Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: <<Сперматогенез бен оогенездің айырмашылықтары>>.
Бөлім:
11.2 Көбею
Педагогтің аты-жөні:
Жайсанбек Нұрсұлу Болысбекқызы
Күні:
29.11.2023
Сыныбы:
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Сперматогенез бен оогенездің айырмашылықтары.
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
11.2.1.2 - сперматогенез бен оогенездің айырмашылығын түсіндіру
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар үшін:
сперматогенез бен оогенездің кезеңдерін салыстырып, айырмашылығына сипаттама бере алады.
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту
7 мин.
Ұйымдастыру кезеңі:
Топтастыру.
Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру:
Генератор көмегімен оқушыларды 3 топқа біріктіру.
Мақсаты: оқушылар бойында тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.
Фигуралар салынған конверт
Жаңа сабаққа кіріспе
(Ұ) <<Матрица>> әдісі қолданылады, Оқушылардың отырған орнының сызбасы тақтада сызылады. Кездейсоқ таңдау арқылы сәйкес орында отырған оқушы сұраққа жауап береді. Дұрыс жауап берсе + , жауап бере алмаса - белгісі қойылады.
- Гаметогенез терминіне анықтама беріңіз?
- Гаметогенездің маңызы қандай?
- Сперматогенездің қалыптасу сатысында жүретін үдеріс?
- Оогенздің пісіп-жетілу сатысында өтетін үдеріс ?
- Мейоз гаметогенездің қай сатыларында өтеді?
- Жұрмыртқа жасушасының сперматозоидтан үш ерекшелігін атаңыз?
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. береді.
Саралау: Бұл жерде Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға <<Жарайсың!>> деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу.
26 мин.
Оқушыларға оогенез және сперматогенезді салыстыру үшін, Венн/салыстырмалы кесте
Дескриптор: кезеңдерді дұрыс жіктейді;
сперматогенез бен оогенезге тән құбылыстарды ажырата алады;
сперматогенез бен оогенезге ортақ құбылыстарды көрсете алады;
берілген терминдерден басқа салыстыру жасайды.
Тақырыпқа байланысты интернет желісін пайдаланып видеоролик көру.
Жеке жұмыс
<<Дөңгелекті айналдыр>> әдісі.Дөңгелекте оқушылардың есімі болады,дөңгелекті айналдырған кезде,кездейсоқ оқушының есімі шығады,сол оқушыға карточка беріледі,ол карточкада тақырыпқа байланысты сұрақ болады.
Тапсырма
Дескриптор: Жалпы - 3 балл
1.Тапсырма жұмысты орындатады.
ДК экраны
11-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
Сабақтың аяғы
7 мин.
Оқушыларға тақырыпты бекіту үшін <<Ыстық үстел>> ойынын ойнатылады.
Сынып топ бойынша бөлінеді. Тақтада оқушылар оқу мақсатына байланысты терминдерді өздері жазады, Әр топтан кезекпен бір оқушыдан шығып столға отырады, ал қалған топ мүшелері ол терминді табуға көмектеседі. Берілген тақырып бойынша терминдерді көп анықтаған топ жеңімпаз болып саналады. Мұғалім аталған тақырыпқа қатысты терминдердің бір үлгісін презентацияға алдын ала салу қажет.
гаметоциттердің бөлінуі;
пісіп жетілу мен гаметалардың қалыптасуы;
пісіп жетілген мен қалыптасқан гаметалардың саны;
мейоздың ұзақтығы;
гаметогенездің тоқтауы;
гаметаның түзілу кезеңі;
гаметаның мөлшері және пішіні.
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.
Саралау: Бұл жерде Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.
Сабақтың соңы
Қорытындылау
<<Робот әдісі>> бойынша тақырыпқа байланысты қорытынды сұрақтар беріледі.
Тапсырма дискрипторы:
кезеңдерді дұрыс жіктейді;
сперматогенез бен оогенезге тән құбылыстарды ажырата алады;
сперматогенез бен оогенезге ортақ құбылыстарды көрсете алады;
Рефлексия
<<Инстаграм әдісі>> арқылы сабақ бойынша кері байланыс,оқушылар өз ойымен бөліседі.
Кері байланыс
Оқушыларға сабақ барысында нені үйренгенін,қай мәлімет қызық болғанын анықтаймыз.
Сабақтың тақырыбы: <<Сперматогенез бен оогенездің айырмашылықтары>>.
Бөлім:
11.2 Көбею
Педагогтің аты-жөні:
Жайсанбек Нұрсұлу Болысбекқызы
Күні:
29.11.2023
Сыныбы:
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Сперматогенез бен оогенездің айырмашылықтары.
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
11.2.1.2 - сперматогенез бен оогенездің айырмашылығын түсіндіру
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар үшін:
сперматогенез бен оогенездің кезеңдерін салыстырып, айырмашылығына сипаттама бере алады.
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту
7 мин.
Ұйымдастыру кезеңі:
Топтастыру.
Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру:
Генератор көмегімен оқушыларды 3 топқа біріктіру.
Мақсаты: оқушылар бойында тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.
Фигуралар салынған конверт
Жаңа сабаққа кіріспе
(Ұ) <<Матрица>> әдісі қолданылады, Оқушылардың отырған орнының сызбасы тақтада сызылады. Кездейсоқ таңдау арқылы сәйкес орында отырған оқушы сұраққа жауап береді. Дұрыс жауап берсе + , жауап бере алмаса - белгісі қойылады.
- Гаметогенез терминіне анықтама беріңіз?
- Гаметогенездің маңызы қандай?
- Сперматогенездің қалыптасу сатысында жүретін үдеріс?
- Оогенздің пісіп-жетілу сатысында өтетін үдеріс ?
- Мейоз гаметогенездің қай сатыларында өтеді?
- Жұрмыртқа жасушасының сперматозоидтан үш ерекшелігін атаңыз?
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. береді.
Саралау: Бұл жерде Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға <<Жарайсың!>> деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу.
26 мин.
Оқушыларға оогенез және сперматогенезді салыстыру үшін, Венн/салыстырмалы кесте
Дескриптор: кезеңдерді дұрыс жіктейді;
сперматогенез бен оогенезге тән құбылыстарды ажырата алады;
сперматогенез бен оогенезге ортақ құбылыстарды көрсете алады;
берілген терминдерден басқа салыстыру жасайды.
Тақырыпқа байланысты интернет желісін пайдаланып видеоролик көру.
Жеке жұмыс
<<Дөңгелекті айналдыр>> әдісі.Дөңгелекте оқушылардың есімі болады,дөңгелекті айналдырған кезде,кездейсоқ оқушының есімі шығады,сол оқушыға карточка беріледі,ол карточкада тақырыпқа байланысты сұрақ болады.
Тапсырма
Дескриптор: Жалпы - 3 балл
1.Тапсырма жұмысты орындатады.
ДК экраны
11-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
Сабақтың аяғы
7 мин.
Оқушыларға тақырыпты бекіту үшін <<Ыстық үстел>> ойынын ойнатылады.
Сынып топ бойынша бөлінеді. Тақтада оқушылар оқу мақсатына байланысты терминдерді өздері жазады, Әр топтан кезекпен бір оқушыдан шығып столға отырады, ал қалған топ мүшелері ол терминді табуға көмектеседі. Берілген тақырып бойынша терминдерді көп анықтаған топ жеңімпаз болып саналады. Мұғалім аталған тақырыпқа қатысты терминдердің бір үлгісін презентацияға алдын ала салу қажет.
гаметоциттердің бөлінуі;
пісіп жетілу мен гаметалардың қалыптасуы;
пісіп жетілген мен қалыптасқан гаметалардың саны;
мейоздың ұзақтығы;
гаметогенездің тоқтауы;
гаметаның түзілу кезеңі;
гаметаның мөлшері және пішіні.
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.
Саралау: Бұл жерде Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.
Сабақтың соңы
Қорытындылау
<<Робот әдісі>> бойынша тақырыпқа байланысты қорытынды сұрақтар беріледі.
Тапсырма дискрипторы:
кезеңдерді дұрыс жіктейді;
сперматогенез бен оогенезге тән құбылыстарды ажырата алады;
сперматогенез бен оогенезге ортақ құбылыстарды көрсете алады;
Рефлексия
<<Инстаграм әдісі>> арқылы сабақ бойынша кері байланыс,оқушылар өз ойымен бөліседі.
Кері байланыс
Оқушыларға сабақ барысында нені үйренгенін,қай мәлімет қызық болғанын анықтаймыз.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz