Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Педагогтің әрекеті

Педагог :
Спархан Ақбаян
Күні:
12.03.2024
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сынып:
1 <<А>>
Сабақтың тақырыбы
Жүсіпбек Аймауытовтың 135 жылдығы.
Сабақтың мақсаты
Құнды
лықтар
Білімділік: Ж. Аймауытовтың өмірбаяны мен шығармашылығын оқытуда оқушыларға
жан - жақты білім беру үшін, жазушының азаматтық биік тұлғасы, туған халқына,
оның әдебиетіне, мәдениетіне сіңірген еңбегін танып - білуді оқушылардың өздеріне
жұмыс істете, іздендіре отырып меңгерту
Дамытушылық: ой-өрісін, дүниетанымын дамыту;
Талап: Білуге,жаңаны тануға құштар болу

Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті
Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Жаңа тақырыпты түсіндіру

Мотивациялық қозғаушы
<<Кубик әдісі>>

Қазақ әдебиеті алыптарының бірі - Жүсіпбек Аймауытов. Оның қазақ әдебиетінің жанр жағынан дамытудағы еңбегі орасан зор. Ол - ақын, прозашы, публицист, сыншы, театр режисеры, аудармашы педагог болды. Бір өзі әдебиет пен ғылымның әр саласында еңбек етті. Қазақ әдебиетін проза, драматургия жанры
жағынан қалыптастыруды және мектептер мен оқу орындарының оқушыларына арнап бірнеше оқу құралдарын жазуға қатысқан. Осындай әдебиетіміздің, театрдың, ғылымның дамуына айрықша қызмет еткен қламгердің еңбектері 60 жыл бойы оқушының назарынан тасада қалып келді.

Еліміздегі қайта құрудың нәтижесінде болған өзгерістерден кейін ғана - 1988 жылдан бастап Ж. Аймауытовтың өмірі мен еңбектері және мақалалары жарық көре бастады.
Оқушылар берілген кубиктегі суреттер бойынша бір бірімен амандасады.

Поэзиялықтуындылары ↓ Сарыарқаның сәлемі Ах - ха - хау Көшу Тұңғиық түпсіз астында Ұршығым Жәмила Әскер марсельезасы Нұр күйі поэмасы 3. Драмалық жанры ↓ Ескі тәртіппен бала оқыту Рабиға Мансапқорлар Сылаң қыз Шернияз Қанапия мен Шәрбану Ел қорғаны 4. Прозалық жанрлары 1. Романдары: <<Қартқожа>>1626;<<Ақбілек>> 1927 - 1928 4. Хикаяттары: << Күнекейдің жазығы>> 1928 5. Сын мақалалары: Абайдан соңғы ақындар 1918; Мағжанның ақындығы 1923;
Мадақтау
презентация

Сабақтың ортасы

Жүсіпбек Аймауытов тақырыбы бойынша арнайы сұрақтар қою.
:: Бүгінгі сабақта қай дарынды ақынның мәліметтермен таныстық?
:: Жүсіпбек қай жылдарда өмір сүрген?
:: Жүсіпбек қай жерде білім алған?
:: Оның қандай шығармалары бар?

<
Топтастыру стратегиясы.
Енді жұмысымызды әрі қарай жалғастыру үшін шағын видеоролик тамашалаймыз.

Сергіту сәті.
Жұмбақ жасырылған қағаздар беріледі.

Балалар бүгін бізде қандай оқу іс әрекеті болды? Сендерге оқу іс әрекеті ұнадыма?
Біз қандай тақырыпа әңгімеледіқ?
Мадақтау, қорытындылау.

Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

Жұмбақтың жауабын шешеді.

Сабақтың соңы.

Кері байланыс
Жүректен жүрекке.

Қорытындылау
Мұғалім. Сонымен балалар, бүгінгі тәрбие сағатынан не түйдік?
Бүгін біз <<Жүсіпбек Аймауытов 135жылдығы >> жайында мәлімет алдық. Сіздер әрқашан ұлы тұлғаларымыз есте сақтап біліп жүрулеріңіз қажет.
Оқушыларға жеке-жеке қағаздар беріледі білім алу деңгейі бойынша берілген сөмкелерге салады.

смайлик
стикер

Ұқсас жұмыстар
Шығармашылық жұмыстың атауы
Өрнекті жазбаша есепте
Бір ананың жеті қызы
Алғашқы кітаптардың суреттері
Торы құлын өлеңі
Автор суреті
Бұлттық технологиялар
Қазақстан аумағындағы этногенездің кезеңдерін айқындау
Махамбет өмірі мен шығармашылығы
Көлдер мен мұздықтар
Пәндер