Қаңлылардың қоғамдық құрылысы

Тексерілді:

Бөлім:: Бөлім:
Үйсіндер мен қаңлылар: Үйсіндер мен қаңлылар
Бөлім:: Педагогтің аты-жөні:
Үйсіндер мен қаңлылар: Юсупова Қ
Бөлім:: Күні:
Үйсіндер мен қаңлылар: 27. 02. 2023ж
Бөлім:: Сыныбы:
Үйсіндер мен қаңлылар: Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Бөлім:: Сабақтың тақырыбы:
Үйсіндер мен қаңлылар: Қаңлылардың қоғамдық құрылысы
Бөлім:: Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
Үйсіндер мен қаңлылар:

5. 1. 2. 2 - әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру

5. 3. 1. 2 - ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру

Бөлім:: Сабақтың мақсаты:
Үйсіндер мен қаңлылар: әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін, ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсінеді
Бөлім:: Құндылықтарға баулу:
Үйсіндер мен қаңлылар: «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты: Сабақ кезеңі/Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті: Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті: Оқушының іс-әрекеті
Бағалау: Бағалау
Ресурстар: Ресурстар
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақ-тың басы

Қызығушылықты ояту.

7 мин.

Педагогтің іс-әрекеті:

(Ұ) . Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.

Оқушының іс-әрекеті:

Оқулық, жұмыс дәптері

Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы

ДК экраны

Сабақ кезеңі/Уақыты: Жаңа сабақ-қа кіріспе
Педагогтің іс-әрекеті:

(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.

Өзгенің пікірін толықтырады.

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Оқушының іс-әрекеті:
  1. Қандай тайпалық қоғамдарды білесің?
  2. Қаңлы мемлекетінің аумағын ата?
  3. Қандай көрші елдермен шегаралас болды?
Бағалау:

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

Ресурстар: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

31 мин.

Педагогтің іс-әрекеті: Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді
Оқушының іс-әрекеті: Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады.
Бағалау:

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1. Қаңлылардың қоғамдық құрылысын сипаттап көрсетеді.

Ресурстар: Тақырыпқа байланысты интернет көздерін пайдаланып бөліп шығару мүшелерімен танысады.
Сабақ кезеңі/Уақыты:
Педагогтің іс-әрекеті: 1- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.
Оқушының іс-әрекеті:

1-тапсырма

1. «Тарихи кейіпкерге мінездеме» жазыңдар

https://ust.kz/materials/docx/image/2017/december/d22/1513927851_html_f2fec710adf66053.png

Сыма Цянь

  1. Сол кейіпкер өмір сүріп отырған дәуірге толық сипаттама жазу
  2. Кейіпкердің өмір сүрген ортасы, өмірбаяны
  3. Тарихи орны, іс-әрекеті, негізгі тұлға ретіндегі қызметі.
Бағалау:

Дескриптор: Жалпы - 4 балл

1. «Тарихи кейіпкерге мінездеме» жазады.

Ресурстар:

ДК экраны

5-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.

Сабақ кезеңі/Уақыты:
Педагогтің іс-әрекеті: 2- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.
Оқушының іс-әрекеті:

2-тапсырма

1. «Үйсін» мен «Қаңлы» тайпаларының айырмашылығы мен ұқсастығын тауып толтырыңдар.

Бағалау:

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1. «Үйсін» мен «Қаңлы» тайпаларының айырмашылығы мен ұқсастығын тауып толтырады.

Ресурстар:

ДК экраны

5-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.

Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.

Педагогтің іс-әрекеті:

«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
Бағалау: Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.
Ресурстар:

Описание: C:\Users\Айгуль\Desktop\4-32.png

Описание: https://fsd.multiurok.ru/html/2018/10/02/s_5bb3d3fa1a424/961901_6.png

Сабақ кезеңі/Уақыты: Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?
Педагогтің іс-әрекеті: Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Оқушының іс-әрекеті: Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
Сабақ кезеңі/Уақыты:

«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».

Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.

Педагогтің іс-әрекеті: «Мадақтау сөзі» әдісі
Оқушының іс-әрекеті:

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.

Сабақ кезеңі/Уақыты:

Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

1:

2:

Қысқамерзімді жоспар

№18-сабақ

Сабақтың тақырыбы: Қаңлылардың қоғамдық құрылысы

Бөлім:: Бөлім:
Үйсіндер мен қаңлылар: Үйсіндер мен қаңлылар
Бөлім:: Педагогтің аты-жөні:
Үйсіндер мен қаңлылар:
Бөлім:: Күні:
Үйсіндер мен қаңлылар:
Бөлім:: Сыныбы:
Үйсіндер мен қаңлылар: Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Бөлім:: Сабақтың тақырыбы:
Үйсіндер мен қаңлылар: Қаңлылардың қоғамдық құрылысы
Бөлім:: Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
Үйсіндер мен қаңлылар:

5. 1. 2. 2 - әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру

5. 3. 1. 2 - ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру

Бөлім:: Сабақтың мақсаты:
Үйсіндер мен қаңлылар:

Барлық оқушылар үшін:

Білім алушылар Қаңлылардың қоғамдық құрылысымен танысады.

Көпшілік оқушылар үшін:

Білім алушылар Қаңлылардың қоғамдық құрылысына талдау жасай біледі

Кейбір оқушылар үшін:

Білім алушылар Қаңлылардың қоғамдық құрылысын сипаттап бере алады.

Бөлім:: Құндылықтарға баулу:
Үйсіндер мен қаңлылар: «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

Сабақтың барысы:


Ұқсас жұмыстар
Қаңлылар туралы деректер. Қаңлы қоғамы
Қаңлылар
тоқсан (18 сағат)
Ғұндар тарихы. ғұн мемлекетінің қалыптасуы
Қаңлы туралы деректер. қаңлы қоғамы
Ғұндар. 6-класс. Қазақстан тарихы
6-ші сыныптарға арналған тарих сабағына жоспар
Темір дәуірінің негізгі ерекшеліктері
Ұзақ мерзімді жоспар
Ғұндар тарихы. Ғұн мемлекетінің қалыптасуы жайлы ақпарат
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz