Оқушылардың сабаққа қатысуын бағалау

«Қ. Сатбаев атындағы орта мектебі» КММ

«Домбыра - халық мұрасы»

(ашық сабақ)

Пән мұғалімі: Енсеханова Сандугаш Бейбитовна

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Музыка өнері және қазақтың киелі домбырасы:

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Музыка өнері және қазақтың киелі домбырасы

Мектеп:«Қ. Сәтбаев атындағы орта мектебі» КММ:

Мектеп:

«Қ. Сәтбаев атындағы орта мектебі» КММ

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Музыка өнері және қазақтың киелі домбырасы:

Күні:

13. 12. 2019 ж

Мектеп:«Қ. Сәтбаев атындағы орта мектебі» КММ:

Мұғалімнің аты-жөні:

Енсеханова С. Б.

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Музыка өнері және қазақтың киелі домбырасы:

Сынып:

7 «Б»

Мектеп:«Қ. Сәтбаев атындағы орта мектебі» КММ: Қатысқандар:
Қатыспағандар:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Музыка өнері және қазақтың киелі домбырасы: Сабақтың тақырыбы
Мектеп:«Қ. Сәтбаев атындағы орта мектебі» КММ: Домбыра - халық мұрасы
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Музыка өнері және қазақтың киелі домбырасы: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
Мектеп:«Қ. Сәтбаев атындағы орта мектебі» КММ:

7. Т/А4. Мәтін тақырыбы, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтау

7. Ж5. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатармен ауыстыра отырып, жинақы мәтін жазу

7. ӘТН3. Фразоелогизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Музыка өнері және қазақтың киелі домбырасы: Сабақ мақсаттары
Мектеп:«Қ. Сәтбаев атындағы орта мектебі» КММ: Барлық оқушылар орындай алады: Ұсынылған тұрақты тіркестер, мақал-мәтелдердің мағынасын анытайды
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Музыка өнері және қазақтың киелі домбырасы:

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Мақал-мәтелдерді және тұрақты тіркестердірді синонимдік қатармен ауыстырады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Музыка өнері және қазақтың киелі домбырасы:

Кейбір оқушылар орындай алады:

мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп, шағын мәтінде қолданады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Музыка өнері және қазақтың киелі домбырасы: Бағалау критерийі
Мектеп:«Қ. Сәтбаев атындағы орта мектебі» КММ:

Тұрақты тіркес пен мақал-мәтелді қолдануда мағынасын түсінеді

Шағын мәтін жазады

Берілген деректерді түсінеді

Тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатармен ауыстырады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Музыка өнері және қазақтың киелі домбырасы: Тілдік мақсаттар
Мектеп:«Қ. Сәтбаев атындағы орта мектебі» КММ: Оқушылар орындай алады:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Музыка өнері және қазақтың киелі домбырасы:

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Домбыра, ішекті аспап, тұрақты тіркес, мақал-мәтел.

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Музыка өнері және қазақтың киелі домбырасы: Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Музыка өнері және қазақтың киелі домбырасы:

Талқылауға арналған сұрақтар:

Домбыраның қандай түрлері бар?

Мәтін құрастыруда ішекті аспаптар туралы қандай еліктеуіш сөздер қатыстырдың?

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Музыка өнері және қазақтың киелі домбырасы:
Мектеп:«Қ. Сәтбаев атындағы орта мектебі» КММ:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Музыка өнері және қазақтың киелі домбырасы:
Мектеп:«Қ. Сәтбаев атындағы орта мектебі» КММ:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Музыка өнері және қазақтың киелі домбырасы: Құндылықтарға баулу
Мектеп:«Қ. Сәтбаев атындағы орта мектебі» КММ: Ұлттық немесе жалпыадамзаттық құндылықтарға баулу Домбыраның ұлттық аспабымыз екенін түсіндіру арқылы іске асырылады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Музыка өнері және қазақтың киелі домбырасы: Пәнаралық байланыс
Мектеп:«Қ. Сәтбаев атындағы орта мектебі» КММ: Тарих, музыка
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Музыка өнері және қазақтың киелі домбырасы: Алдыңғы оқу
Мектеп:«Қ. Сәтбаев атындағы орта мектебі» КММ: Музыкалық аспаптар мен бағыттар
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Музыка өнері және қазақтың киелі домбырасы: Жоспар
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Музыка өнері және қазақтың киелі домбырасы:

Жоспарланған

уақыт

Мектеп:«Қ. Сәтбаев атындағы орта мектебі» КММ: Жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Музыка өнері және қазақтың киелі домбырасы:

Сабақтың

басы

Мектеп:«Қ. Сәтбаев атындағы орта мектебі» КММ:

Суреттер арқылы топқа бөлу

«Суреттер сөйлейді» бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай болуы мүмкін.

Бүгінгі сабаққа келген мақсатың?

«Өрмекші торын құру» мақсаттарын айту.

«Қар кесегі»

1. Мәтін құрастыруда ішекті аспаптар туралы қандай еліктеуіш сөздер қатыстырдың?

2. Мәтін құрастыруда соқпалы аспаптар туралы қандай сөздер қатыстырдың?

3. Аспаптарға қатысты қандай еліктеуіш сөздерді атар едің?

«Микрофон ұсыну» әдісі арқылы сұралады.

«Смайлик» арқылы бағалайды.

Суреттер

Тоқыма жіп

Микрофон

Смайликтер

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Музыка өнері және қазақтың киелі домбырасы: Сабақтың ортасы
Мектеп:«Қ. Сәтбаев атындағы орта мектебі» КММ:

«Қызық екен» үрмелі аспаптар бойынша қосымша деректер.

«Қол шапалақтау» арқылы бағалау

2-тапсырма.

Графикалық кестеге сал.

«Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау

«Ойтүрткі»

1. Домбыраның қандай түрлері бар?

2. Домбыра қай елдерде қолданылады?

3. Домбырада қандай шығармалар орындалады?

«Бас бармақ» әдісі арқылы бағаланады.

«Керек дерек» Берілген мәтінге тақырып қой, қарамен боялған тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатармен ауыстырып оқы.

1-топ: Дәстүрлі өнер

2-топ: «Қос ішек» күйінің аңызы

3-топ: Домбыра сыры

Бағалау критерийі:

Тақырыбын қояды-1 балл

Берілген деректерді түсінеді-1 балл

Тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатармен ауыстырады-1 балл

Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс.

Берілген мәтіннен қалып қалған сөздерді тауып қой. Мәнтінде не туралы айтылған?

«Кім білгір»

Тапсырма: Берілген тұрақты сөз тіркестері мен мақал-мәтелдердің мағынасын анықтаңыздар.

Тұрақты тіркестер мен мақал-мәтелдер:

Он саусағынан өнер тамған, күміс көмей, өнер қуған, жарғақ құлағы жастыққа тимеу, жұлдызы оңынан туу, төбесі көкке жету, нар кескен, сүттей ұйып, «Өнерді үйрен де, жирен», «Өнерлі өрге озар, Өнерсіз жігіт жер соғар», «Ел іші - өнер кеніші», «Өнерлі елдің өрісі биік», «Жігітке жеті өнер де аз»

«Ойлан - жұптас - бөліс» әдісі

Тапсырма: Жұбыңызбен 4 тұрақты тіркес пен 1 мақал-мәтелді қатыстырып сөйлем құраңыздар.

Кері байланыс.

-Қай жұптың жұмысы сәтті орындалды?

-Неліктен?

-Сөйлем құрауда мақал-мәтелдерді қолдану оңай болды ма, әлде тұрақты тіркестерді ма?

-Неліктен?

«Күй сандықтан» тапсырма

1-топ: Мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді пайдаланып, «Өнерлі Олжас» тақырынбында шағын мәтін жазыңыз.

Ұсынылған тіркестерді қолданыңыз:

Өнерге деген қызығушылығын дамытқан, көптеген байқауларға қатысып, қазақтың күй өнерін түсіну, биік белестерде бағындырды, киелі домбыра әр шаңырақтың төрінде .

Бағалау критерийі

Тұрақты тіркес пен мақал-мәтелді қолдануда мағынасын түсінеді-1 балл

Шағын мәтін жазады-1 балл

2-топ: Берілген сөздерді септеңіз. /Домбыра, күйші, өнерлі/

3-топ: Берілген сөздерді тәуелдеңіз, жіктеңіз. Домбыра, күйші, өнерлі/

«Ортадағы қалам» әдісі арқылы сұрау.

«Бар бармақ» әдісі арқылы бағалау.

Суреттер
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Музыка өнері және қазақтың киелі домбырасы:

Сабақтың

соңы

Мектеп:«Қ. Сәтбаев атындағы орта мектебі» КММ:

«Блоб» ағашы арқылы оқушылардың өзін-өзі


Ұқсас жұмыстар
Акробатика бір аяқпен тепе-теңдік ұстау, алға ұмтылу және алға аунау
Тәрбие сағаттарын бекіту
Ғабит Мүсірепов Жаңа достар
Сыныптағы тәртіп пен тәртіп ережелері
Сын есім ( Бастауыш сынып )
Класс жетекші қызметінің циклограммасы
Үшбұрыштар теңдігінің ііі-белгісі
Әрбір сабақ
Класстың жалпы сипаттамасы. Құстардың тіршілік ортасы
САБАҚ БАРЫСЫ
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz