Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Торы құлын өлеңі

Білім беру ұйымының атауы

Пәні:
Әдебиеттік оқу Атамұра
Бөлім:
Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті
Педагогтің аты-жөні:

Күні:

Сынып:
2
Сабақтың тақырыбы:
№70 сабақ. Құлыншағым құлдырап. ТОры құлын
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
2.2.6.1 - кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау;
2.2.7.1 - мұғалімнің көмегімен шығармадағы көркемдегіш құралдарды (теңеу, кейіптеу) табу.
Сабақтың мақсаты
Сырт бейнені сипаттайды
Көркемсөздерді қолданады
Құндылықтар
ТАЛАП: Қоршаған орта тазалығын сақтайды
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі//уақыты
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Басы

Жаңа тақырып

Сабақты қорыту

Қосымша тапсырма

Сабаққа психологиялық тұрғыдан даярлау

Үй тапсырмасын тексеру
<<Қой>> өлеңін жатқа айту
6-тапсырма
Өлеңді жаттап ал

Жаңа тақырып
1-тапсырма
ФС тапсырмасы
Мақал-мәтелдердің мағынасын біл.
Тұяқ тайға жеткізер,
Тай құнанға жеткізер.
Құнан атқа жеткізер.
Ат мұратқа жеткізер.
Тұлпар-ер қанаты.

Ф. С. ақпарат
Жылқы-төрт түліктің бірі. Жылқы иесі-Қамбар ата. Қазақ халқында жылқыны құрметтеп, қасиеттеп жоғары бағалаған. Жылқы туралы аңыз-әңгімелер, шығармалар, өлең-жырлар, ертегілер көп. Жылқы баласы сүйкімді әрі жүйрік болып келеді. Жылқы жасына қарай құлын, тай, құнан, дөнен, айғыр деп аталады. Жылқы сымбатты жануар. Мойнынан түскен жалы жібектей сусылдайды. Сирақтары ұзын, көздері ботадай әдемі. Бұрынғы кезде батырлардың тұлпарларының аты болған. Қобыланды батырдың Тайбурылы, Алпамыс батырдың Шұбар деген аты болған.

2-тапсырма
Оқулықпен жұмыс
<<Мәнерлеп оқы>> әдісі
<<Торы құлын>> өлеңі
Өлеңді мәнерлеп оқу

Есіңде болсын!

<< <<Нейрожаттығу>> жасау
<<Жұдырық, қабырға, алақан>>

Саралау тапсырмасы
3-тапсырма
Құлынның суретіне зер сал. Мәтіндегі теңеулерді пайдаланып, торы құлынды сипаттап жаз.
Теңеулердің мағынасын түсіндір

4-тапсырма
Топтық жұмыс
Жылқының пайдасы туралы постер қорғау

Қосымша жұмыс
Тест жұмысы Жеке жұмыс
1.Қойдың төлі
а) бұзау ә)құлын б)қозы
2.Жылқының төлі
а)бұзау ә)құлын б)қозы
3.Жылқының сүтінен әзірленетін тағамдар
а)қымыз ә).шұбат б) айран 4.Құлынның жағы қандай?
а)садақтай ә)қалақтай б) жұлдыздай 5.Жылқы атауына қатысты мақал-мәтелді тап
а)Тұлпар-ер қанаты
ә) Мал өсірсең,қой өсір- Өнімі оның көл-көсір.
б)Нар жолында жүк қалмас.

Үй тапсырмасы
5-тапсырма
Сен досыңа сыйлық алдың? Оны сипаттап ал.

Жаттығуларды жасайды

Өлеңді жатқа айтады.

Мақал-мәтелдердің мағынасын ашады.

Ақпаратпен танысады.

Тізбектей оқиды.

Ақпаратпен танысады.

Құлынды сипаттап жазады.

Постер құрады. Топпен қоғайды

Дұрыс жауапты таңдайды.

Үй тапсырмасын алады

МАқтап,мадақтап отыру

ҚБ: <<Лифт>>әдісі

Дескриптор:
Өлеңді мәнерлеп айтады.

Дескриптор:
Мақал-мәтелдердің мағынасын айтады-1б

Дескриптор:
Өлеңді тізбектей, мәнерлеп оқиды-1б
Теңеу сөздерді тауып оқиды-1б

Дескрипторы:
Өлеңдегі теңеулерді пайдаланып, құлынды сипаттап жазады-1б

Дескриптор:
Жылқының пайдасын анықтайды-1б

Дескриптор:
Әр дұрыс жауапқа 1 ұпай беріледі.

Дескриптор:
Сыйлықты сипаттап жазады-1б

Сюжетті сурет

Оқулық

Оқулық

Қимылдар

Жұмыс дәптері

Постерге арналған плакат

Тест парақшала
ры

Оқулық

Кері байланыс

Кері байланыс:

Кері байланыс береді

<<СМС>> әдісі

Кері байланыс тақтасы

Білім беру ұйымының атауы

Пәні:
Әдебиеттік оқу. Атамұра
Бөлім:
Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті
Педагогтің аты-жөні:

Күні:

Сынып:
2
Сабақтың тақырыбы:
№71 сабақ. Талпақ танау тарғылым
<<Талпақ танау тарғылым>>
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
2.2.9.1 - сұраққа жауапты анықтамалық кітаптардан, жинақтардан, сөздіктерден табу және ақпаратты берілген үлгі кестеге салу.
Сабақтың мақсаты
Өлеңді түсініп оқиды
Өлеңді бөліктерге бөліп ат қояды
Қосымша мәліметтер жинайды
Құндылықтар
ТАЛАП: Қоршаған орта тазалығын сақтайды
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі//уақыты
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Басы

Жаңа тақырып

Сергіту сәті

Сабақты қорыту

Сабаққа психологиялық дайындық

Үй тапсырмасын тексеру
<<Торы құлын>> үзінді айту.
5-тапсырма
Сен досыңа сыйлық алдың? Оны сипаттап ал

Жаңа тақырып
ФС тапсырмасы
1-тапсырма
Төрт түлікке нелер жатады? Әрқайсы сына қатысты 5 сөз ойластырып айт

Ф. С. ақпарат
Төрт түлік жырларына сиыр және оның төлдері туралы өлеңдер де жатады. Сиыр қазақ халқы үшін үйдің берекесі, айран-сүттің көзі, отбасының асыраушысы ретінде қадірлі мал болған. Ертеде сиыры жоқ үй ас-ауқаты жұтаң болып есептелген. Ертеде сиыр терісінен құдықтан су тартатын қауға ыдыстар. Қымыз ашытатын сабалар, сусын құятын торсықтар жасалған. Тіпті сиырдың тезегін отын ретінде, егіншілікке пайдаланған. Ал мүйізінен тарақ жасаған.

2-тапсырма
Оқулықпен жұмыс
Оқылым. <<Талпақ танау тарғылым>> өлеңі
Мәнерлеп оқу
Тізбектей оқу
Сөздік жұмысы
Баспақ-бір жасқа дейінгі бұзау, торпақ.

3-тапсырма
Өлеңді екі бөлікке бөліп, әр бөлікке ат қой.
1-ші бөлік: Сиырдың пайдасы
2-ші бөлік: Сиырға күтім жасау

<<Төлін тап ойыны>>

4-тапсырма
Өлеңге сүйеніп, сиыр сүтінен әзірленетін тағамдардың атын жаз.

ЕБҚ
Суретті атауымен сәйкестендір

құрт

ірімшік

май

қаймақ

Топтық жұмыс
5-тапсырма
Өзің қосымша мәліметтер тауып, кестені толтыр.
Сиырдың сүтінен әзірленетін тағамдар
Сиырдың терісінен жасалатын бұйымдар
Сиырдың етінен әзірленетін тағамдар

Саралау тапсырмасы
Сөйлемдерді аяқта

Үй тапсырмасы
Өлеңді мәнерлеп оқы, мазмұнын өз сөзіңмен айт

Жылы лебіздер айтады

Үзіндіні жатқа айтады.

Төрт түлік туралы баяндайды.
Сөздерді атайды

Ақпаратпен танысады.

Өлеңді оқиды

Сөздік жұмысын жүргізеді.

Бөліктерге ат қояды.

Малды төлдерімен сәйкестендіреді

Тағамдардың атын жазады.

Суретті атауымен сәйкестендіреді.

Жеке жұмыс жасайды

Кестені толтырады

Қажетті сөздермен сөйлемдерді толықтырып жазады.

Үй тапсырмасын алады
Мадақтау арқылы бағалап отыру

Бірін-бірі бағалау

ҚБ << Банкомат>>

Дескриптор:
Төрт түлік туралы баяндайды-1б
Сөздерді атайды-1б

Дескриптор:
Өлеңді тізбектей оқиды-1б
Жаңа сөздің мағынасын біледі-1б

Дескриптор:
Өлеңді екі бөлікке бөліп, әр бөлікке ат қояды-1б

Дескриптор:
Өлеңге сүйеніп, сиыр сүтінен әзірленетін тағамдардың атын жазады-1б

Жарайсың!

Дескриптор:
Сиырдың сүтінен әзірленетін тағам дарды жазады-1б
Терісінен жасала тын бұйымдарды жазады-1б
Етінен әзірленетін тағамдарды жазады-1б

.
Дескриптор:
Сөйлемдерді аяқтап жазады-1б

Дескриптор:
Өлеңді мәнерлеп оқы, мазмұнын өз сөзіңмен айтады-1б

Оқулық

Суреттер

Суреттер

Таратпа материал

Суреттер

Кесте

Суреттер

Кесте

Таратпа материалдар

Оқулық
Соңы

Кері байланыс:
<<Тик-ток>> әдісі

Кері байланыс береді

<<Тик-ток>> әдісі

Кері байланыс парақшалары

құрт

ірімшік

май

қаймақ

Сиырдың сүтінен әзірленетін тағамдар
Сиырдың терісінен жасалатын бұйымдар
Сиырдың етінен әзірленетін тағамдар

Білім беру ұйымының атауы

Пәні:
Әдебиеттік оқу Атамұра
Бөлім:
Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті
Педагогтің аты-жөні:

Күні:

Сынып:
2
Сабақтың тақырыбы:
№72 сабақ. Ботақан
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
2.2.9.1 - сұраққа жауапты анықтамалық кітаптардан табу және ақпаратты берілген үлгі бойынша кестеге салу
Сабақтың мақсаты
Төрт түлік жырларын таба алады. Өлеңді түсініп, қажетті мәліметтерді теріп оқиды. Өлеңдегі теңеу сөздерді таба алады.

Құндылықтар
ТАЛАП: Қоршаған орта тазалығын сақтайды
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі//
уақыты
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақ
тың басы

Сабақ
тың ортасы

Сабақты қорыту

Кері байла
ныс
Психологиялық ахуал қалыптастыру

Өткенді пысықтау
Үй тапсырмасын тексеру
<<Талпақ танау тарғылым>>
Өлеңді мәнерлеп оқы, мазмұнын өз сөзіңмен айт

Жаңа тақырып
1-тапсырма
ФС тапсырмасы
Жұмбақты шеш
Кезекті бір жануар,
Үстінде екі тауы бар.
Мойны ұзын, көзі үлкен,
Бұл не, өзің тауып ал!
ФС ақпарат
Көшпелі қазақ шаруасының сүйікті малы-түйе. Түйенің жүні мен терісі-киім, сүті-сусын, еті-ас. Әсіресе, түйе көш көлігі ретінде бағалы. Қыста суыққа, жазда ыстыққа төзімді, әсіресе шөлге, аштыққа шыдамды. Түйе алпыс күн аштыққа, отыз күн аштыққа шыдайды.

2-тапсырма
Оқулықпен жұмыс
<<Ботақан>> өлеңі
-өлеңді мәнерлеп оқы
-тізбектей оқу
-өлеңнен ботақанға қатысты теңеулерді теріп оқы және жаз
Бұлтақандай, аққудай,баладай,жібектей, желектей.

ЕБҚ
Өлеңді мәнерлеп оқиды.

Сөздік жұмыс
Бұлтақандай-томпиған
Бұйдасы-мұрындыққа байланатын жіп.
Желектей-желбіреп тұр деген мағынада.

3-тапсырма
Дәптермен жұмыс
Саралау тапсырмасы
Өлеңдегі теңеу сөздерді ботақанды пайдаланып сипаттап жаз.

4-тапсырма
Жұптық жұмыс
Кестемен жұмыс

иә
жоқ
1.Түйенің төлі-бота

2.Алабота-жылқы жейтін шөп

3. Түйенің сүті-шұбат

4.Түйе сүтінен қымыз алынады.

Үй тапсырмасы
6-тапсырма
Түйенің пайдасы туралы ізденіп, тапқан мәліметіңді кестеге түсір

Бір-біріне жақсы тілектер тілейді

Үзіндіні жатқа айту

Жұмбақтың жауабын айтады.

Ақпаратпен танысады

Мәтінмен жұмыс жүргізеді.

Жеке жұмыс жүргізеді

Ботақанды сипаттап жазады.

Кестені толтырады.

Үй тапсырмасын алады

Кері байланыс жасайды
Мадақтау

Қб << Бас бармақ>>

Дескриптор:
Өлеңді мәнерлеп оқы, мазмұнын өз сөзіңмен айтады-1б

Дескриптор:
Жұмбақтың шешуін табады-1б

Дескриптор:
Өлеңді мәнерлеп оқиды-1б
Өлеңнен ботақанға қатысты теңеулерді теріп жазады-1б

Дескриптор:
Өлеңдегі теңеу сөздерді ботақанды пайдаланып сипаттап жазады-1б

Дескриптор:
Кестені толтырады-1б

Дескриптор:
Түйенің пайдасы туралы ізденіп, тапқан мәліметіңді кестеге түсіреді-1б

<<Білім желкені>> әдісі

Оқулық

Суреттер

Жұмыс дәптері

Оқулық

Жұмыс дәптері

Кес те

Оқулық

Кері байланыс парағы

Ұқсас жұмыстар
Торы құлын
«жылқышы» әңгімесі
Сиырдың пайдасы
Төрт түлік туралы жырлар
Төрт түлік жырлары
Төрт түлік туралы жыр.Қой
Қосарлама қос сөздер
Жылқы малының пайдасы
Ана тілің - анаң
Мұқағалидың балаларының есімі
Пәндер