Мұғалімнің оқушылармен сәлемдесуі

Бөлім:

Жер және Ғарыш

Бөлім::

Мұғалімнің аты-жөні

Жер және Ғарыш: Құлбатырова Гүлсара
Бөлім::

Күні:

Жер және Ғарыш: 14. 02
Бөлім::

Сынып: 2

Жер және Ғарыш:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Бөлім::

Сабақтың тақырыбы

Жер және Ғарыш:

Уақыт және оны өлшеу бірліктері

Бөлім::

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

Жер және Ғарыш:
  1. негізгі уақыт өлшем бірліктерін ажырату;
Бөлім::

Сабақтың мақсаты

Жер және Ғарыш:

Уақытпен, оның өлшем бірліктерімен таныстыру. Негізгі уақыт өлшеу бірліктерін ажыра- тып үйрету.

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері/ Уақыт

Мұғалімнің әрекеті

Оқушы әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ кезеңдері/ Уақыт:

Сабақтың басталуы

Сабақ кезеңдері/ Уақыт:

0-2 мин

Мұғалімнің әрекеті:

Кіріспе мотивациялық кезеңі. 1. Мұғалімнің оқушылармен сәлемдесуі. Сабақ барысында қолайлы психологиялық жағдай орнату.

2. Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастырамын. Түрлі түсті қақпақтардың көмегімен оқушыларды 3топқа бөлемін.

І- «Сағат» тобы

ІІ - «Секунд» тобы

ІІІ- «Минут» тобы

Оқушы әрекеті:

Оқушылардың бүгінгі сабаққа деген көңіл күйлерін іс қимылдары арқылы білдіруі.

Мақсаты; О қушылардың сабаққа деген ынтасын ояту, көңіл күйін жақсарту.

Бағалау: Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз»әдісі арқылы бағалайды «Тамаша» «Керемет» «Өте жақсы»
Ресурстар:

128

3мин

Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.

Өткен сабақтың материалын тексеру. Ғаламшарларды орналастыр.

1. Астрономия ғылымы нені зерттейді?

2. Күн жүйесіне неше ғаламшар кіреді?

3. Күн жүйесіндегі ең ыстық ғаламшар ?

4. Алып ғаламшарларды ата?

5. Тіршілік белгісі бар жалғыз ғаламшар?

Сабақтың тақырыбы: Уақыт және оның өлшем бірліктері.

Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

Смайликтер арқылы бағалау. Жалпы -2 балл. Сонымен қатар өз ойын дұрыс жеткізе білген оқушығаларды «Жарайсың» «Жақсы» «Талпын» смайликтері арқылы бағалаймын

Сұрақтар топтамасы

Ғаламшарлар суреттері

Оқулық 2-сынып

3мин:

Сабақтың ортасы

3мин:

Мағынаны ашу

10-минут

Жеке жұмыс

6-минут

Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.Өткен сабақтың материалын тексеру. Ғаламшарларды орналастыр.1. Астрономия ғылымы нені зерттейді?2. Күн жүйесіне неше ғаламшар кіреді?3. Күн жүйесіндегі ең ыстық ғаламшар ?4. Алып ғаламшарларды ата?5. Тіршілік белгісі бар жалғыз ғаламшар?Сабақтың тақырыбы: Уақыт және оның өлшем бірліктері.:

Оқущыларға сағат суретін көрсете отырып бүгінгі сабақты түсіндіремін. Күн сағат, Құм сағат, Механикалық сағат, электронникалық сағаттармен, уақыттың өлшем бірліктерін(секунд, минут, сағат, тәулік) таныстырамын.

1 секунд 1 минут = 60 секунд

1 сағат = 60 минут

1 тәулік = 24 сағат

1 апта = 7 тәулік

1 ай = 30, 31 тәулік (28, 29 тәулік - ақпан)

1 жыл = 365 тәулік = 12 ай

Мәтінді оқушыларға оқытамын.

Оқулықта берілген ақпараттарды таныстырылым арқылы түсіндіру.

«Бір қалам, бір қағаз» әдісін пайдалана отырып «Күн тәртібін» алдарындағы параққа толтырады

Дескриптор:

-Оқушылар күн тәртібін біледі және жаза алады.

Оқушылар сұрақтарға жауап береді.:

-Уақыттың өлшем бірліктерін біледі;

-Секунд, минут, сағат, тәулікпен танысады.

1-тапсырма. Мәтінді түсініп оқып, тапсырманы жеке орындайды

Смайликтер арқылы бағалау. Жалпы -2 балл. Сонымен қатар өз ойын дұрыс жеткізе білген оқушығаларды «Жарайсың» «Жақсы» «Талпын» смайликтері арқылы бағалаймын:

Дескриптор:

-Оқушылар уақытты үнемдеуді үйренеді.

Жалпы-3 балл

ҚБ: «Смайлик» әдісі арқылы.

Сұрақтар топтамасыҒаламшарлар суреттеріОқулық 2-сынып:

Оқулық, слайд

Сағат суреттері

«Күн тәртібі» парақшалары

8-минут

2-миут

Жұптық жұмыс

«Жалғасын тап» әдісі пайдалана отыры, оқушыларға картошкалар тапсырмалар таратылады.

№1

1 айда …. күн бар

Күз айлары:қыркүйек, қазан, . . .

№2

1 аптада …. тәулік бар

Қыс айлары: қаңтар, . . . , желтоқсан

№3

1жылда …. . ай бар

Маусым, шілде, тамыз …. . айлары

№4

1сағатта . . . минут бар

Көктем айлары: . . . , сәуір, мамыр.

№5

1 минутта …. секунд бар

Уақыт өлшем бірліктері: секунд, минут, . . . , тәулік

№6

1тәулік . . . сағат бар

Күн сағат, . . . , механикалық сағат, электронды сағат.

Дискриптор

Өлшем бірліктерді біледі оны қолдана алады.

Сергіту сәті

Сағаттың тіліндей

Иіліп оңға бір,

Сағаттың тіліндей

Иіліп солға бір,

Оң аяқ, сол аяқ,

Жаттығу оңай -ақ

2-тапсырма

Оқушылар өздеріне берілген тапсырманы жұптаса отырып орындайды.

Мақсаты:Оқушыларды уақытты тиімді пайдалана біледі, сұрақтарға жауап береді.

Барлық балалар сергіту жаттығуын орындайды.

Жалпы -2балл

.

.

Оқулық, суреттер, картошкалар

129

130

6-минут

Топтық жұмыс. «Пазл»құрастыру әдісі арқылы берілген тапсырмаларды орындайды.

  1. «Сағат»тобы. Жыл мезгілдерін қима қағаздарыннан құрастыру. Олардың ата уын жаз.

Дұрыс ретпен орналастыр: 1, 2, 3, 4.

  1. «Секунд» тобы. Берілген ай аттарын жазылған парақшаларды сағат тіліне байланысты орналастыр
  2. «Минут» тобы. Шашылылған апта күндерін рет ретімен орналастыр және ата

Дескриптор:

  • жыл мезгілдерін дұрыс ретімен атай алады;
  • Ай аттарын біледі.
  • Апта күндерін ретімен орналастыра алады

3-тапсырма

Оқушылар өздеріне берілген тапсырмаларды топтаса отырып орындайды

ҚБ:

Смайлик арқылы бағалау

«Жарайсың»

«Жақсы»

«Талпын»

Жалпы-3 балл

Суреттер

Қима қағаздар

түрлі- түсті карандаштар, желім

:

Ұқсас жұмыстар
Кім тапқыр есеп
Мобильді қосымшаларды құру
Сыныптан тыс жұмыс "кім білгір"
Есептерін шығару талқылау
Жүзден жүйрік, мыңнан тұлпар Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін, белсенділігін арттыру
Кейбір сандарға бөлінгіштік белгілері
Тапқырлар сайысы
Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру, ұлы физиктер мен физикалық құбылыстар, формулалар жайында мағлұмат беру
Бөлшек әлемі математикалық сайысы
Іштен жанатын қозғалтқыш
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz