Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Кейіпкерлер бейнесі
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Бөлім:
8-бөлім театрдағы Абай бейнесі.
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)
Қыдырбаев Шапағат Сахиұлы
Күні:
08.04.2024
Сынып: 8
Қатысушылар саны: 22
Қатыспағандар саны: 0
Сабақтың тақырыбы
"Театрдағы Абай бейнесі"
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
8.3.2.1 жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, мақала құрастырып жазу;
8.3.3.1 мәтін құрылымын сақтай отырып, графиктік мәтіндегі (диаграмма, кесте) деректердің маңызды тұстарын анықтап жазу.
Сабақтың мақсаты
Мәтіннің жанрлық, стильдік ерекшеліктерін сақтайды;
Тілдік құралдарды орынды қолданып, мақаланы талапқа сай жазады;
Сызбадағы маңызды ақпараттарды анықтайды, талдап жазады.
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту.
7 минут
1) Ұйымдастыру
2) Психологиялық ахуал қалыптастыру
Оқушылардың өзіне деген позитивтік көзқарасты қалыптастыру.
3) Үй тапсырмасын тексеру
<<Рондом>> платформасындағы <<Әткеншек>> әдісі арқылы оқушы таңдау
Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығы оянады.
<<Тұтас, аралас мәтіндердегі ақпараттарды салыстыру>>
ФБ 1-10 балл
2 балл
Дескриптор:
1) мәтінді талдайды-1 балл
2)ақпараттарды салыстырады-1 балл
Әрінова Б. <<Қазақ тілі>> оқулығы
<<Бағалау парақтары>>
--------------------------------------------------------------------------------
Жаңа сабаққа кіріспе
--------------------------------------------------------------------------------
5 минут
<<Миға шабуыл>>
<<Қызыл кітапқа енген жануарлар>> тақырыбында бейнебаян
Оқушылар жаңа сабақтың тақырыбын ену үшін көрсетілген бейнебаян бойынша ойларын білдіреді
Жаңа сабақпен танысады.
ҚБ
<<Мадақтау>>, <<Қолдау>>
<<Үнсіз бейне>> әдісі
https://youtu.be/PUvGXf9PePs
Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу.
20 минут
10 минут
1-тапсырма.Графиктік мәтін бойынша маңызды деректерді іріктеп алыңыз.
<<Ақбөкенді сақтау Альянсы, <<Экомактаб>> ресурстық орталығының есебі>>
Еске түсірейік! Мақала тақырыбын түрлері бойынша сәйкестендіріңіз.
2-тапсырма. <<Ар қымбат па? Ақбөкен қымбат па?>> тақырыбында мақала жазыңыз.
3-тапсырма. Мақаланың түрі мен стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды ажыратыңыз.
Мақала түрі
Мақала стилі
Стильге тән тілдік құралдар
4-тапсырма. Топтық жұмыс
І топ - <<Жануарларды қорғау - өзекті мәселе>>
ІІ топ - <<Толықтауыш, мағыналық түрлері>>
Дескриптор:
1.Сызбадағы маңызды ақпараттарды анықтайды - 1 балл
2.Ақпараттарды талдап жазады-1 балл
<> платформасында тексеріледі
Дескриптор:
1.Мәтіннің жанрлық ерекшелігін сақтайды-1 балл
2.Мәтіннің стильдік ерекшелігін сақтайды-1 балл
3.Тілдік құралдарды орынды қолданады- 1 балл
Дескриптор:
1.Мақала түрін анықтайды-1 балл
2.Мақала стилін анықтайды-1 балл
3.Тілдік құралдарды ажыратады-1 балл
Негізгі мәселе, себебін, дәлелін, қорытындысын жазады;
Тіктөртбұрыштың сыртқы бөлігіне топтың әр мүшесі өз жауабын жазады, ал ішкі төртбұрышқа төрт пікірге ортақ түйінді ой жазылады.
2 балл
ҚБ
<<Мадақтау>>
3 балл
3 балл
Топтар бірін-бірі ҚБ <<Температураны өлшеу>> арқылы
бағалайды:
380 -Тамаша
370 -Ұнады
350 -Толықтыру
<<Статистикалық дерек>> әдісі
<> платформасы
<<Балық қаңқасы>>
<<Пирамидалық талдау>>
Тілдік бағдар бойынша кестені іліп қою
Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Рефлексия
3 минут
Сабақ соңында <<Бағалау парағы>> арқылы оқушыларды 1-10 баллдық жүйесімен бағаланады.
Үй тапсырмасы:
8-тапсырма, 70-бет
<<ҚҚҚ>> әдісі арқылы алған ақпаратымызды тұжырымдап, өз жетістігіне баға береді.
<<Бағалау парағы>> арқылы баллдарын есептейді.
Рефлексия: <<ҚҚҚ>> кестесі
Маған қызық болған 2 нәрсе
Маған қиын болған 2 нәрсе
Маған құнды болған 2 нәрсе
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Бөлім:
Махаббат және абырой
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)
Жунусова Тыныштык Алдашевна
Күні:
16.02.2023ж
Сынып: 8
Қатысушылар саны: 13
Қатыспағандар саны: 0
Сабақтың тақырыбы
Д. Исабеков <<Әпке>> драмасындағы құндылықтар
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
8.2.2.1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау
8.3.2.1 шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру
Сабақтың мақсаты
Тілдік ерекшелікті автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасы арқылы талдайды;
Шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға береді.
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
5 минут
Қызығушылықты ояту.
5 минут
1)Ұйымдастыру
2)Үй тапсырмасын тексеру
<<Әпке>> драмасының тарихи және көркемдік құндылығына баға беру
<> платформасында сұрақ-жауап.
3) <<Кейіпкерлік лото>> әдісі
Нәзила
Қамажай
Гауһар
Сұлтан
Омар
Камила
Тимур
Қабен
Сұлухан
4)Психологиялық ахуал қалыптастыру <<Көңіл күй неге ұқсас?>>
Мақсаты: оқушылардың тұлғалық қалыптары мен қағидаларына, өмірде басшылыққа алатын құндылықтарына, адамгершілік-рухани бағдарларына бейімдеу
Дескриптор:
1.Шығармалардың өзіндік ерекшелігі мен
айырмашылығын анықтайды-2 балл
2.Екі шығарманы салыстыра талдайды-2 балл
3.Шығарманың тарихи және көркемдік құндылығына баға
береді-2 балл
Лото <<тақтасына>> кейіпкерлер жазылады.
Оқушылардың әрқайсысының қолдарына стикерлер үлестіріледі. Оларда кейіпкерлердің әрекеттері жазылған. Оқушылар өз стикерлерін тиісті кейіпкердің тақтасына жапсырады.
Табиғат құбылыстары арқылы өз көңіл күйлерін білдіреді
ФБ 1-10 балл
6 балл
<<Шапалақ>>
<<Қолпаштау>>, <<Қолдау>>
<<Баскетбол ұяшығы>> бағалау әдісі. Сабақ соңында жинаған ұпайларын есептейді
Панель тақта
http://bilimsite.kz/tarbie_sagaty/7645-sergitu-sati.html
--------------------------------------------------------------------------------
Жаңа сабаққа кіріспе
--------------------------------------------------------------------------------
5 минут
<<Ойтүрткі сұрақ>>
<<Адам баласы үшін қайсысы маңызды?>>
<<Адамгершілік. Білім. Материалдық байлық>>
Сабақ мақсаттарымен таныстырады.
<<Д. Исабеков <<Әпке>> драмасындағы құндылықтар>>
Оқушылар жаңа сабақтың тақырыбын ену үшін көрсетілген суреттер мен қойылған сұрақтар бойынша ойларын білдіреді
Жаңа сабақпен танысады.
ҚБ
<<Мадақтау>>, <<Қолдау>>
Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу.
25 минут
Саралау тәсілдері: <<Диалог және қолдау көрсету>>, <<Нәтиже>>, <<Тапсырма>> тәсілдері. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.
Деңгейлік тапсырмалар:
1-тапсырма.Шығарма үзінділерінен құндылық түрін анықтаңыз.
Шығармадан үзінді
Құндылық
2-тапсырма. Ремарка арқылы кейіпкерді табыңыз.
Иіліп тағзым етеді
Нәзила
Келіп, оны құшақтап маңдайынан сүйеді
Қамажай
Тілін көрсетеді
Нәзила
Көзіне жас алып
Қамажай
Автор ремарка арқылы кейіпкерлер сипатын, көңіл күйін жеткізе алды ма?
3-тапсырма. <<Әпке>> драмасындағы материалдық және рухани құндылықтар жаңашылдыққа мысал бола ала ма? Ойыңызды дәлелдеп жазыңыз.
4-тапсырма. Үзіндідегі қақтығысты көрсететін тілдік оралымдарды ажыратыңыз.
Үзінді
Сөз иесі
Тілдік қолданыстар
Менің пікірім
Дескриптор:
1.Екі үзінді келтіреді - 2 балл
2.Екі құндылықты анықтайды-2 балл
<> платформасында тексеріледі
Дескриптор:
1.Ремарканы ажыратады -2 балл
2.Кейіпкерді анықтайды-2 балл
Қамажай - қарапайым, бауырмал
Нәзила - тік мінезді,ерке
Дескриптор:
1. Материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырады-2 балл
Шығарманың жаңашылдығына баға береді-2 балл
Дескриптор:
1.Үзінді келтіреді-1 балл
2.Тілдік ерекшелікті автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасы арқылы талдайды - 2 балл
3.Пікірін дәлелді жеткізеді-1 балл
4 балл
4 балл
4 балл
4 балл
<<Екі түрлі түсіндірме күнделігі>>
<<Сәйкестендіру>>
<<Еске түсірейік!>>
<<Салыстырмалы кесте>>
Оқулықпен, хрестоматиямен жұмыс
Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Рефлексия
5 минут
Сабақ соңында <<Бағалау парағы>> арқылы оқушыларды 1-10 баллдық жүйесімен бағаланады.
Үй тапсырмасы:
Шағын сыни шолу жазу
Ұсынылатын тақырып:
<<Шығарма мазмұны мені ойландырды...>> /бағалау критерийі беріледі/
<<Төрт сөйлем>> әдісі арқылы алған ақпараттарын тұжырымдап, өз жетістігіне баға береді, ұялы телефон арқылы <> платформасына жолдайды.
<<Баскетбол ұяшығындағы>> баллдар арқылы бағаланады.
<> платформасы
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Бөлім:
ІІІ бөлім. Ғасырлық туынды
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)
Жунусова Тыныштык Алдашевна
Күні:
16.01.2023ж
Сынып: 11
Қатысушылар саны: 6
Қатыспағандар саны: 0
Сабақтың тақырыбы
М. Әуезовтің <<Абай жолы>> роман-эпопеясының кейіпкерлер әлемі (1-кітап)
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
11.1.3.1 - көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсету.
11.2.2.1 - шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтау
Сабақтың мақсаты
Көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын айқындайды;
Авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтайды.
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
Қызығушы
лықты ояту.
5 минут
5 минут
1) Ұйымдастыру
<<Абай жолының>> қысқаша мазмұны /аудионұсқасын тыңдату/
2) Үй тапсырмасын тексеру
<> платформасында сәйкестендіру
3) <<Оқудан ауылына қайтқан бала Абай>>
<<Әкесінің жиынына қатысқан Абай>>
<<Қодар мен Қамқаға берілген жаза>>
<<Абайдың ауырып қалуы>>
<<Абайдың үйіне келген қонақтар>>
Дескриптор:
1.Оқиға желісін композициялық құрылымы бойынша сәйкестендіреді-1 балл
Дескриптор:
1.Берілген эпизодтар бойынша әңгімелейді-1 балл
ФБ 1-10 балл
<<Білім банкоматы>>
1 балл
1 балл
Бейнебаян <<Абай жолының>> қысқаша мазмұны
--------------------------------------------------------------------------------
Жаңа сабаққа кіріспе
--------------------------------------------------------------------------------
5 минут
Жаңа сабақ
М. Әуезовтің <<Абай жолы>> роман-эпопеясының кейіпкерлер әлемі
(1-кітап)
<> платформасын пайдаланып <<Кездейсоқ карта>> әдісімен жаңа сабаққа көшу мақсатында суреттер жасырылады.
Жаңа тақырыппен және мақсатымен таныстырады.
Таныстырылым арқылы ақпараттар береді.
Саралап оқыту әдісі: <<Диалог және қолдау көрсету>>. Нұсқаулықтар, ережелер ұсынылады.
Оқушылар жаңа сабаққа ену үшін берілген суреттерге сипаттама беріп, жауап береді.
Жаңа сабақпен танысады.
ҚБ
Өз ойын дұрыс білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыны мадақтау, кері байланыс беру
<<Кездейсоқ карта>>
Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу.
23 минут
1-тапсырма. Кейіпкерлер жүйесін жинақтап, даралау арқылы өмір шындығын талдаңыз.
Қай кейіпкерге тән?
Кейіпкер іс-әрекеті
Өмір шындығымен байланыс
2-тапсырма. Кейіпкерлер бейнесін талдаңыз.
Кейіпкерлер бейнесі
Қай кейіпкерге тән?
Даралаушы бейне
Жинақтаушы бейне
3-тапсырма. <<Ойды сыртқа шығарып ойлау>> стратегиясы. Үзіндіні оқи отырып, ойыңды сыртқа шығарып ойлау қажет. Шығармада көтерілген мәселеге қатысты автор идеясын анықта.
Дескриптор:
1.Кейіпкерлерді анықтайды-1 балл
2.Кейіпкерлерге сипаттама береді-1 балл
3.Шынайы өмірмен байланыстырады-1 балл
Дескриптор:
1.Кейіпкерлерді анықтайды-1 балл
2.Кейіпкерлерге сипаттама береді-1 балл
3.Даралаушы және жинақтаушы бейнелерді ажыратады -1 балл
Дескриптор:
1.Шығармада көтерілген мәселені анықтайды-1 балл
2.Мәселеге қатысты автор идеясын анықтайды-1 балл
3 балл
3 балл
2 балл
Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Рефлексия
7 мин.
Сабақ соңында <<Білім банкоматы>> арқылы оқушыларды 1-10 баллдық жүйесімен бағаланады.
Кері байланыс <<Зерде>> тәсілі арқылы алған ақпаратымызды тұжырымдап, өз жетістігімізге баға берейік.
Білім - тақырып бойынша алған ақпаратым
Эмоция - сабақтағы көңіл-күйім
Баға - жетістігіме баға
Сын - өз бойымда нені дамытам?
Идея - маған келген жаңа ой
Үй тапсырмасы: 144-бет,
5-тапсырма.
<<Білім банкоматы>> арқылы баллдарын белгілейді.
Бөлім:
8-бөлім театрдағы Абай бейнесі.
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)
Қыдырбаев Шапағат Сахиұлы
Күні:
08.04.2024
Сынып: 8
Қатысушылар саны: 22
Қатыспағандар саны: 0
Сабақтың тақырыбы
"Театрдағы Абай бейнесі"
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
8.3.2.1 жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, мақала құрастырып жазу;
8.3.3.1 мәтін құрылымын сақтай отырып, графиктік мәтіндегі (диаграмма, кесте) деректердің маңызды тұстарын анықтап жазу.
Сабақтың мақсаты
Мәтіннің жанрлық, стильдік ерекшеліктерін сақтайды;
Тілдік құралдарды орынды қолданып, мақаланы талапқа сай жазады;
Сызбадағы маңызды ақпараттарды анықтайды, талдап жазады.
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту.
7 минут
1) Ұйымдастыру
2) Психологиялық ахуал қалыптастыру
Оқушылардың өзіне деген позитивтік көзқарасты қалыптастыру.
3) Үй тапсырмасын тексеру
<<Рондом>> платформасындағы <<Әткеншек>> әдісі арқылы оқушы таңдау
Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығы оянады.
<<Тұтас, аралас мәтіндердегі ақпараттарды салыстыру>>
ФБ 1-10 балл
2 балл
Дескриптор:
1) мәтінді талдайды-1 балл
2)ақпараттарды салыстырады-1 балл
Әрінова Б. <<Қазақ тілі>> оқулығы
<<Бағалау парақтары>>
--------------------------------------------------------------------------------
Жаңа сабаққа кіріспе
--------------------------------------------------------------------------------
5 минут
<<Миға шабуыл>>
<<Қызыл кітапқа енген жануарлар>> тақырыбында бейнебаян
Оқушылар жаңа сабақтың тақырыбын ену үшін көрсетілген бейнебаян бойынша ойларын білдіреді
Жаңа сабақпен танысады.
ҚБ
<<Мадақтау>>, <<Қолдау>>
<<Үнсіз бейне>> әдісі
https://youtu.be/PUvGXf9PePs
Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу.
20 минут
10 минут
1-тапсырма.Графиктік мәтін бойынша маңызды деректерді іріктеп алыңыз.
<<Ақбөкенді сақтау Альянсы, <<Экомактаб>> ресурстық орталығының есебі>>
Еске түсірейік! Мақала тақырыбын түрлері бойынша сәйкестендіріңіз.
2-тапсырма. <<Ар қымбат па? Ақбөкен қымбат па?>> тақырыбында мақала жазыңыз.
3-тапсырма. Мақаланың түрі мен стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды ажыратыңыз.
Мақала түрі
Мақала стилі
Стильге тән тілдік құралдар
4-тапсырма. Топтық жұмыс
І топ - <<Жануарларды қорғау - өзекті мәселе>>
ІІ топ - <<Толықтауыш, мағыналық түрлері>>
Дескриптор:
1.Сызбадағы маңызды ақпараттарды анықтайды - 1 балл
2.Ақпараттарды талдап жазады-1 балл
<
Дескриптор:
1.Мәтіннің жанрлық ерекшелігін сақтайды-1 балл
2.Мәтіннің стильдік ерекшелігін сақтайды-1 балл
3.Тілдік құралдарды орынды қолданады- 1 балл
Дескриптор:
1.Мақала түрін анықтайды-1 балл
2.Мақала стилін анықтайды-1 балл
3.Тілдік құралдарды ажыратады-1 балл
Негізгі мәселе, себебін, дәлелін, қорытындысын жазады;
Тіктөртбұрыштың сыртқы бөлігіне топтың әр мүшесі өз жауабын жазады, ал ішкі төртбұрышқа төрт пікірге ортақ түйінді ой жазылады.
2 балл
ҚБ
<<Мадақтау>>
3 балл
3 балл
Топтар бірін-бірі ҚБ <<Температураны өлшеу>> арқылы
бағалайды:
380 -Тамаша
370 -Ұнады
350 -Толықтыру
<<Статистикалық дерек>> әдісі
<
<<Балық қаңқасы>>
<<Пирамидалық талдау>>
Тілдік бағдар бойынша кестені іліп қою
Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Рефлексия
3 минут
Сабақ соңында <<Бағалау парағы>> арқылы оқушыларды 1-10 баллдық жүйесімен бағаланады.
Үй тапсырмасы:
8-тапсырма, 70-бет
<<ҚҚҚ>> әдісі арқылы алған ақпаратымызды тұжырымдап, өз жетістігіне баға береді.
<<Бағалау парағы>> арқылы баллдарын есептейді.
Рефлексия: <<ҚҚҚ>> кестесі
Маған қызық болған 2 нәрсе
Маған қиын болған 2 нәрсе
Маған құнды болған 2 нәрсе
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Бөлім:
Махаббат және абырой
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)
Жунусова Тыныштык Алдашевна
Күні:
16.02.2023ж
Сынып: 8
Қатысушылар саны: 13
Қатыспағандар саны: 0
Сабақтың тақырыбы
Д. Исабеков <<Әпке>> драмасындағы құндылықтар
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
8.2.2.1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау
8.3.2.1 шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру
Сабақтың мақсаты
Тілдік ерекшелікті автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасы арқылы талдайды;
Шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға береді.
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
5 минут
Қызығушылықты ояту.
5 минут
1)Ұйымдастыру
2)Үй тапсырмасын тексеру
<<Әпке>> драмасының тарихи және көркемдік құндылығына баға беру
<
3) <<Кейіпкерлік лото>> әдісі
Нәзила
Қамажай
Гауһар
Сұлтан
Омар
Камила
Тимур
Қабен
Сұлухан
4)Психологиялық ахуал қалыптастыру <<Көңіл күй неге ұқсас?>>
Мақсаты: оқушылардың тұлғалық қалыптары мен қағидаларына, өмірде басшылыққа алатын құндылықтарына, адамгершілік-рухани бағдарларына бейімдеу
Дескриптор:
1.Шығармалардың өзіндік ерекшелігі мен
айырмашылығын анықтайды-2 балл
2.Екі шығарманы салыстыра талдайды-2 балл
3.Шығарманың тарихи және көркемдік құндылығына баға
береді-2 балл
Лото <<тақтасына>> кейіпкерлер жазылады.
Оқушылардың әрқайсысының қолдарына стикерлер үлестіріледі. Оларда кейіпкерлердің әрекеттері жазылған. Оқушылар өз стикерлерін тиісті кейіпкердің тақтасына жапсырады.
Табиғат құбылыстары арқылы өз көңіл күйлерін білдіреді
ФБ 1-10 балл
6 балл
<<Шапалақ>>
<<Қолпаштау>>, <<Қолдау>>
<<Баскетбол ұяшығы>> бағалау әдісі. Сабақ соңында жинаған ұпайларын есептейді
Панель тақта
http://bilimsite.kz/tarbie_sagaty/7645-sergitu-sati.html
--------------------------------------------------------------------------------
Жаңа сабаққа кіріспе
--------------------------------------------------------------------------------
5 минут
<<Ойтүрткі сұрақ>>
<<Адам баласы үшін қайсысы маңызды?>>
<<Адамгершілік. Білім. Материалдық байлық>>
Сабақ мақсаттарымен таныстырады.
<<Д. Исабеков <<Әпке>> драмасындағы құндылықтар>>
Оқушылар жаңа сабақтың тақырыбын ену үшін көрсетілген суреттер мен қойылған сұрақтар бойынша ойларын білдіреді
Жаңа сабақпен танысады.
ҚБ
<<Мадақтау>>, <<Қолдау>>
Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу.
25 минут
Саралау тәсілдері: <<Диалог және қолдау көрсету>>, <<Нәтиже>>, <<Тапсырма>> тәсілдері. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.
Деңгейлік тапсырмалар:
1-тапсырма.Шығарма үзінділерінен құндылық түрін анықтаңыз.
Шығармадан үзінді
Құндылық
2-тапсырма. Ремарка арқылы кейіпкерді табыңыз.
Иіліп тағзым етеді
Нәзила
Келіп, оны құшақтап маңдайынан сүйеді
Қамажай
Тілін көрсетеді
Нәзила
Көзіне жас алып
Қамажай
Автор ремарка арқылы кейіпкерлер сипатын, көңіл күйін жеткізе алды ма?
3-тапсырма. <<Әпке>> драмасындағы материалдық және рухани құндылықтар жаңашылдыққа мысал бола ала ма? Ойыңызды дәлелдеп жазыңыз.
4-тапсырма. Үзіндідегі қақтығысты көрсететін тілдік оралымдарды ажыратыңыз.
Үзінді
Сөз иесі
Тілдік қолданыстар
Менің пікірім
Дескриптор:
1.Екі үзінді келтіреді - 2 балл
2.Екі құндылықты анықтайды-2 балл
<
Дескриптор:
1.Ремарканы ажыратады -2 балл
2.Кейіпкерді анықтайды-2 балл
Қамажай - қарапайым, бауырмал
Нәзила - тік мінезді,ерке
Дескриптор:
1. Материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырады-2 балл
Шығарманың жаңашылдығына баға береді-2 балл
Дескриптор:
1.Үзінді келтіреді-1 балл
2.Тілдік ерекшелікті автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасы арқылы талдайды - 2 балл
3.Пікірін дәлелді жеткізеді-1 балл
4 балл
4 балл
4 балл
4 балл
<<Екі түрлі түсіндірме күнделігі>>
<<Сәйкестендіру>>
<<Еске түсірейік!>>
<<Салыстырмалы кесте>>
Оқулықпен, хрестоматиямен жұмыс
Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Рефлексия
5 минут
Сабақ соңында <<Бағалау парағы>> арқылы оқушыларды 1-10 баллдық жүйесімен бағаланады.
Үй тапсырмасы:
Шағын сыни шолу жазу
Ұсынылатын тақырып:
<<Шығарма мазмұны мені ойландырды...>> /бағалау критерийі беріледі/
<<Төрт сөйлем>> әдісі арқылы алған ақпараттарын тұжырымдап, өз жетістігіне баға береді, ұялы телефон арқылы <
<<Баскетбол ұяшығындағы>> баллдар арқылы бағаланады.
<
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Бөлім:
ІІІ бөлім. Ғасырлық туынды
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)
Жунусова Тыныштык Алдашевна
Күні:
16.01.2023ж
Сынып: 11
Қатысушылар саны: 6
Қатыспағандар саны: 0
Сабақтың тақырыбы
М. Әуезовтің <<Абай жолы>> роман-эпопеясының кейіпкерлер әлемі (1-кітап)
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
11.1.3.1 - көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсету.
11.2.2.1 - шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтау
Сабақтың мақсаты
Көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын айқындайды;
Авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтайды.
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
Қызығушы
лықты ояту.
5 минут
5 минут
1) Ұйымдастыру
<<Абай жолының>> қысқаша мазмұны /аудионұсқасын тыңдату/
2) Үй тапсырмасын тексеру
<
3) <<Оқудан ауылына қайтқан бала Абай>>
<<Әкесінің жиынына қатысқан Абай>>
<<Қодар мен Қамқаға берілген жаза>>
<<Абайдың ауырып қалуы>>
<<Абайдың үйіне келген қонақтар>>
Дескриптор:
1.Оқиға желісін композициялық құрылымы бойынша сәйкестендіреді-1 балл
Дескриптор:
1.Берілген эпизодтар бойынша әңгімелейді-1 балл
ФБ 1-10 балл
<<Білім банкоматы>>
1 балл
1 балл
Бейнебаян <<Абай жолының>> қысқаша мазмұны
--------------------------------------------------------------------------------
Жаңа сабаққа кіріспе
--------------------------------------------------------------------------------
5 минут
Жаңа сабақ
М. Әуезовтің <<Абай жолы>> роман-эпопеясының кейіпкерлер әлемі
(1-кітап)
<
Жаңа тақырыппен және мақсатымен таныстырады.
Таныстырылым арқылы ақпараттар береді.
Саралап оқыту әдісі: <<Диалог және қолдау көрсету>>. Нұсқаулықтар, ережелер ұсынылады.
Оқушылар жаңа сабаққа ену үшін берілген суреттерге сипаттама беріп, жауап береді.
Жаңа сабақпен танысады.
ҚБ
Өз ойын дұрыс білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыны мадақтау, кері байланыс беру
<<Кездейсоқ карта>>
Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу.
23 минут
1-тапсырма. Кейіпкерлер жүйесін жинақтап, даралау арқылы өмір шындығын талдаңыз.
Қай кейіпкерге тән?
Кейіпкер іс-әрекеті
Өмір шындығымен байланыс
2-тапсырма. Кейіпкерлер бейнесін талдаңыз.
Кейіпкерлер бейнесі
Қай кейіпкерге тән?
Даралаушы бейне
Жинақтаушы бейне
3-тапсырма. <<Ойды сыртқа шығарып ойлау>> стратегиясы. Үзіндіні оқи отырып, ойыңды сыртқа шығарып ойлау қажет. Шығармада көтерілген мәселеге қатысты автор идеясын анықта.
Дескриптор:
1.Кейіпкерлерді анықтайды-1 балл
2.Кейіпкерлерге сипаттама береді-1 балл
3.Шынайы өмірмен байланыстырады-1 балл
Дескриптор:
1.Кейіпкерлерді анықтайды-1 балл
2.Кейіпкерлерге сипаттама береді-1 балл
3.Даралаушы және жинақтаушы бейнелерді ажыратады -1 балл
Дескриптор:
1.Шығармада көтерілген мәселені анықтайды-1 балл
2.Мәселеге қатысты автор идеясын анықтайды-1 балл
3 балл
3 балл
2 балл
Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Рефлексия
7 мин.
Сабақ соңында <<Білім банкоматы>> арқылы оқушыларды 1-10 баллдық жүйесімен бағаланады.
Кері байланыс <<Зерде>> тәсілі арқылы алған ақпаратымызды тұжырымдап, өз жетістігімізге баға берейік.
Білім - тақырып бойынша алған ақпаратым
Эмоция - сабақтағы көңіл-күйім
Баға - жетістігіме баға
Сын - өз бойымда нені дамытам?
Идея - маған келген жаңа ой
Үй тапсырмасы: 144-бет,
5-тапсырма.
<<Білім банкоматы>> арқылы баллдарын белгілейді.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz