Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Геометриялық фигуралар. Сабақтың тақырыбы

Бөлімі:
1D. Геометриялық фигуралар. Құндылықтар
Педагогтің аты-жөні:
А.О.Абылова
Күні:
23.10.2023ж
Сыныбы: 4 <<Б>>
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Құрама фигуралардың аудандары / Еңбек пен оқу барысындағы өзара көмек
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
4.3.1.4 - суретте бейнеленген құрастырылған фигуралардың, қоршаған ортадағы жазық фигуралардың ауданын анықтау
Сабақтың мақсаты:
Суретте бейнеленген құрастырылған фигуралардың, қоршаған ортадағы жазық фигуралардың ауданын анықтай алады
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурс
тар
Басы

Орта
сы

Психологиялық дайындық
Оқып-білім аламыз,
Біз көңілді баламыз.
Математика пәнінде,
Тапқыр, алғыр боламыз.
Үй тапсырмасын тексеру
№10 110-бет
Ынталандыру. <<Жұмбақ портрет>> әдісі
<<Адам үшін ең басты байлық - денсаулық болса, адам жанының байлығы - білім және өнер. Тек солардың көмегімен ғана халықтар өркениет қатарындағы өз орнын табады. Ең басты мақсат - жастарға білім беру, кәсіпке үйретіп, мамандық беру>>.
Ахмет Байтұрсынұлы
Оқу материалын жариялау
<<Миға шабуыл>> Математикалық диктант
1)Тіктөртбұрыштың ауданы - 7 200 мм2, ені -
80 мм. Тіктөртбұрыштың ұзындығын есепте.
7200мм2:80мм=90мм
2)Тікбұрышты үшбұрыштың ауданы - 1 200 см2. Осындай екі тікбұрышты үшбұрыштан құралған тіктөртбұрыштың қабырғаларының ұзындықтары қандай болуы мүмкін?
Мұндай тіктөртбұрыштың ауданы неге тең? 1200*2=2400см2 а=60 b=40 болуы мүмкін
3)Тіктөртбұрыштың ауданы - 48 см2. Егер де тіктөртбұрыштың енін 2 есе үлкейтсе, оның ауданы қалай өзгереді? 2есе үлкейеді
Мақсат қою (мәселелі жағдаят).
оқулықтан 1-тапсырманы оқу
- Суретте бейнеленген фигураның ауданын табу үшін, қандай мәліметтер керек?
Оқушылар есте сақтау қажет ережені тұжырымдайды: Құрастырылған фигураның ауданы оны құрайтын бөліктерінің аудандарының қосындысына тең.
Оқушыларды бүгінгі сабақ мақсатымен таныстырып, екі топқа бірігіп, мектеп спортзалы мен асханасына бардық.

Топтық жұмыс <<Мен-сен-біз>>
1-топ 1м 2 жерге 200г бояу жұмсалады. Мектеп спортзалының және ұлдар, қыздар бөлмесінің еденін сырлау үшін қанша бояу жұмсалатынын тап.
2-топ Мектеп асханасы еденіне қанша м2 кафель төселген.

Сергіту сәті
<<Саусақ жаттығулары>>

Жұптық жұмыс <<Жұбын тап>>
Берілген пішіннің ауданын тап.

Өлең жолдарын айтады.

Үй жұмысын тексереді.
Сұрақтарға жауап береді.

Сабақ
мақсатымен танысады.

Түстерді таңдап,
жасырылған 1,2сандары арқылы екі топқа бірігеді.

Дескриптор:
- жеке фигуралардың ауданын анықтайды;
- фигураның жалпы ауданын табады;
Еденді сырлау үшін қанша г бояу жұмсалаты
нын табады.
Мектеп асханасы еденіне қанша м2 кафель төселгенін анықтайды.

Берілген пішіннің ауданын табады.

Мадақтау

<<Жарай
сың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!>>

От шашу

Бірін-бірі бағалау
5 балл

Өзін-өзі бағалау
3балл

Слайд

Wordwall
https://wordwall.net/ru/resource/27525176

Жасыл,
қызыл түстер

А3 қағаз,
маркер,
сызғыш,
қарын
даш,метр

https://wordwall.net/ru/resource/28351698

Жеке жұмыс <<Зуылдақ>> әдісі
Берілген өлшемдегі ауданға төсеу үшін қанша линолеум қажет?
1-бөліктің ауданы - 20 х 30 = 600 дм2
2-бөліктің ауданы - 30 х 50 = 1500 дм2
Барлық қажетті линолеум - 600 + 1500 = 2100 дм2

Дескриптор:
- жеке фигуралардың ауданын анықтайды;
- фигураның жалпы ауданын табады;
Өзін-өзі бағалау
2 балл

Оқулық
2-есеп
134-бет

Саралау <<Қарқын>> тәсілі арқылы жүргізіледі.
Қарқынды оқушыға:
Жер телімін саяжай иелеріне теңдей бөліп беру керек. Оқушылар өз нұсқаларын ұсынады.

Қарқыны баяу оқушыға уақыт беріледі,қолдау көрсетіледі.
Дескриптор:
-есепті шығарады;
-шығару жолын түсіндіреді;

Мұғалім мадағы
Қима қағаз
Соңы

Үй тапсырмасы: №8 136-бет

Ата Құрама фигуралар деген не?
Неге?Неге құрама фигураларды жиі әртүрлі тәсілмен табуға тура келеді?
Түсіндір
Тікбұрышты үшбұрыштың ауданын табу үшін, тіктөртбұрыштың ауданын табу формуласын қалай қолдану керек екенін түсіндір.
Кері байланыс <<Сөйлемді толықтыр>> әдісі
- Бүгін мен ... білдім.
- Маған ... қызық болды.
- Маған ... қиын болды.

Сұрақтарға жауап береді.

Ұқсас жұмыстар
Негізгі геометриялық фигуралар
Геометриялық фигураларды ата
Кеңістік фигуралары
Көпбұрыштың периметрі
Сабақ мақсаттары. Кері байланыс
Пирамида немесе конус
Сабақ тақырыбы Шексіз кемімелі прогрессияның қосындысы
Геометриялық фигуралардың ауданын табу
Бұрыштардың түрлері
Орта мерзімді жоспар, математика. 1 сынып
Пәндер