Геометриялық фигуралар. Сабақтың тақырыбы

Бөлімі:
1D. Геометриялық фигуралар. Құндылықтар
Бөлімі:: Педагогтің аты-жөні:
1D. Геометриялық фигуралар. Құндылықтар: А. О. Абылова
Бөлімі:: Күні:
1D. Геометриялық фигуралар. Құндылықтар: 23. 10. 2023ж
Бөлімі:: Сыныбы: 4 «Б»
1D. Геометриялық фигуралар. Құндылықтар: Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Бөлімі:: Сабақтың тақырыбы:
1D. Геометриялық фигуралар. Құндылықтар: Құрама фигуралардың аудандары / Еңбек пен оқу барысындағы өзара көмек
Бөлімі:: Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
1D. Геометриялық фигуралар. Құндылықтар: 4. 3. 1. 4 - суретте бейнеленген құрастырылған фигуралардың, қоршаған ортадағы жазық фигуралардың ауданын анықтау
Бөлімі:: Сабақтың мақсаты:
1D. Геометриялық фигуралар. Құндылықтар: Суретте бейнеленген құрастырылған фигуралардың, қоршаған ортадағы жазық фигуралардың ауданын анықтай алады

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау

Ресурс

тар

Сабақ кезеңі:

Басы

Орта

сы

Педагогтің іс-әрекеті:

Психологиялық дайындық

Оқып-білім аламыз,

Біз көңілді баламыз.

Математика пәнінде,

Тапқыр, алғыр боламыз.

Үй тапсырмасын тексеру

№10 110-бет

Ынталандыру . «Жұмбақ портрет» әдісі

«Адам үшін ең басты байлық - денсаулық болса, адам жанының байлығы - білім және өнер. Тек солардың көмегімен ғана халықтар өркениет қатарындағы өз орнын табады. Ең басты мақсат - жастарға білім беру, кәсіпке үйретіп, мамандық беру».

Ахмет Байтұрсынұлы

Оқу материалын жариялау

«Миға шабуыл» Математикалық диктант

1) Тіктөртбұрыштың ауданы - 7 200 мм 2 , ені -

80 мм. Тіктөртбұрыштың ұзындығын есепте.

7200мм 2 :80мм=90мм

2) Тікбұрышты үшбұрыштың ауданы - 1 200 см 2 . Осындай екі тікбұрышты үшбұрыштан құралған тіктөртбұрыштың қабырғаларының ұзындықтары қандай болуы мүмкін?

Мұндай тіктөртбұрыштың ауданы неге тең? 1200*2=2400см 2 а=60 b=40 болуы мүмкін

3) Тіктөртбұрыштың ауданы - 48 см 2 . Егер де тіктөртбұрыштың енін 2 есе үлкейтсе, оның ауданы қалай өзгереді? 2есе үлкейеді

Мақсат қою (мәселелі жағдаят) .

оқулықтан 1-тапсырманы оқу

- Суретте бейнеленген фигураның ауданын табу үшін, қандай мәліметтер керек?

Оқушылар есте сақтау қажет ережені тұжырымдайды: Құрастырылған фигураның ауданы оны құрайтын бөліктерінің аудандарының қосындысына тең.

Оқушыларды бүгінгі сабақ мақсатымен таныстырып, екі топқа бірігіп, мектеп спортзалы мен асханасына бардық.

Топтық жұмыс «Мен-сен-біз»

1-топ 1м 2 жерге 200г бояу жұмсалады. Мектеп спортзалының және ұлдар, қыздар бөлмесінің еденін сырлау үшін қанша бояу жұмсалатынын тап.

2-топ Мектеп асханасы еденіне қанша м2 кафель төселген.

Сергіту сәті

«Саусақ жаттығулары»

Жұптық жұмыс «Жұбын тап»

Берілген пішіннің ауданын тап.

Оқушының іс-әрекеті:

Өлең жолдарын айтады.

Үй жұмысын тексереді.

Сұрақтарға жауап береді.

Сабақ

мақсатымен танысады.

Түстерді таңдап,

жасырылған 1, 2сандары арқылы екі топқа бірігеді.

Дескриптор:

- жеке фигуралардың ауданын анықтайды;

- фигураның жалпы ауданын табады;

Еденді сырлау үшін қанша г бояу жұмсалаты

нын табады.

Мектеп асханасы еденіне қанша м2 кафель төселгенін анықтайды.

Берілген пішіннің ауданын табады.

Бағалау:

Мадақтау

« Жарай

сың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»

От шашу

Бірін-бірі бағалау

5 балл

Өзін-өзі бағалау

3балл

Ресурстар:

Слайд

Wordwall

https://wordwall. net/ru/resource/27525176

https://wordwall.net/resourceajax/qr?activityId=27525176

Жасыл,

қызыл түстер

А3 қағаз,

маркер,

сызғыш,

қарын

даш, метр

https://wordwall. net/ru/resource/28351698

Сабақ кезеңі:
Педагогтің іс-әрекеті:

Жеке жұмыс «Зуылдақ» әдісі

Берілген өлшемдегі ауданға төсеу үшін қанша линолеум қажет?

1-бөліктің ауданы - 20 х 30 = 600 дм2

2-бөліктің ауданы - 30 х 50 = 1500 дм2

Барлық қажетті линолеум - 600 + 1500 = 2100 дм2

Оқушының іс-әрекеті:

Дескриптор:

- жеке фигуралардың ауданын анықтайды;

- фигураның жалпы ауданын табады;

Бағалау:

Өзін-өзі бағалау

2 балл

Ресурстар:

Оқулық

2-есеп

134-бет

Сабақ кезеңі:
Педагогтің іс-әрекеті:

Саралау «Қарқын» тәсілі арқылы жүргізіледі.

Қарқынды оқушыға:

Жер телімін саяжай иелеріне теңдей бөліп беру керек. Оқушылар өз нұсқаларын ұсынады.

Қарқыны баяу оқушыға уақыт беріледі, қолдау көрсетіледі.

Оқушының іс-әрекеті:

Дескриптор:

-есепті шығарады;

-шығару жолын түсіндіреді;

Бағалау: Мұғалім мадағы
Ресурстар: Қима қағаз
Сабақ кезеңі: Соңы
Педагогтің іс-әрекеті: Үй тапсырмасы: №8 136-бет
Оқушының іс-әрекеті:
Бағалау:
Ресурстар:
Сабақ кезеңі:

Ата Құрама фигуралар деген не?

Неге? Неге құрама фигураларды жиі әртүрлі тәсілмен табуға тура келеді?

Түсіндір

Тікбұрышты үшбұрыштың ауданын табу үшін, тіктөртбұрыштың ауданын табу формуласын қалай қолдану керек екенін түсіндір.

Кері байланыс «Сөйлемді толықтыр» әдісі

- Бүгін мен . . . білдім.

- Маған . . . қызық болды.

- Маған . . . қиын болды.

Педагогтің іс-әрекеті: Сұрақтарға жауап береді.
Оқушының іс-әрекеті:
Бағалау:

C:\Users\Acer\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\Screenshot_20231122-095406_Video Player.jpg C:\Users\Acer\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\Screenshot_20231122-095418_Video Player.jpg

C:\Users\Acer\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\20231119_111423.jpg C:\Users\Acer\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\20231119_111414.jpg C:\Users\Acer\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\20231119_093232.jpg C:\Users\Acer\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\20231119_093115.jpg C:\Users\Acer\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\20231119_101628.jpg C:\Users\Acer\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\20231119_094132.jpg C:\Users\Acer\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\Screenshot_20231122-095211_Gallery.jpg C:\Users\Acer\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\Screenshot_20231122-095224_Gallery.jpg C:\Users\Acer\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\20231119_110857.jpg C:\Users\Acer\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\Screenshot_20231122-095200_Gallery.jpg

C:\Users\Acer\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\Screenshot_20231122-095315_Video Player.jpg C:\Users\Acer\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\Screenshot_20231122-095328_Video Player.jpg


Ұқсас жұмыстар
Негізгі геометриялық фигуралар
Геометриялық фигураларды ата
Кеңістік фигуралары
Көпбұрыштың периметрі
Сабақ мақсаттары. Кері байланыс
Пирамида немесе конус
Сабақ тақырыбы Шексіз кемімелі прогрессияның қосындысы
Геометриялық фигуралардың ауданын табу
Бұрыштардың түрлері
Орта мерзімді жоспар, математика. 1 сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz