Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сұрақтар кемесі слайд

Білім беру ұйымының атауы

Пәні:
Әліппе
Бөлім:
Әліппе кезеңі
Педагогтің аты-жөні:

Күні:

Сынып:
1 сынып

Сабақтың тақырыбы:
№91 сабақ Әліпби
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
1.1.5.2 сөйлеу барысында дауыс ырғағын, екпін, әуен, қарқын, кідірісті сақтау, ойды ым-ишара, қимыл арқылы жеткізу;
1.2.1.2* оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу) қолдану;
1.3.6.1 жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазу
Сабақтың мақсаты
сөйлеу барысында дауыс ырғағын, екпін, әуен, қарқын, кідірісті сақтау, ойды ым-ишара, қимыл арқылы көрсете алуға дағдылану; сөзді біртіндеп тұтас, дұрыс, түсініп оқуға дағдыландыру; көркем жазу дағдыларын қалыптастыру;
ЕБҚЕ оқушыға тапсырма
Дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажырату;
Құндылықтар
Ұлттық мүдде: қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі//
уақыты
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақ
тың басы
3 минут

Өткенді пысықтау
5 минут

Сабақ
тың ортасы
25 минут

Сергіту сәті
2 минут

Қосымша тапсырма
5минут

Сабақты қорыту
3мину

Кері байланыс
2 минут

Ұйымдастыру
Психологиялық ахуал қалыптастыру
<<Қолыңды бер...>> әдісі

Біз қандаймыз, қандаймыз!

Біз қандаймыз, қандаймыз,
Шұғылалы таңдаймыз!
Күлімдеген күндейміз.
Еш уайымды білмейміз!
Қайырлы күн досым,
Қайырлы күн болсын.
Бүгінгі күн біз үшін,
Сәттілікке толсын!
-Қайырлы күн балалар!
-Амнсыз ба, -Ұстаз!

Өткенді пысықтау <<Поп-Корн>> әдісі
Дыбыс, буын, сөз, сөздерді айтылуда екпін, қарқын кідірісті дұрыс қолдану, сөздің дұрыс жазылуы, дыбыстық талдау, дауысты, дауыссыз дыбыстар, сөздердің дұрыс жазылуы, дұрыс оқылуы

Тақырыпты ашу
Айтылым ҰЖ
<<Алғашқы алты қадам>> әдісі
Жұмбақтарды айту, шешу арқылы бас әріптерден тақырып ашылады

Тыңдалым-айылым
<<Сұрақтар кемесі>> әдісі
Балалар бейнетаспадан көрсетілген жұмбақтарды шешу арқылы <<Әліпби>> тақырыпты ашады

Оқылым - Жазылым Жеке жұмыс <<Чемпион>> әдісі
Жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу

<<Әліпби>> ойыны (Музыкамен қимыл)
Өлеңді айта жүріп, әріптерді қимыл, ым - ишарамен көрсету
Ой салады балаға
Әріптердің қатары.
Кезегімен алаңда
Сапты түзеп барады.

Оқылым-айтылым-жазылым
Жұптық жұмыс <<Оймоншақ>> әдісі
Берілген әріптерден сөз құрап оқу және жазу. Сөзді оқиды жұбы тексереді. Екеуі алмасады

Оқылым Топтық жұмыс << Бумеранг>> әдісі << Жаңа-жыл>>
1-топ: Буындап , тұтас оқу
2-топ: Мәнерлеп оқу
3-топ: Түсініп оқу
1)буындап, тұтас, мәнерлеп ,түсініп оқу:
2) бір-бірімен алмастырып оқу

Жаңа-жыл
Жа-ңа жыл ө-те кө-ңіл-ді ме-ре-ке. Біз-дің мек- теп-те жа-ңа жыл-ға да-йын-да-лып жа-тыр. Шыр- ша-ға о-йын- шық-тар, жұл-дыз-ша, жа-лау-ша іл- дік. А-яз а-та ба-ла-лар-ға сый-лық ә-кел-ді. Ба-ла-лар би-ле-ді.Қы-зық о-йын-дар ой-на-ды. Ақ-ша-қар ма- ған ө-те ұ-на-ды.

ЕҚБ <<Ребусты шеш>>
<<Сөз ойла тез ойла>> әдісі
<<Әліпби>> сөзіне сөйлем құрау
Мен әліпбиді толық білемін.
Әліпбиден түрлі сөздер құрауды үйрендім.

ЕБҚ
<<Әріп тізбегі>> әдісі
1) Әріптер арасынан дауысты дыбыстарды тап
2) Әріптер арасынан дауыссыз дыбыстарды тап

Саралау тапсырмасы
Жеке жұмыс <<Ойлан тап>> әдісі
Сөздегі жоғалған әріптерді табу
Сөздерге дыбыстық талдау жасау
Мәтіндегі сөйлемді ретіне қояды

<<Мен мергенмін!>> әдісі
Сұрақ-жауап

Кері байланыс << Алма ағашы>>
Жасыл - түсіндім
Сары - сұрағым бар
Қызыл - түсінбедім

Көңіл-күйлері көтеріліп сабаққа назар аударады

Тапсырманы дұрын орындайды

6 оқушы жұмбақты айтады, қалған оқушылар бірге шешеді

Мұқият тыңдайды
Мұғалім көмегімен сұрақтарға жауап табады

Алғаш аяқтаған оқушыны мақтау

Көркем жазады

Әріптерді қимыл, ым-ишарамен көрсете саппен жүріп сергиді

Тізбектелген әріптерден сөздер құрайды,
оқиды, жазады

Буындарды дұрыс оқиды

Әр топ белсенді оқиды ,оқу түрлерін қолданады

Сөзден сөйлем құрап, оқып береді

Дауысты, дауыссыз дыбыстарды табады

Тапсырманы қызыға орындайды

Сөздегі жоқ әріптерді тауып жазады

Сұрақтың жауабын садақпен көздеп атады

Кері байланыс жасайды

Жарайсыңдар!

Дескриптор:
дыбыс, буын, сөз, сөздерді айтылуда екпін, қарқын кідірісті сақтайды;
қатесі бар сөздерді түзейді;
дыбыстық талдау
жасайды;
дауысты, дауыссыз дыбыстарды ажыратады;
сөздердің дұрыс жазылуын, дұрыс оқылуын көрсетеді;

Дескриптор:
жұмбақ әріптерді табады;
дыбыстарды атайды, дауысты дауыссыз, орыс тілінен енген әріптерді атайды;

Дескриптор:
жазу жолын, жоларалықты мұқият қарап, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазады;

Дескриптор:
әріптерді ым-ишарамен көрсетуді дұрыс қолданады;

Дескриптор:
әріптерден сөздер құрай алады;
дұрыс оқиды;
көркем жазады;

Тамаша!

Дескриптор:
оқу түрлерін қолданады;
түсініп оқиды;

Дескриптор:

Дескриптор:
ребусты шешеді;
сөзден сөйлем құрайды;

Дескриптор:
дыбыстарды ажыратады;

Дескриптор:
әріптерді тауып орнына жазады;
сөздерге дыбыстық талдау жасайды;
мәтіндегі орны ауысқан сөйлемді ретімен қояды;

Дескриптор:
сұрақтардың жауабын табады;

Сабаққа белсенді қатысқан оқушыларды мақтау мадақтау

Жарайсың!
Тамаша !
Сен мықтысың!
Саған сенемін!

Слайд 1

https://wordwall.net/resource/64617539

Слайд 2
1
Бұрап қойған сағаттай, Айқайлайды таң атпай.

Слайд 3

<<Сұрақтар кемесі>> слайд

<<Оймоншақ>>

Слайд 4

Слайд 5

Слайд 6
Таратпа қағаздар

Слайд 7

Слайд 8

Слайд 9

Слайд 10

Слайд 11



ЕҚБ оқушыға

ЕБҚ оқушыға
АБДЖКГНУЕВЦАЗДМТАИПСНЦАСДЧПВНЫЕУЖТМИСПАРНКЕВЮБСТМЯЧСВЦАХВКУНАМИАЯЧФЫЙЦАДЖТИМЯЧСМИТЦАЮБДТРПНЕОШГЩЗСЧМЯЧФЫВАЦАЖЭПКУЙЩШЗМСТАРЛВНЫФПАРНЕКЛДПРАНЦАИСТМБЮЯЧЯСМЫВФАЦАЖЛЗХЭГШНЕКПАДФЫНУЕКЦАЬМИЮБЧЯДЖПОНГЕШПВАЫКФУЦЙТСЖДЛОРПАВЫФЦАХЗЩШГНЕКУЦАФЫВАПРОЛДЖЭЦАЯЧСМИТЬБДФЫВАПРОЦА

АБДЖКГНУЕВЦАЗДМТАИПСНЦАСДЧПВНЫЕУЖТМИСПАРНКЕВЮБСТМЯЧСВЦАХВКУНАМИАЯЧФЫЙЦАДЖТИМЯЧСМИТЦАЮБДТРПНЕОШГЩЗСЧМЯЧФЫВАЦАЖЭПКУЙЩШЗМСТАРЛВНЫФПАРНЕКЛДПРАНЦАИСТМБЮЯЧЯСМЫВФАЦАЖЛЗХЭГШНЕКПАДФЫНУЕКЦАЬМИЮБЧЯДЖПОНГЕШПВАЫКФУЦЙТСЖДЛОРПАВЫФЦАХЗЩШГНЕКУЦАФЫВАПРОЛДЖЭЦАЯЧСМИТЬБДФЫВАПРОЦА

1-топ

Жаңа-жыл
Жа-ңа жыл ө-те кө-ңіл-ді ме-ре-ке.Біз-дің мек- теп-те
жа-на жыл-ға да-йын-да-лып жа-тыр.Шыр- ша-ға о-йын-
шық-тар, жұл-дыз-ша, жа-лау-ша іл- дік.
А-яз а-та ба-ла-лар-ға сый-лық ә-кел-ді. Ба-ла-лар би-ле-ді.
Қы-зық о-йын-дар ой-на-ды. Ақ-ша-қар ма- ған ө-те ұ-на-
ды.

2-топ

Жаңа-жыл

Жа-ңа жыл ө-те кө-ңіл-ді ме-ре-ке.Біз-дің мек- теп-те
жа-на жыл-ға да-йын-да-лып жа-тыр.Шыр- ша-ға о-йын-
шық-тар, жұл-дыз-ша, жа-лау-ша іл- дік.
А-яз а-та ба-ла-лар-ға сый-лық ә-кел-ді. Ба-ла-лар би-ле-ді.
Қы-зық о-йын-дар ой-на-ды. Ақ-ша-қар ма- ған ө-те ұ-на-
ды.

3-топ

Жаңа-жыл
Жа-ңа жыл ө-те кө-ңіл-ді ме-ре-ке.Біз-дің мек- теп-те
жа-ңа жыл-ға да-йын-да-лып жа-тыр.Шыр- ша-ға о-йын-
шық-тар, жұл-дыз-ша, жа-лау-ша іл- дік.
А-яз а-та ба-ла-лар-ға сый-лық ә-кел-ді. Ба-ла-лар би-ле-ді.
Қы-зық о-йын-дар ой-на-ды. Ақ-ша-қар ма- ған ө-те ұ-на-
ды.

Ұқсас жұмыстар
Ғарыш кеңістігіндегі денелерді ата
Біз боламыз ғарышкер
Төрт түліктің кеңесі.Қазақ халқының ұлттық кәсібінің бірі төрт түлік малдың ерекшелігіне тоқталу
Сабақтың бөлімдері
Есептегіш машина
Семантикалық карта
Тамаша балалар
Жылқы тұқымдас жануарларды ата
Өткенді пысықтау. Математикалық диктант
Жердің жасанды серіктері
Пәндер