Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сайт картасы
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Бөлім
Веб жобалау
Педагогтың аты-жөні
Үсенова Салтанат
Күні
09.01.2024 жыл
Сынып 10 <<А>>
Қатысушылар саны
Қатыспағандар саны
Сабақтың тақырыбы
Сайт картасы
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
10.2.1.7 Веб-эргономикасының ерекшеліктерін ескере отырып, графикалық редактор арқылы сайттың дизайн - макетін жасау.
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушылар
Ғаламтор, сайт, сайт картасының түрлері, сайт картасының құру ережелері, HTML, тег, web-сайт, web-парақ ұғымдарымен танысады.
Оқушылардың басым бөлігі
Сайт картасының құру ережелері, HTML тілі құрылымымен танысады, блокнот қосымшасында web-парақ құруға код жазуды үйренеді.
Кейбір оқушылар
HTML тілінде ішкі элементтерді қолданып ғаламтор желісінде web-сайт құрады.
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезені/ уақыт
Педагогтың әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
3 мин
7 мин
1.Оқушылармен амандасу.
2.Өткен сабақты пысықтау. <<Миға шабуыл>> әдісі арқылы сұрақтар қойылады.
3. Білім алушыларға шағын видео беріліп, оқушылар жаңа тақырыпты табады және талқылайды.
Білім алушылардың жауаптарының қорытындысы ретінде жаңа тақырып хабарланады.
ҚБ: стикер, аузша мадақтау, қолдау / 2,5 балл/
1.Мұғаліммен амандасады.
2. Өткен тақырыптар бойынша сұрақтарына жауап береді
3. Видеоны көреді, тақырыпты табады, талқылайды.
2,5 балл
Видео
Сабақтың ортасы
10 мин
Жаңа тақырыпты түсіндіру.
1. Терминология - Terminology (Quizlet) ортасында жүмыс.
2. Жаңа тақырып мәліметтері және Білім ленд платформасының теориясы толық айтылады.
ҚБ: стикер, аузша мадақтау, қолдау / 2,5 балл/
1. Quizlet платформасы арқылы машықтанады.
2. Видеоны көреді
3.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.
4.Сабақтың мақсаттарымен танысады.
2,5 балл
Quizlet
Видео
Сергіту сәті
2 мин
Көзге арналған жаттығу.
Видеоны көріп жаттығуды қайталайды
https://youtu.be/6TAzTd2FKxM
12 мин
Тапсырма №1 дәптермен жұмыс.
1-тапсырма. Жеке жұмыс.
Ақпараттық диктант
1. Гипермәтін терминін алғаш рет америкалық әлеуметтанушы, философ Тед Нельсон 1963 жылы айналымға енгізді.
2. Web-сайт дегеніміз - дизайндары қайталанған web-парақтардың навигациялық, физикалық және мағыналық жағынан да бір серверде біріккен жиынтығы.
3. Дайын материалдардың web-сайтта орналасуын web-басылым немесе web-публикация деп атайды.
4. Web-сайттың дербес бөлігін, URL адреспен қамтылған қүжатты web-парақ деп атаймыз.
Дескриптор
1. Берілген ақпараттық диктантты толығымен оқиды және қол көтеріп жауап береді.
2. Нәтижесінде сұрақ жауаптарын тікелей слайдтан көріп, тексереді.
ҚБ. Бас бармақ тәсілі арқылы оқушыларды бағалау.
/3 балл/
2-тапсырма. Дәптермен жұмыс
Html форматындағы сайттың картасы мен xml форматындағы сайттың картасын салыстырыңдар. Айырмашылықтары мен ұқсастықтарын айтыңыздар.
Дескриптор
1. Венн диаграммасын жұмыс дәптерлеріне сызады.
2. Html форматындағы сайттың картасы мен xml форматындағы сайттың картасын салыстырады.
3. Жазған жұмыстарын топ чатына фотоға түсіріп жібереді.
ҚБ. Бас бармақ тәсілі арқылы оқушыларды бағалау.
/1 балл/
3-тапсырма. "Bilimland.kz" онлайн тапсырмаларын ұсыну.
https://onlinemektep.org
конспект жазып, тапсырмаларын орындайды.
Дескриптор
1. Білім алушыларымыз <> ортасында өздерінің жеке құпия аттарымен еніп, теориялық мәліметтерді толық оқып танысады.
2. Жылдам ойлау қабілеттерін арттыру мақсатында <> ортасында тапсырмаларды ретімен орындайды.
ҚБ. <<Көңіл-күй смайликтері>> тәсілі арқылы және WhatsApp арқылы бағалау.
ҚБ: /1 балл/
Сабақта формативті бағалау критериі
№
Критерилер
ұпай
1
Сұрақтар
2,5
2
Жаңа тақырып бойынша терминдер
2,5
3
1- Кітаппен жұмысқа, дәптермен жүмысқа
1
4
2-тапсырмаға
1
5
3-тапсырмаға
3
Барлығы
10
1-тапсырманы дәптерге орындайды және дұрыс жауабын оқиды
2-тапсырманы орындайды
3-тапсырманы орындайды
1 балл
1 балл
3 балл
Слайд
Слайд
Bilimland.kz
Сабақтың соңы
5 мин
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.
Қорытындылау. Сабақты бекіту.
Online test pad ортасында тест алынады.
https://onlinetestpad.com/hn4gfaurfxyvk
Padlet сайтында әр оқушы өз кері байланысын жазады. Оқушылардың кері байланысын https://padlet.com/nur8727/lghbmhx8m7dqxc34
сайты экраннан көрсетіліп, оқылады.
Өзін-өзі бағалау.
https://padlet.com/nur8727/lghbmhx8m7dqxc34
Үй тапсырмасы
1 мин
1. Bilimland.kz платформасы
2. 5- тапсырма. 91-92 беттер. ДК орындау.
ДК өз бетінше орындайды
Bilimland.kz
Тексерілді..................................
Бөлім
Веб жобалау
Педагогтың аты-жөні
Үсенова Салтанат
Күні
09.01.2024 жыл
Сынып 10 <<А>>
Қатысушылар саны
Қатыспағандар саны
Сабақтың тақырыбы
Сайт картасы
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
10.2.1.7 Веб-эргономикасының ерекшеліктерін ескере отырып, графикалық редактор арқылы сайттың дизайн - макетін жасау.
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушылар
Ғаламтор, сайт, сайт картасының түрлері, сайт картасының құру ережелері, HTML, тег, web-сайт, web-парақ ұғымдарымен танысады.
Оқушылардың басым бөлігі
Сайт картасының құру ережелері, HTML тілі құрылымымен танысады, блокнот қосымшасында web-парақ құруға код жазуды үйренеді.
Кейбір оқушылар
HTML тілінде ішкі элементтерді қолданып ғаламтор желісінде web-сайт құрады.
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезені/ уақыт
Педагогтың әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
3 мин
7 мин
1.Оқушылармен амандасу.
2.Өткен сабақты пысықтау. <<Миға шабуыл>> әдісі арқылы сұрақтар қойылады.
3. Білім алушыларға шағын видео беріліп, оқушылар жаңа тақырыпты табады және талқылайды.
Білім алушылардың жауаптарының қорытындысы ретінде жаңа тақырып хабарланады.
ҚБ: стикер, аузша мадақтау, қолдау / 2,5 балл/
1.Мұғаліммен амандасады.
2. Өткен тақырыптар бойынша сұрақтарына жауап береді
3. Видеоны көреді, тақырыпты табады, талқылайды.
2,5 балл
Видео
Сабақтың ортасы
10 мин
Жаңа тақырыпты түсіндіру.
1. Терминология - Terminology (Quizlet) ортасында жүмыс.
2. Жаңа тақырып мәліметтері және Білім ленд платформасының теориясы толық айтылады.
ҚБ: стикер, аузша мадақтау, қолдау / 2,5 балл/
1. Quizlet платформасы арқылы машықтанады.
2. Видеоны көреді
3.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.
4.Сабақтың мақсаттарымен танысады.
2,5 балл
Quizlet
Видео
Сергіту сәті
2 мин
Көзге арналған жаттығу.
Видеоны көріп жаттығуды қайталайды
https://youtu.be/6TAzTd2FKxM
12 мин
Тапсырма №1 дәптермен жұмыс.
1-тапсырма. Жеке жұмыс.
Ақпараттық диктант
1. Гипермәтін терминін алғаш рет америкалық әлеуметтанушы, философ Тед Нельсон 1963 жылы айналымға енгізді.
2. Web-сайт дегеніміз - дизайндары қайталанған web-парақтардың навигациялық, физикалық және мағыналық жағынан да бір серверде біріккен жиынтығы.
3. Дайын материалдардың web-сайтта орналасуын web-басылым немесе web-публикация деп атайды.
4. Web-сайттың дербес бөлігін, URL адреспен қамтылған қүжатты web-парақ деп атаймыз.
Дескриптор
1. Берілген ақпараттық диктантты толығымен оқиды және қол көтеріп жауап береді.
2. Нәтижесінде сұрақ жауаптарын тікелей слайдтан көріп, тексереді.
ҚБ. Бас бармақ тәсілі арқылы оқушыларды бағалау.
/3 балл/
2-тапсырма. Дәптермен жұмыс
Html форматындағы сайттың картасы мен xml форматындағы сайттың картасын салыстырыңдар. Айырмашылықтары мен ұқсастықтарын айтыңыздар.
Дескриптор
1. Венн диаграммасын жұмыс дәптерлеріне сызады.
2. Html форматындағы сайттың картасы мен xml форматындағы сайттың картасын салыстырады.
3. Жазған жұмыстарын топ чатына фотоға түсіріп жібереді.
ҚБ. Бас бармақ тәсілі арқылы оқушыларды бағалау.
/1 балл/
3-тапсырма. "Bilimland.kz" онлайн тапсырмаларын ұсыну.
https://onlinemektep.org
конспект жазып, тапсырмаларын орындайды.
Дескриптор
1. Білім алушыларымыз <
2. Жылдам ойлау қабілеттерін арттыру мақсатында <
ҚБ. <<Көңіл-күй смайликтері>> тәсілі арқылы және WhatsApp арқылы бағалау.
ҚБ: /1 балл/
Сабақта формативті бағалау критериі
№
Критерилер
ұпай
1
Сұрақтар
2,5
2
Жаңа тақырып бойынша терминдер
2,5
3
1- Кітаппен жұмысқа, дәптермен жүмысқа
1
4
2-тапсырмаға
1
5
3-тапсырмаға
3
Барлығы
10
1-тапсырманы дәптерге орындайды және дұрыс жауабын оқиды
2-тапсырманы орындайды
3-тапсырманы орындайды
1 балл
1 балл
3 балл
Слайд
Слайд
Bilimland.kz
Сабақтың соңы
5 мин
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.
Қорытындылау. Сабақты бекіту.
Online test pad ортасында тест алынады.
https://onlinetestpad.com/hn4gfaurfxyvk
Padlet сайтында әр оқушы өз кері байланысын жазады. Оқушылардың кері байланысын https://padlet.com/nur8727/lghbmhx8m7dqxc34
сайты экраннан көрсетіліп, оқылады.
Өзін-өзі бағалау.
https://padlet.com/nur8727/lghbmhx8m7dqxc34
Үй тапсырмасы
1 мин
1. Bilimland.kz платформасы
2. 5- тапсырма. 91-92 беттер. ДК орындау.
ДК өз бетінше орындайды
Bilimland.kz
Тексерілді..................................
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz