Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қаңлылардың қоғамдық құрылысы
Тексерілді:
Бөлім:
Үйсіндер мен қаңлылар
Педагогтің аты-жөні:
Юсупова Қ
Күні:
27.02.2023ж
Сыныбы:
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Қаңлылардың қоғамдық құрылысы
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
5.1.2.2 - әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру
5.3.1.2 - ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру
Сабақтың мақсаты:
әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін, ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсінеді
Құндылықтарға баулу:
<<Мәңгілік ел>> жалпыұлттық идеясы бойынша <<Жалпыға бірдей еңбек қоғамы>> құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақ-тың басы
Қызығушылықты ояту.
7 мин.
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:
1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.
2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.
Саралау: Бұл жерде саралаудың <<Жіктеу>> тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.
Оқулық, жұмыс дәптері
Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы
ДК экраны
Жаңа сабақ-қа кіріспе
(Ұ) <<Миға шабуыл>> әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.
Өзгенің пікірін толықтырады.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.
Қандай тайпалық қоғамдарды білесің?
Қаңлы мемлекетінің аумағын ата?
Қандай көрші елдермен шегаралас болды?
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.
Саралау: Бұл жерде саралаудың <<Диалог және қолдау көрсету>> тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға <<Жарайсың!>> деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу.
31 мин.
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады.
Дескриптор: Жалпы - 3 балл
1. Қаңлылардың қоғамдық құрылысын сипаттап көрсетеді.
Тақырыпқа байланысты интернет көздерін пайдаланып бөліп шығару мүшелерімен танысады.
1- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.
1-тапсырма
1. <<Тарихи кейіпкерге мінездеме>> жазыңдар
Сыма Цянь
Сол кейіпкер өмір сүріп отырған дәуірге толық сипаттама жазу
Кейіпкердің өмір сүрген ортасы, өмірбаяны
Тарихи орны, іс-әрекеті, негізгі тұлға ретіндегі қызметі.
Дескриптор: Жалпы - 4 балл
--------------------------------------------------------------------------------
1. <<Тарихи кейіпкерге мінездеме>> жазады.
ДК экраны
5-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
Слайд.
2- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.
2-тапсырма
1. <<Үйсін>> мен <<Қаңлы>> тайпаларының айырмашылығы мен ұқсастығын тауып толтырыңдар.
Дескриптор: Жалпы - 3 балл
1. <<Үйсін>> мен <<Қаңлы>> тайпаларының айырмашылығы мен ұқсастығын тауып толтырады.
ДК экраны
5-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
Слайд.
Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Рефлексия
7 мин.
<<Еркін микрофон>> әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде саралаудың <<Қорытынды>> тәсілі көрінеді.
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
Мұғалім оқушыларды <<Жапондық бағалау>> әдісі арқылы бағалайды. Яғни <<Дұрыс келісемін>>, <<Толықтырамын, басқа көзқарасым бар>>, <<Менің сұрағым бар>>. Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
<<Диалог және қолдау көрсету>>, <<Тапсырма>>, <<Жіктеу>>.
Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.
<<Мадақтау сөзі>> әдісі
Денсаулық сақтау технологиялары.
Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.
Осы сабақта қолданылатын
Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?
1:
2:
Қысқамерзімді жоспар
№18-сабақ
Сабақтың тақырыбы: Қаңлылардың қоғамдық құрылысы
Бөлім:
Үйсіндер мен қаңлылар
Педагогтің аты-жөні:
Күні:
Сыныбы:
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Қаңлылардың қоғамдық құрылысы
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
5.1.2.2 - әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру
5.3.1.2 - ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар үшін:
Білім алушылар Қаңлылардың қоғамдық құрылысымен танысады.
Көпшілік оқушылар үшін:
Білім алушылар Қаңлылардың қоғамдық құрылысына талдау жасай біледі
Кейбір оқушылар үшін:
Білім алушылар Қаңлылардың қоғамдық құрылысын сипаттап бере алады.
Құндылықтарға баулу:
<<Мәңгілік ел>> жалпыұлттық идеясы бойынша <<Жалпыға бірдей еңбек қоғамы>> құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту.
7 мин.
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:
1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.
2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.
Саралау: Бұл жерде саралаудың <<Жіктеу>> тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.
Оқулық, жұмыс дәптері
Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы
ДК экраны
Жаңа сабаққа кіріспе
(Ұ) <<Миға шабуыл>> әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.
Өзгенің пікірін толықтырады.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.
1.Қаңлы мемлекетінің шаруашылығы неге байланысты қалыптасқан
2.Неліктен қаңлылар арасында құлдық кең өріс алған жоқ?
3.Қытай жазба деректерінде қаңлылардың басқару жүйесін қалай сипаттаған?
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.
Саралау: Бұл жерде саралаудың <<Диалог және қолдау көрсету>> тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға <<Жарайсың!>> деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу.
31 мин.
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады.
Дескриптор: Жалпы - 3 балл
1. Қаңлылардың қоғамдық құрылысын сипаттап көрсетеді.
Тақырыпқа байланысты интернет көздерін пайдаланып бөліп шығару мүшелерімен танысады.
1- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.
1-тапсырма
1. Берілген тірек сөздер арқылы қаңлы қоғамындағы әлеуметтік топтарға тірек сызба құрастырыңдар. (жазылым дағдысы)
Жоғарғы билеуші
Заң жинағы
Шаруашылық
Құл
Дескриптор: Жалпы - 4 балл
--------------------------------------------------------------------------------
1.Берілген тірек сөздер арқылы қаңлы қоғамындағы әлеуметтік топтарға тірек сызба құрастырады.
ДК экраны
5-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
Слайд.
2- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.
2-тапсырма
1. Үйсіндер мен қаңлылардың қоғамдық құрылысында қандай ұқсастықтар болды деп ойлайсыңдар?
Дескриптор: Жалпы - 3 балл
1. Үйсіндер мен қаңлылардың қоғамдық құрылысында қандай ұқсастықтар болды деп ойлайсыңдар?
Сұраққа жауап береді.
ДК экраны
5-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
Слайд.
Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Рефлексия
7 мин.
<<Еркін микрофон>> әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде саралаудың <<Қорытынды>> тәсілі көрінеді.
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
Мұғалім оқушыларды <<Жапондық бағалау>> әдісі арқылы бағалайды. Яғни <<Дұрыс келісемін>>, <<Толықтырамын, басқа көзқарасым бар>>, <<Менің сұрағым бар>>. Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
<<Диалог және қолдау көрсету>>, <<Тапсырма>>, <<Жіктеу>>.
Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.
<<Мадақтау сөзі>> әдісі
Денсаулық сақтау технологиялары.
Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.
Осы сабақта қолданылатын
Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?
1:
2:
Бөлім:
Үйсіндер мен қаңлылар
Педагогтің аты-жөні:
Юсупова Қ
Күні:
27.02.2023ж
Сыныбы:
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Қаңлылардың қоғамдық құрылысы
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
5.1.2.2 - әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру
5.3.1.2 - ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру
Сабақтың мақсаты:
әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін, ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсінеді
Құндылықтарға баулу:
<<Мәңгілік ел>> жалпыұлттық идеясы бойынша <<Жалпыға бірдей еңбек қоғамы>> құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақ-тың басы
Қызығушылықты ояту.
7 мин.
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:
1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.
2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.
Саралау: Бұл жерде саралаудың <<Жіктеу>> тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.
Оқулық, жұмыс дәптері
Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы
ДК экраны
Жаңа сабақ-қа кіріспе
(Ұ) <<Миға шабуыл>> әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.
Өзгенің пікірін толықтырады.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.
Қандай тайпалық қоғамдарды білесің?
Қаңлы мемлекетінің аумағын ата?
Қандай көрші елдермен шегаралас болды?
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.
Саралау: Бұл жерде саралаудың <<Диалог және қолдау көрсету>> тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға <<Жарайсың!>> деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу.
31 мин.
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады.
Дескриптор: Жалпы - 3 балл
1. Қаңлылардың қоғамдық құрылысын сипаттап көрсетеді.
Тақырыпқа байланысты интернет көздерін пайдаланып бөліп шығару мүшелерімен танысады.
1- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.
1-тапсырма
1. <<Тарихи кейіпкерге мінездеме>> жазыңдар
Сыма Цянь
Сол кейіпкер өмір сүріп отырған дәуірге толық сипаттама жазу
Кейіпкердің өмір сүрген ортасы, өмірбаяны
Тарихи орны, іс-әрекеті, негізгі тұлға ретіндегі қызметі.
Дескриптор: Жалпы - 4 балл
--------------------------------------------------------------------------------
1. <<Тарихи кейіпкерге мінездеме>> жазады.
ДК экраны
5-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
Слайд.
2- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.
2-тапсырма
1. <<Үйсін>> мен <<Қаңлы>> тайпаларының айырмашылығы мен ұқсастығын тауып толтырыңдар.
Дескриптор: Жалпы - 3 балл
1. <<Үйсін>> мен <<Қаңлы>> тайпаларының айырмашылығы мен ұқсастығын тауып толтырады.
ДК экраны
5-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
Слайд.
Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Рефлексия
7 мин.
<<Еркін микрофон>> әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде саралаудың <<Қорытынды>> тәсілі көрінеді.
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
Мұғалім оқушыларды <<Жапондық бағалау>> әдісі арқылы бағалайды. Яғни <<Дұрыс келісемін>>, <<Толықтырамын, басқа көзқарасым бар>>, <<Менің сұрағым бар>>. Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
<<Диалог және қолдау көрсету>>, <<Тапсырма>>, <<Жіктеу>>.
Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.
<<Мадақтау сөзі>> әдісі
Денсаулық сақтау технологиялары.
Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.
Осы сабақта қолданылатын
Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?
1:
2:
Қысқамерзімді жоспар
№18-сабақ
Сабақтың тақырыбы: Қаңлылардың қоғамдық құрылысы
Бөлім:
Үйсіндер мен қаңлылар
Педагогтің аты-жөні:
Күні:
Сыныбы:
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Қаңлылардың қоғамдық құрылысы
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
5.1.2.2 - әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру
5.3.1.2 - ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар үшін:
Білім алушылар Қаңлылардың қоғамдық құрылысымен танысады.
Көпшілік оқушылар үшін:
Білім алушылар Қаңлылардың қоғамдық құрылысына талдау жасай біледі
Кейбір оқушылар үшін:
Білім алушылар Қаңлылардың қоғамдық құрылысын сипаттап бере алады.
Құндылықтарға баулу:
<<Мәңгілік ел>> жалпыұлттық идеясы бойынша <<Жалпыға бірдей еңбек қоғамы>> құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту.
7 мин.
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:
1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.
2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.
Саралау: Бұл жерде саралаудың <<Жіктеу>> тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.
Оқулық, жұмыс дәптері
Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы
ДК экраны
Жаңа сабаққа кіріспе
(Ұ) <<Миға шабуыл>> әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.
Өзгенің пікірін толықтырады.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.
1.Қаңлы мемлекетінің шаруашылығы неге байланысты қалыптасқан
2.Неліктен қаңлылар арасында құлдық кең өріс алған жоқ?
3.Қытай жазба деректерінде қаңлылардың басқару жүйесін қалай сипаттаған?
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.
Саралау: Бұл жерде саралаудың <<Диалог және қолдау көрсету>> тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға <<Жарайсың!>> деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу.
31 мин.
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады.
Дескриптор: Жалпы - 3 балл
1. Қаңлылардың қоғамдық құрылысын сипаттап көрсетеді.
Тақырыпқа байланысты интернет көздерін пайдаланып бөліп шығару мүшелерімен танысады.
1- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.
1-тапсырма
1. Берілген тірек сөздер арқылы қаңлы қоғамындағы әлеуметтік топтарға тірек сызба құрастырыңдар. (жазылым дағдысы)
Жоғарғы билеуші
Заң жинағы
Шаруашылық
Құл
Дескриптор: Жалпы - 4 балл
--------------------------------------------------------------------------------
1.Берілген тірек сөздер арқылы қаңлы қоғамындағы әлеуметтік топтарға тірек сызба құрастырады.
ДК экраны
5-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
Слайд.
2- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.
2-тапсырма
1. Үйсіндер мен қаңлылардың қоғамдық құрылысында қандай ұқсастықтар болды деп ойлайсыңдар?
Дескриптор: Жалпы - 3 балл
1. Үйсіндер мен қаңлылардың қоғамдық құрылысында қандай ұқсастықтар болды деп ойлайсыңдар?
Сұраққа жауап береді.
ДК экраны
5-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
Слайд.
Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Рефлексия
7 мин.
<<Еркін микрофон>> әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде саралаудың <<Қорытынды>> тәсілі көрінеді.
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
Мұғалім оқушыларды <<Жапондық бағалау>> әдісі арқылы бағалайды. Яғни <<Дұрыс келісемін>>, <<Толықтырамын, басқа көзқарасым бар>>, <<Менің сұрағым бар>>. Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
<<Диалог және қолдау көрсету>>, <<Тапсырма>>, <<Жіктеу>>.
Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.
<<Мадақтау сөзі>> әдісі
Денсаулық сақтау технологиялары.
Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.
Осы сабақта қолданылатын
Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?
1:
2:
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz