Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
HTML тегтерін қолдану. Сабақтың барысы
Қысқа мерзімді жоспар (ЖМБ) 37-сабақ
Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ мектеп-гимназия
Веб-жобалау
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А Ө
Сынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың
тақырыбы
Практикум. Мәтінді форматтау
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу программасына
сілтеме)
10.4.2.1 web-парақшаларды жасауда HTML тегтерін қолдану
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушы: HTML құжатын форматтау тәсілімен танысады
Көпшілік оқушы: Параметрлерді, түстерді, т.б. өзгерту тегтерін анықтайды
Кейбір оқушы: Тегтерді қолданып құжаттың параметрлерін өзгертеді
Ойлау
дағдылары
Білу, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау, бағалау
Бағалау критерийі
HTML-де мәтінді форматтау, абзац енгізу, тізімдерді жазу тегтерін қолданады;
Web-парақ жасау үшін HTML тілін қолданады.
Веб-бет жасайды, құжатты безендіре алады.
Тілдік мақсаттар
Пәндік лексика және терминология:
FONT, SIZE, COLOR, BODY BGCOLOR, BASEFONT
Диалог /жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы
... мәтін қаріпінің түсін, өлшемі мен түрін өзгертуге мүмкіндік береді.
... қолданыстағы қаріпті анықтайды.
Құндылықтарға
баулу
Топта бірлесіп жұмыс істеу, топ ережесіне бағыну, бір-бірінің пікірін тыңдау
Пәнаралық
байланыс
Ағылшын тіліндегі сөздер қолданылады
Алдыңғы білім
Мәтінді форматтау
Сабақтың барысы
Сабақтың
жоспарланған кезеңдері
Уақыт
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың басы
3 мин
7 мин
Ұйымдастыру: Сәлемдесу, түгендеу
Шаттық шеңбері: Сыныпта көңілді ахуал орнату Топқа біріктіру: Стикерлер түстері арқылы топтарға бірігеді
Өткен сабақты пысықтау: <<Үш қадамдық сұхбат>> әдісі
Төрт адамнан тұратын топтарды жұптарға бөлеміз: А және Ә, Б және В.
1-қадам: А Ә-дан сұхбат алады, ал Б В-дан сұхбат алады.
2-қадам: керісінше Ә А-дан сұхбат алады, ал В Б-дан сұхбат алады.
3-қадам: әр оқушы өз жұбы туралы ақпаратпен төрт адамдық топ ішінде бөліседі.
Сурет қиындылары
Оқушылардың жауаптарын ауызша мадақтау,
ынталандыру
Сабақтың ортасы
3 мин
<<Миға шабуыл>> әдісі
Гипермәтін деген не?
Веб-беттерде қандай программалар көмегімен жасауға болады?
<<Джигсо>> әдісі
Практикалық тапсырмаларды орындауға арналған нұсқаулықпен таныстыру.
1-тапсырма.- Жаңа жолға көшу (абзац) тегін пайдаланып өлең жолын енгізу.
Веб-сайттың бетіне кез келген өлең жолын жазыңдар.
Дескриптор:
HTML-де абзацты енгізу, жолды бөлу тегтерін қолдана алады.
Медальдар арқылы бағалау
2-тапсырма. Сыныптастарыңның тізімін орналастыру
HTML-де сыныптастарың тізімін жазыңдар. Нәтижесінен кейін қалауларыңша өзгертулер енгізіңдер.
. Дескриптор:
Веб-бет жасау үшін HTML тілінде нөмірленген тізім, нөмірленбеген тізім тегтерін қолданады.
Медальдар арқылы бағалау
3-тапсырма.
HTML тілінің тегтерін пайдаланып, төмендегі тапсырманы орындаңдар. (Оқулықтың 145-беті. 5-тапсырма) Дескриптор:
Веб-бет жасайды, құжатты безендіре алады.
Оқушылардың жұмыстарын <<Сағат>> әдісін қолданып бағалау. Сағат шәкіліне оқушылардың
аттарын стикерге жазып, жапсыру.
Оқулық
3 мин
5 мин
Компьютер, оқулық
7 мин
7 мин
Сабақтың соңы
3 мин
2 мин
Шағын тест
Оқушылар тест сұрақтарына жауап береді.
Өздерін бағалайды
Кері байланыс: <<Блоб ағашы>> әдісі
Оқушылар сабақтан алған әсерін ағашқа өрмелеген маймылдарды бояу арқылы көрсетеді.
А4 парағы
ДОІЖО: Б.Ж.Ибрагим
ӘБ жетекшісі: Б.Ж.Болысбаев
Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ мектеп-гимназия
Веб-жобалау
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А Ө
Сынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың
тақырыбы
Практикум. Мәтінді форматтау
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу программасына
сілтеме)
10.4.2.1 web-парақшаларды жасауда HTML тегтерін қолдану
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушы: HTML құжатын форматтау тәсілімен танысады
Көпшілік оқушы: Параметрлерді, түстерді, т.б. өзгерту тегтерін анықтайды
Кейбір оқушы: Тегтерді қолданып құжаттың параметрлерін өзгертеді
Ойлау
дағдылары
Білу, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау, бағалау
Бағалау критерийі
HTML-де мәтінді форматтау, абзац енгізу, тізімдерді жазу тегтерін қолданады;
Web-парақ жасау үшін HTML тілін қолданады.
Веб-бет жасайды, құжатты безендіре алады.
Тілдік мақсаттар
Пәндік лексика және терминология:
FONT, SIZE, COLOR, BODY BGCOLOR, BASEFONT
Диалог /жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы
... мәтін қаріпінің түсін, өлшемі мен түрін өзгертуге мүмкіндік береді.
... қолданыстағы қаріпті анықтайды.
Құндылықтарға
баулу
Топта бірлесіп жұмыс істеу, топ ережесіне бағыну, бір-бірінің пікірін тыңдау
Пәнаралық
байланыс
Ағылшын тіліндегі сөздер қолданылады
Алдыңғы білім
Мәтінді форматтау
Сабақтың барысы
Сабақтың
жоспарланған кезеңдері
Уақыт
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың басы
3 мин
7 мин
Ұйымдастыру: Сәлемдесу, түгендеу
Шаттық шеңбері: Сыныпта көңілді ахуал орнату Топқа біріктіру: Стикерлер түстері арқылы топтарға бірігеді
Өткен сабақты пысықтау: <<Үш қадамдық сұхбат>> әдісі
Төрт адамнан тұратын топтарды жұптарға бөлеміз: А және Ә, Б және В.
1-қадам: А Ә-дан сұхбат алады, ал Б В-дан сұхбат алады.
2-қадам: керісінше Ә А-дан сұхбат алады, ал В Б-дан сұхбат алады.
3-қадам: әр оқушы өз жұбы туралы ақпаратпен төрт адамдық топ ішінде бөліседі.
Сурет қиындылары
Оқушылардың жауаптарын ауызша мадақтау,
ынталандыру
Сабақтың ортасы
3 мин
<<Миға шабуыл>> әдісі
Гипермәтін деген не?
Веб-беттерде қандай программалар көмегімен жасауға болады?
<<Джигсо>> әдісі
Практикалық тапсырмаларды орындауға арналған нұсқаулықпен таныстыру.
1-тапсырма.- Жаңа жолға көшу (абзац) тегін пайдаланып өлең жолын енгізу.
Веб-сайттың бетіне кез келген өлең жолын жазыңдар.
Дескриптор:
HTML-де абзацты енгізу, жолды бөлу тегтерін қолдана алады.
Медальдар арқылы бағалау
2-тапсырма. Сыныптастарыңның тізімін орналастыру
HTML-де сыныптастарың тізімін жазыңдар. Нәтижесінен кейін қалауларыңша өзгертулер енгізіңдер.
. Дескриптор:
Веб-бет жасау үшін HTML тілінде нөмірленген тізім, нөмірленбеген тізім тегтерін қолданады.
Медальдар арқылы бағалау
3-тапсырма.
HTML тілінің тегтерін пайдаланып, төмендегі тапсырманы орындаңдар. (Оқулықтың 145-беті. 5-тапсырма) Дескриптор:
Веб-бет жасайды, құжатты безендіре алады.
Оқушылардың жұмыстарын <<Сағат>> әдісін қолданып бағалау. Сағат шәкіліне оқушылардың
аттарын стикерге жазып, жапсыру.
Оқулық
3 мин
5 мин
Компьютер, оқулық
7 мин
7 мин
Сабақтың соңы
3 мин
2 мин
Шағын тест
Оқушылар тест сұрақтарына жауап береді.
Өздерін бағалайды
Кері байланыс: <<Блоб ағашы>> әдісі
Оқушылар сабақтан алған әсерін ағашқа өрмелеген маймылдарды бояу арқылы көрсетеді.
А4 парағы
ДОІЖО: Б.Ж.Ибрагим
ӘБ жетекшісі: Б.Ж.Болысбаев
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz