Стандартты ауытқу

Бекітемін:

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Бөлім:
8. 3С Статистика элементтері
Бөлім:: Педагогтің Т. А. Ә. (болған жағдайда
8. 3С Статистика элементтері: Юнусова Айгерім
Бөлім:: Күні:
8. 3С Статистика элементтері: 11. 03. 2024ж
Бөлім:: Пән/Сынып:
8. 3С Статистика элементтері: Алгебра, 8 сынып.
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Бөлім:: Сабақтың тақырыбы:
8. 3С Статистика элементтері: Орта мән. Дисперсия. Стандартты ауытқу.
Бөлім:: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:
8. 3С Статистика элементтері: 8. 3. 3. 3 жинақталған жиілік анықтамасын білу;
Бөлім:: Сабақтың мақсаты:
8. 3С Статистика элементтері:

Оқушылар:

  • таңдаманы жиілік кестесі түрінде ұсына алады;
  • жиілік алқабын сала алады;
  • деректерді интервалдық кесте түрінде; жиіліктер гистограммасы түрінде ұсына алады.

Сабақтың барысы

Уақыты
Кезең дері
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Уақыты: 5 минут
Кезең дері: Ұйым дастыру
Педагогтің әрекеті:

Сәлеметсіздерме!

Бүгін, Орта мән. Дисперсия. Стандартты ауытқу тақырыптарын қарастырамыз

Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз:

- дисперсия, стандартты ауытқу анықтамаларын және оларды есептеу формулаларын білу;

Оқушының әрекеті:

Амандасу. Сыныпты түгендеу. Сабаққа дайындау, оқу құралдарын алу.

Үй тапсырмасын айту.

Бағалау: «Екі жұлдыз, бір тілек»
Ресурстар: Оқулық
Уақыты: 10 мин
Кезең дері: Негізгі бөлім
Педагогтің әрекеті:
Оқушының әрекеті: Сұрақтарға жауап береді.
Бағалау:

Дескриптор:

-Жиілік кестесін дұрыс құрады;

-Жиілік алқабын дұрыс салады;

-Жиіліктердің интервалдық кестесін дұрыс құрады;

-Жиілік гистограммасын құрады.

Ресурстар: Интернет ресурстары
Уақыты: 25 мин
Кезең дері: Бекіту тапсырмасы
Педагогтің әрекеті:

Тапсырмалар.

Оқушының әрекеті:

Сергіту сәті. Логикалық тапсырмалар.

№1. 2. 21 мектептегі оқушылардың саны туралы ақпарат берілген. Абсолютті жиілік алқабы мен гистограммасын салыңыз, 19-20, 21-22, 23-24, 25-26, 27-28 интервалдарын алыңыз.

Дескриптор: Білім алушы

  • Таңдаманың интервалдық кестесін құрады;
  • Кестедегі мәліметтер бойынша гистограмма салады;
Бағалау:

Дескриптор: Білім алушы

  • Салыстырмалы жиілігін табады;
  • Таңдаманың интервалдық кестесін құрады;
  • Жиілік алқабын тұрғызады.

https://cf.ppt-online.org/files1/slide/e/E39ZH1tJoeFKNx7QUOuPTCD2sgrXLqkVmA4zYGS6bp/slide-5.jpg

Ресурстар: Интернет ресурстары.
Уақыты:
Кезең дері: Жеке жұмыс
Педагогтің әрекеті: Оқулықтан №7, №8.
Оқушының әрекеті:
Бағалау: Мониторинг
Ресурстар: Парақша
Уақыты: 5 мин
Кезең дері:
Педагогтің әрекеті:

Бүгінгі сабақта:

- жиіліктердің интервалдық кестесінің деректерін жиіліктер гистограммасы арқылы береді.

Рефлексия

  • Бүгін мен сабақта мынаны игердім:
  • Мен сабақтың бұл бөлігіне сенімдімін:
  • Бұл бүгін мен үшін сабақтың ең қиын бөлігі болды:
  • Бұл қиын болды, себебі:
Оқушының әрекеті:

Тақырыпты меңгергенін анықтау.

Үйге тапсырма.

Бағалау.

Бағалау: Кері байланыс
Ресурстар:

Ұқсас жұмыстар
Бұйымның сызбасын жасау
Жарықтың сыну заңы
GMP ережелері туралы негізі
8 сыныпқа арналған бақылау тест жұмысы
Практикалық тапсырмалар
Санның арифметикалық ортасын табу
Күнтізбелік - тақырыптық жоспар. 6 сынып
Қазақстан аумағында ауа температурасының таралуы. Ашық сабақ
Азимуттар мен дирекциондық бұрыштарды анықтау
Бұрғылау білдектері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz