Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Үйді басқаруға арналған ақылды құрылғылар
Күні: 29.01.24 Оқытушының аты-жөні: Белдебекова А.С.
Класс: 11 Қатысқандар саны: Қатыспағандар:
Сабақ тақырыбы
Ақылды үй
Осы сабақта жету керек мақсаттар (оқу бағдарламасына сілетемелер)
11.5.2.4 ақылды үй сенсорларынан деректерді беруді ұйымдастыру;
11.5.2.5 үйдің ақылды датчиктерінен алынған мәліметтерді шығаруға арналған бағдарлама әзірлеу.
Сабақ мақсаты
Ақылды үй сенсорларынан деректерді беруді ұйымдастыру;
Ақылды үй сенсорларынан алынған мәліметтерді шығару бағдарламасын әзірлеу;
Ақылды үй құрылғысын басқару бағдарламасын әзірлеу.
Құндылықтар
Оқушылар өз бетінше жұмыс жасау дағдыларын, командалық жұмысты және уақытты басқаруды дамытады. Мінез-құлық стандарттары өзара құрметке, жауапкершілік пен ынтымақтастыққа негізделген. Мұғалімдер оқушыларға белгілі бір жағдайда шешім қабылдауға кеңес береді.
Сабақ барысы
Сабақ кезеңі
Педагогтың іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
Ұйымдастыру кезеңі.
Сәлемдесу.
Оқушыларды түгелдеу.
Тақырыпты ашу. https://learningapps.org платформасында
сұрақтарға жауап беру
Күннің ретін, сабақ тақырыбын жазу.
Кіріспе бейнені көрсету. Сабақтың тақырыбын болжауға мүмкіндік беріңіз. (Ақылды үй)
Жүйе қозғалыс, ағып кету, жарық және т.б. сияқты процестерді қандай құрылғылардан таниды?
Оқушылардан ақылды үй туралы анықтама беруін сұраңыз.
<<Ақылды үй>> дегеніміз - ағылшынша <<ақылды үй>> сөзінің аудармасы. Бұл үйдегі барлық электр аспаптары мен тұрмыстық техниканы біртұтас экожүйеге біріктіру арқылы үй өмірін автоматтандыру тәсілі ретінде түсініледі. Әдетте, мұндай экожүйенің өзіндік <<миы>> бар, яғни, меншікті бағдарлама, құрылғы немесе қызмет бақылау арқылы жүзеге асырылады.
https://learningapps.org платформасында
сұрақтарға жауап беріп, сабақтың тақырыбын ашады.
Сабақ тақырыбын дәптерлеріне жазады, сабақ мақсаттарымен танысады
Мадақтау
Жақсы!
Керемет!
Тамаша!
1-10 балл аралығы термометр шкаласы
Алдымен видеоны көреді
https://learningapps.org/watch?v=p167w8qht24
https://www.youtube.com/watch?v=ZbLHGc4CTHw
Сабақтың ортасы
Smart house технологиясы пайдаланушыға келесі мүмкіндіктерді береді:
:: үйдегі электроника мен электрониканы басқару үшін әлемнің кез келген нүктесінен (мысалы, демалыста немесе ыстық ауа-райында іссапарда болған кезде тоңазытқыштың жұмысын жандандыру үшін);
тұрмыстық техниканы олар белгіленген уақытта қосылатындай етіп орнату (мысалы, жарықты қосып, жылытқышты иесі жұмыстан келгенде іске қосу);
тұрмыстық техниканы белгілі бір жағдайлар туындағанда қосыңыз (мысалы, температура шегі көтерілгенде, кондиционер жұмыс істей бастайтындай етіп);
Дауыстық командалардың көмегімен тұтынушылық электрониканы басқару;
:: Интернетке кіру, желіде серуендеу, үй теледидарында бейнелер ойнату және Интернетке қатысты басқа да әрекеттерді орындау үшін дауыстық командаларды қолдану.
(O) Бұл қалай жұмыс істейді?
Ақылды үйдің жұмысы командаларды орындау принципіне негізделген, ал орталық контроллер оларды адамнан да, сенсорлардан да ала алады. Бірінші жағдайда, сіз жүйеден кофе жасауды, кондиционерді қосуды немесе жылытуды өшіруді сұрайсыз, ал орталық процессор пәрменді өңдегеннен кейін оны дұрыс құрылғыға жібереді. Сіздің қалауыңызға қарай, орталық контроллермен байланыс дауыстық командалар, қашықтан басқару пульті немесе смартфон арқылы жүзеге асырылады.
(O) Үйді басқаруға арналған ақылды құрылғылар.
сенсорлық панельдер
сенсорлар (қозғалыс, қатысу, ағу)
Сенсорлік сканерлер
пернетақталар
IPad
IPhone
Мадақтау
Жақсы!
Керемет!
Тамаша!
1-10 балл аралығы термометр шкаласы
Презентация
Сабақтың соңы
Сабақтың нәтижесі:
Бүгін менің білгенім...
Қиындық тудырды...
Мен мынаны түсіндім...
Мен үйрендім...
Мен жасай аламын...
Осыны білген қызықты болды...
Мені таң қалдырды...
Менің қызығушылығым оянды... және т.б.
Мадақтау
Жақсы!
Керемет!
Тамаша!
Үйге тапсырма
4.2. Сымсыз <<Ақылды үй>> тақырыпшасын оқу. /102-бет/
Сұрақтарға жауап беру /103-бет/
4.2.3-суреттегі тапсырманы орындау /103-бет/
Сабақты бекіту.
Оқушыларды бағалау
match up - сәйкестендіріңіз
gameshow quiz -ойын-шоу викторинасы
Maze chase - Лабиринт қуу
Платформадан тапсырмаларды орындайды
1-10 балл аралығы
https://wordwall.net/resource/51933063
https://wordwall.net/resource/55897275
https://wordwall.net/resource/52686466
Сабақты қорытындылау
Екі ұяшықты сәйкестендіріп сабақты қорытындылау:
1 -ұяшық
Сабақта мен жұмыс жасадым
Сабақтағы жұмысыммен, мен
Сабақ маған көрінді
Көңіл-күйім
Сабақтың материалы болды
2 -ұяшық
Белсенді /белсенді емес
Қанағаттанған / қанағаттанбаған
Қысқа / ұзын
Жақсартылды / нашарлады
Түсінікті / Қызықты /іш пыстырарлық
Екі ұяшықты сәйкестендіреді
Мадақтау
Жақсы!
Керемет!
Тамаша!
Класс: 11 Қатысқандар саны: Қатыспағандар:
Сабақ тақырыбы
Ақылды үй
Осы сабақта жету керек мақсаттар (оқу бағдарламасына сілетемелер)
11.5.2.4 ақылды үй сенсорларынан деректерді беруді ұйымдастыру;
11.5.2.5 үйдің ақылды датчиктерінен алынған мәліметтерді шығаруға арналған бағдарлама әзірлеу.
Сабақ мақсаты
Ақылды үй сенсорларынан деректерді беруді ұйымдастыру;
Ақылды үй сенсорларынан алынған мәліметтерді шығару бағдарламасын әзірлеу;
Ақылды үй құрылғысын басқару бағдарламасын әзірлеу.
Құндылықтар
Оқушылар өз бетінше жұмыс жасау дағдыларын, командалық жұмысты және уақытты басқаруды дамытады. Мінез-құлық стандарттары өзара құрметке, жауапкершілік пен ынтымақтастыққа негізделген. Мұғалімдер оқушыларға белгілі бір жағдайда шешім қабылдауға кеңес береді.
Сабақ барысы
Сабақ кезеңі
Педагогтың іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
Ұйымдастыру кезеңі.
Сәлемдесу.
Оқушыларды түгелдеу.
Тақырыпты ашу. https://learningapps.org платформасында
сұрақтарға жауап беру
Күннің ретін, сабақ тақырыбын жазу.
Кіріспе бейнені көрсету. Сабақтың тақырыбын болжауға мүмкіндік беріңіз. (Ақылды үй)
Жүйе қозғалыс, ағып кету, жарық және т.б. сияқты процестерді қандай құрылғылардан таниды?
Оқушылардан ақылды үй туралы анықтама беруін сұраңыз.
<<Ақылды үй>> дегеніміз - ағылшынша <<ақылды үй>> сөзінің аудармасы. Бұл үйдегі барлық электр аспаптары мен тұрмыстық техниканы біртұтас экожүйеге біріктіру арқылы үй өмірін автоматтандыру тәсілі ретінде түсініледі. Әдетте, мұндай экожүйенің өзіндік <<миы>> бар, яғни, меншікті бағдарлама, құрылғы немесе қызмет бақылау арқылы жүзеге асырылады.
https://learningapps.org платформасында
сұрақтарға жауап беріп, сабақтың тақырыбын ашады.
Сабақ тақырыбын дәптерлеріне жазады, сабақ мақсаттарымен танысады
Мадақтау
Жақсы!
Керемет!
Тамаша!
1-10 балл аралығы термометр шкаласы
Алдымен видеоны көреді
https://learningapps.org/watch?v=p167w8qht24
https://www.youtube.com/watch?v=ZbLHGc4CTHw
Сабақтың ортасы
Smart house технологиясы пайдаланушыға келесі мүмкіндіктерді береді:
:: үйдегі электроника мен электрониканы басқару үшін әлемнің кез келген нүктесінен (мысалы, демалыста немесе ыстық ауа-райында іссапарда болған кезде тоңазытқыштың жұмысын жандандыру үшін);
тұрмыстық техниканы олар белгіленген уақытта қосылатындай етіп орнату (мысалы, жарықты қосып, жылытқышты иесі жұмыстан келгенде іске қосу);
тұрмыстық техниканы белгілі бір жағдайлар туындағанда қосыңыз (мысалы, температура шегі көтерілгенде, кондиционер жұмыс істей бастайтындай етіп);
Дауыстық командалардың көмегімен тұтынушылық электрониканы басқару;
:: Интернетке кіру, желіде серуендеу, үй теледидарында бейнелер ойнату және Интернетке қатысты басқа да әрекеттерді орындау үшін дауыстық командаларды қолдану.
(O) Бұл қалай жұмыс істейді?
Ақылды үйдің жұмысы командаларды орындау принципіне негізделген, ал орталық контроллер оларды адамнан да, сенсорлардан да ала алады. Бірінші жағдайда, сіз жүйеден кофе жасауды, кондиционерді қосуды немесе жылытуды өшіруді сұрайсыз, ал орталық процессор пәрменді өңдегеннен кейін оны дұрыс құрылғыға жібереді. Сіздің қалауыңызға қарай, орталық контроллермен байланыс дауыстық командалар, қашықтан басқару пульті немесе смартфон арқылы жүзеге асырылады.
(O) Үйді басқаруға арналған ақылды құрылғылар.
сенсорлық панельдер
сенсорлар (қозғалыс, қатысу, ағу)
Сенсорлік сканерлер
пернетақталар
IPad
IPhone
Мадақтау
Жақсы!
Керемет!
Тамаша!
1-10 балл аралығы термометр шкаласы
Презентация
Сабақтың соңы
Сабақтың нәтижесі:
Бүгін менің білгенім...
Қиындық тудырды...
Мен мынаны түсіндім...
Мен үйрендім...
Мен жасай аламын...
Осыны білген қызықты болды...
Мені таң қалдырды...
Менің қызығушылығым оянды... және т.б.
Мадақтау
Жақсы!
Керемет!
Тамаша!
Үйге тапсырма
4.2. Сымсыз <<Ақылды үй>> тақырыпшасын оқу. /102-бет/
Сұрақтарға жауап беру /103-бет/
4.2.3-суреттегі тапсырманы орындау /103-бет/
Сабақты бекіту.
Оқушыларды бағалау
match up - сәйкестендіріңіз
gameshow quiz -ойын-шоу викторинасы
Maze chase - Лабиринт қуу
Платформадан тапсырмаларды орындайды
1-10 балл аралығы
https://wordwall.net/resource/51933063
https://wordwall.net/resource/55897275
https://wordwall.net/resource/52686466
Сабақты қорытындылау
Екі ұяшықты сәйкестендіріп сабақты қорытындылау:
1 -ұяшық
Сабақта мен жұмыс жасадым
Сабақтағы жұмысыммен, мен
Сабақ маған көрінді
Көңіл-күйім
Сабақтың материалы болды
2 -ұяшық
Белсенді /белсенді емес
Қанағаттанған / қанағаттанбаған
Қысқа / ұзын
Жақсартылды / нашарлады
Түсінікті / Қызықты /іш пыстырарлық
Екі ұяшықты сәйкестендіреді
Мадақтау
Жақсы!
Керемет!
Тамаша!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz