Электролиттік диссоциациялану теориясы

Сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:9. 1A Электролиттік диссоциация:

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

9. 1A Электролиттік диссоциация

Мектеп: Шымкент ФМБ НЗМ: Мектеп: Шымкент ФМБ НЗМ
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:9. 1A Электролиттік диссоциация: Күні:5. 11-10. 11. 2018
Мектеп: Шымкент ФМБ НЗМ: Мұғалімнің аты-жөні:Әсілбекова А. Ә
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:9. 1A Электролиттік диссоциация: Сынып: 9 С, Е
Мектеп: Шымкент ФМБ НЗМ:

Қатысқандар саны:10

Қатыспағандар саны:

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:9. 1A Электролиттік диссоциация: Сабақтақырыбы
Мектеп: Шымкент ФМБ НЗМ: Электролиттік диссоциациялану теориясы
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:9. 1A Электролиттік диссоциация: Кәсіби даму мақсаты
Мектеп: Шымкент ФМБ НЗМ: Жұптық талқылау және бірін-бірі оқытудың оқушылардың ақпаратты талдау қабілетіне әсерін зерттеу
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:9. 1A Электролиттік диссоциация: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
Мектеп: Шымкент ФМБ НЗМ:
  • электролиттік диссоциация теориясының негізгі қағидаларын білу;
  • иондық және коваленттік полюсті байланысы бар заттардың электролиттік диссоциациялану механизмін түсіндіру
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:9. 1A Электролиттік диссоциация: Сабақмақсаттары
Мектеп: Шымкент ФМБ НЗМ:
  • Диссоциациялану механизмін түсіндіру
  • Су молекуласының әрекет етуін қарастыру
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:9. 1A Электролиттік диссоциация: Бағалау критерийлері
Мектеп: Шымкент ФМБ НЗМ:
  • Заттарды электролиттер мен бейэлектролиттерге ажыратады
  • Коваленттік полюсті қосылыстардың диссоциациялану механизмін түсіндіреді
  • Ионды қосылыстардың диссоциациялану механизмін түсіндіреді
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:9. 1A Электролиттік диссоциация: Тілдікмақсаттар
Мектеп: Шымкент ФМБ НЗМ: Оқушылар электролит, бейэлектролит, электролиттік диссоциация, электрод диссоциациядәрежесі ұғымдарына сипаттама бере алады
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:9. 1A Электролиттік диссоциация: Құндылықтардыдарыту
Мектеп: Шымкент ФМБ НЗМ:

Осы өмір бойы оқу құндылығын дарыту айтылады.

Құндылықтардыдарыту нақыл сөздер айту арқылы/көмегіменжүзегеасады, ой қозғаужүргізіледі. Ой- қозғау «Оқу- инемен құдық қазғандай» дегенді қалай түсінесіңдер?

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:9. 1A Электролиттік диссоциация: Пәнаралықбайланыстар
Мектеп: Шымкент ФМБ НЗМ: физикамен байланыс, заттардың электр тогын өткізуін сипаттау кезінде байланыстыру
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:9. 1A Электролиттік диссоциация: АКТ қолдану дағдылары
Мектеп: Шымкент ФМБ НЗМ: Интерактивті тақта, презентация ppt
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:9. 1A Электролиттік диссоциация: Бастапқы білім
Мектеп: Шымкент ФМБ НЗМ: Техника қауіпсіздік ережелері, химиялық байланыс, заттардың құрылымы.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:9. 1A Электролиттік диссоциация: Сабақбарысы
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:9. 1A Электролиттік диссоциация:
Мектеп: Шымкент ФМБ НЗМ: Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:9. 1A Электролиттік диссоциация:

Сабақтың басы

3 минут

7 минут

Мектеп: Шымкент ФМБ НЗМ:

Ұйымдастыру сәті

Алдыңғы білімді белсендендіру сәті:

Оқушылардың алдыңғы сабақтағы білімін бағалау мақсатында оқушылар сөйлемді аяқтау, сәйкестендіру тапсырмаларын орындайды.

Іс-әрекет түрі : жеке жұмыс

Бағалау : мұғалімнің кері байланысы

Мұғалім бағалау мақсатында жұптармен сұрақ-жауап жүргізеді:

Мұғалім сабақта осы электролиттер мен бейэлектролиттер жөнінде білімдерін тереңдететінін хабарлайды. Сабақтың тақырыбы мен мақсаттары таныстырылады.

1-қосымша
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:9. 1A Электролиттік диссоциация:

5 минут

10 минут

8 минут

2 минут

Мектеп: Шымкент ФМБ НЗМ:

Оқушылардың білімін актуализациялау кезеңі.

Ой қозғау. Мұғалім оқушыларға төменгі сұрақтарды қояды:

Электролиттік диссоциация процесіне негізгі қатысушы молекуланы атаңыз.

Күтілетін жауап: су молекуласы.

Су молекуласының құрылымы қандай? Bilimlandсайтынан бейне-түсіндірме көрсету.

https://bilimland. kz/kk/courses/chemistry-kk/bei-organikalyq-ximiya/su-zhane-suly-eritindiler/lesson/sudyng-qasietteri

Оқушылар су молекуласының құрылымын дәптерлеріне салады. Судың кеңістіктіктік құрылымын, валенттілік бұрышын, қолданылмаған электрон жұптарын тақтада қарастыру

Күтілетін жауап: қарама-қарсы зарядының шамасы бірдей полюсті молекула.

Ионды және ковалентті байланыс бар заттардың суда еру механизмдерін қарастырайық:

Оқушыларды 4 топқа бөлу. Оқушылар топта төменде берілген тақырыптар бойынша зерттеу жүргізіп, схема немесе постер жасайды. Оқушылар оқулықтағы мәтін, схемаларды, қосымша ақпарат көздерді қолданады. (2-қосымша)

1-топ: натрий хлоридінің суда еру механизмі

2-топ: хлорсутек молекуласының суда еру механизмі

3-топ:ЭДТ-ның 2-қағидасы

4-топ: ЭДТ-ның 3-қағидасы

Ой бөлісу кезеңі.

Оқушылар өз зерттеулері бойынша постерлерін қорғайды, жасаған схемаларын түсіндіреді.

Бағалау: Әр топ ой бөліскенде қалған топтар тыңдап, сұрақтар қояды. Мұғалім жасаған жұмыс бойынша кері байланыс жасайды. Оқушылар түсіндірмесінде қателіктер болса, мұғалім дұрыстайды.

Мұғалім қорытындысы : заттар суда ерігенде су дипольдерімен әрекеттесіп, бос гидратталған иондарға ажырап, электр тогын өткізеді. Иондардың гидратталуы электролиттік


Ұқсас жұмыстар
Электролиттік диссоциациялану теориясы тұрғысынан негіздердің химиялық қасиеттері
Зерттеу сабағы №2. электролиттік диссоциациялану теориясы тұрғысынан қышқылдардың, негіздердің және тұздардың қасиеттері
Электролиттік диссоциациялану теориясытұрғысынан қышқылдардың химиялық қасиеттері
Электролиттік диссоциациялану дәрежесі. Табиғаттағы және тұрмыстағы күшті және әлсіз электролиттер
Электролиттер және бейэлектролиттер. Электролиттік диссоциация
Тұнба түзе жүретін реакция
Атом құрылысындағы ерекшелік
Темір және болат
Информатика кабинетінің паспорты
Химиялық элементтердің атомдарының валенттілігі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz