Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: «Сперматогенез бен оогенездің айырмашылықтары».

Бөлім:
11. 2 Көбею
Бөлім:: Педагогтің аты-жөні:
11. 2 Көбею: Жайсанбек Нұрсұлу Болысбекқызы
Бөлім:: Күні:
11. 2 Көбею: 29. 11. 2023
Бөлім:: Сыныбы:
11. 2 Көбею: Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Бөлім:: Сабақтың тақырыбы:
11. 2 Көбею: Сперматогенез бен оогенездің айырмашылықтары.
Бөлім:: Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
11. 2 Көбею: 11. 2. 1. 2 - сперматогенез бен оогенездің айырмашылығын түсіндіру
Бөлім:: Сабақтың мақсаты:
11. 2 Көбею:

Барлық оқушылар үшін:

  • сперматогенез бен оогенездің кезеңдерін салыстырып, айырмашылығына сипаттама бере алады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

Педагогтің іс-әрекеті:

Ұйымдастыру кезеңі:

Топтастыру.

Оқушының іс-әрекеті:

Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру:

Генератор көмегімен оқушыларды 3 топқа біріктіру.

Бағалау: Мақсаты: оқушылар бойында тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.
Ресурстар: Фигуралар салынған конверт
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Жаңа сабаққа кіріспе

Педагогтің іс-әрекеті: (Ұ) «Матрица» әдісі қолданылады, Оқушылардың отырған орнының сызбасы тақтада сызылады. Кездейсоқ таңдау арқылы сәйкес орында отырған оқушы сұраққа жауап береді. Дұрыс жауап берсе +, жауап бере алмаса - белгісі қойылады.
Оқушының іс-әрекеті:

- Гаметогенез терминіне анықтама беріңіз?

- Гаметогенездің маңызы қандай?

- Сперматогенездің қалыптасу сатысында жүретін үдеріс?

- Оогенздің пісіп-жетілу сатысында өтетін үдеріс ?

- Мейоз гаметогенездің қай сатыларында өтеді?

- Жұрмыртқа жасушасының сперматозоидтан үш ерекшелігін атаңыз?

Бағалау:

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. береді.

Саралау: Бұл жерде Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

Ресурстар: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.

Педагогтің іс-әрекеті: Оқушыларға оогенез және сперматогенезді салыстыру үшін, Венн/салыстырмалы кесте
Оқушының іс-әрекеті:
Бағалау:
  • Дескриптор: кезеңдерді дұрыс жіктейді;
  • сперматогенез бен оогенезге тән құбылыстарды ажырата алады;
  • сперматогенез бен оогенезге ортақ құбылыстарды көрсете алады;
  • берілген терминдерден басқа салыстыру жасайды.
Ресурстар: Тақырыпқа байланысты интернет желісін пайдаланып видеоролик көру.
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Жеке жұмыс

Педагогтің іс-әрекеті: «Дөңгелекті айналдыр» әдісі. Дөңгелекте оқушылардың есімі болады, дөңгелекті айналдырған кезде, кездейсоқ оқушының есімі шығады, сол оқушыға карточка беріледі, ол карточкада тақырыпқа байланысты сұрақ болады.
Оқушының іс-әрекеті:

Тапсырма

Бағалау:

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1. Тапсырма жұмысты орындатады.

Ресурстар:

ДК экраны

11-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың аяғы

7 мин.

Педагогтің іс-әрекеті:

Оқушыларға тақырыпты бекіту үшін «Ыстық үстел» ойынын ойнатылады.

Сынып топ бойынша бөлінеді. Тақтада оқушылар оқу мақсатына байланысты терминдерді өздері жазады, Әр топтан кезекпен бір оқушыдан шығып столға отырады, ал қалған топ мүшелері ол терминді табуға көмектеседі. Берілген тақырып бойынша терминдерді көп анықтаған топ жеңімпаз болып саналады. Мұғалім аталған тақырыпқа қатысты терминдердің бір үлгісін презентацияға алдын ала салу қажет.

Оқушының іс-әрекеті:
  • гаметоциттердің бөлінуі;
  • пісіп жетілу мен гаметалардың қалыптасуы;
  • пісіп жетілген мен қалыптасқан гаметалардың саны;
  • мейоздың ұзақтығы;
  • гаметогенездің тоқтауы;
  • гаметаның түзілу кезеңі;

гаметаның мөлшері және пішіні.

Бағалау:

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Саралау: Бұл жерде Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

Ресурстар:
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың соңы

Қорытындылау

Педагогтің іс-әрекеті: «Робот әдісі» бойынша тақырыпқа байланысты қорытынды сұрақтар беріледі.
Оқушының іс-әрекеті:
Бағалау:

Тапсырма дискрипторы:

  • кезеңдерді дұрыс жіктейді;
  • сперматогенез бен оогенезге тән құбылыстарды ажырата алады;
  • сперматогенез бен оогенезге ортақ құбылыстарды көрсете алады;
Ресурстар:
Сабақ кезеңі/Уақыты: Рефлексия
Педагогтің іс-әрекеті: «Инстаграм әдісі» арқылы сабақ бойынша кері байланыс, оқушылар өз ойымен бөліседі.
Оқушының іс-әрекеті:
Бағалау:

Кері байланыс

Оқушыларға сабақ барысында нені үйренгенін, қай мәлімет қызық болғанын анықтаймыз.

Ресурстар:

Ұқсас жұмыстар
Оқушыларды топтарға біріктіру. Сабақтың соңы
Альдегидтер мен кетондар
Өсімдіктердің таксономиясы бойынша негізгі терминдер анықтамасы
Барлық оқушылар. Көпшілік оқушылар
Мұғалімнің оқушылармен сәлемдесуі
Қоспаны бөлудің қандай тәсілдерін білесің
Кестелермен жұмыс. ұяшықты біріктіру, бөліктерге бөлу
Хақназар хан(1538-1580)
Франция. Француз жерлерінің бірігуі
Абылай хан жайлы ақпарат
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz