Файл қосу

Мұрын. тыныс алу мүшелері. өкпе

Пән: Өзін-өзі тану

Оқу қызметін ұйымдастырудың технологиялық картасы
№12 "Гүлдер" топқа арналған

Күні, айы, жылы: 19.11.12 ж

Білім беру саласы: Денсаулық

Бөлімі: Валеология

Тақырыбы: Мұрын. Тыныс алу мүшесі. Өкпе.

Мақсаты: Тыныс алудың маңызы, тыныс алу мүшелерінің құрылысы мен
қызметі туралы білім беру. Салауатты өмір сүру әдетіне тәрбиелеу.

Сөздік жұмыс: мұрын, өкпе, тыныс алу мүшесі т.б.

Көрнекілік: «Тыныс алу мүшелер жүйесі» суреттері көмей құрылысы
суреттер.

Әдіс-тәсілдер: түсіндіру, әңгімелеу, әңгімелесу, сұрақ-жауап.

|Әрекет кезеңдері | Тәрбиешінің іс -әрекеті |Балалардың іс -әрекеті |
|Ұйымдастырушы-ояту|Шаттық шеңбер: |Балалар дөңгелене тұрып, |
|шылық кезеңі |Қайырлы таң алтын күн! |шеңбер құрап бірге қайталады.|
| |Қайырлы күн жер аспан! | |
| |Қайырлы таң достарым! | |
| |Сендерді көріп сағындым! | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Ұйымдастырушы |- Балалар қандай жыл мезгілдері |Төртеу, қыс, көктем, жаз, |
|ізденушілік кезеңі|болады? Нешеу? |күз. |
| |-Қазір қандай жыл мезгілі, қандай| |
| |ай? |Күз мезгілі, қараша айы. |
| |-Күз мезгілінде қандай өзгерістер| |
| |болады? |Күн суытады, жаңбыр жауады, |
| |- Балалар сендер сезім мүшелерін |құстар жылы жаққа кетеді. |
| |білесіңдерме? | |
| |- Сезім мүшелеріне не жатады? |Иә,біз сезім мүшелерін |
| |-Біз бүгін мұрын жайлы |білеміз. |
| |әңгімелесеміз балалар. | |
| |- Мұрын. Мұрын – иіс сезу мүшесі.|Көз, тіл, құлақ, тері және |
| |Адам әр түрлі иісті мұрынмен |мұрын. |
| |сезіп, ажыратады. Сонымен қатар | |
| |мұрын «тыныс алу» қызметін |Балалар зейін қойып, мұқият |
| |атқарады. (Мұрындарын қолмен |тындады. |
| |ұстап, дем алдыру, бірнеше | |
| |минуттан соң дем тарылатынын | |
| |байқату, иіссу, гүл, жеміс, жусан| |
| |иістерін ажыраттырту). Мұрын | |
| |тыныс алу мүшелеріне жатады. | |
| |- Тыныс алу мүшелерінің құрылысы | |
| |мен қызметі. | |
| | | |
| |1.Мұрын қуысы (кеңсірік) | |
| |2.Жұтқыншақ | |
| |3.Көмей | |
| |4.Кеңірдек | |
| |5. Ауатамыр (бронхылар) | |
|Рефлекстік түзету |- Мұрын не үшін керек? |Дем алу үшін керек. |
|кезеңі |- Мұрынның қызметі? |Иіс сезу, дем алу т.б. |
| | | |
| | | |
| |Сергіту сәті: | |
| |Иілеміз онға бір, |Балалар бірге осы қимылды |
| |Иілеміз солға бір. |жаттығуды жасады. |
| |Тәрбиеші қарайды, | |
| |Он аяққа, солға бір | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Балаларға сұрақтар қою. Жұмбақ | |
| |жасыру. | |
| | | |
| | |Балалар сұрақтарға жауап |
| |Д\о: "Жұмбақ не туралы?" |берді. Жұбақтардың жауабын |
| | |шешіп, бірге қайталады. |
| |Екі шырақтың ортасында бір өзім. |Балалар ойынға белсене |
| |(Мұрын). |қатысты. |
| | | |
| | | |
| | | |
|Қорытындылау | | |
| |Сабақты қорытындылау. | |
| | | |
| | | |
|Өзін-өзі бағалау | | |
| | | |
| |Жақсы қатысқан балаларды мақтау | |
| |және мадақтау. | |
| | | |
| | | |

Күтілетін нәтиже: Зейіндерін қойып тындау.
Білу керек: Сезім мүшелерін біледі.
Түсінігі: Мұрынның қызметін түсініп игерді.
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: Мұрынды таза ұстауды, шұқымауды,
салауатты өмір салтын ұстануды меңгерді.
Тәрбиешінің аты, тегі: Гүлайым Аубакирқызы.




Ұқсас жұмыстар
Ұлпалардағы газ алмасу
Өкпенің құрылысы мен қызметі
Тыныс алу мүшелері
Тыныс алу мүшелерінің аурулары
Көмей. Кеңірдек. Бронхтар
Жүректің құрылысы
Мемлекеттік тіл. Қазақ тілі қандай тіл
Тыныс алудың маңызы. құрылысы мен қызметі
Өкпедегі газ алмасу
Тынысалу мүшелері (ашық сабақ)
Пәндер