Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Функцияның кризистік нүктелері мен экстремум нүктелері
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Функцияның кризистік нүктелері мен экстремум нүктелері
Бөлім:
Туындының қолданылуы
Педагогтің аты-жөні:
Кеңесбай А.Е
Күні:
09.04.2024 ж
Сыныбы: 10
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Функцияның кризистік нүктелері мен экстремум нүктелері
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:
10.4.1.29 - функцияның кризистік нүктелері мен экстремум нүктелерін табу.
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар функцияның кризистік және экстремум нүктелерін біледі.
Көпшілік оқушылар үшін: Білім алушылар функцияның кризистік нүктелерінің және экстремум нүктелерінің анықтамаларын, функция экстремумының бар болу шартын біледі.
Кейбір оқушылар үшін: Білім алушылар функцияның кризистік нүктелері мен экстремум нүктелерін табады.
Құндылықтарға баулу
Бір-бірін тыңдау, кезекпен сөйлеу, өз ойын нақты жеткізу, дәлелдер мен мысалдар келтіру, өздігінен үйренуге талпыну, академиялық шыншылдық, топтық және жұптық жұмыстарда ашық болу.
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту.
7 мин.
Сабақтың мақсатымен таныстыру
Ұйымдастыру кезеңі:
1.Оқушылармен амандасу, түгендеу.
2.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
" Өзіме көршіме" әдісі арқылы сыныпта жағымды атмосфера құру, өткен сабақты қайталап өту
3. Топқа бөлу
1.Амандасады, оқу құралдарын дайындайды
2. Тапсырмалар жазылған парақшаларды көрмей өзіне алып көршісіне табыстайды. Солай бірнеше рет қайталайды. Соңында түскен тапсырманы орындайды, сұрақтарға жауап береді
3. Спинер әдісі арқылы топқа бөлінеді
Оқушылардың белсенділігі үшін <<Жарайсың!>>, <<Керемет!>> сөздерімен ынталандыру
Оқулық, жұмыс дәптері
ДК экраны
3 мин
Үй тапсырмасын тақтада <> платформасында сәйкестендіру арқылы тексереді
Оқушылар <> платформасы арқылы тапсырманы орындайды
Жалпы балл-2
https://learningapps.org/16481878
Сабақтың ортасы
10 мин
Топтық жұмыс
Әр топқа <<Рандом шеңбері>> беріледі.
Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау жасайды.
Есептің шешімдерін сәйкестендіреді
Тақтадағы жауаптармен топтар бір бірін тексереді
Дескриптор:
- функция туындысын табу ережелерін біледі.
Дұрыс орындаған топқа және топ мүшелеріне 1 балл беріледі.
Рандом шеңбері
Интерактивті тақта
Жеке жұмыс
7 мин
(Тақтамен жұмыс)
1)f(x)=x+4;
2)f(x)=-x+9;
3)f(x)=-5x+7;
4)f(x)=4x-11.
Оқушыларға тапсырмалар жазылған парақтар таратылады. Парақшаларды ашқанда кімде тақтада орындаңыз деп берілсе сол оқушы жұмысын тақтада орындайды
Дескриптор:
1.Есептің мазмұнын түсінеді, туындысын дұрыс табады
2.Экстремум нүктелерін табады.
Жалпы - 3 балл.
ДК экраны
10-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
Парақшалар
Жұптық жұмыс
10 мин
<<Үстел үсті>> ойыны
1) fx=2x+35x+1
2) fx=x3-1x2
3) fx=x2x2+1
4) fx=xx+7+3
5) fx=xx-8-6
6)
7)
8)
Асықтар бейнеленген кубикті лақтырады.Асықтың түсіне қарай тапсырмаларды таңдап алады. Тапсырманы жұбымен орындайды.
Дескриптор:
1.Туындысын табады.
2.Экстремум нүктелерін таба алады.
Жалпы - 3 балл
Бағалау парақтары
Асықтар
Бекіту тапсырмасы
5 мин
<> платформасы арқылы топтық жұмыс орындайды.
Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау жасайды. Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге келіп есепті орындайды.
Тапсырманы дұрыс орындаған топқа1 балл беріледі.
https://quizizz.com/admin/quiz/65c870918339c6849f6732f5/edit?fromSearch=true
Бағалау парақтары,
Ноутбук
Сабақтың соңы
3 мин
Үйге тапсырма. №48.20
Рефлексия.
Оқушылар берілген рефлексивті сөздердің бастамасын таңдай отырып, өздерінің ойын бір сөйлеммен жеткізеді.
Тақырыпты меңгергенін анықтау.
Өзін-өзі бағалау парағына өз ойларын жазады.
Кері байланыс Нәтижесінде жалпы баллын көрсетеді.
Өзін-өзі бағалау парағы
Сабақтың тақырыбы: Функцияның кризистік нүктелері мен экстремум нүктелері
Бөлім:
Туындының қолданылуы
Педагогтің аты-жөні:
Кеңесбай А.Е
Күні:
09.04.2024 ж
Сыныбы: 10
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Функцияның кризистік нүктелері мен экстремум нүктелері
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:
10.4.1.29 - функцияның кризистік нүктелері мен экстремум нүктелерін табу.
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар функцияның кризистік және экстремум нүктелерін біледі.
Көпшілік оқушылар үшін: Білім алушылар функцияның кризистік нүктелерінің және экстремум нүктелерінің анықтамаларын, функция экстремумының бар болу шартын біледі.
Кейбір оқушылар үшін: Білім алушылар функцияның кризистік нүктелері мен экстремум нүктелерін табады.
Құндылықтарға баулу
Бір-бірін тыңдау, кезекпен сөйлеу, өз ойын нақты жеткізу, дәлелдер мен мысалдар келтіру, өздігінен үйренуге талпыну, академиялық шыншылдық, топтық және жұптық жұмыстарда ашық болу.
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту.
7 мин.
Сабақтың мақсатымен таныстыру
Ұйымдастыру кезеңі:
1.Оқушылармен амандасу, түгендеу.
2.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
" Өзіме көршіме" әдісі арқылы сыныпта жағымды атмосфера құру, өткен сабақты қайталап өту
3. Топқа бөлу
1.Амандасады, оқу құралдарын дайындайды
2. Тапсырмалар жазылған парақшаларды көрмей өзіне алып көршісіне табыстайды. Солай бірнеше рет қайталайды. Соңында түскен тапсырманы орындайды, сұрақтарға жауап береді
3. Спинер әдісі арқылы топқа бөлінеді
Оқушылардың белсенділігі үшін <<Жарайсың!>>, <<Керемет!>> сөздерімен ынталандыру
Оқулық, жұмыс дәптері
ДК экраны
3 мин
Үй тапсырмасын тақтада <
Оқушылар <
Жалпы балл-2
https://learningapps.org/16481878
Сабақтың ортасы
10 мин
Топтық жұмыс
Әр топқа <<Рандом шеңбері>> беріледі.
Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау жасайды.
Есептің шешімдерін сәйкестендіреді
Тақтадағы жауаптармен топтар бір бірін тексереді
Дескриптор:
- функция туындысын табу ережелерін біледі.
Дұрыс орындаған топқа және топ мүшелеріне 1 балл беріледі.
Рандом шеңбері
Интерактивті тақта
Жеке жұмыс
7 мин
(Тақтамен жұмыс)
1)f(x)=x+4;
2)f(x)=-x+9;
3)f(x)=-5x+7;
4)f(x)=4x-11.
Оқушыларға тапсырмалар жазылған парақтар таратылады. Парақшаларды ашқанда кімде тақтада орындаңыз деп берілсе сол оқушы жұмысын тақтада орындайды
Дескриптор:
1.Есептің мазмұнын түсінеді, туындысын дұрыс табады
2.Экстремум нүктелерін табады.
Жалпы - 3 балл.
ДК экраны
10-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
Парақшалар
Жұптық жұмыс
10 мин
<<Үстел үсті>> ойыны
1) fx=2x+35x+1
2) fx=x3-1x2
3) fx=x2x2+1
4) fx=xx+7+3
5) fx=xx-8-6
6)
7)
8)
Асықтар бейнеленген кубикті лақтырады.Асықтың түсіне қарай тапсырмаларды таңдап алады. Тапсырманы жұбымен орындайды.
Дескриптор:
1.Туындысын табады.
2.Экстремум нүктелерін таба алады.
Жалпы - 3 балл
Бағалау парақтары
Асықтар
Бекіту тапсырмасы
5 мин
<
Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау жасайды. Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге келіп есепті орындайды.
Тапсырманы дұрыс орындаған топқа1 балл беріледі.
https://quizizz.com/admin/quiz/65c870918339c6849f6732f5/edit?fromSearch=true
Бағалау парақтары,
Ноутбук
Сабақтың соңы
3 мин
Үйге тапсырма. №48.20
Рефлексия.
Оқушылар берілген рефлексивті сөздердің бастамасын таңдай отырып, өздерінің ойын бір сөйлеммен жеткізеді.
Тақырыпты меңгергенін анықтау.
Өзін-өзі бағалау парағына өз ойларын жазады.
Кері байланыс Нәтижесінде жалпы баллын көрсетеді.
Өзін-өзі бағалау парағы
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz