Функцияның кризистік нүктелері мен экстремум нүктелері

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Функцияның кризистік нүктелері мен экстремум нүктелері

Бөлім:
Туындының қолданылуы
Бөлім:: Педагогтің аты-жөні:
Туындының қолданылуы: Кеңесбай А. Е
Бөлім:: Күні:
Туындының қолданылуы: 09. 04. 2024 ж
Бөлім:: Сыныбы: 10
Туындының қолданылуы: Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Бөлім:: Сабақтың тақырыбы:
Туындының қолданылуы: Функцияның кризистік нүктелері мен экстремум нүктелері
Бөлім:: Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:
Туындының қолданылуы: 10. 4. 1. 29 - функцияның кризистік нүктелері мен экстремум нүктелерін табу.
Бөлім:: Сабақтың мақсаты:
Туындының қолданылуы:

Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар функцияның кризистік және экстремум нүктелерін біледі.

Көпшілік оқушылар үшін: Білім алушылар функцияның кризистік нүктелерінің және экстремум нүктелерінің анықтамаларын, функция экстремумының бар болу шартын біледі.

Кейбір оқушылар үшін: Білім алушылар функцияның кризистік нүктелері мен экстремум нүктелерін табады.

Бөлім:: Құндылықтарға баулу
Туындының қолданылуы: Бір-бірін тыңдау, кезекпен сөйлеу, өз ойын нақты жеткізу, дәлелдер мен мысалдар келтіру, өздігінен үйренуге талпыну, академиялық шыншылдық, топтық және жұптық жұмыстарда ашық болу.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

7 мин.

Педагогтің іс-әрекеті:

Сабақтың мақсатымен таныстыру

Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

“ Өзіме көршіме” әдісі арқылы сыныпта жағымды атмосфера құру, өткен сабақты қайталап өту

3. Топқа бөлу

Оқушының іс-әрекеті:

1. Амандасады, оқу құралдарын дайындайды

2. Тапсырмалар жазылған парақшаларды көрмей өзіне алып көршісіне табыстайды. Солай бірнеше рет қайталайды. Соңында түскен тапсырманы орындайды, сұрақтарға жауап береді

3. Спинер әдісі арқылы топқа бөлінеді

Бағалау: Оқушылардың белсенділігі үшін « Жарайсың!», «Керемет!» сөздерімен ынталандыру
Ресурстар:

Оқулық, жұмыс дәптері

ДК экраны

Сабақ кезеңі/Уақыты: 3 мин
Педагогтің іс-әрекеті: Үй тапсырмасын тақтада «LearningApps» платформасында сәйкестендіру арқылы тексереді
Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар «LearningApps» платформасы арқылы тапсырманы орындайды
Бағалау: Жалпы балл-2
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың ортасы

10 мин

Педагогтің іс-әрекеті:

Топтық жұмыс

Әр топқа «Рандом шеңбері» беріледі.

Оқушының іс-әрекеті:

Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау жасайды.

Есептің шешімдерін сәйкестендіреді

Тақтадағы жауаптармен топтар бір бірін тексереді

Бағалау:

Дескриптор:

- функция туындысын табу ережелерін біледі.

Дұрыс орындаған топқа және топ мүшелеріне 1 балл беріледі.

Ресурстар:

Рандом шеңбері

Интерактивті тақта

Сабақ кезеңі/Уақыты:

Жеке жұмыс

7 мин

Педагогтің іс-әрекеті:

(Тақтамен жұмыс)

1) f(x) =x+4;

2) f(x) =-x+9;

3) f(x) =-5x+7;

4) f(x) =4x-11.

Оқушының іс-әрекеті: Оқушыларға тапсырмалар жазылған парақтар таратылады. Парақшаларды ашқанда кімде тақтада орындаңыз деп берілсе сол оқушы жұмысын тақтада орындайды
Бағалау:

Дескриптор:

1. Есептің мазмұнын түсінеді, туындысын дұрыс табады

2. Экстремум нүктелерін табады.

Жалпы - 3 балл.

Ресурстар:

ДК экраны

10-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Парақшалар

Сабақ кезеңі/Уақыты:

Жұптық жұмыс

10 мин

Педагогтің іс-әрекеті:

«Үстел үсті» ойыны

  1. f(x)=2x+35x+1f(x) = \frac{2x + 3}{5x + 1}
  2. f(x)=x3−1x2f(x) = \frac{x^{3} - 1}{x^{2}}
  3. f(x)=x2x2+1f(x) = \frac{x^{2}}{x^{2} + 1}
  4. f(x)=xx+7+3f(x) = \frac{x}{x + 7} + 3
  5. f(x)=xx−8−6f(x) = \frac{x}{x - 8} - 6
Оқушының іс-әрекеті: Асықтар бейнеленген кубикті лақтырады. Асықтың түсіне қарай тапсырмаларды таңдап алады. Тапсырманы жұбымен орындайды.
Бағалау:

Дескриптор:

1. Туындысын табады.

2. Экстремум нүктелерін таба алады.

Жалпы - 3 балл

Ресурстар:

Бағалау парақтары

Асықтар

Сабақ кезеңі/Уақыты:

Бекіту тапсырмасы

5 мин

Педагогтің іс-әрекеті: «Quizizz» платформасы арқылы топтық жұмыс орындайды.
Оқушының іс-әрекеті: Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау жасайды. Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге келіп есепті орындайды.
Бағалау: Тапсырманы дұрыс орындаған топқа1 балл беріледі.
Ресурстар:

https://quizizz. com/admin/quiz//edit?fromSearch=true

Бағалау парақтары,

Ноутбук

Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың соңы

3 мин

Педагогтің іс-әрекеті:

Үйге тапсырма. №48. 20

Рефлексия.

Оқушылар берілген рефлексивті сөздердің бастамасын таңдай отырып, өздерінің ойын бір сөйлеммен жеткізеді.

Оқушының іс-әрекеті:

Тақырыпты меңгергенін анықтау.

Өзін-өзі бағалау парағына өз ойларын жазады.

Бағалау: Кері байланыс Нәтижесінде жалпы баллын көрсетеді.
Ресурстар: Өзін-өзі бағалау парағы

Ұқсас жұмыстар
Функцияның экстремумдері
Функцияның қасиеттері. Экстремумдары
Туынды және оның қолданылуы
Функцияны зерттеу және оның графигін салу туралы
Функцияны зерттеу және оның графигін салу
Функциялар және графиктер
Функцияның кризистік нүктелері
Кері тригонометриялық функциялар
Теңдеуге есептер шешу
Квадрат түбірі бар өрнектерді болжам ұсыну арқылы теңбе- тең түрлендіру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz