Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Қай ертегіде

Ақмола облысы
Целиноград ауданы
Талапкер ауылы
Жалпы орта білім беретін мектептің
Бастауыш сынып мұғалімі
Файзуллина Гульжазира Мухамбетшарифовна
Білім беру ұйымының атауы
Талапкер ауылы ЖОББМ
Педагогтің аты-жөні
Файзуллина Г.М
Күні

Сынып 1
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Тәрбие сағаты тақырыбы
Оқуға құштар мектеп жобасы аясында: "Мен оқыған бір ертегі"
Сабақтың мақсаты
Оқушыларды кітап оқуға машықтандыру, кітаптың мәртебесін көтеру,өмір бойы өзін-өзі жетілдіруді және білім беруді қолдау.
Оқушыларға ертегіні суреттеп, сахналап қою. Мән - мағынасын ашу, Халық ауыз әдебиеті шығарма кейіпкерлерінің істеріне баға беріп, өз көз қарастарын білдіруге үйрету. Оқушы бойындағы ар - ұят, адалдықты бағалай білуге, сөзіне берік, ісіне жауапкершілікпен қарауға тәрбиелеу;

Күтілетін нәтиже
Ертегі кітаптарға қызығушылықтары артады
Құндылықтарды дарыту
Сөзіне берік, ісіне адал болуға тырысу
Қоданылатын ресурстар
https://youtu.be/AI56IXocxb4?si=Y6169m_uPhooW--x

Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Мұғалімнің іс - әрекеті
Оқушының іс - әрекеті
Cабақтың басы
Психологиялық ахуал қалыптастыру
Ә.Қалаубаеваның <<Ертегілер>> әнін тыңдату
https://youtu.be/AI56IXocxb4?si=Y6169m_uPhooW--x
Ән не туралы?
Ендеше балалар,бүгінгі сабақтың тақырыбы <<Мен оқыған бір ертегі>>.
Ой қозғау
Балалар, сендер кітап оқисыңдар ма?
-Қандай ертегі оқыдыңдар?
-Ертегі оқыған сендерге ұнайды ма?
Қандай ертегілерді білесің?
Қандай ертегілер ұнайды?
Әже, аналарың қандай ертегі айтып берген?

Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді. Психологиялық ахуал
Ә.Қалаубаеваның <<Ертегілер>> әнін тыңдайды

Оқушылардың пікірі тыңдалады
Сабақтың ортасы
Бүгін біз сендермен өздерің оқыған ертегілереліне саяхат жасаймыз.Ертегілер еліне жету үшін бірнеше кезеңнен өтуіміз керек. Егер әр кезеңнің тапсырмаларын жақсы орындасаңдар біз сендермен <<Ертегілер еліне>> жетеміз.

1-ші кезең: <<Кейіпкерлермен сырласайық>>. Суреттерді сөйлетеміз. Ал сендер ол ертегінің атын, кейіпкерлерін тауып, қысқаша мазмұнын айту керексіңдер.
<<Бауырсақ>>,
<<Мақта қыз бен мысық>>.
Ой түрткі
2-ші кезең: <<Мен қай ертегіденмін?>> деп аталады. Мұнда ертегі кейіпкерлерінің суреттері қойылады, ал сендер олардың қай ертегіден екенін тауып алу керексіңдер.
1-<<Жеті лақ>>,
2- <<Қарлығаштың құйрығы неге айыр?>>,
3- <<Қызыл телпек>>,
4- <<Шалқан>>,
5- <<Аңқау арыстан>>,
6- <<Бұл кімнің үйі?>>
3ші -кезең: <<Өй-өрісті сергітейік>> деп аталады. Бұл кезеңде ертегілерге байланысты сұрақтар қойылады, ал сендер жауап берулерің керек.
1-сұрақ: ""Арыстан мен түлкі" ертегісінде, арыстан түлкіні жақынырақ шақырған кезде түлкі не деп жауап береді?
2-сұрақ: "Мақта қыз бен мысық" ертегісінде сиыр мысықты неге жұмсайды?
3-сұрақ. "Күншіл үйрек" ертегісінде үйрек аққуларды неліктен қызғанды?
сұрақ "Кім неден күшті" ертегісінде құмырсқа неден күшті болды?
4-сұрақ.-Келші, менің мұрныма отыршы, соңғы кезде менің құлағым нашар естіп жүр. Қай ертегіде?
Соңғы 4-кезеңі: <<Кім жылдам?>> деп аталады. Мұнда оқушылар бөліктерге бөлінген бір ертегіні құру керек. Осымен ойынымыздың барлық кезеңдерінен жақсы, әрі жылдам өттіңдер.
Енді көптен күткен <<Мен оқыған бір ертегі>> еліне қош келдіңіздер! <<Жамандық неден болады?>> ертегісін тамашалаңыздар!
Жамандық неден болады?
Ертеде орман арасында жалғыз кісі тұрыпты. Бұл кісіден аң, құстар қорықпай, адамша сөйлесіп жүреді екен. Бір күні кісі талдың түбінде жатса, құстар жиналып, сол жерге түнемек болыпты. Аң, құстар өзара әңгімелесті. Барлығы бірге: - Осы дүниеде жамандық не себептен болады? Қарға(оқушының атын жазасыз):-Дүниедегі жамандық аштықтан болады, жүрегің қарайған соң, ешкімді тыңдамайсың. Осы ашаршылықтан біздің қанша жақын туысымыз өлді. Сондықтан аш болмаудың қамын ойлау керек, -деді... Жылан (оқушының атын жазасыз) : - Меніңше жамандық ызақорлықтан болады. Егер дебіз тату тұрсақ, ызаланбас едік. Сонда бізге бәрі де жақсы көрінер еді. Егер де бір нәрсең көңілдегідей болмаса, бек қатты ашуланасың. Ашу кезінде ешкімді аямайсың. Біреуді шақсам екен деп жорғалай бересің. Ақырында біреуді шаққаннан кейін, өзіңді өлтіреді. презентация
Міне, жамандық ызақорлықтан болады, - деді. Бұғы (оқушы ) айтты: -Меніңше, дүниедегі жамандық қорқақтықтан болады. Егер де біз еш нәрседен қорықпайтын болсақ, бәрі де жақсы болар еді. Мен жүйрікпін, күшім көп. Кішкентай аңдарды мүйізіммен сүзіп құлатамын, үлкен аңнан қашып құтыламын. Бірақ ағаштың бұтағы сыбдырласа, қорыққаныңнан есің кетіп қаша бастайсың. Қашып келе жатып құлайсың. Сондықтан қорықпай, батыр болу керек,-деді. Аққу (оқушы): -<<Ең тәтті де тіл, Ең ащы да тіл.>> - деген қазақ халқымызда мақал бар. Өсекшінің, өтірікшінің тілі қышып тұрады. Өз тілің -ана тілің құрметтемеген, шұбарлап сөйлеген адам - бейшара адам. Бұл тек әдепсіздікке жатады. Ана тілің-арың бұл, Ұятың боп тұр бетте Өзге тілдің бәрін біл, Өз тіліңді құрметте.-деді. Сонда баяғы тыңдап отырған кісі (оқушы ) айтты: -Сендер бәрің де жамандықтың не себептен болатынын дұрыс айттыңдар. Біз адам баласы оны жақсы білеміз. Неге десең, жамандықты да, жақсылықты да көп істейміз. Аштық, ызақорлық, қорқақтық - бәрі де біздің тәнімізді сақтау үшін керек. Егер де біз бәрінен бұрын тәнімізге қызмет қылмай, жан күйіне қызмет етуді тілесек, онда біз аман болар едік.-деді.

Сұрақтарға жауап береді

Интербелсенді тақтадан ертегілер көреді

Оқушылардың пікірі тыңдалады

Сабақтың соңы

Оқушыларға сұрақтар қойып, сабақты қорытындылау.
Бүгін қандай тақырыппен таныстық?
Өзіңе қандай әсер алдың?
Ертегі көрген ұнайды ма?
Ертегі тыңдаған ұнайды ма?
Ертегіні көрген, тыңдаған ұнаса, өзіңде де сол көрген, тыңдаған ертегіні айтып үйрену керек.
Ертегіні сюжетті кітаптардан оқып үйрену керек.
Ендеше, әр жұма күні қандай ертегі оқып келгенімізді айтамыз.

Сұрақтарға жауап береді

Ұқсас жұмыстар
Ертегілер әлемінде
Атай шалқан отырғызды (орыс ертегісі)
Қайнекей Жармағамбетов. Ормандағы оқиға
Математикадағы жеті түсті гүл
Мұқағали мақатаев «фантазия»
Патша және жер қазушы
Күзгі бау бақша
Ертегілер. 6 сынып
Ең асыл қазына
Ертегілер туралы түсінік
Пәндер