10-сынып веб-жобалау пәні: Каскадтық стильді кестелер (CSS) сабақ жоспары

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ МГ

Веб-жобалау

Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А Ө

Сынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар:

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ МГВеб-жобалауКүні: Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А ӨСынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Сабақтың тақырыбы

§ 4. 8 КАСКАДТЫҚ СТИЛЬДІ КЕСТЕЛЕР CSS (CASCADING STYLE SHEETS)

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ МГВеб-жобалауКүні: Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А ӨСынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу

программасына сілтеме)

10. 4. 2. 2 web-беттерді жасауда CSS қолдану

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ МГВеб-жобалауКүні: Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А ӨСынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушы: « Каскадтық стильді кестелер» ұғымын анықтайды Көпшілік оқушы: Каскадтық стильді кестелерді код жасауда қолданады Кейбір оқушы: Каскадтық стильді кестелерді қолданудың маңыздылығын түсіндіреді

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ МГВеб-жобалауКүні: Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А ӨСынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Ойлау дағдылары

Білу, түсіну, қолдану, жинақтау, талдау, бағалау

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ МГВеб-жобалауКүні: Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А ӨСынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Бағалау критерийі

  1. Каскадтық стильді кестелер ұғымын анықтайды
  2. Каскадтық стильді кестелерді код жасауда қолданады
  3. Каскадтық стильді кестелерді қолданудың маңыздылығын түсіндіреді.
Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ МГВеб-жобалауКүні: Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А ӨСынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Тілдік мақсаттар

Пәндік лексика және терминология:

каскадтық стиль-каскадный стиль-cascade style, код-код-code, селектор-селектор- selector, жариялау-публиковать-publication

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ МГВеб-жобалауКүні: Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А ӨСынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Диалог /жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы

Web-беттерді безендірудің қандай жолдары бар? Қалай әрлеуге болады?

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ МГВеб-жобалауКүні: Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А ӨСынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Құндылықтарға

баулу

Топта бірлесіп жұмыс істеу, топ ережесіне бағыну, бір-бірінің пікірін тыңдау

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ МГВеб-жобалауКүні: Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А ӨСынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Пәнаралық

байланыс

Ағылшын тілінде термин сөздер қолданылады

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ МГВеб-жобалауКүні: Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А ӨСынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Алдыңғы білім

HTML-де гиперсілтемелер

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ МГВеб-жобалауКүні: Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А ӨСынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Сабақтың барысы

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ МГВеб-жобалауКүні: Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А ӨСынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Уақыт

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ МГВеб-жобалауКүні: Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А ӨСынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Сабақтың басы

3 мин

Ұйымдастыру: Сәлемдесу, түгендеу Сыныпта көңілді ахуал орнату.

«Телефон желісі» ойыны

Оқушылар екі қатар құрып тұрады. Мұғалім қатардың басындағы оқушыға бір сөзді сыбырлап айтады,

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ МГВеб-жобалауКүні: Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А ӨСынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

2 мин

7 мин

соңына дейін бірінен соң бірі сол сөзді сыбырлап жеткізеді. Соңғы оқушы сөзді дыбыстап айтады.

Топқа біріктіру: санау арқылы топтарға бірігеді.

Өткен сабақты пысықтау:

Оқушылар өткен сабақта берілген тапсырманың орындалу жолын бір-біріне көрсетіп, топта талдайды.

Оқушылардың жауаптарын ауызша мадақтау, қолдау көрсету

Сандар Компьютер

Сабақтың ортасы

2 мин

«Миға шабуыл» әдісі

  • Web-беттерді безендірудің қандай жолдары бар?
  • Қалай әрлеуге болады?

Оқулықпен жұмыс

Мұғалім тақырыпты бейнежазба немесе слайд материалы арқылы көрсетеді.

Оқушылар кітаппен жұмыс істейді. Мұғаліммен бірлесіп талдайды.

Ауызша мадақтау, ынталандыру

1-тапсырма. Компьютермен жұмыс

2-суретте берілген web-беттің түсі мен мәтін түсін style. css стильдер бетін пайдаланып өзгертейік. Ол үшін style. css бетіне төмендегі кодты қосып жазамыз. Бұл код көмегімен 2-суреттегі көрсетілген web-беттің түсі көкке, ал мәтін түсі аққа өзгереді (3-сурет) .

2-тапсырма.

style. css стильдік бетті пайдаланып төмендегі өзгерістерді алайық.

body{background: blue; color: white; } h1{color:red; }

h2{color:yellow; }

Дескриптор:

style. css стильдік бетті қолданады.

«Табыс баспалдағы» әдісі бойынша бағалау. Баспалдақтарды бояу арқылы. Боялған баспалдақтардың саны бойынша қалыптастырушы бағалау.

5 мин

Оқулық bilimland. kz

8 мин

9 мин

А4 парағы

Сабақтың ортасы:

Сабақтың соңы

2 мин:

3 мин

«Миға шабуыл» әдісіWeb-беттерді безендірудің қандай жолдары бар?Қалай әрлеуге болады?Оқулықпен жұмысМұғалім тақырыпты бейнежазба немесе слайд материалы арқылы көрсетеді.Оқушылар кітаппен жұмыс істейді. Мұғаліммен бірлесіп талдайды.Ауызша мадақтау, ынталандыру1-тапсырма. Компьютермен жұмыс2-суреттеберілген web-беттің түсі мен мәтін түсінstyle. cssстильдер бетін пайдаланып өзгертейік. Ол үшінstyle. cssбетіне төмендегі кодты қосып жазамыз. Бұл код көмегімен 2-суреттегі көрсетілген web-беттің түсі көкке, ал мәтін түсі аққа өзгереді(3-сурет) .2-тапсырма.style. cssстильдік бетті пайдаланып төмендегі өзгерістерді алайық.body{background: blue; color: white; } h1{color:red; }h2{color:yellow; }Дескриптор:style. cssстильдік бетті қолданады.«Табыс баспалдағы» әдісібойынша бағалау. Баспалдақтарды бояу арқылы. Боялған баспалдақтардың саны бойынша қалыптастырушы бағалау.:

Тест тапсырмасын алу

Оқушылар тест жұмысын орындайды.

  1. CSS дегеніміз не?
  2. CSS қашан пайда болған?
:

А4 парағы

Сабақтың ортасы:
2 мин:

1 мин

«Миға шабуыл» әдісіWeb-беттерді безендірудің қандай жолдары бар?Қалай әрлеуге болады?Оқулықпен жұмысМұғалім тақырыпты бейнежазба немесе слайд материалы арқылы көрсетеді.Оқушылар кітаппен жұмыс істейді. Мұғаліммен бірлесіп талдайды.Ауызша мадақтау, ынталандыру1-тапсырма. Компьютермен жұмыс2-суреттеберілген web-беттің түсі мен мәтін түсінstyle. cssстильдер бетін пайдаланып өзгертейік. Ол үшінstyle. cssбетіне төмендегі кодты қосып жазамыз. Бұл код көмегімен 2-суреттегі көрсетілген web-беттің түсі көкке, ал мәтін түсі аққа өзгереді(3-сурет) .2-тапсырма.style. cssстильдік бетті пайдаланып төмендегі өзгерістерді алайық.body{background: blue; color: white; } h1{color:red; }h2{color:yellow; }Дескриптор:style. cssстильдік бетті қолданады.«Табыс баспалдағы» әдісібойынша бағалау. Баспалдақтарды бояу арқылы. Боялған баспалдақтардың саны бойынша қалыптастырушы бағалау.:
  1. Web-беттерді әрлеуде стильдік беттерді

Ұқсас жұмыстар
Веб-жобалау (10-сынып): CSS селекторларының түрлері мен қолданылуы
Қысқа мерзімді жоспар: 37-сабақ - Веб-жобалау (10-сынып), Мәтінді форматтау практикумы
Веб жобалау: Сайт картасы - 10 А сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары
Қысқа мерзімді жоспар - 36-сабақ: 10-сынып веб-жобалау, мәтінді форматтау (қаріптер, абзацтар, тізімдер)
10-сыныпқа арналған Web-жобалау: HTML арқылы веб-бет құру - 35-сабақ қысқа мерзімді жоспары
HTML веб-парақтарын әзірлеудің әдістері: 10-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары
10-сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспар: Веб-жобалау - HTML арқылы мәтінді форматтау (қаріптер, абзацтар, тізімдер)
10-сынып Web-жобалау пәні: HTML кестелері бойынша 39-сабаққа арналған қысқа мерзімді жоспар
10-сынып: HTML веб-беттерін құру - 34-сабақтың қысқа мерзімді жоспары
HTML кестелерін құру және CSS арқылы стиль енгізу бойынша сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz