Каскадтық стильді кестелерді код жасауда қолданады Кейбір оқушы

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ МГ

Веб-жобалау

Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А Ө

Сынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар:

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ МГВеб-жобалауКүні: Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А ӨСынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Сабақтың тақырыбы

§ 4. 8 КАСКАДТЫҚ СТИЛЬДІ КЕСТЕЛЕР CSS (CASCADING STYLE SHEETS)

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ МГВеб-жобалауКүні: Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А ӨСынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу

программасына сілтеме)

10. 4. 2. 2 web-беттерді жасауда CSS қолдану

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ МГВеб-жобалауКүні: Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А ӨСынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушы: « Каскадтық стильді кестелер» ұғымын анықтайды Көпшілік оқушы: Каскадтық стильді кестелерді код жасауда қолданады Кейбір оқушы: Каскадтық стильді кестелерді қолданудың маңыздылығын түсіндіреді

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ МГВеб-жобалауКүні: Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А ӨСынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Ойлау дағдылары

Білу, түсіну, қолдану, жинақтау, талдау, бағалау

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ МГВеб-жобалауКүні: Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А ӨСынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Бағалау критерийі

  1. Каскадтық стильді кестелер ұғымын анықтайды
  2. Каскадтық стильді кестелерді код жасауда қолданады
  3. Каскадтық стильді кестелерді қолданудың маңыздылығын түсіндіреді.
Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ МГВеб-жобалауКүні: Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А ӨСынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Тілдік мақсаттар

Пәндік лексика және терминология:

каскадтық стиль-каскадный стиль-cascade style, код-код-code, селектор-селектор- selector, жариялау-публиковать-publication

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ МГВеб-жобалауКүні: Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А ӨСынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Диалог /жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы

Web-беттерді безендірудің қандай жолдары бар? Қалай әрлеуге болады?

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ МГВеб-жобалауКүні: Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А ӨСынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Құндылықтарға

баулу

Топта бірлесіп жұмыс істеу, топ ережесіне бағыну, бір-бірінің пікірін тыңдау

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ МГВеб-жобалауКүні: Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А ӨСынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Пәнаралық

байланыс

Ағылшын тілінде термин сөздер қолданылады

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ МГВеб-жобалауКүні: Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А ӨСынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Алдыңғы білім

HTML-де гиперсілтемелер

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ МГВеб-жобалауКүні: Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А ӨСынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Сабақтың барысы

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ МГВеб-жобалауКүні: Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А ӨСынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Уақыт

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ МГВеб-жобалауКүні: Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А ӨСынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Сабақтың басы

3 мин

Ұйымдастыру: Сәлемдесу, түгендеу Сыныпта көңілді ахуал орнату.

«Телефон желісі» ойыны

Оқушылар екі қатар құрып тұрады. Мұғалім қатардың басындағы оқушыға бір сөзді сыбырлап айтады,

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ МГВеб-жобалауКүні: Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А ӨСынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

2 мин

7 мин

соңына дейін бірінен соң бірі сол сөзді сыбырлап жеткізеді. Соңғы оқушы сөзді дыбыстап айтады.

Топқа біріктіру: санау арқылы топтарға бірігеді.

Өткен сабақты пысықтау:

Оқушылар өткен сабақта берілген тапсырманың орындалу жолын бір-біріне көрсетіп, топта талдайды.

Оқушылардың жауаптарын ауызша мадақтау, қолдау көрсету

Сандар Компьютер

Сабақтың ортасы

2 мин

«Миға шабуыл» әдісі

  • Web-беттерді безендірудің қандай жолдары бар?
  • Қалай әрлеуге болады?

Оқулықпен жұмыс

Мұғалім тақырыпты бейнежазба немесе слайд материалы арқылы көрсетеді.

Оқушылар кітаппен жұмыс істейді. Мұғаліммен бірлесіп талдайды.

Ауызша мадақтау, ынталандыру

1-тапсырма. Компьютермен жұмыс

2-суретте берілген web-беттің түсі мен мәтін түсін style. css стильдер бетін пайдаланып өзгертейік. Ол үшін style. css бетіне төмендегі кодты қосып жазамыз. Бұл код көмегімен 2-суреттегі көрсетілген web-беттің түсі көкке, ал мәтін түсі аққа өзгереді (3-сурет) .

2-тапсырма.

style. css стильдік бетті пайдаланып төмендегі өзгерістерді алайық.

body{background: blue; color: white; } h1{color:red; }

h2{color:yellow; }

Дескриптор:

style. css стильдік бетті қолданады.

«Табыс баспалдағы» әдісі бойынша бағалау. Баспалдақтарды бояу арқылы. Боялған баспалдақтардың саны бойынша қалыптастырушы бағалау.

5 мин

Оқулық bilimland. kz

8 мин

9 мин

А4 парағы

Сабақтың ортасы:

Сабақтың соңы

2 мин:

3 мин

«Миға шабуыл» әдісіWeb-беттерді безендірудің қандай жолдары бар?Қалай әрлеуге болады?Оқулықпен жұмысМұғалім тақырыпты бейнежазба немесе слайд материалы арқылы көрсетеді.Оқушылар кітаппен жұмыс істейді. Мұғаліммен бірлесіп талдайды.Ауызша мадақтау, ынталандыру1-тапсырма. Компьютермен жұмыс2-суреттеберілген web-беттің түсі мен мәтін түсінstyle. cssстильдер бетін пайдаланып өзгертейік. Ол үшінstyle. cssбетіне төмендегі кодты қосып жазамыз. Бұл код көмегімен 2-суреттегі көрсетілген web-беттің түсі көкке, ал мәтін түсі аққа өзгереді(3-сурет) .2-тапсырма.style. cssстильдік бетті пайдаланып төмендегі өзгерістерді алайық.body{background: blue; color: white; } h1{color:red; }h2{color:yellow; }Дескриптор:style. cssстильдік бетті қолданады.«Табыс баспалдағы» әдісібойынша бағалау. Баспалдақтарды бояу арқылы. Боялған баспалдақтардың саны бойынша қалыптастырушы бағалау.:

Тест тапсырмасын алу

Оқушылар тест жұмысын орындайды.

  1. CSS дегеніміз не?
  2. CSS қашан пайда болған?
:

А4 парағы

Сабақтың ортасы:
2 мин:

1 мин

«Миға шабуыл» әдісіWeb-беттерді безендірудің қандай жолдары бар?Қалай әрлеуге болады?Оқулықпен жұмысМұғалім тақырыпты бейнежазба немесе слайд материалы арқылы көрсетеді.Оқушылар кітаппен жұмыс істейді. Мұғаліммен бірлесіп талдайды.Ауызша мадақтау, ынталандыру1-тапсырма. Компьютермен жұмыс2-суреттеберілген web-беттің түсі мен мәтін түсінstyle. cssстильдер бетін пайдаланып өзгертейік. Ол үшінstyle. cssбетіне төмендегі кодты қосып жазамыз. Бұл код көмегімен 2-суреттегі көрсетілген web-беттің түсі көкке, ал мәтін түсі аққа өзгереді(3-сурет) .2-тапсырма.style. cssстильдік бетті пайдаланып төмендегі өзгерістерді алайық.body{background: blue; color: white; } h1{color:red; }h2{color:yellow; }Дескриптор:style. cssстильдік бетті қолданады.«Табыс баспалдағы» әдісібойынша бағалау. Баспалдақтарды бояу арқылы. Боялған баспалдақтардың саны бойынша қалыптастырушы бағалау.:
  1. Web-беттерді әрлеуде стильдік беттерді

Ұқсас жұмыстар
СТИЛЬДЕР КЕСТЕЛЕРІНІҢ ТІЛІНДЕ СЕЛЕКТОРЛАР ТҮРЛЕРІ
Оқулықтағы тапсырма бойынша кесте құрыңдар
Публицистикалық стильдің тілдік ерекшеліктері
Нүкте координаталары
Web дизайнның пайда болуы. web дизайнға қойылатын талаптар
Конструктор режиміндегі Товары кестесінің схемасы
HTML тегтерін қолдану. Сабақтың барысы
Visual Basic бағдарламасымен жұмыс істеу принциптері
HTML тегтерін қолдану
Visual basic ортасында программа құру поцесінде шартты операторды пайдалану
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz