Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Электролиттік диссоциациялану теориясы

Сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
9.1A Электролиттік диссоциация
Мектеп: Шымкент ФМБ НЗМ
Күні:5.11-10.11.2018
Мұғалімнің аты-жөні:Әсілбекова А.Ә
Сынып: 9 С,Е
Қатысқандар саны:10
Қатыспағандар саны:

Сабақтақырыбы
Электролиттік диссоциациялану теориясы
Кәсіби даму мақсаты
Жұптық талқылау және бірін-бірі оқытудың оқушылардың ақпаратты талдау қабілетіне әсерін зерттеу
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
* электролиттік диссоциация теориясының негізгі қағидаларын білу;
* иондық және коваленттік полюсті байланысы бар заттардың электролиттік диссоциациялану механизмін түсіндіру
Сабақмақсаттары
* Диссоциациялану механизмін түсіндіру
* Су молекуласының әрекет етуін қарастыру
Бағалау критерийлері
+ Заттарды электролиттер мен бейэлектролиттерге ажыратады
+ Коваленттік полюсті қосылыстардың диссоциациялану механизмін түсіндіреді
+ Ионды қосылыстардың диссоциациялану механизмін түсіндіреді
Тілдікмақсаттар

Оқушылар электролит, бейэлектролит, электролиттік диссоциация,электрод диссоциациядәрежесі ұғымдарына сипаттама бере алады
Құндылықтардыдарыту

Осы сабақтабалалардыңбойынаөмір бойы оқу құндылығын дарыту айтылады.
Құндылықтардыдарыту нақыл сөздер айту арқылы/көмегіменжүзегеасады, ой қозғаужүргізіледі. Ой- қозғау <<Оқу- инемен құдық қазғандай>> дегенді қалай түсінесіңдер?
Пәнаралықбайланыстар
физикамен байланыс, заттардың электр тогын өткізуін сипаттау кезінде байланыстыру
АКТ қолдану дағдылары
Интерактивті тақта, презентация ppt
Бастапқы білім

Техника қауіпсіздік ережелері, химиялық байланыс , заттардың құрылымы.
Сабақбарысы
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар
Сабақтың басы
3 минут

7 минут

Ұйымдастыру сәті

Алдыңғы білімді белсендендіру сәті:
Оқушылардың алдыңғы сабақтағы білімін бағалау мақсатында оқушылар сөйлемді аяқтау, сәйкестендіру тапсырмаларын орындайды.
Іс-әрекет түрі: жеке жұмыс
Бағалау: мұғалімнің кері байланысы
Мұғалім бағалау мақсатында жұптармен сұрақ-жауап жүргізеді:
Мұғалім сабақта осы электролиттер мен бейэлектролиттер жөнінде білімдерін тереңдететінін хабарлайды. Сабақтың тақырыбы мен мақсаттары таныстырылады.

1-қосымша

5 минут

10 минут

8 минут

2 минут

Оқушылардың білімін актуализациялау кезеңі.
Ой қозғау. Мұғалім оқушыларға төменгі сұрақтарды қояды:
Электролиттік диссоциация процесіне негізгі қатысушы молекуланы атаңыз.
Күтілетін жауап: су молекуласы.
Су молекуласының құрылымы қандай? Bilimlandсайтынан бейне-түсіндірме көрсету.
https://bilimland.kz/kk/courses/chemistry-kk/bei-organikalyq-ximiya/su-zhane-suly-eritindiler/lesson/sudyng-qasietteri
Оқушылар су молекуласының құрылымын дәптерлеріне салады. Судың кеңістіктіктік құрылымын,валенттілік бұрышын,қолданылмаған электрон жұптарын тақтада қарастыру

Күтілетін жауап: қарама-қарсы зарядының шамасы бірдей полюсті молекула.
Ионды және ковалентті байланыс бар заттардың суда еру механизмдерін қарастырайық:
Оқушыларды 4 топқа бөлу. Оқушылар топта төменде берілген тақырыптар бойынша зерттеу жүргізіп, схема немесе постер жасайды. Оқушылар оқулықтағы мәтін, схемаларды, қосымша ақпарат көздерді қолданады. (2-қосымша)
1-топ: натрий хлоридінің суда еру механизмі
2-топ: хлорсутек молекуласының суда еру механизмі
3-топ:ЭДТ-ның 2-қағидасы
4-топ: ЭДТ-ның 3-қағидасы
Ой бөлісу кезеңі.
Оқушылар өз зерттеулері бойынша постерлерін қорғайды, жасаған схемаларын түсіндіреді.
Бағалау: Әр топ ой бөліскенде қалған топтар тыңдап, сұрақтар қояды. Мұғалім жасаған жұмыс бойынша кері байланыс жасайды. Оқушылар түсіндірмесінде қателіктер болса, мұғалім дұрыстайды.
Мұғалім қорытындысы: заттар суда ерігенде су дипольдерімен әрекеттесіп, бос гидратталған иондарға ажырап,электр тогын өткізеді. Иондардың гидратталуы электролиттік диссоциацияның негізгі себепшісі болып табылады. 1887 жылы швед химигі де осындай қорытындыға келген болатын.

Оқушы дәптері, ақ тақта

Оқулық 9-кл химия, 2-қосымша, қайшы, клей, маркер, А4 парағы

Сабақтың соңы
5 минут
Оқушылар өзін-өзі бағалау мақсатында сөйлемдегі бос орындарды толықтыру тапсырмасын орындайды. (3-қосымша)
3-қосымша
Саралау - оқушыларғақалайкөбірекқолдаукөрсетудіжоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз?
Бағалау - оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз?
Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы

Дифференциация - оқушыларға әртүрлі қосылыстарды атау беріледі, оқу мотивациясы жоғары оқушы орта және төмен оқушыға қолдау көрсетеді

Бағалау критерийлері бойынша өзара бағалау, мұғалімнің кері байланысы
Денсаулықсақтаутехнологиялары.
Сергітусәттеріменбелсендііс-әрекеттүрлері.
Осысабақтақолданылатын
Қауіпсіздіктехникасыережелерініңтармақтары

Сабақбойыншарефлексия

Сабақмақсаттары/оқумақсаттарыдұрысқойылғанба? ОқушылардыңбарлығыОМқолжеткіздіме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақтасаралаудұрысжүргізілдіме?
Сабақтыңуақыттықкезеңдерісақталдыма?
Сабақжоспарынанқандайауытқуларболды, неліктен?
Бұлбөлімдісабақтуралыөзпікіріңіздібілдіруүшінпайдаланыңыз. Өзсабағыңызтуралысолжақбағандаберілгенсұрақтарғажауапберіңіз.

Жалпыбаға

Сабақтыңжақсыөткенекіаспектісі (оқытутуралыда, оқутуралыдаойланыңыз)?
1:

2:

Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?
1:

2:

Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлу қажет?

Ұқсас жұмыстар
Электролиттік диссоциациялану теориясы тұрғысынан негіздердің химиялық қасиеттері
Зерттеу сабағы №2. электролиттік диссоциациялану теориясы тұрғысынан қышқылдардың, негіздердің және тұздардың қасиеттері
Электролиттік диссоциациялану теориясытұрғысынан қышқылдардың химиялық қасиеттері
Электролиттік диссоциациялану дәрежесі. Табиғаттағы және тұрмыстағы күшті және әлсіз электролиттер
Электролиттер және бейэлектролиттер. Электролиттік диссоциация
Тұнба түзе жүретін реакция
Атом құрылысындағы ерекшелік
Темір және болат
Информатика кабинетінің паспорты
Химиялық элементтердің атомдарының валенттілігі
Пәндер