік техникасын сақтау
Топтық, жұптық жұмыстар арқылы оқушыларға өзара қолдау көмек көрсету жүзеге асырылады.Барлық оқушыларға анықталған интеграл ережесі бойынша табуды біледі.Сынып оқушыларының басым бөлігі жұмыс барысындағы қателіктерді айқындау ұсынылса,
қабілеті жоғары оқушыларға анықталған интегралдың табу ережесін пайдалану арқылы олардың білімдерін кеңейту
1.Оқушылардың қажетті білімдерін білу мақсатында ашық сұрақтар беріледі.
2.Топтық жұмыс арқылы оқушылардың бірлескен әрекеттерін бақылау өзара бағалау,өзін-өзі бағалау,<<Білім ағашы>>,
<<өзара бағалау>> бойынша жетістіктерін айқындау.
3.Әр оқушы ОМ жетістігін анықтау үшін бағалау критерийлерін қолддану.
4.Кері байланыс (жазбаша)
БББ әдісі бойынша орындалады.
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары шынайы болды ма?
Барлық оқушылар ОМ-на жетті мен?
Егер жетпесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай шегінулер болды және неліктен?
Осы тарауды сабақ туралы ойлау үшін пайдаланыңыз. Сіздің сабағыңыз
туралы ең маңызды сұрақтарға сол бағанда жауап беріңіз.
Мектеп: №157 Б.Пәрімбетов атындағы КММ
Күні: 13.11.2017ж
Мұғалімнің аты-жөні: Бекова Қ
Сынып: 11
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар:
Сабақ тақырыбы
Есептер шығару
Осы сабақта қол жет-ізілетін оқу мақсат-тары (оқу бағдарла-масына сілтеме)
Рационал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттерін түсіндіру
Рационал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттерін пайдаланып есеп шығару
жолдарын үйрету.
Сабақ мақсаты
Барлығы: Рационал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттерін білу
Көпшілігі: қолдана алуы
кейбірі: Рационал көрсеткішті дәреже және және оның қасиеттерін есептер шығару барысында тиімді формулаларды пайдалану
Бағалау критерийі
Сыныптастарының формулаларды пайдалану жолдарын саралау арқылы дұрыс немесе
бұрыс екенін айтып талқылайды .Қателер болса оларды қалай түзетуге болатынын айқындайды
Тілдік мақсаттар
Оқушының терминдерін еске түсіру ,есеп шығару барысында талдау
Құндылықтарға
баулу
тапсырмалары арқылы патриоттық, шығармашылыққа және сын тұрғысынан ойлауға
тәрбиелеу
Пәнаралық
байланыстар
физика,сызу
Алдын ала білім
Натурал көрсеткішті,бүтін көрсеткішті дәреже
Сабақ барысы
Сабақтың жоспар-ланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған қызмет
Ресурстар
Сабақ басы
Ұйымдастыру
Сәлемдесу.
Оқушыларды түгелдеп ,сабаққа назарын аудару
Алдындағы сабақтағы
терминдер бойынша
Сабақ ортасы
15 мин.
1)
2)
3)
4)
5)
6) Егер онда ;
Анықтама. рационал көрсеткішті дәрежесі дегеніміз санынан алынған п-ші дәрежелі түбірлердің мәнін айтады.
Мысал:
2.Мысал:
3. мысал: берілген санды салыстырайық.
және
Стикер,плакат,
маркер,суреттер
Сабақ соңы
Тест
1.Есепте:
а) 16 б) 32, с) 8 д) 4
2. өрнегінің мәнін есепте:
а) 56 б) 18 с) 12 д) 36
3. теңдеуін шешіңдер.
а) 0, в) 49 с) 50 д) 53
4. өрнегіндегі көбейткішті түбір таңбасының астынан шығарыңдар
а) б)
с) д)
5.Есепте:
а) 10 б) 50 с) 100 д) 25
Саралау - Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?
Бағалау - Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Денсаулық және қауіпсіз-
дік техникасын сақтау
Топтық, жұптық жұмыстар арқылы оқушыларға өзара қолдау көмек көрсету жүзеге асырылады.Барлық оқушыларға анықталған интеграл ережесі бойынша табуды біледі.Сынып оқушыларының басым бөлігі жұмыс барысындағы қателіктерді айқындау ұсынылса,
қабілеті жоғары оқушыларға анықталған интегралдың табу ережесін пайдалану арқылы олардың білімдерін кеңейту
1.Оқушылардың қажетті білімдерін білу мақсатында ашық сұрақтар беріледі.
2.Топтық жұмыс арқылы оқушылардың бірлескен әрекеттерін бақылау өзара бағалау,өзін-өзі бағалау,<<Білім ағашы>>,
<<өзара бағалау>> бойынша жетістіктерін айқындау.
3.Әр оқушы ОМ жетістігін анықтау үшін бағалау критерийлерін қолддану.
4.Кері байланыс (жазбаша)
БББ әдісі бойынша орындалады.
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары шынайы болды ма?
Барлық оқушылар ОМ-на жетті мен?
Егер жетпесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай шегінулер болды және неліктен?
Осы тарауды сабақ туралы ойлау үшін пайдаланыңыз. Сіздің сабағыңыз
туралы ең маңызды сұрақтарға сол бағанда жауап беріңіз.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz