Электролиттік диссоциациялану теориясы

Сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
9. 1A Электролиттік диссоциация
Қатысқандар саны:10
Қатыспағандар саны:
- электролиттік диссоциация теориясының негізгі қағидаларын білу;
- иондық және коваленттік полюсті байланысы бар заттардың электролиттік диссоциациялану механизмін түсіндіру
- Диссоциациялану механизмін түсіндіру
- Су молекуласының әрекет етуін қарастыру
- Заттарды электролиттер мен бейэлектролиттерге ажыратады
- Коваленттік полюсті қосылыстардың диссоциациялану механизмін түсіндіреді
- Ионды қосылыстардың диссоциациялану механизмін түсіндіреді
Осы өмір бойы оқу құндылығын дарыту айтылады.
Құндылықтардыдарыту нақыл сөздер айту арқылы/көмегіменжүзегеасады, ой қозғаужүргізіледі. Ой- қозғау «Оқу- инемен құдық қазғандай» дегенді қалай түсінесіңдер?
Сабақтың басы
3 минут
7 минут
Ұйымдастыру сәті
Алдыңғы білімді белсендендіру сәті:
Оқушылардың алдыңғы сабақтағы білімін бағалау мақсатында оқушылар сөйлемді аяқтау, сәйкестендіру тапсырмаларын орындайды.
Іс-әрекет түрі : жеке жұмыс
Бағалау : мұғалімнің кері байланысы
Мұғалім бағалау мақсатында жұптармен сұрақ-жауап жүргізеді:
Мұғалім сабақта осы электролиттер мен бейэлектролиттер жөнінде білімдерін тереңдететінін хабарлайды. Сабақтың тақырыбы мен мақсаттары таныстырылады.
5 минут
10 минут
8 минут
2 минут
Оқушылардың білімін актуализациялау кезеңі.
Ой қозғау. Мұғалім оқушыларға төменгі сұрақтарды қояды:
Электролиттік диссоциация процесіне негізгі қатысушы молекуланы атаңыз.
Күтілетін жауап: су молекуласы.
Су молекуласының құрылымы қандай? Bilimlandсайтынан бейне-түсіндірме көрсету.
https://bilimland. kz/kk/courses/chemistry-kk/bei-organikalyq-ximiya/su-zhane-suly-eritindiler/lesson/sudyng-qasietteri
Оқушылар су молекуласының құрылымын дәптерлеріне салады. Судың кеңістіктіктік құрылымын, валенттілік бұрышын, қолданылмаған электрон жұптарын тақтада қарастыру
Күтілетін жауап: қарама-қарсы зарядының шамасы бірдей полюсті молекула.
Ионды және ковалентті байланыс бар заттардың суда еру механизмдерін қарастырайық:
Оқушыларды 4 топқа бөлу. Оқушылар топта төменде берілген тақырыптар бойынша зерттеу жүргізіп, схема немесе постер жасайды. Оқушылар оқулықтағы мәтін, схемаларды, қосымша ақпарат көздерді қолданады. (2-қосымша)
1-топ: натрий хлоридінің суда еру механизмі
2-топ: хлорсутек молекуласының суда еру механизмі
3-топ:ЭДТ-ның 2-қағидасы
4-топ: ЭДТ-ның 3-қағидасы
Ой бөлісу кезеңі.
Оқушылар өз зерттеулері бойынша постерлерін қорғайды, жасаған схемаларын түсіндіреді.
Бағалау: Әр топ ой бөліскенде қалған топтар тыңдап, сұрақтар қояды. Мұғалім жасаған жұмыс бойынша кері байланыс жасайды. Оқушылар түсіндірмесінде қателіктер болса, мұғалім дұрыстайды.
Мұғалім қорытындысы : заттар суда ерігенде су дипольдерімен әрекеттесіп, бос гидратталған иондарға ажырап, электр тогын өткізеді. Иондардың гидратталуы электролиттік
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz