Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қазақстанда туризмнің түрлерін дамытуға қолайлы нысандарды анықтау
Білім беру ұйымының атауы
Пәні:
Дүниетану Атамұра
Бөлім:
Саяхат
Педагогтің аты-жөні:
Күні:
Сынып: 2
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
№ 32 сабақ. Қазақстанға саяхат
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
2.2.4.1 туризмнің негізгі түрлерін ажырату
2.2.4.2 зерттеу негізінде Қазақстанда туризмнің түрлерін дамытуға қолайлы нысандарды анықтау;
Сабақтың мақсаты
туризмнің негізгі түрлерін ажырату
зерттеу негізінде Қазақстанда туризмнің түрлерін дамытуға қолайлы нысандарды анықтайды
Құндылықтар
Ұлттық мүдде: Қазақстан имиджін қалыптастыру
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңдері
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
10 мин
Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық ахуал қалыптастыру
Оқушылардың назарын сабаққа аудару
Үй тапсырма
Өз көшеңнің (қала,ауыл,қиылысатын көшесімен) суретін сал.
Достарына жақсы тілектер тілейді
Үй тапсырмасын
Оқиды
<<Телефон>> әдісі
ҚБ: 1-10 балл
Дескриптор:
Өз көшесінің суретін салады-1б
Сабақтың ортасы
25мин
Жаңа сабақ
Фс тапсырма
1-тапсырма
Картаға қарап,Қазақстанның көрікті жерлерін ата.
<<Алтын Емел>> ұлттық паркі Алматы облысында орналасқан.
Ақтолағай. Үстірттің солтүстік шеті. Ақтөбе облысы
Батыс Алтай қорығы. Шығыс Қазақстан облысы.
Қарқаралы таулары. Қарағанды облысы
Табан-Қарағай. Алматы облысы
Түркістан облысындағы Қожа Ахмет Яссауи кесенесі
Қазақстанның көрікті жерлерін атайды
Дескриптор:
Қазақстан-ның көрікті жерлерін атайды-1б
Картадан көрсетеді -1б
Карта
2-тапсырма
Картаға қарап, туризмді дамытуға болатын жерлерді ата.
Түркістан облысындағы Қожа Ахмет Яссауи кесенесі
Көлсай, Шарын шатқалы, Көкшетаудағы Бурабай, Медеу мұз айдыны.
Бұл көрікті жерлерді демалыс орындарымен дамытуға болады.
Және де елімізде сауықтыру орталықтары да бар. Мысалы: <<Сарыағаш>> курорттық демалыс орны, <<Жаңақорған>> шипажайы.
Бұл жерлерде сауықтыру туризмін дамытуға болады.
Таңбалы тас,Арыстан баб, Қожа Ахмет Яссауи кесенесі танымдық туризмді дамытатын жерлер.
Туризмді дамытуға болатын жерлерді айтады
Дескриптор:
туризмнің негізгі түрлерін ажыратады-1б
зерттеу негізінде Қазақстанда туризмнің түрлерін дамытуға қолайлы нысандарды анықтайды-1б
Карта
ЕБҚ
3-тапсырма
Картаға қарап, Қазақстандағы туристік орындар туралы әңгімеле.
Тірек сөздер.
Астана қаласындағы <<Думан>> ойын сауық орталығы, Алматы қаласындағы <<Медеу>> мұзайдыны, Қожа Ахмет Яссауи кесенесі,т.б орындар
Туристік орындар туралы әңгімелейді
Дескриптор:
Туристік орындар туралы әңгімелейді-1б
Тірек сөздерді басшылыққа алады-1б
4-тапсырма
Қазақстанда саған таныс тағы қандай туристік орындар бар? Солар жайлы әңгімеле.
Егер саған еліміздің кез келген аймағғына саяхат жасауға мүмкіндік болса, сен қай жерді таңдар едің? Неге? Ол саған несімен ұнайды?
Қазақстанда туристік саяхат жасаған жерлерің бар ма? Ол туралы не айта аласың?
Сұрақтарға жауап береді
Дескриптор:
Сұрақтарға жауап береді-1б
Сабақтың соңы
10 мин
Үйге тапсырма
Туристік аймақтар туралы жаз.
Кері байланыс
Үй тапсырмасын алады
Кері байланыс жасайды
Дескриптор:
Туристік аймақтар туралы жазады-1б
<<Әлем>> әдісі
Дәптер
Кері байланыс парақтары
Пәні:
Дүниетану Атамұра
Бөлім:
Саяхат
Педагогтің аты-жөні:
Күні:
Сынып: 2
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
№ 32 сабақ. Қазақстанға саяхат
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
2.2.4.1 туризмнің негізгі түрлерін ажырату
2.2.4.2 зерттеу негізінде Қазақстанда туризмнің түрлерін дамытуға қолайлы нысандарды анықтау;
Сабақтың мақсаты
туризмнің негізгі түрлерін ажырату
зерттеу негізінде Қазақстанда туризмнің түрлерін дамытуға қолайлы нысандарды анықтайды
Құндылықтар
Ұлттық мүдде: Қазақстан имиджін қалыптастыру
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңдері
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
10 мин
Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық ахуал қалыптастыру
Оқушылардың назарын сабаққа аудару
Үй тапсырма
Өз көшеңнің (қала,ауыл,қиылысатын көшесімен) суретін сал.
Достарына жақсы тілектер тілейді
Үй тапсырмасын
Оқиды
<<Телефон>> әдісі
ҚБ: 1-10 балл
Дескриптор:
Өз көшесінің суретін салады-1б
Сабақтың ортасы
25мин
Жаңа сабақ
Фс тапсырма
1-тапсырма
Картаға қарап,Қазақстанның көрікті жерлерін ата.
<<Алтын Емел>> ұлттық паркі Алматы облысында орналасқан.
Ақтолағай. Үстірттің солтүстік шеті. Ақтөбе облысы
Батыс Алтай қорығы. Шығыс Қазақстан облысы.
Қарқаралы таулары. Қарағанды облысы
Табан-Қарағай. Алматы облысы
Түркістан облысындағы Қожа Ахмет Яссауи кесенесі
Қазақстанның көрікті жерлерін атайды
Дескриптор:
Қазақстан-ның көрікті жерлерін атайды-1б
Картадан көрсетеді -1б
Карта
2-тапсырма
Картаға қарап, туризмді дамытуға болатын жерлерді ата.
Түркістан облысындағы Қожа Ахмет Яссауи кесенесі
Көлсай, Шарын шатқалы, Көкшетаудағы Бурабай, Медеу мұз айдыны.
Бұл көрікті жерлерді демалыс орындарымен дамытуға болады.
Және де елімізде сауықтыру орталықтары да бар. Мысалы: <<Сарыағаш>> курорттық демалыс орны, <<Жаңақорған>> шипажайы.
Бұл жерлерде сауықтыру туризмін дамытуға болады.
Таңбалы тас,Арыстан баб, Қожа Ахмет Яссауи кесенесі танымдық туризмді дамытатын жерлер.
Туризмді дамытуға болатын жерлерді айтады
Дескриптор:
туризмнің негізгі түрлерін ажыратады-1б
зерттеу негізінде Қазақстанда туризмнің түрлерін дамытуға қолайлы нысандарды анықтайды-1б
Карта
ЕБҚ
3-тапсырма
Картаға қарап, Қазақстандағы туристік орындар туралы әңгімеле.
Тірек сөздер.
Астана қаласындағы <<Думан>> ойын сауық орталығы, Алматы қаласындағы <<Медеу>> мұзайдыны, Қожа Ахмет Яссауи кесенесі,т.б орындар
Туристік орындар туралы әңгімелейді
Дескриптор:
Туристік орындар туралы әңгімелейді-1б
Тірек сөздерді басшылыққа алады-1б
4-тапсырма
Қазақстанда саған таныс тағы қандай туристік орындар бар? Солар жайлы әңгімеле.
Егер саған еліміздің кез келген аймағғына саяхат жасауға мүмкіндік болса, сен қай жерді таңдар едің? Неге? Ол саған несімен ұнайды?
Қазақстанда туристік саяхат жасаған жерлерің бар ма? Ол туралы не айта аласың?
Сұрақтарға жауап береді
Дескриптор:
Сұрақтарға жауап береді-1б
Сабақтың соңы
10 мин
Үйге тапсырма
Туристік аймақтар туралы жаз.
Кері байланыс
Үй тапсырмасын алады
Кері байланыс жасайды
Дескриптор:
Туристік аймақтар туралы жазады-1б
<<Әлем>> әдісі
Дәптер
Кері байланыс парақтары
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz