Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Каскадтық стильді кестелерді код жасауда қолданады Кейбір оқушы
Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ МГ
Веб-жобалау
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А Ө
Сынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
§ 4.8 КАСКАДТЫҚ СТИЛЬДІ КЕСТЕЛЕР CSS (CASCADING STYLE SHEETS)
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу
программасына сілтеме)
10.4.2.2 web-беттерді жасауда CSS қолдану
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушы: <<Каскадтық стильді кестелер>> ұғымын анықтайды Көпшілік оқушы: Каскадтық стильді кестелерді код жасауда қолданады Кейбір оқушы: Каскадтық стильді кестелерді қолданудың маңыздылығын түсіндіреді
Ойлау дағдылары
Білу, түсіну, қолдану, жинақтау, талдау, бағалау
Бағалау критерийі
Каскадтық стильді кестелер ұғымын анықтайды
Каскадтық стильді кестелерді код жасауда қолданады
Каскадтық стильді кестелерді қолданудың маңыздылығын түсіндіреді.
Тілдік мақсаттар
Пәндік лексика және терминология:
каскадтық стиль-каскадный стиль-cascade style, код-код-code, селектор-селектор- selector, жариялау-публиковать-publication
Диалог /жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы
Web-беттерді безендірудің қандай жолдары бар? Қалай әрлеуге болады?
Құндылықтарға
баулу
Топта бірлесіп жұмыс істеу, топ ережесіне бағыну, бір-бірінің пікірін тыңдау
Пәнаралық
байланыс
Ағылшын тілінде термин сөздер қолданылады
Алдыңғы білім
HTML-де гиперсілтемелер
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Уақыт
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың басы
3 мин
Ұйымдастыру: Сәлемдесу, түгендеу Сыныпта көңілді ахуал орнату.
<<Телефон желісі>> ойыны
Оқушылар екі қатар құрып тұрады. Мұғалім қатардың басындағы оқушыға бір сөзді сыбырлап айтады,
2 мин
7 мин
соңына дейін бірінен соң бірі сол сөзді сыбырлап жеткізеді. Соңғы оқушы сөзді дыбыстап айтады.
Топқа біріктіру: санау арқылы топтарға бірігеді.
Өткен сабақты пысықтау:
Оқушылар өткен сабақта берілген тапсырманың орындалу жолын бір-біріне көрсетіп, топта талдайды.
Оқушылардың жауаптарын ауызша мадақтау, қолдау көрсету
Сандар Компьютер
Сабақтың ортасы
2 мин
<<Миға шабуыл>> әдісі
Web-беттерді безендірудің қандай жолдары бар?
Қалай әрлеуге болады?
Оқулықпен жұмыс
Мұғалім тақырыпты бейнежазба немесе слайд материалы арқылы көрсетеді.
Оқушылар кітаппен жұмыс істейді. Мұғаліммен бірлесіп талдайды.
Ауызша мадақтау, ынталандыру
1-тапсырма. Компьютермен жұмыс
2-суретте берілген web-беттің түсі мен мәтін түсін style.css стильдер бетін пайдаланып өзгертейік. Ол үшін style.css бетіне төмендегі кодты қосып жазамыз. Бұл код көмегімен 2-суреттегі көрсетілген web-беттің түсі көкке, ал мәтін түсі аққа өзгереді (3-сурет).
2-тапсырма.
style.css стильдік бетті пайдаланып төмендегі өзгерістерді алайық.
body{background: blue; color: white;} h1{color:red;}
h2{color:yellow;}
Дескриптор:
style.css стильдік бетті қолданады.
<<Табыс баспалдағы>> әдісі бойынша бағалау. Баспалдақтарды бояу арқылы. Боялған баспалдақтардың саны бойынша қалыптастырушы бағалау.
5 мин
Оқулық bilimland.kz
8 мин
9 мин
А4 парағы
Сабақтың соңы
3 мин
Тест тапсырмасын алу
Оқушылар тест жұмысын орындайды.
CSS дегеніміз не?
CSS қашан пайда болған?
А4 парағы
1 мин
Web-беттерді әрлеуде стильдік беттерді қалай қолдануға болады?
<<Селектор>> дегеніміз не?
Селектордың құрылымы қандай?
Бір-бірін бағалайды
Кері байланыс: <<БББ кестесі>> әдісі
Оқушылар тақырып туралы бұрыннан не білетінін, сабақта не білгенін және не білгісі келетінін кестеге жазады.
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай
тапсырма бересіз?
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын
сақтау
Бірлескен жұмыс, жеке жұмыс арқылы сабақты меңгерту.
Шаттық шеңбері, <<Күн шуағын төгеді>> ойыны, <<Миға шабуыл>> әдісі, деңгейлік тапсырмалар,
<<Тест>> әдісі, кері байланыс орнату: <<БББ кестесі>>
<<Табыс баспалдағы>> әдісі арқылы ауызша, жазбаша түрде қалыптастырушы бағалауды іске асыру
Компьютермен жұмыс кезіндегі қауіпсіздік ережелерін еске түсіру
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1.
2.
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1.
2.
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері\ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?
ДОІЖО Б.Ж.Ибрагим
ӘБ жетекшісі Б.Ж.Болысбаев
Веб-жобалау
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А Ө
Сынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
§ 4.8 КАСКАДТЫҚ СТИЛЬДІ КЕСТЕЛЕР CSS (CASCADING STYLE SHEETS)
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу
программасына сілтеме)
10.4.2.2 web-беттерді жасауда CSS қолдану
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушы: <<Каскадтық стильді кестелер>> ұғымын анықтайды Көпшілік оқушы: Каскадтық стильді кестелерді код жасауда қолданады Кейбір оқушы: Каскадтық стильді кестелерді қолданудың маңыздылығын түсіндіреді
Ойлау дағдылары
Білу, түсіну, қолдану, жинақтау, талдау, бағалау
Бағалау критерийі
Каскадтық стильді кестелер ұғымын анықтайды
Каскадтық стильді кестелерді код жасауда қолданады
Каскадтық стильді кестелерді қолданудың маңыздылығын түсіндіреді.
Тілдік мақсаттар
Пәндік лексика және терминология:
каскадтық стиль-каскадный стиль-cascade style, код-код-code, селектор-селектор- selector, жариялау-публиковать-publication
Диалог /жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы
Web-беттерді безендірудің қандай жолдары бар? Қалай әрлеуге болады?
Құндылықтарға
баулу
Топта бірлесіп жұмыс істеу, топ ережесіне бағыну, бір-бірінің пікірін тыңдау
Пәнаралық
байланыс
Ағылшын тілінде термин сөздер қолданылады
Алдыңғы білім
HTML-де гиперсілтемелер
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Уақыт
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың басы
3 мин
Ұйымдастыру: Сәлемдесу, түгендеу Сыныпта көңілді ахуал орнату.
<<Телефон желісі>> ойыны
Оқушылар екі қатар құрып тұрады. Мұғалім қатардың басындағы оқушыға бір сөзді сыбырлап айтады,
2 мин
7 мин
соңына дейін бірінен соң бірі сол сөзді сыбырлап жеткізеді. Соңғы оқушы сөзді дыбыстап айтады.
Топқа біріктіру: санау арқылы топтарға бірігеді.
Өткен сабақты пысықтау:
Оқушылар өткен сабақта берілген тапсырманың орындалу жолын бір-біріне көрсетіп, топта талдайды.
Оқушылардың жауаптарын ауызша мадақтау, қолдау көрсету
Сандар Компьютер
Сабақтың ортасы
2 мин
<<Миға шабуыл>> әдісі
Web-беттерді безендірудің қандай жолдары бар?
Қалай әрлеуге болады?
Оқулықпен жұмыс
Мұғалім тақырыпты бейнежазба немесе слайд материалы арқылы көрсетеді.
Оқушылар кітаппен жұмыс істейді. Мұғаліммен бірлесіп талдайды.
Ауызша мадақтау, ынталандыру
1-тапсырма. Компьютермен жұмыс
2-суретте берілген web-беттің түсі мен мәтін түсін style.css стильдер бетін пайдаланып өзгертейік. Ол үшін style.css бетіне төмендегі кодты қосып жазамыз. Бұл код көмегімен 2-суреттегі көрсетілген web-беттің түсі көкке, ал мәтін түсі аққа өзгереді (3-сурет).
2-тапсырма.
style.css стильдік бетті пайдаланып төмендегі өзгерістерді алайық.
body{background: blue; color: white;} h1{color:red;}
h2{color:yellow;}
Дескриптор:
style.css стильдік бетті қолданады.
<<Табыс баспалдағы>> әдісі бойынша бағалау. Баспалдақтарды бояу арқылы. Боялған баспалдақтардың саны бойынша қалыптастырушы бағалау.
5 мин
Оқулық bilimland.kz
8 мин
9 мин
А4 парағы
Сабақтың соңы
3 мин
Тест тапсырмасын алу
Оқушылар тест жұмысын орындайды.
CSS дегеніміз не?
CSS қашан пайда болған?
А4 парағы
1 мин
Web-беттерді әрлеуде стильдік беттерді қалай қолдануға болады?
<<Селектор>> дегеніміз не?
Селектордың құрылымы қандай?
Бір-бірін бағалайды
Кері байланыс: <<БББ кестесі>> әдісі
Оқушылар тақырып туралы бұрыннан не білетінін, сабақта не білгенін және не білгісі келетінін кестеге жазады.
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай
тапсырма бересіз?
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын
сақтау
Бірлескен жұмыс, жеке жұмыс арқылы сабақты меңгерту.
Шаттық шеңбері, <<Күн шуағын төгеді>> ойыны, <<Миға шабуыл>> әдісі, деңгейлік тапсырмалар,
<<Тест>> әдісі, кері байланыс орнату: <<БББ кестесі>>
<<Табыс баспалдағы>> әдісі арқылы ауызша, жазбаша түрде қалыптастырушы бағалауды іске асыру
Компьютермен жұмыс кезіндегі қауіпсіздік ережелерін еске түсіру
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1.
2.
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1.
2.
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері\ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?
ДОІЖО Б.Ж.Ибрагим
ӘБ жетекшісі Б.Ж.Болысбаев
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz