Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Оқушылардың сабаққа қатысуын бағалау

«Қ.Сатбаев атындағы орта мектебі» КММ

«Домбыра – халық мұрасы»

(ашық сабақ)

Пән мұғалімі: Енсеханова Сандугаш Бейбитовна

|Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: |Мектеп: |
|Музыка өнері және қазақтың киелі |«Қ.Сәтбаев атындағы орта мектебі» КММ |
|домбырасы | |
|Күні: |Мұғалімнің аты-жөні: |
|13.12.2019 ж |Енсеханова С.Б. |
|Сынып: |Қатысқандар: |Қатыспағандар: |
|7 «Б» | | |
|Сабақтың тақырыбы |Домбыра – халық мұрасы |
|Осы сабақта қол |7.Т/А4. Мәтін тақырыбы, сөйлеушінің дауыс ырғағы |
|жеткізілетін оқу |мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтау |
|мақсаттары (оқу |7.Ж5. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша |
|бағдарламасына сілтеме) |тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік |
| |қатармен ауыстыра отырып, жинақы мәтін жазу |
| |7.ӘТН3.Фразоелогизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды |
| |мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану |
|Сабақ мақсаттары |Барлық оқушылар орындай алады: Ұсынылған тұрақты |
| |тіркестер, мақал-мәтелдердің мағынасын анытайды |
| |Оқушылардың көпшілігі орындай алады: |
| |Мақал-мәтелдерді және тұрақты тіркестердірді |
| |синонимдік қатармен ауыстырады |
| |Кейбір оқушылар орындай алады: |
| |мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік |
| |ерекшеліктерін түсініп, шағын мәтінде қолданады |
|Бағалау критерийі |Тұрақты тіркес пен мақал-мәтелді қолдануда |
| |мағынасын түсінеді |
| |Шағын мәтін жазады |
| |Берілген деректерді түсінеді |
| |Тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік |
| |қатармен ауыстырады |
|Тілдік мақсаттар |Оқушылар орындай алады: |
| |Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: |
| |Домбыра, ішекті аспап, тұрақты тіркес, мақал-мәтел.|
| |Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы |
| |тіркестер: |
| |Талқылауға арналған сұрақтар: |
| |Домбыраның қандай түрлері бар? |
| |Мәтін құрастыруда ішекті аспаптар туралы қандай |
| |еліктеуіш сөздер қатыстырдың? |
| |
| |
|Құндылықтарға баулу |Ұлттық немесе жалпыадамзаттық құндылықтарға баулу |
| |Домбыраның ұлттық аспабымыз екенін түсіндіру арқылы|
| |іске асырылады |
|Пәнаралық байланыс |Тарих, музыка |
|Алдыңғы оқу |Музыкалық аспаптар мен бағыттар |
|Жоспар |
|Жоспарланған |Жоспарланған жаттығу түрлері |Ресурстар |
|уақыт | | |
|Сабақтың |Суреттер арқылы топқа бөлу |Суреттер |
|басы |«Суреттер сөйлейді» бүгінгі сабақтың | |
| |тақырыбы қандай болуы мүмкін. | |
| |Бүгінгі сабаққа келген мақсатың? | |
| |«Өрмекші торын құру» мақсаттарын айту. |Тоқыма жіп |
| |«Қар кесегі» | |
| |1. Мәтін құрастыруда ішекті аспаптар туралы| |
| |қандай еліктеуіш сөздер қатыстырдың? | |
| |2.Мәтін құрастыруда соқпалы аспаптар туралы| |
| |қандай сөздер қатыстырдың? | |
| |3.Аспаптарға қатысты қандай еліктеуіш | |
| |сөздерді атар едің? | |
| |«Микрофон ұсыну» әдісі арқылы сұралады. | |
| |«Смайлик» арқылы бағалайды. |Микрофон |
| | |Смайликтер |
|Сабақтың ортасы |«Қызық екен» үрмелі аспаптар бойынша | |
| |қосымша деректер. | |
| |«Қол шапалақтау» арқылы бағалау | |
| |2-тапсырма. | |
| |Графикалық кестеге сал. | |
| |«Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау | |
| |«Ойтүрткі» | |
| |1.Домбыраның қандай түрлері бар? |Суреттер |
| |2.Домбыра қай елдерде қолданылады? | |
| |3. Домбырада қандай шығармалар орындалады? | |
| |«Бас бармақ» әдісі арқылы бағаланады. | |
| |«Керек дерек» Берілген мәтінге тақырып қой,| |
| |қарамен боялған тірек сөздер мен сөз | |
| |тіркестерін синонимдік қатармен ауыстырып | |
| |оқы. | |
| |1-топ: Дәстүрлі өнер | |
| |2-топ: «Қос ішек» күйінің аңызы | |
| |3-топ: Домбыра сыры | |
| |Бағалау критерийі: | |
| |Тақырыбын қояды-1 балл | |
| |Берілген деректерді түсінеді-1 балл | |
| |Тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік| |
| |қатармен ауыстырады-1 балл | |
| |Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс. | |
| |Берілген мәтіннен қалып қалған сөздерді | |
| |тауып қой. Мәнтінде не туралы айтылған? | |
| |«Кім білгір» | |
| |Тапсырма: Берілген тұрақты сөз тіркестері | |
| |мен мақал-мәтелдердің мағынасын | |
| |анықтаңыздар. | |
| |Тұрақты тіркестер мен мақал-мәтелдер: | |
| |Он саусағынан өнер тамған, күміс көмей, | |
| |өнер қуған, жарғақ құлағы жастыққа тимеу, | |
| |жұлдызы оңынан туу, төбесі көкке жету, нар | |
| |кескен, сүттей ұйып, «Өнерді үйрен де, | |
| |жирен», «Өнерлі өрге озар, Өнерсіз жігіт | |
| |жер соғар», «Ел іші – өнер кеніші», «Өнерлі| |
| |елдің өрісі биік», «Жігітке жеті өнер де | |
| |аз» | |
| |«Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі | |
| |Тапсырма: Жұбыңызбен 4 тұрақты тіркес пен 1| |
| |мақал-мәтелді қатыстырып сөйлем құраңыздар.| |
| |Кері байланыс. | |
| |-Қай жұптың жұмысы сәтті орындалды? | |
| |-Неліктен? | |
| |-Сөйлем құрауда мақал-мәтелдерді қолдану | |
| |оңай болды ма, әлде тұрақты тіркестерді ма?| |
| |-Неліктен? | |
| |«Күй сандықтан» тапсырма | |
| |1-топ: Мақал-мәтелдер мен тұрақты | |
| |тіркестерді пайдаланып, «Өнерлі Олжас» | |
| |тақырынбында шағын мәтін жазыңыз. | |
| |Ұсынылған тіркестерді қолданыңыз: | |
| |Өнерге деген қызығушылығын дамытқан, | |
| |көптеген байқауларға қатысып, қазақтың күй | |
| |өнерін түсіну, биік белестерде бағындырды, | |
| |киелі домбыра әр шаңырақтың төрінде. | |
| |Бағалау критерийі | |
| |Тұрақты тіркес пен мақал-мәтелді қолдануда | |
| |мағынасын түсінеді-1 балл | |
| |Шағын мәтін жазады-1 балл | |
| |2-топ: Берілген сөздерді септеңіз. | |
| |/Домбыра, күйші, өнерлі/ | |
| |3-топ: Берілген сөздерді тәуелдеңіз, | |
| |жіктеңіз. Домбыра, күйші, өнерлі/ | |
| |«Ортадағы қалам» әдісі арқылы сұрау. | |
| |«Бар бармақ» әдісі арқылы бағалау. | |
|Сабақтың |«Блоб» ағашы арқылы оқушылардың өзін-өзі | |
|соңы |бағалауын тыңдау. | |
| |Оқушылардың сабаққа қатысуын бағалау | |
| |Үй тапсырмасы: 3-тапсырма | |
| |Қобыз – Скрипка | |
| |Домбыра – Гитара | |
| |Даңғыра – Барабан | |
| |Кері байланыс «Өрмекші торын жинау» | |
|Қосымша мәлімет |
|Саралау – оқушыға мейлінше|Бағалау – оқушы білімін|Пәнаралық байланыс – |
|қолдау көрсетуді қалай |тексеруді қалай |денсаулық және |
|жоспарлайсыз? |жоспарлайсыз? |қауіпсіздік, АКТ-мен |
|Қабілетті оқушыға | |байланыс. Құндылықтармен|
|тапсырманы қалай | |байланыс (тәрбие |
|түрлендіресіз? | |элементі) |
| | | |
| | | |
|Сабақ бойынша рефлексия | |
|Сабақ мақсаты мен оқу | |
|міндеттері орындалды ма, | |
|қолжетімді болды ма? | |
|Барлық оқушылар оқу | |
|мақсатына қол жеткізді ме?| |
|Егер оқу мақсатына қол | |
|жеткізбеген болса неліктен| |
|деп ойлайсыз? | |
|Сабақ қалай және қандай | |
|деңгейде өтті? | |
|Жоспарланған саралау дұрыс| |
|іске асты ма? (тапсырмалар| |
|сәйкес болды ма?) | |
|Сабақ кезеңдерінде уақытты| |
|тиімді пайдаландыңыз ба? | |
|Сабақ жоспарынан ауытқулар| |
|болды ма, неліктен? | |
|Осы жоспарға қандай | |
|өзгеріс енгіземін және | |
|неге? | |
|Жалпы бағалау |
|Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты): |
|1. |
|2. |
|Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға |
|қатысты)? |
|1. |
|2. |
| |
|Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың |
|жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не |
|нәрсеге назар аудару қажет? |
| |

Ұқсас жұмыстар
Акробатика бір аяқпен тепе-теңдік ұстау, алға ұмтылу және алға аунау
Тәрбие сағаттарын бекіту
Ғабит Мүсірепов Жаңа достар
Сыныптағы тәртіп пен тәртіп ережелері
Сын есім ( Бастауыш сынып )
Үшбұрыштар теңдігінің ііі-белгісі
Класс жетекші қызметінің циклограммасы
Әрбір сабақ
Класстың жалпы сипаттамасы. Құстардың тіршілік ортасы
САБАҚ БАРЫСЫ
Пәндер