Көпшілік оқушы

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ МГ Деректерді ұсыну

Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А Ө

Сынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар:

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ МГ Деректерді ұсынуКүні: Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А ӨСынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Сабақтың тақырыбы

Практикум. Логикалық операцияларды қолдану

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ МГ Деректерді ұсынуКүні: Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А ӨСынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу программасына

сілтеме)

10. 2. 2. 1 Логикалық операцияларды қолдану (дизъюнкция, конъюнкция, инверсия)

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ МГ Деректерді ұсынуКүні: Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А ӨСынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушы: Логика және оның түрлерін анықтау

Көпшілік оқушы: Ойлаудың негізгі формалары мен логикалық амалдарды салыстыру

Кейбір оқушы: логикалық амалдарды өмірде қолдану

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ МГ Деректерді ұсынуКүні: Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А ӨСынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Ойлау дағдылары

Білу, түсіну, қолдану, жинақтау

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ МГ Деректерді ұсынуКүні: Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А ӨСынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Бағалау критерийі

  1. Логика және оның түрлерін анықтайды.
  2. Логикалық амалдарды анықтайды, салыстырады.
  3. Арнайы кестелерді қолданып логикалық амалдардың нәтижесін шығара алады.
Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ МГ Деректерді ұсынуКүні: Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А ӨСынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Тілдік мақсаттар

Пәндік лексика және терминология:

Логика-логика-logics, пікір-мнение-opinion, коньюкция-коньюкция-conjunction, дизъюнкция-дизъюнкция-disjunction, логика алгебрасы-логическая алгебра-logic algebra, инверсия-инверсия-inversion

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ МГ Деректерді ұсынуКүні: Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А ӨСынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Диалог /жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы

Ойлаудың негізгі формаларын жазыңдар. Логика ілімінің негізін қалаған ғалымдар . . .

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ МГ Деректерді ұсынуКүні: Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А ӨСынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Құндылықтарға

баулу

Топта бірлесіп жұмыс істеу, топ ережесіне бағыну, бір-бірінің пікірін тыңдау

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ МГ Деректерді ұсынуКүні: Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А ӨСынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Пәнаралық байланыс

Математикалық амалдар қолданылады, қазақ тілі бойынша және, немесе, емес

жалғаулықтары қолданылады.

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ МГ Деректерді ұсынуКүні: Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А ӨСынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Алдыңғы білім

Санау жүйелері

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ МГ Деректерді ұсынуКүні: Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А ӨСынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Сабақтың барысы

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ МГ Деректерді ұсынуКүні: Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А ӨСынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Уақыт

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ МГ Деректерді ұсынуКүні: Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А ӨСынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Сабақтың басы

3 мин

2 мин

Ұйымдастыру: Сәлемдесу, түгендеу

Шаттық шеңбері: Оқушылар бір-біріне бір сөзбен жақсы тілек айтады.

Топқа біріктіру: Мұғалім оқушыларға сан жазылған

Сандар

7 мин

карточкалар таратады. Әр карточкада 1 сан жазылады және үш түрлі сан. Мұғалім: «Мен бір сан ойладым, оған 12 санын қосып, 8 санын алып тастағанда

4 шықты. Мен қандай сан ойладым?» Қолдарында 4 саны бар оқушылар жауап береді де, бір топқа

отырады. Екінші тағы солай қайталанады. Үш топқа бөлінеді.

Өткен сабақты пысықтау: «Дүкен» әдісі

Үш топқа өткен тарау бойынша бес сұрақтан дайындауды тапсырады. Мұғалім санау жүйесі туралы деректерді карточкаларға жазып, араластырып, үш топқа бес данадан таратады. Әр топ өз тақырыптары бойынша мәлімет жинайды. Ол үшін дүкенге барып өз тақырыптары туралы мәліметті іздейді. Сатушы сұрақ қояды, сұраққа жауап беріп, тауарларын алып кетеді. Жауап бере алмаса, тақырыптарын толықтыра алмайды.

  1. Екілік санау жүйесі
  2. Сегіздік санау жүйесі
  3. Он алтылық санау жүйесі

Оқушылардың іс-әрекеттерін ауызша мадақтау

Карточкалар

:

Сабақтың ортасы

7 мин:

2 мин

карточкалар таратады. Әр карточкада 1 сан жазылады және үш түрлі сан. Мұғалім: «Мен бір сан ойладым, оған 12 санын қосып, 8 санын алып тастағанда4 шықты. Мен қандай сан ойладым?» Қолдарында 4 саны бар оқушылар жауап береді де, бір топқаотырады. Екінші тағы солай қайталанады. Үш топқа бөлінеді.Өткен сабақты пысықтау: «Дүкен» әдісіҮш топқа өткен тарау бойынша бес сұрақтан дайындауды тапсырады. Мұғалім санау жүйесі туралы деректерді карточкаларға жазып, араластырып, үш топқа бес данадан таратады. Әр топ өз тақырыптары бойынша мәлімет жинайды. Ол үшін дүкенге барып өз тақырыптары туралы мәліметті іздейді. Сатушы сұрақ қояды, сұраққа жауап беріп, тауарларын алып кетеді. Жауап бере алмаса, тақырыптарын толықтыра алмайды.Екілік санау жүйесіСегіздік санау жүйесіОн алтылық санау жүйесіОқушылардың іс-әрекеттерін ауызша мадақтау:

«Миға шабуыл» әдісі

  • «Логика» дегеніміз не?
  • Компьютер мен логиканың арасында қандай байланыс болуы мүмкін?
Карточкалар:
:
7 мин:

5 мин

карточкалар таратады. Әр карточкада 1 сан жазылады және үш түрлі сан. Мұғалім: «Мен бір сан ойладым, оған 12 санын қосып, 8 санын алып тастағанда4 шықты. Мен қандай сан ойладым?» Қолдарында 4 саны бар оқушылар жауап береді де, бір топқаотырады. Екінші тағы солай қайталанады. Үш топқа бөлінеді.Өткен сабақты пысықтау: «Дүкен» әдісіҮш топқа өткен тарау бойынша бес сұрақтан дайындауды тапсырады. Мұғалім санау жүйесі туралы деректерді карточкаларға жазып, араластырып, үш топқа бес данадан таратады. Әр топ өз тақырыптары бойынша мәлімет жинайды. Ол үшін дүкенге барып өз тақырыптары туралы мәліметті іздейді. Сатушы сұрақ қояды, сұраққа жауап беріп, тауарларын алып кетеді. Жауап бере алмаса, тақырыптарын толықтыра алмайды.Екілік санау жүйесіСегіздік санау жүйесіОн алтылық санау жүйесіОқушылардың іс-әрекеттерін ауызша мадақтау:

«Джигсо» әдісі

Оқушылар кітаппен жұмыс істейді. Түсінгендерін ортада талқылайды.

Ауызша мадақтау, ынталандыру

Карточкалар:

Оқулық

:
7 мин:
карточкалар таратады. Әр карточкада 1 сан жазылады және үш түрлі сан. Мұғалім: «Мен бір сан ойладым, оған 12 санын қосып, 8 санын алып тастағанда4 шықты. Мен қандай сан ойладым?» Қолдарында 4 саны бар оқушылар жауап береді де, бір топқаотырады. Екінші тағы солай қайталанады. Үш топқа бөлінеді.Өткен сабақты пысықтау: «Дүкен» әдісіҮш топқа өткен тарау бойынша бес сұрақтан дайындауды тапсырады. Мұғалім санау жүйесі туралы деректерді карточкаларға жазып, араластырып, үш топқа бес данадан таратады. Әр топ өз тақырыптары бойынша мәлімет жинайды. Ол үшін дүкенге барып өз тақырыптары туралы мәліметті іздейді. Сатушы сұрақ қояды, сұраққа жауап беріп, тауарларын алып кетеді. Жауап бере алмаса, тақырыптарын толықтыра алмайды.Екілік санау жүйесіСегіздік санау жүйесіОн алтылық санау жүйесіОқушылардың іс-әрекеттерін ауызша мадақтау:
Карточкалар:

Плакат, маркер

:
7 мин:

5 мин

карточкалар таратады. Әр карточкада 1 сан жазылады және үш түрлі сан. Мұғалім: «Мен бір сан ойладым, оған 12 санын қосып, 8 санын алып тастағанда4 шықты. Мен қандай сан ойладым?» Қолдарында 4 саны бар оқушылар жауап береді де, бір топқаотырады. Екінші тағы солай қайталанады. Үш топқа бөлінеді.Өткен сабақты пысықтау: «Дүкен» әдісіҮш топқа өткен тарау бойынша бес сұрақтан дайындауды тапсырады. Мұғалім санау жүйесі туралы деректерді карточкаларға жазып, араластырып, үш топқа бес данадан таратады. Әр топ өз тақырыптары бойынша мәлімет жинайды. Ол үшін дүкенге барып өз тақырыптары туралы мәліметті іздейді. Сатушы сұрақ қояды, сұраққа жауап беріп, тауарларын алып кетеді. Жауап бере алмаса, тақырыптарын толықтыра алмайды.Екілік санау жүйесіСегіздік санау жүйесіОн алтылық санау жүйесіОқушылардың іс-әрекеттерін ауызша мадақтау:

1-тапсырма. «Венн диаграммасы» әдісі Логикалық амалдарды Венн диаграммасы арқылы салыстыру

Дескриптор:

  • Логика және логикалық амалдарды анықтайды.
  • Логикалық амалдарды салыстыра алады.

Медальдар арқылы бағалау

Карточкалар:
:
7 мин:

7 мин

карточкалар таратады. Әр карточкада 1 сан жазылады және үш түрлі сан. Мұғалім: «Мен бір сан ойладым, оған 12 санын қосып, 8 санын алып тастағанда4 шықты. Мен қандай сан ойладым?» Қолдарында 4 саны бар оқушылар жауап береді де, бір топқаотырады. Екінші тағы солай қайталанады. Үш топқа бөлінеді.Өткен сабақты пысықтау: «Дүкен» әдісіҮш топқа өткен тарау бойынша бес сұрақтан дайындауды тапсырады. Мұғалім санау жүйесі туралы деректерді карточкаларға жазып, араластырып, үш топқа бес данадан таратады. Әр топ өз тақырыптары бойынша мәлімет жинайды. Ол үшін дүкенге барып өз тақырыптары туралы мәліметті іздейді. Сатушы сұрақ қояды, сұраққа жауап беріп, тауарларын алып кетеді. Жауап бере алмаса, тақырыптарын толықтыра алмайды.Екілік санау жүйесіСегіздік санау жүйесіОн алтылық санау жүйесіОқушылардың іс-әрекеттерін ауызша мадақтау:

2-тапсырма.

  • Төмендегі пікірлерді теріске шығарыңдар. Бүгін театрда «Абай» қойылымы болады. Жұп сандар жай сандар болады. Самат өзіне берілген 5 тапсырманы да орындап шықты. Барлық мектептерде спортқа қызығатын оқушылар табылады.

Дескриптор:

Логикалық амалдарды практикада қолдана алады.

Медальдар арқылы бағалау

Карточкалар:

Ұқсас жұмыстар
Қоғамдық ортада өзіңді ұстай білесің бе
Оқушы жетістіктері
Пікір алмасу
Қоғамдық ортада өзіңді ұстай білесіңбе?
Сөйлеу мәдениеті
Қысқаша көбейту формулалары тарауын қайталау
Тіл тазалығы
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Оқулықтағы тапсырма бойынша кесте құрыңдар
Көпшілік алдында сөйленетін сөздің құрылымы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz