Сайт картасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Қысқа мерзімді сабақ жоспары: Бөлім
Веб жобалау
Қысқа мерзімді сабақ жоспары: Педагогтың аты-жөні
Үсенова Салтанат
Қысқа мерзімді сабақ жоспары: Күні
09. 01. 2024 жыл
Қысқа мерзімді сабақ жоспары: Сынып 10 «А»
Қатысушылар саны
Қатыспағандар саны
Қысқа мерзімді сабақ жоспары: Сабақтың тақырыбы

Сайт картасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
10. 2. 1. 7 Веб-эргономикасының ерекшеліктерін ескере отырып, графикалық редактор арқылы сайттың дизайн - макетін жасау.
Қысқа мерзімді сабақ жоспары: Сабақтың мақсаты
Барлық оқушылар
Қысқа мерзімді сабақ жоспары: Ғаламтор, сайт, сайт картасының түрлері, сайт картасының құру ережелері, HTML, тег, web-сайт, web-парақ ұғымдарымен танысады.
Қысқа мерзімді сабақ жоспары: Оқушылардың басым бөлігі
Қысқа мерзімді сабақ жоспары: Сайт картасының құру ережелері, HTML тілі құрылымымен танысады, блокнот қосымшасында web-парақ құруға код жазуды үйренеді.
Қысқа мерзімді сабақ жоспары: Кейбір оқушылар
Қысқа мерзімді сабақ жоспары: HTML тілінде ішкі элементтерді қолданып ғаламтор желісінде web-сайт құрады.

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезені/ уақыт
Педагогтың әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың кезені/ уақыт:

Сабақтың басы

3 мин

7 мин

Педагогтың әрекеті:

1. Оқушылармен амандасу.

2. Өткен сабақты пысықтау. «Миға шабуыл» әдісі арқылы сұрақтар қойылады.

3. Білім алушыларға шағын видео беріліп, оқушылар жаңа тақырыпты табады және талқылайды.

Білім алушылардың жауаптарының қорытындысы ретінде жаңа тақырып хабарланады.

ҚБ: стикер, аузша мадақтау, қолдау / 2, 5 балл/

Оқушының әрекеті:

1. Мұғаліммен амандасады.

2. Өткен тақырыптар бойынша сұрақтарына жауап береді

3. Видеоны көреді, тақырыпты табады, талқылайды.

Бағалау: 2, 5 балл
Ресурстар: Видео
Сабақтың кезені/ уақыт:

Сабақтың ортасы

10 мин

Педагогтың әрекеті:

Жаңа тақырыпты түсіндіру.

  1. Терминология -Terminology (Quizlet) ортасында жүмыс.
  2. Жаңа тақырып мәліметтері және Білім ленд платформасының теориясы толық айтылады.

ҚБ: стикер, аузша мадақтау, қолдау / 2, 5 балл/

Оқушының әрекеті:

1. Quizlet платформасы арқылы машықтанады.

2. Видеоны көреді

3. Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

4. Сабақтың мақсаттарымен танысады.

Бағалау: 2, 5 балл
Ресурстар:

Quizlet

Видео

Сабақтың кезені/ уақыт:

Сергіту сәті

2 мин

Педагогтың әрекеті: Көзге арналған жаттығу.
Оқушының әрекеті: Видеоны көріп жаттығуды қайталайды
Бағалау:
Ресурстар: https://youtu. be/6TAzTd2FKxM
Сабақтың кезені/ уақыт: 12 мин
Педагогтың әрекеті:

Тапсырма №1 дәптермен жұмыс.

1-тапсырма. Жеке жұмыс.

Ақпараттық диктант

1. Гипермәтін терминін алғаш рет америкалық әлеуметтанушы, философ Тед Нельсон 1963 жылы айналымға енгізді.

2. Web-сайт дегеніміз - дизайндары қайталанған web-парақтардың навигациялық, физикалық және мағыналық жағынан да бір серверде біріккен жиынтығы.

3. Дайын материалдардың web-сайтта орналасуын web-басылым немесе web-публикация деп атайды.

4. Web-сайттың дербес бөлігін, URL адреспен қамтылған қүжатты web-парақ деп атаймыз.

Дескриптор

1. Берілген ақпараттық диктантты толығымен оқиды және қол көтеріп жауап береді.

2. Нәтижесінде сұрақ жауаптарын тікелей слайдтан көріп, тексереді.

ҚБ. Бас бармақ тәсілі арқылы оқушыларды бағалау.

/3 балл/

2-тапсырма. Дәптермен жұмыс

Html форматындағы сайттың картасы мен xml форматындағы сайттың картасын салыстырыңдар. Айырмашылықтары мен ұқсастықтарын айтыңыздар.

Дескриптор

  1. Венн диаграммасын жұмыс дәптерлеріне сызады.
  2. Html форматындағы сайттың картасы мен xml форматындағы сайттың картасын салыстырады.
  3. Жазған жұмыстарын топ чатына фотоға түсіріп жібереді.

ҚБ. Бас бармақ тәсілі арқылы оқушыларды бағалау.

/1 балл/

3-тапсырма. "Bilimland. kz" онлайн тапсырмаларын ұсыну.

https://onlinemektep. org

конспект жазып, тапсырмаларын орындайды.

Дескриптор

1. Білім алушыларымыз «Online Mektep» ортасында өздерінің жеке құпия аттарымен еніп, теориялық мәліметтерді толық оқып танысады.

2. Жылдам ойлау қабілеттерін арттыру мақсатында «Online Mektep» ортасында тапсырмаларды ретімен орындайды.

ҚБ. «Көңіл-күй смайликтері» тәсілі арқылы және WhatsApp арқылы бағалау.

ҚБ: /1 балл/

Сабақта формативті бағалау критериі

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Оқушының әрекеті:
Бағалау: Критерилер
Ресурстар: ұпай
1
Сұрақтар
2, 5
2
Жаңа тақырып бойынша терминдер
2, 5
3
1- Кітаппен жұмысқа, дәптермен жүмысқа
1
4
2-тапсырмаға
1
5
3-тапсырмаға
3
Барлығы
10

1-тапсырманы дәптерге орындайды және дұрыс жауабын оқиды

2-тапсырманы орындайды

3-тапсырманы орындайды

1 балл

1 балл

3 балл

Слайд

Слайд

Bilimland. kz

Сабақтың кезені/ уақыт:
Педагогтың әрекеті:
Оқушының әрекеті:

Ұқсас жұмыстар
"web-дизайн" қолданбалы курс бағдарламасы
Сайт жасаушының суреті
Курстың мақсаты
Құжатты сақтау және ашу
Арал теңізінің экологиялық ахуалы
Кейбір оқушы
Web дизайнның пайда болуы. web дизайнға қойылатын талаптар
HTML веб сайттарын әзірлеу әдістері
Іздеу жүйелері
Интерактивті тақтамен берілетін сабақтардың бағалау сынамалары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz