Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

HTML тегтерін қолдану. Сабақтың тақырыбы

Қысқа мерзімді жоспар (ЖМБ) 39-сабақ

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ мектеп-гимназия
Web-жобалау

Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А Ө
Сынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
Кестелер
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу
программасына сілтеме)
10.4.2.1 web-парақшаларды әзірлеуде HTML тегтерін қолдану
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушы: HTML тілінде кесте құру алгоритмін біледі
Көпшілік оқушы: Кестені өзгертетін атрибуттарды анықтайды
Кейбір оқушы: HTML тегтерін қолданудың қажеттілігін тұжырымдайды
Ойлау дағдылары
Білу, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау
Бағалау критерийі
Нұсқаулық бойынша атрибуттарды қолданып кесте құру жолын біледі.
Кестені өзгертетін атрибуттарды анықтайды;
HTML тегтерін қолданудың қажеттілігін тұжырымдайды.
Тілдік мақсаттар
Пәндік лексика және терминология:
кесте-таблица-table, атрибут-атрибут-attribute, түстер-цвета-colors, table, caption, td, th, ti, align, bdcolor, border, cellpadding, Cellspace, colspan, rowspan, rules, valign,
width

Диалог /жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы
HTML тілінде кесте құру үшін ... алгоритмдері қолданылады. Кестені өзгертетін атрибуттар тізімін жазыңдар.
Құндылықтарға баулу
Топта бірлесіп жұмыс істеу, топ ережесіне бағыну, бір-бірінің пікірін тыңдау
Пәнаралық
байланыс
Ағылшын тілінде тегтер мен дескрипторлар жазылады.
Алдыңғы білім
Мәтінді форматтау

Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
Уақыт
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың басы
3 мин

5 мин
Ұйымдастыру: Сәлемдесу, түгендеу
Шаттық шеңбері: <<Жүректен - жүрекке>> Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтып, сабаққа көңілді қатысады.
Топқа біріктіру: Үш түрлі шарлар арқылы топтарға бірігеді.

Өткен сабақты пысықтау: <<555>> әдісі
Мұнда оқушылар топ ішінде өткен тақырып бойынша түйінді идеяларды жазады. Мұндағы бірінші 5 - топ саны, екінші 5 - идеялар саны, үшінші 5 - уақыт.
Сондықтан топ санына байланысты 434 деп (т.б.) өзгертуге болады, яғни 4 топ 4 минут ішінде 3 тақырыптың түйінін жазуы керек.
Смайлдер арқылы бағалау

Шарлар

А4 парағы
Сабақтың ортасы
3 мин
<<Миға шабуыл>> әдісі
Деректерді кесте түрінде берудің қандай қолайлы жақтары бар?
Web-беттерде деректерді қалай кесте түрінде ұсынуға болады?

5 мин
<<Ойлан, жұптас, бөліс>> әдісі

Оқулық

Оқушылар кітаппен жұмыс істейді. Түсінгендерін жұбымен талқылайды.
Ауызша мадақтау, ынталандыру

7 мин
1-тапсырма.
- HTML-де кестені өзгертетін атрибуттар тізімін пайдаланып кесте құрыңдар.
Дескриптор:
Нұсқаулық бойынша атрибуттарды қолданып кесте құру жолын анықтайды.
Смайлдер арқылы бағалау

7 мин
2-тапсырма.
Пифагор (көбейту) кестесін құрыңдар
Төмендегі тегтерді орындағанда қандай нәтиже алынады?





5 мин




мәтін мәтін мәтін
мәтін мәтін мәтін

Дескриптор:
Кестені өзгертетін атрибуттарды анықтайды.
Смайлдер арқылы бағалау

3-тапсырма.
HTML-де өздерің күнделікті пайдаланатын кестені интернетке жариялау үшін веб-бетін жасап, ұсыныңдар.
Дескриптор:
Кестені жариялау үшін веб-бет жасайды.
Смайлдер арқылы бағалау

Сабақтың соңы
3 мин

2 мин
Тест тапсырмасы
Өздерін бағалайды

Кері байланыс: <<Бутерброд>> әдісі
Оқушылардың бір тобы тақырып туралы жағымды пікір, екінші тобы сын, үшінші тобы тағы да жағымды пікір айтады.

Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай
тапсырма бересіз?
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын
сақтау
Бірлескен жұмыс, жеке жұмыс арқылы сабақты меңгерту.
Шаттық шеңбері, <<Шарлар>> - топқа біріктіру, <<555>> әдісі бойынша өткен тақырыпты пысықтау, <<Миға шабуыл>>,
<<Ойлан, жұптас, бөліс>> әдістері, деңгейлік тапсырмалар, <<Тест>> әдісі, кері
байланыс орнату: <<Бутерброд>>
Фигуралар арқылы ауызша, жазбаша түрде қалыптастырушы бағалауды іске асыру
Компьютермен жұмыс кезіндегі қауіпсіздік ережелерін еске түсіру
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1.
2.
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1.
2.
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері\ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?

ДОІЖО: Б.Ж.Ибрагим

ӘБ жетекшісі: Б.Ж.Болысбаев

Ұқсас жұмыстар
HTML тегтерін қолдану. Сабақтың барысы
HTML тілінің негізгі тегтерін қолдану
HTML тілінің тегттері
HTML веб сайттарын әзірлеу әдістері
HTML тілі құжатының құрылымымен танысады Кейбір оқушы. Сабақтың тақырыбы
HTML тегтерін қолдану
HTML тілі құжатының құрылымымен танысады Кейбір оқушы
Кестенің ұяшығын анықтайтын тег
Кейбір оқушы
Кесте жасау
Пәндер