Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Дағдыларды дамыту
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Пәні: Қазақ тілі
Тақырыбы: Буын және тасымал. Әліпби
Мектеп:
№7А(Т)М
Класс :
4
Сабақ мақсаты:
4.1.4.1 буын, тасымал ережелерін тәжірибе жүзінде меңгеру;
4.1.4.2 сөздің дыбыстық, буындық құрамын талдау негізінде дұрыс жазу;
4.1.4.5 бір буыннан, көп буыннан тұратын сөздерді тасымалдау.
4.1.5.3 алфавит ретін бекітуге арналған әртүрлі тапсырмаларды өздігінен орындау.
Дағдыларды дамыту
1.Сурет арқылы заттың атауын білуге үйрету.
2.Ұсақ моториканы дамыту.
3.Логикалық ойлауын дамыту.
Күтілетін нәтиже:
1.Әріпті тану, айту, ажыра білу.
2.Суреттегі заттардың атауын білу.
3.Өз ойын ашық айтуға дағдыландыру.
Сабақ барысы:
1.Ұйымдастырушылық кезеңі
Таңертең көбелек оянды, тартылды.
Қанаттарын бұлғады, терең тыныс алды.
Аз ғана айналып, қонақтарға күлімдеп.
Сәлеметсіз бе! - деп
Қайта гүліне оралды.
Қимыл қозғалыспен көрсетеді
Тілге арналған жат/р:
Артикуляциялық жаттығулар
2. Жаңа тақырып <<Бейнекөрсетілім>>, <<Тасымал>>.
Тапсырма. Сендердің есімдеріңді қалай тасымалдауға болады? Алдарыңдағы кеспеәріптермен тасымалдап көрсетіңдерші. Сонымен, тасымал дегеніміз не? Қандай сөздер тасымалданбайды? Тасымалданатын буынның алдынан не қойылады?
Тақырыптық ойындар: <<Мұғалімнің қатесін тап>> ойыны. Ан-а, бал-а, мект-еп, о-қы, құр-ал, өш-іргіш, пенал. Сонымен, қандай ереже шығарамыз? Бір жолға сыймаған сөздерді буынға бөліп, келесі жолға жазуды тасымал дейміз. Тасымалданатын буыннан бұрын дефис (-) қойылады. Жалғыз дауысты дыбыстан болған буынды бөліп тасымалдауға болмайды. Жалғыз әріпті жаңа жолға ауыстырмайды.
Сергіту сәті:
1. Гүлдер өседі - баяу музыка ойнайды.
2. Гүлдер желмен тербеледі
3. Гүлдер алаңқайға шашылады
Тіл ұстарту жаттығуы.
Түзету және бастапқы білім беруді біріктеру1-тапсырма. Көршісін тауып сөз құрастыру. 1-топ. Өне-ге, әде-биет, орын-дық, ине-лік, ала-са, 2-топ. Ұмыт-шақ, қа-тық, ай-ран, кө-же, қай-мақ.
Дәптермен жұмыс.
Дидактикалық ойындар<<Шнуровка>> әдісі. Орындау жылдамдығы бойынша саралау. 1. Барлығына бірдей тапсырма. Жұптарға тасымалданатын және тасымалданбайтын сөздер беріледі. Сөздер: ана, Отан, бала, қала, мектеп, Алматы, Орал, Ақтөбе. Тасымал-данады тасымал- данбайды
Үйге тапсырма беру
Дәптер бетіне суретегі бейнелердің аттарын жазу (карандашпен жазылған, үстін бастыру)
Қорытынды
Сабақта не өткенін?
Нені білгенін сұрау?
Пәні: Қазақ тілі
Тақырыбы: Буын және тасымал. Әліпби
Мектеп:
№7А(Т)М
Класс :
4
Сабақ мақсаты:
4.1.4.1 буын, тасымал ережелерін тәжірибе жүзінде меңгеру;
4.1.4.2 сөздің дыбыстық, буындық құрамын талдау негізінде дұрыс жазу;
4.1.4.5 бір буыннан, көп буыннан тұратын сөздерді тасымалдау.
4.1.5.3 алфавит ретін бекітуге арналған әртүрлі тапсырмаларды өздігінен орындау.
Дағдыларды дамыту
1.Сурет арқылы заттың атауын білуге үйрету.
2.Ұсақ моториканы дамыту.
3.Логикалық ойлауын дамыту.
Күтілетін нәтиже:
1.Әріпті тану, айту, ажыра білу.
2.Суреттегі заттардың атауын білу.
3.Өз ойын ашық айтуға дағдыландыру.
Сабақ барысы:
1.Ұйымдастырушылық кезеңі
Таңертең көбелек оянды, тартылды.
Қанаттарын бұлғады, терең тыныс алды.
Аз ғана айналып, қонақтарға күлімдеп.
Сәлеметсіз бе! - деп
Қайта гүліне оралды.
Қимыл қозғалыспен көрсетеді
Тілге арналған жат/р:
Артикуляциялық жаттығулар
2. Жаңа тақырып <<Бейнекөрсетілім>>, <<Тасымал>>.
Тапсырма. Сендердің есімдеріңді қалай тасымалдауға болады? Алдарыңдағы кеспеәріптермен тасымалдап көрсетіңдерші. Сонымен, тасымал дегеніміз не? Қандай сөздер тасымалданбайды? Тасымалданатын буынның алдынан не қойылады?
Тақырыптық ойындар: <<Мұғалімнің қатесін тап>> ойыны. Ан-а, бал-а, мект-еп, о-қы, құр-ал, өш-іргіш, пенал. Сонымен, қандай ереже шығарамыз? Бір жолға сыймаған сөздерді буынға бөліп, келесі жолға жазуды тасымал дейміз. Тасымалданатын буыннан бұрын дефис (-) қойылады. Жалғыз дауысты дыбыстан болған буынды бөліп тасымалдауға болмайды. Жалғыз әріпті жаңа жолға ауыстырмайды.
Сергіту сәті:
1. Гүлдер өседі - баяу музыка ойнайды.
2. Гүлдер желмен тербеледі
3. Гүлдер алаңқайға шашылады
Тіл ұстарту жаттығуы.
Түзету және бастапқы білім беруді біріктеру1-тапсырма. Көршісін тауып сөз құрастыру. 1-топ. Өне-ге, әде-биет, орын-дық, ине-лік, ала-са, 2-топ. Ұмыт-шақ, қа-тық, ай-ран, кө-же, қай-мақ.
Дәптермен жұмыс.
Дидактикалық ойындар<<Шнуровка>> әдісі. Орындау жылдамдығы бойынша саралау. 1. Барлығына бірдей тапсырма. Жұптарға тасымалданатын және тасымалданбайтын сөздер беріледі. Сөздер: ана, Отан, бала, қала, мектеп, Алматы, Орал, Ақтөбе. Тасымал-данады тасымал- данбайды
Үйге тапсырма беру
Дәптер бетіне суретегі бейнелердің аттарын жазу (карандашпен жазылған, үстін бастыру)
Қорытынды
Сабақта не өткенін?
Нені білгенін сұрау?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz