HTML тілі құжатының құрылымымен танысады Кейбір оқушы

Қысқа мерзімді жоспар (ЖМБ) 34-сабақ

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы : Мектеп : №90 ДБАМ мектеп-гимназия

Web-жобалау

Күні: Мұғалімнің аты-жөні : Сәбитханов А Ө

Сынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар:

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы:Мектеп: №90 ДБАМ мектеп-гимназияWeb-жобалауКүні:Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А ӨСынып:10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Сабақтың

тақырыбы

Практикум. HTML web-сайттарын құру

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы:Мектеп: №90 ДБАМ мектеп-гимназияWeb-жобалауКүні:Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А ӨСынып:10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу программасына

сілтеме)

10. 4. 2. 1 web-парақшаларды жасауда HTML-тегтерін қолдану

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы:Мектеп: №90 ДБАМ мектеп-гимназияWeb-жобалауКүні:Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А ӨСынып:10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушы: «HTML тілі», «тег» ұғымдарын анықтайды

Көпшілік оқушы: HTML тілі құжатының құрылымымен танысады Кейбір оқушы: HTML тілінде құжаттың ішкі элементтерін басқару тегтерін қолданады

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы:Мектеп: №90 ДБАМ мектеп-гимназияWeb-жобалауКүні:Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А ӨСынып:10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Ойлау дағдылары

Білу, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау, бағалау

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы:Мектеп: №90 ДБАМ мектеп-гимназияWeb-жобалауКүні:Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А ӨСынып:10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Бағалау критерийі

  1. HTML тілінің ішкі элементтерінің басқару командаларының жұмысын анықтайды.
  2. HTML кодын енгізіп, веб-бет жасай алады.
  3. Жасалған құжат жобасына HTML кодын жазып ұсына алады.
Ұзақмерзімді жоспардың тарауы:Мектеп: №90 ДБАМ мектеп-гимназияWeb-жобалауКүні:Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А ӨСынып:10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Тілдік мақсаттар

Пәндік лексика және терминология:

Htm, html, HEAD, TITLE, BODY, H1, H6, P, HR, BR, I, STRONG, SUB, SUP, DL,

LI, dt, dd, dl, ul

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы:Мектеп: №90 ДБАМ мектеп-гимназияWeb-жобалауКүні:Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А ӨСынып:10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Диалог /жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы

HTML құжатының құрылымын жазыңдар.

HTML тілінде Блокнот программасына жазылған құжатты Веб-бетке ауыстыру жолын жазыңдар.

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы:Мектеп: №90 ДБАМ мектеп-гимназияWeb-жобалауКүні:Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А ӨСынып:10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Құндылықтарға

баулу

Топта бірлесіп жұмыс істеу, топ ережесіне бағыну, бір-бірінің пікірін тыңдау

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы:Мектеп: №90 ДБАМ мектеп-гимназияWeb-жобалауКүні:Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А ӨСынып:10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Пәнаралық

байланыс

Ағылшын тілінде сөздер қолданылады

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы:Мектеп: №90 ДБАМ мектеп-гимназияWeb-жобалауКүні:Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А ӨСынып:10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Алдыңғы білім

Web-программалау. Web-сайт туралы түсінік

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы:Мектеп: №90 ДБАМ мектеп-гимназияWeb-жобалауКүні:Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А ӨСынып:10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Сабақтың барысы

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы:Мектеп: №90 ДБАМ мектеп-гимназияWeb-жобалауКүні:Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А ӨСынып:10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Сабақтың жоспарланған

кезеңдері

Уақыт

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы:Мектеп: №90 ДБАМ мектеп-гимназияWeb-жобалауКүні:Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А ӨСынып:10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Сабақтың басы

2 мин

2 мин

6 мин

Ұйымдастыру: Сәлемдесу, түгендеу

Шаттық шеңбері: оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтып, сабаққа көңілді қатысады.

Топқа біріктіру: «Мозайка» әдісі

Сурет қиындылары арқылы топтарға бірігеді.

Өткен сабақты пысықтау

Сурет қиындылары

Түрлі түсті қалпақтар

Оқушылардың жауаптарын ауызша бағалау

:

Сабақтың ортасы

:

2 мин

Оқушылардың жауаптарын ауызша бағалау:

«Миға шабуыл» әдісі

  • Қандай программалау тілдерін білесіңдер?
  • HTML тілінің өздеріңе таныс басқа программалау тілдерінен қандай ерекшелігі бар деп ойлайсыңдар?
:
:
:

5 мин

Оқушылардың жауаптарын ауызша бағалау:

«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі

Оқушылар кітаптағы тақырыпты жұптасып талқылайды. Мұғалім оқушылардың білімдерін толықтырады.

Ауызша мадақтау, ынталандыру

:

Оқулық bilimland. kz

:
:

5 мин

Оқушылардың жауаптарын ауызша бағалау:

1-тапсырма .

- HTML тілінде құжаттың ішкі элементтерін басқару командаларының жұмысын талдаңдар. Бұл командаларды жұмыс қызметтеріне қарай топтарға жіктеңдер.

Дескриптор:

HTML тілінің ішкі элементтерінің басқару командаларының жұмысын анықтайды.

Фигуралар арқылы бағалау

:

А4 парағы, жұмыс дәптері

:
:

8 мин

Оқушылардың жауаптарын ауызша бағалау:

2-тапсырма.

1. HTML тілінің кодын енгізіп, нәтижесін алыңдар.

<h1>Тақырыбы</h1>

<h2> Тақырыбы </h2>

<h3> Тақырыбы </h3>

:

Компьютер, оқулық

:
:
Оқушылардың жауаптарын ауызша бағалау:

2. HTML тілінің кодын енгізіп, нәтижесін алыңдар.

:
:
:
Оқушылардың жауаптарын ауызша бағалау:

<HTML>

<BODY>

<p><b>Бұл қалың жазу</b></p>

<p><strong>Это strong- текст</strong></p>

<p><big>Бұл үлкен жазу</big></p>

<p><i>Қиғаш жазу</i></p>

</BODY>

</HTML>

:
:
:
Оқушылардың жауаптарын ауызша бағалау: Төмендегі өлең жолдарын Web-бетке орналастыр.
:

Ұқсас жұмыстар
HTML тілі құжатының құрылымымен танысады Кейбір оқушы. Сабақтың тақырыбы
HTML веб сайттарын әзірлеу әдістері
Сайт картасы
HTML тілінің тегттері
HTML тілінде кесте құру
HTML тілінде web парақ құру
Кесте жасау
HTML тегтерін қолдану
HTML тегтерін қолдану. Сабақтың барысы
Оқулықтағы тапсырма бойынша кесте құрыңдар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz