Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Абайдың әжесі
Қазақ әдебиеті. Бөлім: Ғасырлық туынды
Мектеп: Д.Қонаев атындағы ОМ
Күні: 17.02.2023
Мұғалімнің аты- жөні: Боранбаева Б.Т.
Сынып: 11а
Қатысқан оқушылар саны: 13
Келмегендер: 1(себепті)
Сабақ тақырыбы
М.Әуезовтың <<Абай жолы >> роман-эпопеясының <<Өрде >> бөліміндегі заман көрінісі
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
11.1.3.1 - көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсету.
11.3.2.1 - көркем шығармадағы заман көрінісі мен қазіргі заман көрінісін салыстырып бағалау;
Сабақтың мақсаты:
М. Әуезовтің <<Абай жолы>> роман-эпопеясының <<Өрде>> бөліміндегі кейіпкерлердің дара және жинақтық ерекшеліктерін анықтайды және кейіпкерлер жүйесі арқылы өмір шындығын көрсетеді.
Көркем шығармадағы заман көрінісі мен қазіргі заман көрінісін салыстырып бағалайды.
ЕББҚ (Арнайы тапсырмалар беріледі)
Сабақ барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
5 мин
5 мин
І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылар түгенделіп, назары сабаққа аударылады.
Үй тапсырмасын сұрау.
-<<Өрде>> бөлімін оқып, сюжеттік-композициялық құрылымын жазу.
Үй тапсырмасын пысықтау мақсатында шығарманың сюжеттік-композициялық құрылымын ретімен жазу тапсырылады:
1. Бөжей асын беру туралы шешімге келу.
2. Абайдың Тоғжанмен соңғы кездесуі немесе айырылысқан ғашықтар.
3. Ұлжан бастаған үлкендердің құдалыққа баруы.
4. Құнанбайдың қайтадан 15 қыстаудың 14-ін алуы.
5. Абайдың Бөжей асына атсалысуы.
Кіріспе.
-Биыл қай жазушының туғанына 125 жылдық мерейтойы тойланды?
-Жазушы М.Әуезовтың туғанына 125 жылдық мерейтойы тойланды.
-Олай болса, бүгінгі біздің сабағымыз - той сабағы.Сабағымызды мынадай эпиграфпен бастағым келіп отыр.
-Бүгінгі сабағымызды Абай және Құнанбай аулы болып екі топқа бөлініп өткізейік. Топ басшыларын сайлайық!
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.
М. Әуезовтің <<Абай жолы>> роман-эпопеясының <<Өрде>> бөліміндегі кейіпкерлердің дара және жинақтық ерекшеліктерін анықтайды және кейіпкерлер жүйесі арқылы өмір шындығын көрсетеді.
Көркем шығармадағы заман көрінісі мен қазіргі заман көрінісін салыстырып бағалайды.
Оқушылар назары сабаққа аударылады.
Оқушылар ретімен орналастыра
ды. Жауабы: 3,1,4,5,2.
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.
Өзара бағалау.
5 балмен.
Бағалау парағын тарату.
<<Абай жолы>> роман-эпопеясы
Слайд1
Кітап көрмесі
11-сын
<<Қазақ әдебиеті>> оқулығы
Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу.
10 мин
15 минут
6 минут
-Тойда келген қонақтардың өз орындары болады,ең жоғары орын-төр. <<Кейіпкерлер кестесі>> әдісін пайдаланып, <<Өз орныңды тап >> ойынын ойнайық!Осы әдіспен тапсырманы дұрыс орындаған топ төрден орын алады.
Кейіпкер
Іс- әрекеті мен мінезі
Автордың осы кейіпкерге көзқарасын шығарма арқылы дәлелдеу
Абай
Құнанбай
<<Кейіпкер кестесі>>әдісі /Топпен жұмыс /
Топ басшысы бағалау парағын толтырып, топ мүшелерін бағалайды.
ЕББҚ /Дарынды оқушымен жұмыс/
<<Балам, үлкендер бірде тату, бірде араз бола беретін... <<Күндестің аты күндес>> дегенді сен білмей-ақ қой.Бөжекеңді көрген кезде сәлеміңді түзу бер.Бір кезде жақсы жақының еді. Кім тентек, кім мақұл?Қайдан білдің?Әкең дұшпан десе, сен әділ бол. Жамандыққа кім табылмайды дейсің, жан ашырдан айырылам!>>-қай кейіпкердің сөзі, кейіпкерге тура және жанама мінездеме бер.
ЕББҚ /Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс /Тест тапсырмасы беріледі.
1.Шәкірт Абайды қаладан алып қайтқалы барған ағайыны
А. Қарабас Ә. Байтас. Б. Майбасар. В. Жұмағұл.
2. Қаладан ауылда аңсап келе жатқан бала шәкірт кім?
А. Құнанбай. Ә. Абай. Б. Оспан. В. Смағұл
3 . Абайдың анасының есімі
А. Күнке. Ә. Зере. Б. Ұлжан. В. Айғыз
4. Телғара деген кім?
А. Оспан. Ә. Смағұл. Б. Тәкежан. В. Абай
5. Абайдың әжесі.
А. Ұлжан. Ә. Айғыз. Б. Зере. В. Күңке
6. - Балам, бойың өсіп , ер жетіп қалыпсың - ау! Молда болдың ба? Бойыңдай боп білімің де өсті ме? - деп ұлынан сұраған кім?
7.А. Абай. Ә. Құнанбай. Б. Майбасар. В. Зере .
8. Қодарды жазалау үшін шариғат қандай жаза берді?
А. У беріп өлтіру. Ә.Дарға асу. Б. Түйеге сүйрету. В. Елден қуу
9. Абай оқыған оқу орны
А. Ғалия медресе. Ә. Татар мектебі. Б. Ахмет Риза. В. Үй мұғалімінен.
10. Абай қалада қанша уақыт болды?
А. 3жыл. Ә. 3жыл,6ай. Б. 3жыл,3ай. В. 3 ай
10. Қодардың қайтыс болған жалғыз ұлының есімі
А. Қанатжан. Ә. Құтбек. Б. Құтжан. В. Қанатбек
<<Екі түрлі түсініктеме күнделігі>>
әдісі
<<Абай>> тобына:
1.Абай қонақтарды, көлденең елді , ас иелерін қалай сүйсіндірді. Үзіндіден тауып оқыңдар.
2. Жазушы асты қалай суреттеген? Үзіндідегі ас беру дәстүрі мен бүгінгі ас беру дәстүрінде айырмашылық бар ма? Өз пікіріңді білдір.
<<Өрде>> бөлімі бойынша деректерді тыңдай отырып, тапсырмаларды орындатады.
<<Құнанбай тобына>>:
1. <<Өрде >> бөліміндегі ұлттық салт-дәстүрдің бірі-құда түсу дәстүрінің суреттелуі туралы айт.
2. Құда түсу салтының бүгінгі күні өзгеріске ұшырағанына дәлелдер келтіріп, пікіріңді білдір.
https://quizizz.com/ платформасында <<Өрде>> бөлімі бойынша 10 сұрақтан тұратын тест тапсырмасын орындату.
Бағалау критерийі:
Шығармадағы кейіпкерлердің дара және жинақтық ерекшеліктерін анықтайды.
Бағалау критерийі:
Шығармадағы кейіпкерлердің дара және жинақтық ерекшеліктерін анықтайды.
Бағалау критерийі:
көркем шығармада ғы заман көрінісі мен қазіргі заман көрінісін салыстырып бағалайды.
https://quizizz.com/платформасына арнайы сілтемемен кіріп, тест тапсырмасын орындайды.
Дескриптор
кейіпкерлердің дара және жинақтық қасиеттерін көрсетеді-2 балл;
-2-3 дәлел көрсетеді-2 балл.
Барлығы-4 балл
Дескриптор
кейіпкерлердің дара және жинақтық қасиеттерін көрсетеді-2 балл;
-2-3 дәлел көрсетеді-2 балл.
Барлығы-4 балл
Дескриптор
1.Шығарма дағы заман көрінісін, ұлттық дәстүрлер дің суреттелуін талдайды-2 балл;
2. Қазіргі заман көрінісімен салыстырып,өз пікірін білдіреді-2 балл .
Барлығы-4 балл.
Өзін-өзі бағалау.
Әр дұрыс жауапқа 1 балдан 10 балдық жүйемен бағаланады.
А4 әр топқа
Мәтін
https://youtu.be/V3YTG6G5EPc
А4 әр топқа
https://quizizz.com/ платформасы
Сабақ тың соңы
Рефлек сия
3 мин
Бағалау
1 минут
Бүгінгі көңіл-күйлеріңді <<Екі жұлдыз, бір тілек >> арқылы білдірейік.
Топ басшылары бағалау парағына жалпы балл санын шығарады. Бағалау шкаласы слайдта көрсетіледі, сол бойынша әркім өзін-өзі бағалайды.
Мектеп: Д.Қонаев атындағы ОМ
Күні: 17.02.2023
Мұғалімнің аты- жөні: Боранбаева Б.Т.
Сынып: 11а
Қатысқан оқушылар саны: 13
Келмегендер: 1(себепті)
Сабақ тақырыбы
М.Әуезовтың <<Абай жолы >> роман-эпопеясының <<Өрде >> бөліміндегі заман көрінісі
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
11.1.3.1 - көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсету.
11.3.2.1 - көркем шығармадағы заман көрінісі мен қазіргі заман көрінісін салыстырып бағалау;
Сабақтың мақсаты:
М. Әуезовтің <<Абай жолы>> роман-эпопеясының <<Өрде>> бөліміндегі кейіпкерлердің дара және жинақтық ерекшеліктерін анықтайды және кейіпкерлер жүйесі арқылы өмір шындығын көрсетеді.
Көркем шығармадағы заман көрінісі мен қазіргі заман көрінісін салыстырып бағалайды.
ЕББҚ (Арнайы тапсырмалар беріледі)
Сабақ барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
5 мин
5 мин
І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылар түгенделіп, назары сабаққа аударылады.
Үй тапсырмасын сұрау.
-<<Өрде>> бөлімін оқып, сюжеттік-композициялық құрылымын жазу.
Үй тапсырмасын пысықтау мақсатында шығарманың сюжеттік-композициялық құрылымын ретімен жазу тапсырылады:
1. Бөжей асын беру туралы шешімге келу.
2. Абайдың Тоғжанмен соңғы кездесуі немесе айырылысқан ғашықтар.
3. Ұлжан бастаған үлкендердің құдалыққа баруы.
4. Құнанбайдың қайтадан 15 қыстаудың 14-ін алуы.
5. Абайдың Бөжей асына атсалысуы.
Кіріспе.
-Биыл қай жазушының туғанына 125 жылдық мерейтойы тойланды?
-Жазушы М.Әуезовтың туғанына 125 жылдық мерейтойы тойланды.
-Олай болса, бүгінгі біздің сабағымыз - той сабағы.Сабағымызды мынадай эпиграфпен бастағым келіп отыр.
-Бүгінгі сабағымызды Абай және Құнанбай аулы болып екі топқа бөлініп өткізейік. Топ басшыларын сайлайық!
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.
М. Әуезовтің <<Абай жолы>> роман-эпопеясының <<Өрде>> бөліміндегі кейіпкерлердің дара және жинақтық ерекшеліктерін анықтайды және кейіпкерлер жүйесі арқылы өмір шындығын көрсетеді.
Көркем шығармадағы заман көрінісі мен қазіргі заман көрінісін салыстырып бағалайды.
Оқушылар назары сабаққа аударылады.
Оқушылар ретімен орналастыра
ды. Жауабы: 3,1,4,5,2.
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.
Өзара бағалау.
5 балмен.
Бағалау парағын тарату.
<<Абай жолы>> роман-эпопеясы
Слайд1
Кітап көрмесі
11-сын
<<Қазақ әдебиеті>> оқулығы
Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу.
10 мин
15 минут
6 минут
-Тойда келген қонақтардың өз орындары болады,ең жоғары орын-төр. <<Кейіпкерлер кестесі>> әдісін пайдаланып, <<Өз орныңды тап >> ойынын ойнайық!Осы әдіспен тапсырманы дұрыс орындаған топ төрден орын алады.
Кейіпкер
Іс- әрекеті мен мінезі
Автордың осы кейіпкерге көзқарасын шығарма арқылы дәлелдеу
Абай
Құнанбай
<<Кейіпкер кестесі>>әдісі /Топпен жұмыс /
Топ басшысы бағалау парағын толтырып, топ мүшелерін бағалайды.
ЕББҚ /Дарынды оқушымен жұмыс/
<<Балам, үлкендер бірде тату, бірде араз бола беретін... <<Күндестің аты күндес>> дегенді сен білмей-ақ қой.Бөжекеңді көрген кезде сәлеміңді түзу бер.Бір кезде жақсы жақының еді. Кім тентек, кім мақұл?Қайдан білдің?Әкең дұшпан десе, сен әділ бол. Жамандыққа кім табылмайды дейсің, жан ашырдан айырылам!>>-қай кейіпкердің сөзі, кейіпкерге тура және жанама мінездеме бер.
ЕББҚ /Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс /Тест тапсырмасы беріледі.
1.Шәкірт Абайды қаладан алып қайтқалы барған ағайыны
А. Қарабас Ә. Байтас. Б. Майбасар. В. Жұмағұл.
2. Қаладан ауылда аңсап келе жатқан бала шәкірт кім?
А. Құнанбай. Ә. Абай. Б. Оспан. В. Смағұл
3 . Абайдың анасының есімі
А. Күнке. Ә. Зере. Б. Ұлжан. В. Айғыз
4. Телғара деген кім?
А. Оспан. Ә. Смағұл. Б. Тәкежан. В. Абай
5. Абайдың әжесі.
А. Ұлжан. Ә. Айғыз. Б. Зере. В. Күңке
6. - Балам, бойың өсіп , ер жетіп қалыпсың - ау! Молда болдың ба? Бойыңдай боп білімің де өсті ме? - деп ұлынан сұраған кім?
7.А. Абай. Ә. Құнанбай. Б. Майбасар. В. Зере .
8. Қодарды жазалау үшін шариғат қандай жаза берді?
А. У беріп өлтіру. Ә.Дарға асу. Б. Түйеге сүйрету. В. Елден қуу
9. Абай оқыған оқу орны
А. Ғалия медресе. Ә. Татар мектебі. Б. Ахмет Риза. В. Үй мұғалімінен.
10. Абай қалада қанша уақыт болды?
А. 3жыл. Ә. 3жыл,6ай. Б. 3жыл,3ай. В. 3 ай
10. Қодардың қайтыс болған жалғыз ұлының есімі
А. Қанатжан. Ә. Құтбек. Б. Құтжан. В. Қанатбек
<<Екі түрлі түсініктеме күнделігі>>
әдісі
<<Абай>> тобына:
1.Абай қонақтарды, көлденең елді , ас иелерін қалай сүйсіндірді. Үзіндіден тауып оқыңдар.
2. Жазушы асты қалай суреттеген? Үзіндідегі ас беру дәстүрі мен бүгінгі ас беру дәстүрінде айырмашылық бар ма? Өз пікіріңді білдір.
<<Өрде>> бөлімі бойынша деректерді тыңдай отырып, тапсырмаларды орындатады.
<<Құнанбай тобына>>:
1. <<Өрде >> бөліміндегі ұлттық салт-дәстүрдің бірі-құда түсу дәстүрінің суреттелуі туралы айт.
2. Құда түсу салтының бүгінгі күні өзгеріске ұшырағанына дәлелдер келтіріп, пікіріңді білдір.
https://quizizz.com/ платформасында <<Өрде>> бөлімі бойынша 10 сұрақтан тұратын тест тапсырмасын орындату.
Бағалау критерийі:
Шығармадағы кейіпкерлердің дара және жинақтық ерекшеліктерін анықтайды.
Бағалау критерийі:
Шығармадағы кейіпкерлердің дара және жинақтық ерекшеліктерін анықтайды.
Бағалау критерийі:
көркем шығармада ғы заман көрінісі мен қазіргі заман көрінісін салыстырып бағалайды.
https://quizizz.com/платформасына арнайы сілтемемен кіріп, тест тапсырмасын орындайды.
Дескриптор
кейіпкерлердің дара және жинақтық қасиеттерін көрсетеді-2 балл;
-2-3 дәлел көрсетеді-2 балл.
Барлығы-4 балл
Дескриптор
кейіпкерлердің дара және жинақтық қасиеттерін көрсетеді-2 балл;
-2-3 дәлел көрсетеді-2 балл.
Барлығы-4 балл
Дескриптор
1.Шығарма дағы заман көрінісін, ұлттық дәстүрлер дің суреттелуін талдайды-2 балл;
2. Қазіргі заман көрінісімен салыстырып,өз пікірін білдіреді-2 балл .
Барлығы-4 балл.
Өзін-өзі бағалау.
Әр дұрыс жауапқа 1 балдан 10 балдық жүйемен бағаланады.
А4 әр топқа
Мәтін
https://youtu.be/V3YTG6G5EPc
А4 әр топқа
https://quizizz.com/ платформасы
Сабақ тың соңы
Рефлек сия
3 мин
Бағалау
1 минут
Бүгінгі көңіл-күйлеріңді <<Екі жұлдыз, бір тілек >> арқылы білдірейік.
Топ басшылары бағалау парағына жалпы балл санын шығарады. Бағалау шкаласы слайдта көрсетіледі, сол бойынша әркім өзін-өзі бағалайды.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz