Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Шаһанов Танакөз поэмасы

Орындаған: ҚТӘ-31 тобының студенті
Даирова Сымбат

Сабақ тақырыбы:М.Шаһанов <<Танакөз>> поэмасы
Сабақ түрі: Аралас сабақ
Сабақ мақсаты:Поэманы композициялық құрылымына және идеясына талдайды .
Сабақ міндеті:
- М. Шаһанов өмірі мен шығармашылығы жайында ақпаратты меңгереді;
- Композитциялық құрлымын және идеясын анықтайды;
- Поэмадағы кейіпкерлердің іс -әрекетін жинақтайды;
Күтілетін нәтиже:
Автор жайында берілген ақпаратты қолданады. Көтерілген мәселені анықтайды. Поэмадан үзінділер арқылы дәлел келтіре отырып, көркемдегіш құралдарды талдайды. Өз көзқарастарын ұсынады.
Қажетті ресурстар: әртүрлі таратпа материалдар, а4, интербелсенді тақта.

Сабақ барысы:
Ұйымдастыру кезеңі "Жүректен-жүрекке"әдісі.
1-тапсырма.(ҰЖ) Білу. <<1020>> әдісі арқылы алдыңғы білімді еске түсіру.(Ш. Муртаза <<Қызыл жебе>> романы)
Рысқұл баласын қасына алдыру үшін кімге хат жазды?
А) Надзиратель б) Приходько
в) Губернатор
Приходько балаларын гимназияға апарып - әкелуші кім?
А) Надзиратель б) Приходько в) Тұрар
Тұрардың сауатын ашуға кім көмектесті?
А) Аркаша б) Рысқұл в) Наташа
<<Жүдеме. Жаралының жан серігі - жасымау! Жасыма! Ұқтыңба Тұрар!?>> деген кімнің сөзі.
А) Бронников б) әкесі в) Ұстазы
Надзирательдің жәбірінен Тұрарды құтқарған кім ?
А) Бронников б) Приходько в) Губернатор
Ұстаздар Тұрарды алғаш қайдан кезіктірді?
А) Надзиратель үйінде б) Приходько үйінде в) Қырғызбай үйінде
Оқуға түскенде Тұрар неше жаста болды?
А) 12 б) 11 в)10
Атамырза Тұрарға кім?
А) Сыныптас б) Әліпбаев в) ағасы
Тұрарды Мерке учаскесіне жұмысқа алған кім?
А) Приходько б) Әліпбаев в) Семашко
<<Шынымды айтып жалынсам ба екен? Жоқ! Тіліңді тісте!>> кімнің сөзі?
А) Рысқұл б) Тұра в) Семашко
(ТЖ). Түсіну. <<Түсіндіру>> әдісі арқылы М.Шаһанов өмірі мен шығармашылығы туралы ақпарат алады.
Топқа бөлу
Болжау: <<Ребус>> шешу арқылы бүгінгі сабақ тақырыбын анықтау.
<> әдісі арқылы М.Шаһанов өмірі мен шығармашылығы туралы сұрақтар дайындап, басқа топтағы кез-келген адамға сұрақ қояды. (Қадыр Мырзалиев, Төлеген Айбергенов)
2-тапсырма.(ҰЖ) Білу-түсіну. <<Джигсо>> әдісі. Топ ішінде өзара оқиды, бөліседі, тындайды, талдайды.
<<Танакөз>> поэмасының желісі төрт тақырыптан құрылған. Тақырып құрлымы бойынша төрт топ жұмыс жасайды.
(ТЖ). Қолдану.
Шығарманың сюжеттік композициялық құрлымына талдау.
Әр топ өздеріне берілген бөлімдер бойынша сюжеттерін анықтап, талдау жұмыстарын жасайды.
1-топ
Сюжет
Тура кейіпкерлер
Жанама кейіпкерлер
Түрі
Көркемдегіш құралдар
Оқиға алдындағы жағдай мен оқиғаның басталу

2-топ
Сюжет
Тура кейіпкерлер
Жанама кейіпкерлер
Түрі
Көркемдегіш құралдар
Оқиғаның дамуы

3-топ
Сюжет
Тура кейіпкерлер
Жанама кейіпкерлер
Түрі
Көркемдегіш құралдар
Оқиғаның шиеленісу

4-топ
Сюжет
Тура кейіпкерлер
Жанама кейіпкерлер
Түрі
Көркемдегіш құралдар
Оқиғаның шарықтау шегі, оқиғаның шешімі

Бағалау критерийлері:
- поэма желісімен жұмыс жасай біледі;
- сюжеттерін анықтап, талдау жұмыстарын жасай алады;

3-тапсырма (ТЖ) Талдау. <<Әдебиет лотосы>> әдісі.
1.Поэмадағы кейіпкерлердің іс -әрекетін жинақтайды. Мұрат, Танакөз, лирикалық <<Мен>>
1-Топ
Авторы: Мұхтар Шаханов
Шығарма атауы:<<Танакөз>> поэмасы
Кейіпкер
Шығармадан мысал
Қандай жағымды қасиеттері мен қылықтары ұнайды?
Кейіпкерге ұқсағың келе ме, жоқ па? Себебін түсіндір.
Лирикалық мен

2-топ
Авторы: Мұхтар Шаханов
Шығарма атауы:<<Танакөз>> поэмасы

Кейіпкер
Шығармадан мысал
Қандай жағымды қасиеттері мен қылықтары ұнайды?
Кейіпкерге ұқсағың келе ме, жоқ па? Себебін түсіндір.
Мұрат

3-топ
Авторы: Мұхтар Шаханов
Шығарма атауы:<<Танакөз>> поэмасы

Кейіпкер
Шығармадан мысал
Қандай жағымды қасиеттері мен қылықтары ұнайды?
Кейіпкерге ұқсағың келе ме, жоқ па? Себебін түсіндір.
Танакөз

4-топ
Авторы: Мұхтар Шаханов
Шығарма атауы:<<Танакөз>> поэмасы

Кейіпкер
Шығармадан мысал
Қандай жағымды қасиеттері мен қылықтары ұнайды?
Кейіпкерге ұқсағың келе ме, жоқ па? Себебін түсіндір.
Қалаулы кейіпкер

4-тапсырма (ТЖ) Жинақтау. <<Квест>> әдісі арқылы поэмамен шығармашылық жұмыстар жүргізу.
Шығарма идеясын анықтап, 4-5 сөйлеммен жаз.
Шығарма құндылықтарын жазады.
Берілген тапсырмаларды орындау.
1-2 топ: <<М.Шаханов - ұлтжанды ақын>> деген пікірді дәлелдейді
3-4 топ: <<М.Шаханов- драматург ақын>> деген пікірді дәлелдейді.
Бағалау критерийлері:
-Ойында белсенділік көрсетеді.
-Ұжым ішінде ұйымшылдық көрсетеді.
- Тапсырмаларды шығармашылықпен орындайды.
5-тапсырма (ӨЖ) Жинақтау <<Фишбоун>> әдісі.
1.Басы.Мәселе:
2.Үстіңгі қабырғалары.Себептері:
3.Астыңғы қабырғалары.Факті, дәлелдері:
4.Құйрығы.Қорытынды:

Бағалау критерийлері:
- Мәселе жазады.
- Себептерді анықтайды.
- Факті, дәлелдерді келтіре біледі.
- Пікір білдіре алады.

Кері байланыс. (ТЖ) Бағалау. <<Плюс-минус-қызықты>> әдісі.

Плюс-оң әсер кеткен фактілер, алған білімдері;
Минус-<<Қолымнан келмей жатыр>> немесе <<түсініксіз>> деген ойларын жазады.
Қызықты- сабақта ұнаған, қызықты болған кезеңдері.

Тест тапсырмалары(Гугл форма)
М.Шахановтың алғашқы өлеңі:
А)Құдіретті төрт ана
В)+Сырдария
С) Гүл дәурен
<<Құз басындағы аңшының зары>> атты эссе кітабын қай ақынмен бірлесіп жазды:
А)Т.Айбергенов
В) О.Сүлейменов
С) +Ш.Айтматов
ҚР Халық жазушысы атағын қай жылы алды:
А) +1996ж.
В)1995 ж.
С)2002ж.
4) 1966 ж.жарияланған тұңғыш өлеңдер жинағы:
А) Сенім патшалығы
В) Балладалар
С) Бақыт
5) Мәтінін де,әнін де өзі жазған әні:
А) Отырар
В) Туған күн кешінде
С) Ай туып келеді
Мурат кімге ғашық болған ?
А) Танакөз.
В)Зеркүл.
С) Нұргүл
.

Ұқсас жұмыстар
Тәуелсіздік жылдарындағы қазақ әдебиеті
Досты бағалайтын Достықты бағалайтын
Мұхтар шаханов "отырар"
Монғолдардың Қазақстан жерін жаулап алуы. 7 сынып
М. шаханов «отырар»
Балалар назарын сабаққа аудару
Мұхтар шаханов. «отырар»поэмасы. «төрт ана». «желтоқсан тағылымы». 5-сынып
Сұраққа жауап
Арман - жарқын болашақ бейнесі. Арман құндылығы оның әлеуметтік, қоғамдық сипатын кеңейту
М.өтемісовтің «соғыс» өлеңі
Пәндер