Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Балалармен қоштасу
<<Нысанбек жалпы білім беретін мектеп>>
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Ұйымдастырушы педагог - Айжан Олжатаева
<<Менің отбасымның тарихы мен дәстүрлері>>
Сабақтың түрі:Ойын сабақ
Тәрбие сағатының тақырыбы:<<Менің отбасымның тарихы мен дәстүрлері>>
Тәрбие сағатыныңмақсаты:
-- Отбасықұндылықтары мен дәстүрлеріннасихаттау, отбасындаүйлесімдіқарым-қатынасжасауғаүйрету, білімдерінкеңейту;
-- Оқушыбойындаәдептілікжәнеалғырлық, адамгершілікқасиеттерінқалыптастыру, жаман мен жақсыныажыратабілу, ұлттықмақтанышсезімдерінояту;
Тәрбиесағатыныңәдісі:Ойынәдісі
Тәрбие сағатының көрнекілігі: Тақырып бойынша суреттер, тақтаға арналған безендірулер, сыйлықтар.
I. Кіріспе бөлім
1) Ұйымдастыру кезеңі
2) Психологиялық дайындық
II. Негізгі бөлім:
1) Тақырыппен таныстыру
2) Мультфильмнен үзінді көрсету
3) Топқа бөліну
4) Ойындар ойнату
III. Қорытынды бөлім:
1) Сабақты аяқтау
2) Балалардың сабақ жайлы ойын білу
3) Балалармен қоштасу
Тәрбие сағатының барысы:
Ұйымдастыру кезеңі:
-Сәлеметсіңдер ме, балалар?! Көңіл-күйлерің қалай?
Психологиялық дайындық:
Балалар шаттық шеңберінде тұрады. Бірінші ойыншы <<Сәлем, менің есімім- Айгерім. Бүгін менің көңіл-күйім тамаша. Мен бүгін көңілдімін.>> деп өзінің бүгін қандай көңіл-күйде екендігімен бөліседі. Сөйтіп барлық оқушыларға сөз беріледі.
Тақырыппен танысу:
-Балалар, Отбасы сөзі сендер үшін нені білдіреді? Отбасы дегеніміз не? Отбасыға кімдер жатады?
(Балалардың пікірлері)
-Иә, шынымен де, тереңірек үңіліп, ақылмен ойланып қарайтын болсақ, әрбір отбасы өз алдына жеке бір Отан.Отбасы - сыйластық, жарастық орнаған орта. Отбасы - адам ғұмырының тірегі ғана емес, қоғамның да басты негізі. Отбасының адамзат ұрпағына деген ықпалы мен әсер күшін өмірдегі басқа еш нәрсенің күшімен салыстыруға болмайтындай. Отбасында орнаған береке-бірлік, татулық, сыйластықтың Отанымыздың кемелденіп өсу жолында алар орны ерекше. <<Ел болам десең, бесігіңді түзе>> - деген нақыл сөз отбасы тәрбиесінің маңызын айқындатып тұр емес пе?Ақын сөзімен айтқанда: <<Отбасы - табиғат сыйлаған кереметтердің бірі>>, - десек артық емес.
-Балалар, менің айтқандарымды мұқият тыңдап, кім туралы айтып тұрғанымды ойланып табыңдар.
- Қатал көрінгенмен өте мейірімді. Ол көзілдірік киеді, көп кітаптар оқиды, көптеген қызықты тарихи оқиғаларды біледі. Ол әжеге көмектеседі, дүкенге және базарға барады, зейнетақы алады, немерелеріне қарайласады.
- Кім бұл? (ата)
- Ал сендердің аталарың қандай? (балалардың жауаптары).
- Ол өте мейірімді, ақ шашты, көзінің айналасында ұсақ әжімдері бар, дәмді тағамдар, тәтті нандар пісіреді, сендерге жылы қолғап тоқиды, ұйықтар алдында ән немесе ертегі айтып береді.
- Бұл кім? (әже)
- Оны қалай білдіңдер?
- Ал сендердің әжелерің не істей алады? (балалардың жауаптары)
- Ол салмақты да, байсалды, барлық бос уақытын сендермен өткізеді, сендерді циркке апарады, демалыс кезінде барлық отбасын табиғатқа алып шығады.
-Бұл кім? (әке)
-Дұрыс. Ал әке не істей алады? (ағаш жарады, футбол ойнайды, т.б.).
- Ал сендердің әкелерің қандай? (күшті, батыл, мықты,...)
-Оны жер бетіндегі ең бірінші, ең әдемі сөзбен атайды. Ол сен үшін ең қымбат адам?
-Бұл жұмбақ кім туралы? (ана туралы)
-Сендер өздеріңнің аналарыңды қандай мейірімді сөзбен атайсыңдар? (Анашым, анатайым).
-Аналарың сендерді қалай еркелетеді? (балалардың жауаптары)
- Сенің өзіңнен үлкен, сабағыңды орындауға көмек беретін, сені серуенге бірге алып шығатын ер бала немесе қыз баланы кім деп атаймыз?
-Аға, апке.
- Сенің аға, апкең бар ма? (балалардың жауабы)
- Саған апкешім , ұлдарға ағатайым деп еркелейтін, балабақшаға баратын өзіңнен кішкентай ұл бала немесе қыз баланы кім деп атаймыз?
- Іні, қарындас.
-Сен оларға қалай қамқор көрсетесің? (балалардың жауабы)
-Балалар, бұл адамдарды бір сөзбен қалай атаймыз?
- Отбасы .
Әр адамның өз отбасы болады. Отбасы бірнеше адамнан тұрады: ата, апа, әке, шеше, аға, іні, қарындас, апке. т.б.
Олар кез келген істі бірігіп атқарады, бір - біріне көмектеседі. Отбасында біз үлкендерді сыйлауға, кішілерге көмек көрсетуге, қамқор болуға үйренеміз.
-Ал енді, отбасылық дәстүрлер дегенді қалай түсінесіңдер?
(Балалардың жауаптары)
-Балалар, бүгінгі біздің өтетін тақырыбымыз - <<Менің отбасымның тарихы мен дәстүрлері>>.
-Отбасыларыңда қандай дәстүрлер бар? ( Жыл сайын саяхатқа аттану, туған күн (басқа да түрлі мерекелерді) тойлау, концерттерге, театрларға бару, бірлесіп сыйлықтар дайындау және т.б)
(Балалардың жауаптары)
-Балалар, өздерің білетіндей, біз үштілділікке көшіп жатырмыз. Олай болса, осы тақырыпқа байланысты сөздердің үш тілде қалай айтылатынын есте сақтап алайық!
1) Отбасы-семья-family
2) Мереке-праздник-celebration
3) Дәстүр- традиция- tradition
4) Отбасылық дәстүрлер-семейные традиция- family tradition
( <<Олаф. Холодное приключение. Поиск семейных традиции>> мультфилімінен үзінді көрсетіледі)
(Балалар мультфильм үзіндісі жайлы өз ойларымен, пікірлерімен бөліседі.)
-Әр отбасыда отбасылық дәстүрлер болуы керек пе?
(Балаларды пікірі)
Топқа бөліну:
Оқушылар парта бойынша 3 топқа бөлінеді. Балалар өздері топтың атауы мен көшбасшысын таңдайды.
Ойындар ойнату:
1) <<Ойлан, жұптас, бөліс>> ойыны
Әр топқа А4 форматта қағаздар мен маркерлер таратылып береді.
Оқушылар <<Туған күн>> мерекесінің жоспарын жасайды. ( Мерекенің өткізілетін орны, оған керекті құралдар, безендірулер, азық-түлік, мерекенің тематикасы, сыйлықтар)
Жеке ойланып, жұпта талқылайды. Топта бөлісіп, бір шешіге келіп, ортаға шығып жоспарларын қорғайды.
2) <<Мен қалайтын сыйлық>> ойыны
Оқушылар таратылып берілген қағаздарға өздерінің қалайтын сыйлықтарының суретін салады. ( Топпен жұмыс болғандықтан бірнеше сыйлықты бейнелеуге болады)
Неліктен осындай сыйлықтарды қалайтындарын және ол сыйлықтар несімен қызықтыратындындығын айтады.
5) <<Сөздерді тап>> ойыны
а
т
а
ә
м
н
ә
п
н
е
а
т
а
е
н
с
е
і
к
і
4) Отбасыма байланысты қызықты, күлкілі оқиғалар
Оқушылар отбасыларымен байланысты болған қызықты оқиғаларымен бөліседі.
- Балалар, сабақ аяқталмас бұрын <<отбасы>> сөзі сендердің жүректеріңде қандай орын алатынын, отбасыларыңа арналған ізгі тілектеріңді білдірсеңдер?
(Оқушыларға сөз беріледі)
Қорытынды:
-Балалар, сонымен тәрбие сағатымыз аяқталды. Сендерге үлкен алғысымды білдіргім келеді. Бүгін тәрбие сағатымызды жақсы көңіл-күйде өткіздік. Ал енді алдарыңда тұрған стикерлерге бүгінгі сабақ жайынды өз ойларыңды, қандай сезімде болғандарыңды, қандай әсер алғандарыңды жазып, тақтаға ілулеріңді сұраймын. Келесі кездескенше, сау болыңыздар!
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Ұйымдастырушы педагог - Айжан Олжатаева
<<Менің отбасымның тарихы мен дәстүрлері>>
Сабақтың түрі:Ойын сабақ
Тәрбие сағатының тақырыбы:<<Менің отбасымның тарихы мен дәстүрлері>>
Тәрбие сағатыныңмақсаты:
-- Отбасықұндылықтары мен дәстүрлеріннасихаттау, отбасындаүйлесімдіқарым-қатынасжасауғаүйрету, білімдерінкеңейту;
-- Оқушыбойындаәдептілікжәнеалғырлық, адамгершілікқасиеттерінқалыптастыру, жаман мен жақсыныажыратабілу, ұлттықмақтанышсезімдерінояту;
Тәрбиесағатыныңәдісі:Ойынәдісі
Тәрбие сағатының көрнекілігі: Тақырып бойынша суреттер, тақтаға арналған безендірулер, сыйлықтар.
I. Кіріспе бөлім
1) Ұйымдастыру кезеңі
2) Психологиялық дайындық
II. Негізгі бөлім:
1) Тақырыппен таныстыру
2) Мультфильмнен үзінді көрсету
3) Топқа бөліну
4) Ойындар ойнату
III. Қорытынды бөлім:
1) Сабақты аяқтау
2) Балалардың сабақ жайлы ойын білу
3) Балалармен қоштасу
Тәрбие сағатының барысы:
Ұйымдастыру кезеңі:
-Сәлеметсіңдер ме, балалар?! Көңіл-күйлерің қалай?
Психологиялық дайындық:
Балалар шаттық шеңберінде тұрады. Бірінші ойыншы <<Сәлем, менің есімім- Айгерім. Бүгін менің көңіл-күйім тамаша. Мен бүгін көңілдімін.>> деп өзінің бүгін қандай көңіл-күйде екендігімен бөліседі. Сөйтіп барлық оқушыларға сөз беріледі.
Тақырыппен танысу:
-Балалар, Отбасы сөзі сендер үшін нені білдіреді? Отбасы дегеніміз не? Отбасыға кімдер жатады?
(Балалардың пікірлері)
-Иә, шынымен де, тереңірек үңіліп, ақылмен ойланып қарайтын болсақ, әрбір отбасы өз алдына жеке бір Отан.Отбасы - сыйластық, жарастық орнаған орта. Отбасы - адам ғұмырының тірегі ғана емес, қоғамның да басты негізі. Отбасының адамзат ұрпағына деген ықпалы мен әсер күшін өмірдегі басқа еш нәрсенің күшімен салыстыруға болмайтындай. Отбасында орнаған береке-бірлік, татулық, сыйластықтың Отанымыздың кемелденіп өсу жолында алар орны ерекше. <<Ел болам десең, бесігіңді түзе>> - деген нақыл сөз отбасы тәрбиесінің маңызын айқындатып тұр емес пе?Ақын сөзімен айтқанда: <<Отбасы - табиғат сыйлаған кереметтердің бірі>>, - десек артық емес.
-Балалар, менің айтқандарымды мұқият тыңдап, кім туралы айтып тұрғанымды ойланып табыңдар.
- Қатал көрінгенмен өте мейірімді. Ол көзілдірік киеді, көп кітаптар оқиды, көптеген қызықты тарихи оқиғаларды біледі. Ол әжеге көмектеседі, дүкенге және базарға барады, зейнетақы алады, немерелеріне қарайласады.
- Кім бұл? (ата)
- Ал сендердің аталарың қандай? (балалардың жауаптары).
- Ол өте мейірімді, ақ шашты, көзінің айналасында ұсақ әжімдері бар, дәмді тағамдар, тәтті нандар пісіреді, сендерге жылы қолғап тоқиды, ұйықтар алдында ән немесе ертегі айтып береді.
- Бұл кім? (әже)
- Оны қалай білдіңдер?
- Ал сендердің әжелерің не істей алады? (балалардың жауаптары)
- Ол салмақты да, байсалды, барлық бос уақытын сендермен өткізеді, сендерді циркке апарады, демалыс кезінде барлық отбасын табиғатқа алып шығады.
-Бұл кім? (әке)
-Дұрыс. Ал әке не істей алады? (ағаш жарады, футбол ойнайды, т.б.).
- Ал сендердің әкелерің қандай? (күшті, батыл, мықты,...)
-Оны жер бетіндегі ең бірінші, ең әдемі сөзбен атайды. Ол сен үшін ең қымбат адам?
-Бұл жұмбақ кім туралы? (ана туралы)
-Сендер өздеріңнің аналарыңды қандай мейірімді сөзбен атайсыңдар? (Анашым, анатайым).
-Аналарың сендерді қалай еркелетеді? (балалардың жауаптары)
- Сенің өзіңнен үлкен, сабағыңды орындауға көмек беретін, сені серуенге бірге алып шығатын ер бала немесе қыз баланы кім деп атаймыз?
-Аға, апке.
- Сенің аға, апкең бар ма? (балалардың жауабы)
- Саған апкешім , ұлдарға ағатайым деп еркелейтін, балабақшаға баратын өзіңнен кішкентай ұл бала немесе қыз баланы кім деп атаймыз?
- Іні, қарындас.
-Сен оларға қалай қамқор көрсетесің? (балалардың жауабы)
-Балалар, бұл адамдарды бір сөзбен қалай атаймыз?
- Отбасы .
Әр адамның өз отбасы болады. Отбасы бірнеше адамнан тұрады: ата, апа, әке, шеше, аға, іні, қарындас, апке. т.б.
Олар кез келген істі бірігіп атқарады, бір - біріне көмектеседі. Отбасында біз үлкендерді сыйлауға, кішілерге көмек көрсетуге, қамқор болуға үйренеміз.
-Ал енді, отбасылық дәстүрлер дегенді қалай түсінесіңдер?
(Балалардың жауаптары)
-Балалар, бүгінгі біздің өтетін тақырыбымыз - <<Менің отбасымның тарихы мен дәстүрлері>>.
-Отбасыларыңда қандай дәстүрлер бар? ( Жыл сайын саяхатқа аттану, туған күн (басқа да түрлі мерекелерді) тойлау, концерттерге, театрларға бару, бірлесіп сыйлықтар дайындау және т.б)
(Балалардың жауаптары)
-Балалар, өздерің білетіндей, біз үштілділікке көшіп жатырмыз. Олай болса, осы тақырыпқа байланысты сөздердің үш тілде қалай айтылатынын есте сақтап алайық!
1) Отбасы-семья-family
2) Мереке-праздник-celebration
3) Дәстүр- традиция- tradition
4) Отбасылық дәстүрлер-семейные традиция- family tradition
( <<Олаф. Холодное приключение. Поиск семейных традиции>> мультфилімінен үзінді көрсетіледі)
(Балалар мультфильм үзіндісі жайлы өз ойларымен, пікірлерімен бөліседі.)
-Әр отбасыда отбасылық дәстүрлер болуы керек пе?
(Балаларды пікірі)
Топқа бөліну:
Оқушылар парта бойынша 3 топқа бөлінеді. Балалар өздері топтың атауы мен көшбасшысын таңдайды.
Ойындар ойнату:
1) <<Ойлан, жұптас, бөліс>> ойыны
Әр топқа А4 форматта қағаздар мен маркерлер таратылып береді.
Оқушылар <<Туған күн>> мерекесінің жоспарын жасайды. ( Мерекенің өткізілетін орны, оған керекті құралдар, безендірулер, азық-түлік, мерекенің тематикасы, сыйлықтар)
Жеке ойланып, жұпта талқылайды. Топта бөлісіп, бір шешіге келіп, ортаға шығып жоспарларын қорғайды.
2) <<Мен қалайтын сыйлық>> ойыны
Оқушылар таратылып берілген қағаздарға өздерінің қалайтын сыйлықтарының суретін салады. ( Топпен жұмыс болғандықтан бірнеше сыйлықты бейнелеуге болады)
Неліктен осындай сыйлықтарды қалайтындарын және ол сыйлықтар несімен қызықтыратындындығын айтады.
5) <<Сөздерді тап>> ойыны
а
т
а
ә
м
н
ә
п
н
е
а
т
а
е
н
с
е
і
к
і
4) Отбасыма байланысты қызықты, күлкілі оқиғалар
Оқушылар отбасыларымен байланысты болған қызықты оқиғаларымен бөліседі.
- Балалар, сабақ аяқталмас бұрын <<отбасы>> сөзі сендердің жүректеріңде қандай орын алатынын, отбасыларыңа арналған ізгі тілектеріңді білдірсеңдер?
(Оқушыларға сөз беріледі)
Қорытынды:
-Балалар, сонымен тәрбие сағатымыз аяқталды. Сендерге үлкен алғысымды білдіргім келеді. Бүгін тәрбие сағатымызды жақсы көңіл-күйде өткіздік. Ал енді алдарыңда тұрған стикерлерге бүгінгі сабақ жайынды өз ойларыңды, қандай сезімде болғандарыңды, қандай әсер алғандарыңды жазып, тақтаға ілулеріңді сұраймын. Келесі кездескенше, сау болыңыздар!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz