Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

HTML тегтерін қолдану

Қысқа мерзімді жоспар (ЖМБ) 36-сабақ
Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ мектеп-гимназия
Веб-жобалау

Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А Ө
Сынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың
тақырыбы
Мәтінді форматтау (қаріп, абзац, тізімдер)
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу программасына
сілтеме)
10.4.2.1 web-парақшаларды жасауда HTML тегтерін қолдану
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушы: HTML құжатын форматтау тәсілімен танысады
Көпшілік оқушы: Параметрлерді, түстерді, т.б. өзгерту тегтерін анықтайды
Кейбір оқушы: Тегтерді қолданып құжаттың параметрлерін өзгертеді
Ойлау
дағдылары
Білу, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау, бағалау
Бағалау критерийі
HTML-де кесте параметрлерін өзгерте алады.
Web-парақ жасау үшін HTML тілін қолданады.
Веб-бет жасайды, құжатты безендіре алады.
Тілдік мақсаттар
Пәндік лексика және терминология:
FONT, SIZE, COLOR, BODY BGCOLOR, BASEFONT

Диалог /жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы
... мәтін қаріпінің түсін, өлшемі мен түрін өзгертуге мүмкіндік береді.
... қолданыстағы қаріпті анықтайды.
Құндылықтарға
баулу
Топта бірлесіп жұмыс істеу, топ ережесіне бағыну, бір-бірінің пікірін тыңдау
Пәнаралық
байланыс
Ағылшын тіліндегі сөздер қолданылады
Алдыңғы білім
HTML -де веб-сайттар құру
Сабақтың барысы
Сабақтың
жоспарланған кезеңдері

Уақыт
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың басы
3 мин

7 мин
Ұйымдастыру: Сәлемдесу, түгендеу
Шаттық шеңбері: Сыныпта көңілді ахуал орнату Топқа біріктіру: Сурет қиындыларын құрастыру арқылы топтарға бірігеді.

Өткен сабақты пысықтау: <<Үш қадамдық сұхбат>> әдісі
Төрт адамнан тұратын топтарды жұптарға бөлеміз: А және Ә, Б және В.
1-қадам: А Ә-дан сұхбат алады, ал Б В-дан сұхбат алады.
2-қадам: керісінше Ә А-дан сұхбат алады, ал В Б-дан сұхбат алады.
3-қадам: әр оқушы өз жұбы туралы ақпаратпен төрт адамдық топ ішінде бөліседі.

Сурет қиындылары

Оқушылардың жауаптарын ауызша мадақтау,
ынталандыру

Сабақтың ортасы
3 мин
<<Миға шабуыл>> әдісі
Деректерді кесте түрінде берудің қандай қолайлы жақтары бар?
Веб-беттерде деректерді қалай кесте түрінде ұсынуға болады?

<<Джигсо>> әдісі
Кітаппен жұмыс. Топта талқылайды.

1-тапсырма.
- HTML-де кестені өзгертетін атрибуттар тізімін пайдаланып, кесте құрыңдар.
Дескриптор:
HTML-де кесте параметрлерін өзгерте алады.
Медальдар арқылы бағалау

2-тапсырма.
HTML-де өзің жайлы деректерді интернетке жариялау үшін веб-бетін жасап, ұсыныңдар. Дескриптор:
Веб-бет жасау үшін HTML тілін қолданады.
Медальдар арқылы бағалау

3-тапсырма.
<<Менің мектебім>> жобасы. Қарастырылған тегтер мен атрибуттарды қолданып, өз мектебің туралы веб-бет құрыңдар. Құжатты өз бетіңше безендір. Дескриптор:
Веб-бет жасайды, құжатты безендіре алады. Оқушылардың жұмыстарын <<Сағат>> әдісін қолданып бағалау. Сағат шәкіліне оқушылардың
аттарын стикерге жазып, жапсыру.

Оқулық

3 мин

5 мин

Компьютер, оқулық

7 мин

7 мин

Сабақтың соңы
3 мин

2 мин
Шағын тест
Оқушылар тест сұрақтарына жауап береді.
Өздерін бағалайды

Кері байланыс: <<Блоб ағашы>> әдісі
Оқушылар сабақтан алған әсерін ағашқа өрмелеген маймылдарды бояу арқылы көрсетеді.
А4 парағы

ДОІЖО: Б.Ж.Ибрагим

ӘБ жетекшісі: Б.Ж.Болысбаев

Ұқсас жұмыстар
HTML тегтерін қолдану. Сабақтың барысы
HTML тілінің негізгі тегтерін қолдану
HTML тілінің тегттері
HTML тегтерін қолдану. Сабақтың тақырыбы
HTML веб сайттарын әзірлеу әдістері
HTML тілі құжатының құрылымымен танысады Кейбір оқушы. Сабақтың тақырыбы
HTML тілі құжатының құрылымымен танысады Кейбір оқушы
Кестенің ұяшығын анықтайтын тег
Кейбір оқушы
Кесте жасау
Пәндер