Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Әріпті өрнек

Бекітемін:
<<Бейнеу гимназиясы>> КММ
Бөлім
Саяхат
Пәні:
Математика
Күні:
16.05.2024ж.
Педагогтің аты-жөні:
Бисенгалиева Сара
Сынып: 2 <<А>>
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
Алгебра элементтері
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
2.1.2.3.** Қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін қолдану;
2.2.1.1. Санды және әріпті өрнектерді (көбейтінді, бөлінді)/теңдіктер мен теңсіздіктерді ажырату, құрастыру, жазу және оқу;
2.2.2.2. Көбейту мен бөлуге берілген қарапайым теңдеулерді,
х +(26+15)=56, 99 - а =100-82 түріндегі күрделі теңдеулерді шешу.
Сабақтың мақсаты
<<Алгебра элементтері>> тақырыбындағы материалды қайталау
Құндылық
Табиғатқа, табиғи мұраға ұқыптылықпен қарауға және табиғи ресурстарды үнемді әрі тиімді қолдануға тәрбиелеу және еңбекқорлыққа баулу.
Сабақ барысы
Сабақтың
кезеңі/
уақыты
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
(2 мин)
Ұйымдастыру кезеңі:
Психологиялық ахуал орнату.
<<Көңіл күй>>
Оқушылар сабаққа назар аударады.
Оқушылар әуенмен көңіл - күйлерін білдіреді.
Мадақтау
Жарайсың!
Керемет!
Жақсы!
Талпын!
https://www.youtube.com/watch?v=ui8J9vlQ4wA
Сабақтың ортасы
(10 мин)

Үй тапсырмасын тексеру.
№2, 129- бет
46,72,90
53
<<Ой қозғау>> әдісі.
Ребус шешу.
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау
Топтардың атауын айту, ережесін еске түсіру.

1-тапсырма ФС
Ұжымдық жұмыс
<<Алманың тапсырмасы>>
<<Жазбаларды зертте>> әдісі
Төмендегілерді теріп жазу.
Теңсіздік

Санды өрнек

Әріпті өрнек

Теңдеу

Формула

<<Лақтың тапсырмасы>>
Өрнектер құрып, олардың мәнін табу.
Олардың мәнін тап.
80 - (27 : 3) = 80 - 9=71

<<Глобустың тапсырмасы>>
2- тапсырма
4 * 9 = 36
Тапсырманы тексерту

Ребус шешеді

<<Қосу>>,
<<Азайту>>,
<<Көбейту>>,
<<Бөлу>>.

1. бірінші өрнекті құрады, мәнін есептейді
2.екінші өрнекті құрады, мәнін есептейді

Сұраққа жауап береді

Өрнектер құрады, мәнін табады.

Өрнектер құрады, мәнін табады.

Дескриптор:
-бірінші өрнекті есептейді(1б)

Мадақтау
Жарайсың!
Керемет!
Жақсы!
Талпын!

Таратпа қағаздар

Дескриптор:
-бірінші өрнекті құрады, мәнін есептейді(1б)
-екінші өрнекті құрады, мәнін есептейді(1б)

Дескриптор:
-бірінші өрнекті құрады, мәнін есептейді(1б)
-екінші өрнекті құрады, мәнін есептейді(1б)

Мадақтау.
Оқулық
№2,129-бет
Таратпа
Қаламсап

Оқулық
№1,130-бет
Таратпа
Қаламсап

Оқулық
№2,130-бет
дәптер
қаламсап
8 мин

Сергіту сәті
5 минут

5 минут

<<Етіктің тапсырмасы>>
Санды өрнектерді салыстыр.
57 + 38 = 38 + 57
12 * 2 = 2 * 12
<<Бананның тапсырмасы>>
(12 + 18) + 43 = 12+(18 + 43)
(14 + 76) - 21 > (14 + 76) - 25

<<Қарындашпен жаттығу>> жасау.

<<Радионың тапсырмасы>>
Салыстырады, ережені еске түсіреді.
1. бірінші өрнекті салыстырады
2.екінші өрнекті салыстырады
3.үшінші өрнекті салыстырады
4.төртінші өрнекті салыстырады

Сұраққа жауап береді

Қарындашпен жаттығу жасайды.

Ережені айтады.
Таратпа арқылы арқылы

Дескриптор:
-бірінші өрнекті салыстырады(1б)
-екінші өрнекті салыстырады(1б)

Жарайсыңдар!
Керемет!

Мадақтау!
Дескриптор:
-өрнекті салыстырады(1б)
Оқулық
№3,130-бет
дәптер
қаламсап

Оқулық
№4,130-бет
дәптер
қаламсап
10 мин

<<Апельсиннің тапсырмасы>>
Теңдеулерді шешу
Тапсырма орындайды
Дескриптор:
-бірінші өрнекті есептейді(1б)
-екінші өрнекті есептейді(1б)
Таратпа
Қағаздар
Оқулық
№5,130-бет
дәптер
Сабақтың соңы

5 мин
Кері байланыс
<<ҚҚҚ>> Құнды. Қызық. Қиын. Сабақ барысына бірауыз сөз айту. (Бағалау)
Үйге тапсырма
№5, қалғаны 130-бет
Бүгінгі сабақтан алған білімдерін сабақ бойына орындаған тапсырмасының нәтижесіне қарай баяндау.
Мадақтау
Жарайсың!
Керемет!
Жақсы!
Талпын!
ҚҚҚ

Ұқсас жұмыстар
Әріпті өрнектер
Әріпті өрнектің мәнін табу
Өрнек сөзі
Санды өрнектің мәнін табу
Сабақ соңы
Санды және әріпті өрнектер. 1-класс
Әріпті өрнектермен жұмыс жасау
Санды өрнекті белгіле
Теңдеу құру
Санды және әріпті өрнек
Пәндер