Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Unicode және ASCII символдарын кодтау кестесін салыстыру
Қысқа мерзімді жоспары
Бөлім
Деректерді ұсыну
Педагогтың аты-жөні
Сәбитханов А Ө
Күні
Сынып 10
Қатысушылар саны
Қатыспағандар саны
Сабақтың тақырыбы:
МӘТІНДІК АҚПАРАТТАРДЫ КОДТАУ ҚАҒИДАЛАРЫ
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
10.2.3.1 Unicode және ASCII символдарын кодтау кестесін салыстыру
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар:
Ақпаратты кодтау, ASCII коды ұғымдарын анықтайды
Көптеген оқушылар:
ASCII коды мен Юникод кодын салыстырады
Кейбір оқушылар:
Ақпаратты кодтаудың техникада және өмірдегі маңызын
тұжырымдайды
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезені/ уақыт
Педагогтың әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
1.Оқушылармен амандасу.
2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.
3.Жаңа тақырыпқа шолу
Өткен сабақты пысықтау: <<Әткеншек>> әдісі
1. Оқушылар шағын топтарға бөлінеді.
2. Әрбір топқа белгілі бір тақырыпқа қатысты
жазылған сұрағы бар оқу плакаты немесе А3
форматтағы қағаз беріледі. Әрбір плакатта әртүрлі
сұрақтар болуға тиіс.
3. Оқушылар топтарда жұмыс істейді, бұл
ретте оларға бастапқы сұраққа негізделген өздерінің
жауаптарын, ойлары мен идеяларын жазуға берілген
регламент сақталуы керек.
4. Бұдан кейін өздерінің жауаптарын оңай
тануы үшін әрбір топқа түрлі түсті қалам
беріледі.
5. Берілген уақыт аяқталған соң оқушылар
басқа сұрағы бар келесі плакатқа көшеді.
6. Олар алдыңғы топтың жауаптарын оқиды
және олармен келісетіндігін немесе келіспейтіндігін
талқылайды. Егер олар келіскен жағдайда, құстұмсық
қояды. Келіспесе, түсініктеме жазып, өз шешімдерін
негіздей алады.
7. Осыдан кейін оқушылар қойылған сұрақ
бойынша өз ойларын жазады. Егер олардың идеялары
бұрынғы топтың жазбаша жауаптарынан туындаса,
сызықшамен идеяларды қосуға болады.
Оқушылардың іс-әрекеттерін ауызша мадақтау
1.Мұғаліммен амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.
3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.
Сабақтың ортасы
<<Миға шабуыл>> әдісі
- <<Код>>, <<шифр>> дегенді қалай түсінеміз?
- Шифрлау немесе кодттаудың өмірде қандай маңызы
бар?
- Қай салаларда қолданылады?
- Бұл терминдердің компьютерге қандай қатысы бар?
<<Көршіңе әңгімелеп бер>> әдісі
Оқушылар кітаппен жұмыс істейді.
қасындағы оқушыға айтып береді.
Ауызша мадақтау, ынталандыру
3-тапсырма.
- Word-та Кірістіру (Вставка) - Символдар (Символы)
- Қаріп (Шрифт) командаларын орындай отырып,
Wingdings кестелерінде орналасқан символдардан
ребус құрастырыңдар.
Дескриптор:
Кодтау кестелерін тәжірибеде қолдана алады.
Оқушылар әр тапсырманың нәтижесіне фишкалар
алып отырады, қоржындарын фишкалармен
толтырад
Мұғалімді тыңдайды
1-тапсырманы орындайды
2-тапсырманы орындайды
2-тапсырманы орындайды
Стикер
4 балл
Стикер
3 балл
Стикер
3 балл
Сабақтың соңы
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.
2.Кері байланыс:
Өзін-өзі бағалау.
Плакат /слайд/
Бөлім
Деректерді ұсыну
Педагогтың аты-жөні
Сәбитханов А Ө
Күні
Сынып 10
Қатысушылар саны
Қатыспағандар саны
Сабақтың тақырыбы:
МӘТІНДІК АҚПАРАТТАРДЫ КОДТАУ ҚАҒИДАЛАРЫ
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
10.2.3.1 Unicode және ASCII символдарын кодтау кестесін салыстыру
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар:
Ақпаратты кодтау, ASCII коды ұғымдарын анықтайды
Көптеген оқушылар:
ASCII коды мен Юникод кодын салыстырады
Кейбір оқушылар:
Ақпаратты кодтаудың техникада және өмірдегі маңызын
тұжырымдайды
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезені/ уақыт
Педагогтың әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
1.Оқушылармен амандасу.
2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.
3.Жаңа тақырыпқа шолу
Өткен сабақты пысықтау: <<Әткеншек>> әдісі
1. Оқушылар шағын топтарға бөлінеді.
2. Әрбір топқа белгілі бір тақырыпқа қатысты
жазылған сұрағы бар оқу плакаты немесе А3
форматтағы қағаз беріледі. Әрбір плакатта әртүрлі
сұрақтар болуға тиіс.
3. Оқушылар топтарда жұмыс істейді, бұл
ретте оларға бастапқы сұраққа негізделген өздерінің
жауаптарын, ойлары мен идеяларын жазуға берілген
регламент сақталуы керек.
4. Бұдан кейін өздерінің жауаптарын оңай
тануы үшін әрбір топқа түрлі түсті қалам
беріледі.
5. Берілген уақыт аяқталған соң оқушылар
басқа сұрағы бар келесі плакатқа көшеді.
6. Олар алдыңғы топтың жауаптарын оқиды
және олармен келісетіндігін немесе келіспейтіндігін
талқылайды. Егер олар келіскен жағдайда, құстұмсық
қояды. Келіспесе, түсініктеме жазып, өз шешімдерін
негіздей алады.
7. Осыдан кейін оқушылар қойылған сұрақ
бойынша өз ойларын жазады. Егер олардың идеялары
бұрынғы топтың жазбаша жауаптарынан туындаса,
сызықшамен идеяларды қосуға болады.
Оқушылардың іс-әрекеттерін ауызша мадақтау
1.Мұғаліммен амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.
3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.
Сабақтың ортасы
<<Миға шабуыл>> әдісі
- <<Код>>, <<шифр>> дегенді қалай түсінеміз?
- Шифрлау немесе кодттаудың өмірде қандай маңызы
бар?
- Қай салаларда қолданылады?
- Бұл терминдердің компьютерге қандай қатысы бар?
<<Көршіңе әңгімелеп бер>> әдісі
Оқушылар кітаппен жұмыс істейді.
қасындағы оқушыға айтып береді.
Ауызша мадақтау, ынталандыру
3-тапсырма.
- Word-та Кірістіру (Вставка) - Символдар (Символы)
- Қаріп (Шрифт) командаларын орындай отырып,
Wingdings кестелерінде орналасқан символдардан
ребус құрастырыңдар.
Дескриптор:
Кодтау кестелерін тәжірибеде қолдана алады.
Оқушылар әр тапсырманың нәтижесіне фишкалар
алып отырады, қоржындарын фишкалармен
толтырад
Мұғалімді тыңдайды
1-тапсырманы орындайды
2-тапсырманы орындайды
2-тапсырманы орындайды
Стикер
4 балл
Стикер
3 балл
Стикер
3 балл
Сабақтың соңы
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.
2.Кері байланыс:
Өзін-өзі бағалау.
Плакат /слайд/
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz