СТИЛЬДЕР КЕСТЕЛЕРІНІҢ ТІЛІНДЕ СЕЛЕКТОРЛАР ТҮРЛЕРІ

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ МГ Веб-жобалау

Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А Ө.

Сынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар:

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ МГ Веб-жобалауКүні: Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А Ө.Сынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Сабақтың тақырыбы

§ 4. 9. СТИЛЬДЕР КЕСТЕЛЕРІНІҢ ТІЛІНДЕ СЕЛЕКТОРЛАР ТҮРЛЕРІ

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ МГ Веб-жобалауКүні: Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А Ө.Сынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу программасына сілтеме)

10. 4. 2. 2 web-беттерді жасауда CSS қолдану

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ МГ Веб-жобалауКүні: Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А Ө.Сынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушы: « Селектор» ұғымы мен түрлерін біледі

Көпшілік оқушы: Селектор түрлерін салыстырады

Кейбір оқушы: Селекторды қолданудың маңыздылығын түсіндіреді

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ МГ Веб-жобалауКүні: Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А Ө.Сынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Ойлау дағдылары

Білу, түсіну, қолдану, жинақтау, талдау, бағалау

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ МГ Веб-жобалауКүні: Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А Ө.Сынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Бағалау критерийі

Селектор ұғымы мен түрлерін біледі. Селектор түрлерін салыстырады.

Селекторды қолданудың маңыздылығын түсіндіреді.

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ МГ Веб-жобалауКүні: Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А Ө.Сынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Тілдік мақсаттар

Пәндік лексика және терминология:

Селектор-селектор-selector, элемент-элемент-element, сынып-класс-class,

идентификатор-идентификатор- identifier, мәнмәтін-контекст-context

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ МГ Веб-жобалауКүні: Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А Ө.Сынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Диалог /жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы

HTML тілі мен стильдер кестелері тілдерінің қандай айырмашылығы бар? Стильдер кестелерінің қандай артықшылықтары бар?

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ МГ Веб-жобалауКүні: Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А Ө.Сынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Құндылықтарға

баулу

Топта бірлесіп жұмыс істеу, топ ережесіне бағыну, бір-бірінің пікірін тыңдау

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ МГ Веб-жобалауКүні: Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А Ө.Сынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Пәнаралық

байланыс

Ағылшын тілінде термин сөздер қолданылады

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ МГ Веб-жобалауКүні: Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А Ө.Сынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Алдыңғы білім

Каскадтық стильді кестелер CSS (Cascading Style Sheets)

Сабақтың барысы

Сабақтың барысы:

Сабақтың жоспарланған

кезеңдері

Уақыт

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың барысы:

Сабақтың басы

3 мин

2 мин

7 мин

Ұйымдастыру: Сәлемдесу, түгендеу

«Көпір» ойыны.

Еденде бормен көпір (түзу) сызылады. Екі топ, бір- біріне қарсы шыққан балалар көпірден құлап қалмай өтуі керек. Балалар бір-біріне көмектесіп, орындарын ауыстырып, бір-бірін өткізіп жіберулері керек.

Топқа біріктіру: Ойын картасы арқылы топтарға біріктіру

Өткен сабақты пысықтау: «Ұшақ» әдісі Оқушылар қағазға өткен тақырып бойынша сұрақтар жазып, ұшақ жасап, келесі топқа ұшырады. Ол топ жауаптарын жазып ұшырады. Жауаптар топта талданады. Өзара бағалайды.

Оқушылардың жауаптарын ауызша мадақтау,

қолдау көрсету

Сабақтың барысы:

Сабақтың ортасы

2 мин

5 мин

«Миға шабуыл» әдісі

  • HTML тілі мен стильдер кестелерінің қандай айырмашылығы бар?
  • Стильдер кестелерінің қандай артықшылықтары бар?

Оқулықпен жұмыс

Мұғалім тақырыпты бейнежазба немесе слайд материалы арқылы көрсетеді.

Оқушылар кітаппен жұмыс істейді. Мұғаліммен бірлесіп талдайды.

Ауызша мадақтау, ынталандыру

Оқулық

Сабақтың барысы:

6 мин

Кестемен жұмыс

Сабақтың барысы:

11 мин

Дескриптор

  • Селектор ұғымын анықтайды;
  • Селектор түрлерін салыстырады.
Сабақтың барысы:

Элемент бойынша

селектор

Сынып бойынша

селектор

Идентификатор бойынша

селектор

Контекстік селектор

Элемент бойыншаселектор:
Сынып бойыншаселектор:
Идентификатор бойыншаселектор:
Контекстік селектор:

Компьютермен жұмыс:

Бұл жұмыста HTML мен СSS тілдеріндегі кодтарды пайдалану ерекшеліктерін байқауға болады.

html:

<p> Бұл азатжолға элемент бойынша селектор қолданылған </p>

<p class="green"> Бұл азатжол жасыл, себебі оған сlаss қолданылған </p>

<p class ="big_red" > Бұл азатжол үлкен қаріппен және қызыл түсті болады </p>

<p> Бұл азатжол қарапайым болады </p> СSS:

p {

font-family: arial, verdana, sans-serif; font-size:18px;

}

. green {color:green; }

. big_red{

font-size:28px; color: red;

}

Дескриптор:

HTML мен СSS тілдерінің айырмашылығын анықтайды.

Оқушылардың жұмыстары бағалау парағына балл қою арқылы бағаланады

Бағалау парағы

:

Сабақтың соңы

:

3 мин

1 мин

Компьютермен жұмыс:Бұл жұмыста HTML мен СSS тілдеріндегі кодтарды пайдалану ерекшеліктерін байқауға болады.html:<p> Бұл азатжолға элемент бойынша селектор қолданылған </p><p class="green"> Бұл азатжол жасыл, себебі оған сlаss қолданылған </p><p class ="big_red" > Бұл азатжол үлкен қаріппен және қызыл түсті болады </p><p> Бұл азатжол қарапайым болады </p> СSS:p {font-family: arial, verdana, sans-serif; font-size:18px;}. green {color:green; }. big_red{font-size:28px; color: red;}Дескриптор:HTML мен СSS тілдерінің айырмашылығын анықтайды.Оқушылардың жұмыстары бағалау парағына балл қою арқылы бағаланады:

Тест тапсырмасын алу

Оқушылар тест жұмысын орындайды.

  1. Селектор дегеніміз не?
  2. Селектордың қандай түрлері бар?
  3. Элемент бойынша селекторды қандай жағдайларда қолданады?
  4. Сынып (класс) бойынша селектор қызметі қандай?
  5. Элемент бойынша және сынып (класс) бойынша селекторлардың қызметі неде және қандай айырмашылықтары бар?

Бір-бірін бағалайды

Кері байланыс: «БББ кестесі» әдісі

Оқушылар тақырып туралы бұрыннан не білетінін, сабақта не білгенін және не білгісі келетінін кестеге жазады.

Бағалау парағы:

А4 парағы

:

Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда

қабілетті оқушыларға қандай тапсырма бересіз?

:

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Компьютермен жұмыс:Бұл жұмыста HTML мен СSS тілдеріндегі кодтарды пайдалану ерекшеліктерін байқауға болады.html:<p> Бұл азатжолға элемент бойынша селектор қолданылған </p><p class="green"> Бұл азатжол жасыл, себебі оған сlаss қолданылған </p><p class ="big_red" > Бұл азатжол үлкен қаріппен және

Ұқсас жұмыстар
Оқулықтағы тапсырма бойынша кесте құрыңдар
Стиль және сөз мағынасы. арнаулы курс 9 сынып
МӘТНДІК АҚПАРАТТАРДЫ КОДТАУ ПРИНЦИПТЕРІ
Каскадтық стильді кестелерді код жасауда қолданады Кейбір оқушы
Орта мектепте page maker бағдарламасын оқыту әдістемесі
Мәтімді пішімдеу
Жалпы киім топтары, түрлері. стиль, сән, силуэт туралы түсінік. 7 сынып
Microsoft word-та құжаттарды құру және форматтау
Тіл көрнектілігі
Саржалық айқаспа
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz