Қысқа мерзімді сабақ жоспарлары: Театрдағы Абай бейнесі; Д. Исабековтің Әпке драмасындағы құндылықтар; М. Әуезовтің Абай жолы кейіпкерлер әлемі

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Бөлім:

8-бөлім театрдағы Абай бейнесі.
Бөлім::

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)

8-бөлім театрдағы Абай бейнесі.: Қыдырбаев Шапағат Сахиұлы
Бөлім::

Күні:

8-бөлім театрдағы Абай бейнесі.: 08. 04. 2024
Бөлім::

Сынып: 8

8-бөлім театрдағы Абай бейнесі.:

Қатысушылар саны: 22

Қатыспағандар саны: 0

Бөлім::

Сабақтың тақырыбы

8-бөлім театрдағы Абай бейнесі.: “Театрдағы Абай бейнесі”
Бөлім::

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8-бөлім театрдағы Абай бейнесі.:

8. 3. 2. 1 жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, мақала құрастырып жазу;

8. 3. 3. 1 мәтін құрылымын сақтай отырып, графиктік мәтіндегі (диаграмма, кесте) деректердің маңызды тұстарын анықтап жазу.

Бөлім::

Сабақтың мақсаты

8-бөлім театрдағы Абай бейнесі.:

Мәтіннің жанрлық, стильдік ерекшеліктерін сақтайды;

Тілдік құралдарды орынды қолданып, мақаланы талапқа сай жазады;

Сызбадағы маңызды ақпараттарды анықтайды, талдап жазады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың кезеңі/уақыт:

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

7 минут

Педагогтің әрекеті:

1) Ұйымдастыру

2) Психологиялық ахуал қалыптастыру

Оқушылардың өзіне деген позитивтік көзқарасты қалыптастыру.

3) Үй тапсырмасын тексеру

«Рондом» платформасындағы «Әткеншек» әдісі арқылы оқушы таңдау

Оқушының әрекеті:

Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығы оянады.

«Тұтас, аралас мәтіндердегі ақпараттарды салыстыру»

Бағалау:

ФБ 1-10 балл

2 балл

Дескриптор:

1) мәтінді талдайды-1 балл

2) ақпараттарды салыстырады-1 балл

Ресурстар:

Әрінова Б. «Қазақ тілі» оқулығы

«Бағалау парақтары»

Сабақтың кезеңі/уақыт:

Жаңа сабаққа кіріспе

5 минут

Педагогтің әрекеті:

«Миға шабуыл»

«Қызыл кітапқа енген жануарлар» тақырыбында бейнебаян

C:\Users\123\Desktop\КТП 22-23\КАМЕРА 22-23\8 кл\БИОАЛУАТҮРЛІЛІК 1\Screenshot_2023-01-09-05-50-14-91_f9ee0578fe1cc94de7482bd41accb329.jpg

Оқушының әрекеті:

Оқушылар жаңа сабақтың тақырыбын ену үшін көрсетілген бейнебаян бойынша ойларын білдіреді

Жаңа сабақпен танысады.

Бағалау:

ҚБ

«Мадақтау», «Қолдау»

Ресурстар:

«Үнсіз бейне» әдісі

C:\Users\123\Desktop\КТП 22-23\КАМЕРА 22-23\8 кл\БИОАЛУАТҮРЛІЛІК 1\Screenshot_2023-01-09-05-50-56-79_f9ee0578fe1cc94de7482bd41accb329.jpg

C:\Users\123\Desktop\КТП 22-23\КАМЕРА 22-23\8 кл\БИОАЛУАТҮРЛІЛІК 1\Screenshot_2023-01-09-05-53-35-31_f9ee0578fe1cc94de7482bd41accb329.jpg

https://youtu. be/PUvGXf9PePs

Сабақтың кезеңі/уақыт:

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

20 минут

10 минут

Педагогтің әрекеті:

1-тапсырма . Графиктік мәтін бойынша маңызды деректерді іріктеп алыңыз.

«Ақбөкенді сақтау Альянсы, «Экомактаб» ресурстық орталығының есебі»

Еске түсірейік! Мақала тақырыбын түрлері бойынша сәйкестендіріңіз.

2-тапсырма . «Ар қымбат па? Ақбөкен қымбат па?» тақырыбында мақала жазыңыз.

3-тапсырма. Мақаланың түрі мен стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды ажыратыңыз.

:
:
:

4-тапсырма. Топтық жұмыс

І топ - «Жануарларды қорғау - өзекті мәселе»

ІІ топ - «Толықтауыш, мағыналық түрлері»

Оқушының әрекеті: Мақала түрі
Бағалау: Мақала стилі
Ресурстар: Стильге тән тілдік құралдар

Дескриптор:

1. Сызбадағы маңызды ақпараттарды анықтайды - 1 балл

2. Ақпараттарды талдап жазады-1 балл

«Leaning. apps» платформасында тексеріледі

Дескриптор:

1. Мәтіннің жанрлық ерекшелігін сақтайды-1 балл

2. Мәтіннің стильдік ерекшелігін сақтайды-1 балл

3. Тілдік құралдарды орынды қолданады- 1 балл

Дескриптор:

1. Мақала түрін анықтайды-1 балл

2. Мақала стилін анықтайды-1 балл

3. Тілдік құралдарды ажыратады-1 балл

Негізгі мәселе, себебін, дәлелін, қорытындысын жазады;

Тіктөртбұрыштың сыртқы бөлігіне топтың әр мүшесі өз жауабын жазады, ал ішкі төртбұрышқа төрт пікірге ортақ түйінді ой жазылады.

2 балл

ҚБ

«Мадақтау»

3 балл

3 балл

Топтар бірін-бірі ҚБ «Температураны өлшеу» арқылы

бағалайды:

38 0 -Тамаша

37 0 -Ұнады

35 0 -Толықтыру

«Статистикалық дерек» әдісі

«Leaning. apps» платформасы

C:\Users\123\Desktop\КТП 22-23\КАМЕРА 22-23\8 кл\БИОАЛУАТҮРЛІЛІК 1\Screenshot_2023-01-09-05-54-48-59_f9ee0578fe1cc94de7482bd41accb329.jpg

«Балық қаңқасы»

«Пирамидалық талдау»

Тілдік бағдар бойынша кестені іліп қою

Сабақтың кезеңі/уақыт:
Педагогтің әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Сабақтың кезеңі/уақыт:
Педагогтің әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Сабақтың кезеңі/уақыт:

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

3 минут

Педагогтің әрекеті:

Сабақ соңында «Бағалау парағы» арқылы оқушыларды 1-10 баллдық жүйесімен бағаланады.

Үй тапсырмасы:

8-тапсырма, 70-бет

Оқушының әрекеті: «ҚҚҚ» әдісі арқылы алған ақпаратымызды тұжырымдап, өз жетістігіне баға береді.
Бағалау: «Бағалау парағы» арқылы баллдарын есептейді.
Ресурстар:

Рефлексия: «ҚҚҚ» кестесі

:
:
:
Маған қызық болған 2 нәрсе
Маған қиын болған 2 нәрсе
Маған құнды болған 2 нәрсе
Сабақтың кезеңі/уақыт:
Педагогтің әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Сабақтың кезеңі/уақыт:
Педагогтің әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Бөлім:

Махаббат және абырой
Бөлім::

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)

Махаббат және абырой: Жунусова Тыныштык Алдашевна
Бөлім::

Күні:

Махаббат және абырой: 16. 02. 2023ж
Бөлім::

Сынып: 8

Махаббат және абырой:

Қатысушылар саны: 13

Қатыспағандар саны: 0

Бөлім::

Сабақтың тақырыбы

Махаббат және абырой: Д. Исабеков «Әпке» драмасындағы құндылықтар
Бөлім::

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

Махаббат және абырой:

8. 2. 2. 1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау

8. 3. 2. 1 шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру

Бөлім::

Сабақтың мақсаты

Махаббат және абырой:

Тілдік ерекшелікті автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасы арқылы талдайды;

Шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға береді.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың кезеңі/уақыт:

Сабақтың басы

5 минут

Қызығушылықты ояту.

5 минут

Педагогтің әрекеті:

1) Ұйымдастыру

2) Үй тапсырмасын тексеру

«Әпке» драмасының тарихи және көркемдік құндылығына баға беру

«Quisis» платформасында сұрақ-жауап.

3) «Кейіпкерлік лото» әдісі

:
:
:
:
:
:

4) Психологиялық ахуал қалыптастыру «Көңіл күй неге ұқсас?»

Мақсаты: оқушылардың тұлғалық қалыптары мен қағидаларына, өмірде басшылыққа алатын құндылықтарына, адамгершілік-рухани бағдарларына бейімдеу

Оқушының әрекеті: Нәзила
Бағалау: Қамажай
Ресурстар: Гауһар
Сұлтан
Омар
Камила
Тимур
Қабен
Сұлухан

Дескриптор:

1. Шығармалардың өзіндік ерекшелігі мен

айырмашылығын анықтайды-2 балл

2. Екі шығарманы салыстыра талдайды-2 балл

3. Шығарманың тарихи және көркемдік құндылығына баға

береді-2 балл

Лото «тақтасына» кейіпкерлер жазылады.

Оқушылардың әрқайсысының қолдарына стикерлер үлестіріледі. Оларда кейіпкерлердің әрекеттері жазылған. Оқушылар өз стикерлерін тиісті кейіпкердің тақтасына жапсырады.

Табиғат құбылыстары арқылы өз көңіл күйлерін білдіреді

ФБ 1-10 балл

6 балл

https://ds04.infourok.ru/uploads/ex/05aa/0004d421-35795ea9/img14.jpg «Шапалақ»

«Қолпаштау», «Қолдау»

«Баскетбол ұяшығы» бағалау әдісі. Сабақ соңында жинаған ұпайларын есептейді

Панель тақта

http://bilimsite. kz/tarbie_sagaty/7645-sergitu-sati. html

Сабақтың кезеңі/уақыт:
Педагогтің әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Сабақтың кезеңі/уақыт:
Педагогтің әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Сабақтың кезеңі/уақыт:
Педагогтің әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Сабақтың кезеңі/уақыт:

Жаңа сабаққа кіріспе

5 минут

Педагогтің әрекеті:

«Ойтүрткі сұрақ»

«Адам баласы үшін қайсысы маңызды?»

«Адамгершілік. Білім. Материалдық байлық»

Сабақ мақсаттарымен таныстырады.

«Д. Исабеков «Әпке» драмасындағы құндылықтар»

C:\Users\123\Desktop\КТП 22-23\КАМЕРА 22-23\8 кл\ӘПКЕ\Screenshot_2023-02-21-07-44-09-77_f9ee0578fe1cc94de7482bd41accb329.jpg

Оқушының әрекеті:

Оқушылар жаңа сабақтың тақырыбын ену үшін көрсетілген суреттер мен қойылған сұрақтар бойынша ойларын білдіреді

Жаңа сабақпен танысады.

Бағалау:

ҚБ

«Мадақтау», «Қолдау»

Ресурстар:

Жүрек бүтін,жарты жүрек болмайды, Жарты жүрек өмір сүріп оңбайды, Жүрек іздер өз жартысын,әрқ.. | ВКонтакте

C:\Users\Админ\Downloads\WhatsApp Image 2023-02-13 at 13.58.49.jpeg

Кітапты қалай күтеміз?

Сабақтың кезеңі/уақыт:

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

25 минут

Саралау тәсілдері: «Диалог және қолдау көрсету», «Нәтиже», «Тапсырма» тәсілдері. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

Педагогтің әрекеті:

Деңгейлік тапсырмалар:

1-тапсырма . Шығарма үзінділерінен құндылық түрін анықтаңыз.

:
:
:
:

2-тапсырма. Ремарка арқылы кейіпкерді табыңыз.

:
:
:
:
:
:

Автор ремарка арқылы кейіпкерлер сипатын, көңіл күйін жеткізе алды ма?

3-тапсырма . «Әпке» драмасындағы материалдық және рухани құндылықтар жаңашылдыққа мысал бола ала ма? Ойыңызды дәлелдеп жазыңыз.

4-тапсырма. Үзіндідегі қақтығысты көрсететін тілдік оралымдарды ажыратыңыз.

:
:
:
:
Оқушының әрекеті: Шығармадан үзінді
Бағалау: Құндылық
Ресурстар:
Иіліп тағзым етеді
Нәзила
Келіп, оны құшақтап маңдайынан сүйеді
Қамажай
Тілін көрсетеді
Нәзила
Көзіне жас алып
Қамажай
Үзінді
Сөз иесі
Тілдік қолданыстар
Менің пікірім

Дескриптор:

1. Екі үзінді келтіреді - 2 балл

2. Екі құндылықты анықтайды-2 балл

«Leaning. apps» платформасында тексеріледі

Дескриптор:

1. Ремарканы ажыратады -2 балл

2. Кейіпкерді анықтайды-2 балл

Қамажай - қарапайым, бауырмал

Нәзила - тік мінезді, ерке

Дескриптор:

1. Материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырады-2 балл

Шығарманың жаңашылдығына баға береді-2 балл

Дескриптор:

1. Үзінді келтіреді-1 балл

2. Тілдік ерекшелікті автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасы арқылы талдайды - 2 балл

3. Пікірін дәлелді жеткізеді-1 балл

4 балл

4 балл

4 балл

4 балл

«Екі түрлі түсіндірме күнделігі»

«Сәйкестендіру»

«Еске түсірейік!»

C:\Users\123\Desktop\КТП 22-23\КАМЕРА 22-23\8 кл\ӘПКЕ\Screenshot_2023-02-21-07-44-47-75_f9ee0578fe1cc94de7482bd41accb329.jpg

«Салыстырмалы кесте»

Оқулықпен, хрестоматиямен жұмыс

Сабақтың кезеңі/уақыт:
Педагогтің әрекеті:
Сабақтың кезеңі/уақыт:
Педагогтің әрекеті:
Сабақтың кезеңі/уақыт:
Педагогтің әрекеті:
Сабақтың кезеңі/уақыт:
Педагогтің әрекеті:
Сабақтың кезеңі/уақыт:
Педагогтің әрекеті:
Сабақтың кезеңі/уақыт:
Педагогтің әрекеті:
Сабақтың кезеңі/уақыт:
Педагогтің әрекеті:
Сабақтың кезеңі/уақыт:
Педагогтің әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Бағалау:
Сабақтың кезеңі/уақыт:
Педагогтің әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Бағалау:
Сабақтың кезеңі/уақыт:

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

5 минут

Педагогтің әрекеті:

Сабақ соңында «Бағалау парағы» арқылы оқушыларды 1-10 баллдық жүйесімен бағаланады.

Үй тапсырмасы:

Шағын сыни шолу жазу

Ұсынылатын тақырып:

«Шығарма мазмұны мені ойландырды . . . » /бағалау критерийі беріледі/

Оқушының әрекеті: «Төрт сөйлем» әдісі арқылы алған ақпараттарын тұжырымдап, өз жетістігіне баға береді, ұялы телефон арқылы «Padlet» платформасына жолдайды.
Бағалау: «Баскетбол ұяшығындағы» баллдар арқылы бағаланады.
Ресурстар: «Padlet» платформасы
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Бөлім:

ІІІ бөлім. Ғасырлық туынды
Бөлім::

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)

ІІІ бөлім. Ғасырлық туынды: Жунусова Тыныштык Алдашевна
Бөлім::

Күні:

ІІІ бөлім. Ғасырлық туынды: 16. 01. 2023ж
Бөлім::

Сынып: 11

ІІІ бөлім. Ғасырлық туынды:

Қатысушылар саны: 6

Қатыспағандар саны: 0

Бөлім::

Сабақтың тақырыбы

ІІІ бөлім. Ғасырлық туынды: М. Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясының кейіпкерлер әлемі (1-кітап)
Бөлім::

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

ІІІ бөлім. Ғасырлық туынды:

11. 1. 3. 1 - көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсету.

11. 2. 2. 1 - шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтау

Бөлім::

Сабақтың мақсаты

ІІІ бөлім. Ғасырлық туынды:

Көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын айқындайды;

Авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтайды.

Сабақтың барысы


Ұқсас жұмыстар
М. Әуезовтің Абай жолы романындағы Абай бейнесін талдау
11-сынып қазақ әдебиеті: М. Әуезовтің Абай жолы роман-эпопеясындағы қазақ әйелдерінің бейнесі
11-сыныпқа арналған сабақ: М. Әуезовтің Абай жолы роман-эпопеясындағы Өрде бөлімінің заман көрінісі мен кейіпкерлер жүйесін талдау
М.Әуезовтің Абай жолы эпопеясындағы кейіпкерлер келбетін талдау - сабақ жоспары
М. Әуезовтің Абай жолы эпопеясындағы салт-дәстүрлер: тәрбиелік мәні және қазіргі қоғамдағы қолданылуы
8-сыныпқа арналған Д. Исабековтің Әпке драмасын жанрлық және кейіпкерлік талдау сабақ жоспары
8-сынып: Д. Исабековтің Әпке драмасын ұлттық мүдде тұрғысынан талдауға арналған ұзақ мерзімді жоспар
М. Әуезовтің Бала Абай шығармасы бойынша 2-сыныпқа арналған сабақ жоспары
6-сынып әдебиеті: Д. Исабековтің Ата үміті әңгімесіне арналған үш қысқа мерзімді сабақ жоспары
Мұхтар Әуезовтің Абай жолы романы: жазылу тарихы мен идеялық-тақырыптық мазмұны
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz