Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

HTML тілі құжатының құрылымымен танысады Кейбір оқушы. Сабақтың тақырыбы

Қысқа мерзімді жоспар (ЖМБ) 35-сабақ
Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ мектеп-гимназия
Web-жобалау

Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А Ө
Сынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың
тақырыбы
Практикум. HTML web-сайттарын құру
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу программасына
сілтеме)

10.4.2.1 web-парақшаларды жасауда HTML-тегтерін қолдану
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушы: <>, <<тег>> ұғымдарын анықтайды
Көпшілік оқушы: HTML тілі құжатының құрылымымен танысады Кейбір оқушы: HTML тілінде құжаттың ішкі элементтерін басқару тегтерін қолданады
Ойлау дағдылары
Білу, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау, бағалау
Бағалау критерийі
HTML тілінің ішкі элементтерінің басқару командаларының жұмысын анықтайды.
HTML кодын енгізіп, веб-бет жасай алады.
Жасалған құжат жобасына HTML кодын жазып ұсына алады.
Тілдік мақсаттар
Пәндік лексика және терминология:
Htm, html, HEAD, TITLE, BODY, H1, H6, P, HR, BR, I, STRONG, SUB, SUP, DL,
LI, dt, dd, dl, ul

Диалог /жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы
HTML құжатының құрылымын жазыңдар.
HTML тілінде Блокнот программасына жазылған құжатты Веб-бетке ауыстыру жолын жазыңдар.
Құндылықтарға
баулу
Топта бірлесіп жұмыс істеу, топ ережесіне бағыну, бір-бірінің пікірін тыңдау
Пәнаралық
байланыс
Ағылшын тілінде сөздер қолданылады
Алдыңғы білім
Web-программалау. Web-сайт туралы түсінік
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
Уақыт
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың басы
2 мин

2 мин

6 мин
Ұйымдастыру: Сәлемдесу, түгендеу
Шаттық шеңбері: оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтып, сабаққа көңілді қатысады.
Топқа біріктіру: <<Мозайка>> әдісі
Сурет қиындылары арқылы топтарға бірігеді.

Өткен сабақты пысықтау
Гипермәтін деген не?
Сайтты жариялау кезеңдері қандай?
Веб-құжат дегеніміз не?

Сурет қиындылары

Түрлі түсті қалпақтар

Сабақтың ортасы
2 мин
<<Миға шабуыл>> әдісі
Қандай программалау тілдерін білесіңдер?
HTML тілінің өздеріңе таныс басқа программалау тілдерінен қандай ерекшелігі бар деп ойлайсыңдар?

5 мин
<<Ойлан, жұптас, бөліс>> әдісі
Тапсырмаларды орындауға арналған нұсқаулықты талдау және жасау.
Ауызша мадақтау, ынталандыру

Оқулық bilimland.kz

5 мин

8 мин

А4 парағы, жұмыс дәптері
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай
тапсырма бересіз?
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын
сақтау
Бірлескен жұмыс, жеке жұмыс арқылы сабақты меңгерту.
Шаттық шеңбері, <<Мозайка>> топқа біріктіру, <<Ойлаудың алты қалпағы>> әдісі бойынша өткен тақырыпты пысықтау,
<<Миға шабуыл>>, <<Ойлан, жұптас, бөліс>>, деңгейлік тапсырмалар, <<Тест>> әдісі , кері байланыс орнату: <<Блоб
ағашы>>
Бағалау парағы арқылы ауызша, жазбаша түрде қалыптастырушы бағалауды іске асыру
Компьютермен жұмыс кезіндегі қауіпсіздік ережелерін еске түсіру
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1.
2.
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1.
2.
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері\ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?
ДОІЖО: Б.Ж.Ибрагим

ӘБ жетекшісі: Б.Ж.Болысбаев

Сабақтың соңы
3 мин

1 мин
Шағын тест
Оқушылар тест сұрақтарына жауап береді.
Өздерін бағалайды

Кері байланыс: <<Блоб ағашы>> әдісі
Оқушылар сабақтан алған әсерін ағашқа өрмелеген маймылдарды бояу арқылы көрсетеді.

Ұқсас жұмыстар
HTML тілі құжатының құрылымымен танысады Кейбір оқушы
HTML веб сайттарын әзірлеу әдістері
Сайт картасы
HTML тілінің тегттері
HTML тілінде кесте құру
HTML тілінде web парақ құру
Кесте жасау
HTML тегтерін қолдану
HTML тегтерін қолдану. Сабақтың барысы
Оқулықтағы тапсырма бойынша кесте құрыңдар
Пәндер