Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
HTML тегтерін қолдану. Сабақтың тақырыбы
Қысқа мерзімді жоспар (ЖМБ) 39-сабақ
Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ мектеп-гимназия
Web-жобалау
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А Ө
Сынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
Кестелер
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу
программасына сілтеме)
10.4.2.1 web-парақшаларды әзірлеуде HTML тегтерін қолдану
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушы: HTML тілінде кесте құру алгоритмін біледі
Көпшілік оқушы: Кестені өзгертетін атрибуттарды анықтайды
Кейбір оқушы: HTML тегтерін қолданудың қажеттілігін тұжырымдайды
Ойлау дағдылары
Білу, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау
Бағалау критерийі
Нұсқаулық бойынша атрибуттарды қолданып кесте құру жолын біледі.
Кестені өзгертетін атрибуттарды анықтайды;
HTML тегтерін қолданудың қажеттілігін тұжырымдайды.
Тілдік мақсаттар
Пәндік лексика және терминология:
кесте-таблица-table, атрибут-атрибут-attribute, түстер-цвета-colors, table, caption, td, th, ti, align, bdcolor, border, cellpadding, Cellspace, colspan, rowspan, rules, valign,
width
Диалог /жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы
HTML тілінде кесте құру үшін ... алгоритмдері қолданылады. Кестені өзгертетін атрибуттар тізімін жазыңдар.
Құндылықтарға баулу
Топта бірлесіп жұмыс істеу, топ ережесіне бағыну, бір-бірінің пікірін тыңдау
Пәнаралық
байланыс
Ағылшын тілінде тегтер мен дескрипторлар жазылады.
Алдыңғы білім
Мәтінді форматтау
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
Уақыт
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың басы
3 мин
5 мин
Ұйымдастыру: Сәлемдесу, түгендеу
Шаттық шеңбері: <<Жүректен - жүрекке>> Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтып, сабаққа көңілді қатысады.
Топқа біріктіру: Үш түрлі шарлар арқылы топтарға бірігеді.
Өткен сабақты пысықтау: <<555>> әдісі
Мұнда оқушылар топ ішінде өткен тақырып бойынша түйінді идеяларды жазады. Мұндағы бірінші 5 - топ саны, екінші 5 - идеялар саны, үшінші 5 - уақыт.
Сондықтан топ санына байланысты 434 деп (т.б.) өзгертуге болады, яғни 4 топ 4 минут ішінде 3 тақырыптың түйінін жазуы керек.
Смайлдер арқылы бағалау
Шарлар
А4 парағы
Сабақтың ортасы
3 мин
<<Миға шабуыл>> әдісі
Деректерді кесте түрінде берудің қандай қолайлы жақтары бар?
Web-беттерде деректерді қалай кесте түрінде ұсынуға болады?
5 мин
<<Ойлан, жұптас, бөліс>> әдісі
Оқулық
Оқушылар кітаппен жұмыс істейді. Түсінгендерін жұбымен талқылайды.
Ауызша мадақтау, ынталандыру
7 мин
1-тапсырма.
- HTML-де кестені өзгертетін атрибуттар тізімін пайдаланып кесте құрыңдар.
Дескриптор:
Нұсқаулық бойынша атрибуттарды қолданып кесте құру жолын анықтайды.
Смайлдер арқылы бағалау
7 мин
2-тапсырма.
Пифагор (көбейту) кестесін құрыңдар
Төмендегі тегтерді орындағанда қандай нәтиже алынады?
Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ мектеп-гимназия
Web-жобалау
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А Ө
Сынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
Кестелер
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу
программасына сілтеме)
10.4.2.1 web-парақшаларды әзірлеуде HTML тегтерін қолдану
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушы: HTML тілінде кесте құру алгоритмін біледі
Көпшілік оқушы: Кестені өзгертетін атрибуттарды анықтайды
Кейбір оқушы: HTML тегтерін қолданудың қажеттілігін тұжырымдайды
Ойлау дағдылары
Білу, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау
Бағалау критерийі
Нұсқаулық бойынша атрибуттарды қолданып кесте құру жолын біледі.
Кестені өзгертетін атрибуттарды анықтайды;
HTML тегтерін қолданудың қажеттілігін тұжырымдайды.
Тілдік мақсаттар
Пәндік лексика және терминология:
кесте-таблица-table, атрибут-атрибут-attribute, түстер-цвета-colors, table, caption, td, th, ti, align, bdcolor, border, cellpadding, Cellspace, colspan, rowspan, rules, valign,
width
Диалог /жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы
HTML тілінде кесте құру үшін ... алгоритмдері қолданылады. Кестені өзгертетін атрибуттар тізімін жазыңдар.
Құндылықтарға баулу
Топта бірлесіп жұмыс істеу, топ ережесіне бағыну, бір-бірінің пікірін тыңдау
Пәнаралық
байланыс
Ағылшын тілінде тегтер мен дескрипторлар жазылады.
Алдыңғы білім
Мәтінді форматтау
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
Уақыт
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың басы
3 мин
5 мин
Ұйымдастыру: Сәлемдесу, түгендеу
Шаттық шеңбері: <<Жүректен - жүрекке>> Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтып, сабаққа көңілді қатысады.
Топқа біріктіру: Үш түрлі шарлар арқылы топтарға бірігеді.
Өткен сабақты пысықтау: <<555>> әдісі
Мұнда оқушылар топ ішінде өткен тақырып бойынша түйінді идеяларды жазады. Мұндағы бірінші 5 - топ саны, екінші 5 - идеялар саны, үшінші 5 - уақыт.
Сондықтан топ санына байланысты 434 деп (т.б.) өзгертуге болады, яғни 4 топ 4 минут ішінде 3 тақырыптың түйінін жазуы керек.
Смайлдер арқылы бағалау
Шарлар
А4 парағы
Сабақтың ортасы
3 мин
<<Миға шабуыл>> әдісі
Деректерді кесте түрінде берудің қандай қолайлы жақтары бар?
Web-беттерде деректерді қалай кесте түрінде ұсынуға болады?
5 мин
<<Ойлан, жұптас, бөліс>> әдісі
Оқулық
Оқушылар кітаппен жұмыс істейді. Түсінгендерін жұбымен талқылайды.
Ауызша мадақтау, ынталандыру
7 мин
1-тапсырма.
- HTML-де кестені өзгертетін атрибуттар тізімін пайдаланып кесте құрыңдар.
Дескриптор:
Нұсқаулық бойынша атрибуттарды қолданып кесте құру жолын анықтайды.
Смайлдер арқылы бағалау
7 мин
2-тапсырма.
Пифагор (көбейту) кестесін құрыңдар
Төмендегі тегтерді орындағанда қандай нәтиже алынады?
мәтін | мәтін | мәтін |
мәтін | мәтін | мәтін |