Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

СТИЛЬДЕР КЕСТЕЛЕРІНІҢ ТІЛІНДЕ СЕЛЕКТОРЛАР ТҮРЛЕРІ

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ МГ Веб-жобалау

Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А Ө.
Сынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
§ 4.9. СТИЛЬДЕР КЕСТЕЛЕРІНІҢ ТІЛІНДЕ СЕЛЕКТОРЛАР ТҮРЛЕРІ
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу программасына сілтеме)

10.4.2.2 web-беттерді жасауда CSS қолдану
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушы: <<Селектор>> ұғымы мен түрлерін біледі
Көпшілік оқушы: Селектор түрлерін салыстырады
Кейбір оқушы: Селекторды қолданудың маңыздылығын түсіндіреді
Ойлау дағдылары
Білу, түсіну, қолдану, жинақтау, талдау, бағалау
Бағалау критерийі
Селектор ұғымы мен түрлерін біледі. Селектор түрлерін салыстырады.
Селекторды қолданудың маңыздылығын түсіндіреді.
Тілдік мақсаттар
Пәндік лексика және терминология:
Селектор-селектор-selector, элемент-элемент-element, сынып-класс-class,
идентификатор-идентификатор- identifier, мәнмәтін-контекст-context

Диалог /жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы
HTML тілі мен стильдер кестелері тілдерінің қандай айырмашылығы бар? Стильдер кестелерінің қандай артықшылықтары бар?
Құндылықтарға
баулу
Топта бірлесіп жұмыс істеу, топ ережесіне бағыну, бір-бірінің пікірін тыңдау
Пәнаралық
байланыс
Ағылшын тілінде термин сөздер қолданылады
Алдыңғы білім
Каскадтық стильді кестелер CSS (Cascading Style Sheets)

Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
Уақыт
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың басы
3 мин

2 мин

7 мин
Ұйымдастыру: Сәлемдесу, түгендеу
<<Көпір>> ойыны.
Еденде бормен көпір (түзу) сызылады. Екі топ, бір- біріне қарсы шыққан балалар көпірден құлап қалмай өтуі керек. Балалар бір-біріне көмектесіп, орындарын ауыстырып, бір-бірін өткізіп жіберулері керек.
Топқа біріктіру: Ойын картасы арқылы топтарға біріктіру

Өткен сабақты пысықтау: <<Ұшақ>> әдісі Оқушылар қағазға өткен тақырып бойынша сұрақтар жазып, ұшақ жасап, келесі топқа ұшырады. Ол топ жауаптарын жазып ұшырады. Жауаптар топта талданады. Өзара бағалайды.
Оқушылардың жауаптарын ауызша мадақтау,
қолдау көрсету

Сабақтың ортасы
2 мин

5 мин
<<Миға шабуыл>> әдісі
HTML тілі мен стильдер кестелерінің қандай айырмашылығы бар?
Стильдер кестелерінің қандай артықшылықтары бар?
Оқулықпен жұмыс
Мұғалім тақырыпты бейнежазба немесе слайд материалы арқылы көрсетеді.
Оқушылар кітаппен жұмыс істейді. Мұғаліммен бірлесіп талдайды.
Ауызша мадақтау, ынталандыру

Оқулық

6 мин
Кестемен жұмыс

11 мин

Дескриптор
Селектор ұғымын анықтайды;
Селектор түрлерін салыстырады.

Элемент бойынша
селектор
Сынып бойынша
селектор
Идентификатор бойынша
селектор
Контекстік селектор

Элемент бойынша
селектор
Сынып бойынша
селектор
Идентификатор бойынша
селектор
Контекстік селектор

Компьютермен жұмыс:
Бұл жұмыста HTML мен СSS тілдеріндегі кодтарды пайдалану ерекшеліктерін байқауға болады.
html:

Бұл азатжолға элемент бойынша селектор қолданылған


Бұл азатжол жасыл, себебі оған сlаss қолданылған


Бұл азатжол үлкен қаріппен және қызыл түсті болады


Бұл азатжол қарапайым болады

СSS:
p {

font-family: arial, verdana, sans-serif; font-size:18px;
}
.green {color:green;}
.big_red{
font-size:28px; color: red;
}

Дескриптор:
HTML мен СSS тілдерінің айырмашылығын анықтайды.
Оқушылардың жұмыстары бағалау парағына балл қою арқылы бағаланады

Бағалау парағы
Сабақтың соңы
3 мин

1 мин
Тест тапсырмасын алу
Оқушылар тест жұмысын орындайды.

Селектор дегеніміз не?
Селектордың қандай түрлері бар?
Элемент бойынша селекторды қандай жағдайларда қолданады?
Сынып (класс) бойынша селектор қызметі қандай?
Элемент бойынша және сынып (класс) бойынша селекторлардың қызметі неде және қандай айырмашылықтары бар?
Бір-бірін бағалайды

Кері байланыс: <<БББ кестесі>> әдісі
Оқушылар тақырып туралы бұрыннан не білетінін, сабақта не білгенін және не білгісі келетінін кестеге жазады.

А4 парағы
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда
қабілетті оқушыларға қандай тапсырма бересіз?
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Бірлескен жұмыс, жеке жұмыс арқылы сабақты меңгерту.
Шаттық шеңбері, <<Көпір>> ойыны, <<Миға шабуыл>> әдісі, деңгейлік тапсырмалар, <<Тест>> әдісі, кері байланыс орнату:
<<БББ кестесі>>
Бағалау парағы арқылы ауызша, жазбаша түрде қалыптастырушы бағалауды іске асыру
Компьютермен жұмыс кезіндегі қауіпсіздік ережелерін еске түсіру

Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1.
2.
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1.
2.
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері\ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?

ДОІЖО Б.Ж.Ибрагим

ӘБ жетекшісі Б.Ж.Болысбаев

Ұқсас жұмыстар
Оқулықтағы тапсырма бойынша кесте құрыңдар
Стиль және сөз мағынасы. арнаулы курс 9 сынып
МӘТНДІК АҚПАРАТТАРДЫ КОДТАУ ПРИНЦИПТЕРІ
Каскадтық стильді кестелерді код жасауда қолданады Кейбір оқушы
Орта мектепте page maker бағдарламасын оқыту әдістемесі
Мәтімді пішімдеу
Жалпы киім топтары, түрлері. стиль, сән, силуэт туралы түсінік. 7 сынып
Microsoft word-та құжаттарды құру және форматтау
Тіл көрнектілігі
Саржалық айқаспа
Пәндер