Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Әріпті өрнек
Бекітемін:
<<Бейнеу гимназиясы>> КММ
Бөлім
Саяхат
Пәні:
Математика
Күні:
16.05.2024ж.
Педагогтің аты-жөні:
Бисенгалиева Сара
Сынып: 2 <<А>>
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
Алгебра элементтері
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
2.1.2.3.** Қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін қолдану;
2.2.1.1. Санды және әріпті өрнектерді (көбейтінді, бөлінді)/теңдіктер мен теңсіздіктерді ажырату, құрастыру, жазу және оқу;
2.2.2.2. Көбейту мен бөлуге берілген қарапайым теңдеулерді,
х +(26+15)=56, 99 - а =100-82 түріндегі күрделі теңдеулерді шешу.
Сабақтың мақсаты
<<Алгебра элементтері>> тақырыбындағы материалды қайталау
Құндылық
Табиғатқа, табиғи мұраға ұқыптылықпен қарауға және табиғи ресурстарды үнемді әрі тиімді қолдануға тәрбиелеу және еңбекқорлыққа баулу.
Сабақ барысы
Сабақтың
кезеңі/
уақыты
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
(2 мин)
Ұйымдастыру кезеңі:
Психологиялық ахуал орнату.
<<Көңіл күй>>
Оқушылар сабаққа назар аударады.
Оқушылар әуенмен көңіл - күйлерін білдіреді.
Мадақтау
Жарайсың!
Керемет!
Жақсы!
Талпын!
https://www.youtube.com/watch?v=ui8J9vlQ4wA
Сабақтың ортасы
(10 мин)
Үй тапсырмасын тексеру.
№2, 129- бет
46,72,90
53
<<Ой қозғау>> әдісі.
Ребус шешу.
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау
Топтардың атауын айту, ережесін еске түсіру.
1-тапсырма ФС
Ұжымдық жұмыс
<<Алманың тапсырмасы>>
<<Жазбаларды зертте>> әдісі
Төмендегілерді теріп жазу.
Теңсіздік
Санды өрнек
Әріпті өрнек
Теңдеу
Формула
<<Лақтың тапсырмасы>>
Өрнектер құрып, олардың мәнін табу.
Олардың мәнін тап.
80 - (27 : 3) = 80 - 9=71
<<Глобустың тапсырмасы>>
2- тапсырма
4 * 9 = 36
Тапсырманы тексерту
Ребус шешеді
<<Қосу>>,
<<Азайту>>,
<<Көбейту>>,
<<Бөлу>>.
1. бірінші өрнекті құрады, мәнін есептейді
2.екінші өрнекті құрады, мәнін есептейді
Сұраққа жауап береді
Өрнектер құрады, мәнін табады.
Өрнектер құрады, мәнін табады.
Дескриптор:
-бірінші өрнекті есептейді(1б)
Мадақтау
Жарайсың!
Керемет!
Жақсы!
Талпын!
Таратпа қағаздар
Дескриптор:
-бірінші өрнекті құрады, мәнін есептейді(1б)
-екінші өрнекті құрады, мәнін есептейді(1б)
Дескриптор:
-бірінші өрнекті құрады, мәнін есептейді(1б)
-екінші өрнекті құрады, мәнін есептейді(1б)
Мадақтау.
Оқулық
№2,129-бет
Таратпа
Қаламсап
Оқулық
№1,130-бет
Таратпа
Қаламсап
Оқулық
№2,130-бет
дәптер
қаламсап
8 мин
Сергіту сәті
5 минут
5 минут
<<Етіктің тапсырмасы>>
Санды өрнектерді салыстыр.
57 + 38 = 38 + 57
12 * 2 = 2 * 12
<<Бананның тапсырмасы>>
(12 + 18) + 43 = 12+(18 + 43)
(14 + 76) - 21 > (14 + 76) - 25
<<Қарындашпен жаттығу>> жасау.
<<Радионың тапсырмасы>>
Салыстырады, ережені еске түсіреді.
1. бірінші өрнекті салыстырады
2.екінші өрнекті салыстырады
3.үшінші өрнекті салыстырады
4.төртінші өрнекті салыстырады
Сұраққа жауап береді
Қарындашпен жаттығу жасайды.
Ережені айтады.
Таратпа арқылы арқылы
Дескриптор:
-бірінші өрнекті салыстырады(1б)
-екінші өрнекті салыстырады(1б)
Жарайсыңдар!
Керемет!
Мадақтау!
Дескриптор:
-өрнекті салыстырады(1б)
Оқулық
№3,130-бет
дәптер
қаламсап
Оқулық
№4,130-бет
дәптер
қаламсап
10 мин
<<Апельсиннің тапсырмасы>>
Теңдеулерді шешу
Тапсырма орындайды
Дескриптор:
-бірінші өрнекті есептейді(1б)
-екінші өрнекті есептейді(1б)
Таратпа
Қағаздар
Оқулық
№5,130-бет
дәптер
Сабақтың соңы
5 мин
Кері байланыс
<<ҚҚҚ>> Құнды. Қызық. Қиын. Сабақ барысына бірауыз сөз айту. (Бағалау)
Үйге тапсырма
№5, қалғаны 130-бет
Бүгінгі сабақтан алған білімдерін сабақ бойына орындаған тапсырмасының нәтижесіне қарай баяндау.
Мадақтау
Жарайсың!
Керемет!
Жақсы!
Талпын!
ҚҚҚ
<<Бейнеу гимназиясы>> КММ
Бөлім
Саяхат
Пәні:
Математика
Күні:
16.05.2024ж.
Педагогтің аты-жөні:
Бисенгалиева Сара
Сынып: 2 <<А>>
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
Алгебра элементтері
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
2.1.2.3.** Қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін қолдану;
2.2.1.1. Санды және әріпті өрнектерді (көбейтінді, бөлінді)/теңдіктер мен теңсіздіктерді ажырату, құрастыру, жазу және оқу;
2.2.2.2. Көбейту мен бөлуге берілген қарапайым теңдеулерді,
х +(26+15)=56, 99 - а =100-82 түріндегі күрделі теңдеулерді шешу.
Сабақтың мақсаты
<<Алгебра элементтері>> тақырыбындағы материалды қайталау
Құндылық
Табиғатқа, табиғи мұраға ұқыптылықпен қарауға және табиғи ресурстарды үнемді әрі тиімді қолдануға тәрбиелеу және еңбекқорлыққа баулу.
Сабақ барысы
Сабақтың
кезеңі/
уақыты
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
(2 мин)
Ұйымдастыру кезеңі:
Психологиялық ахуал орнату.
<<Көңіл күй>>
Оқушылар сабаққа назар аударады.
Оқушылар әуенмен көңіл - күйлерін білдіреді.
Мадақтау
Жарайсың!
Керемет!
Жақсы!
Талпын!
https://www.youtube.com/watch?v=ui8J9vlQ4wA
Сабақтың ортасы
(10 мин)
Үй тапсырмасын тексеру.
№2, 129- бет
46,72,90
53
<<Ой қозғау>> әдісі.
Ребус шешу.
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау
Топтардың атауын айту, ережесін еске түсіру.
1-тапсырма ФС
Ұжымдық жұмыс
<<Алманың тапсырмасы>>
<<Жазбаларды зертте>> әдісі
Төмендегілерді теріп жазу.
Теңсіздік
Санды өрнек
Әріпті өрнек
Теңдеу
Формула
<<Лақтың тапсырмасы>>
Өрнектер құрып, олардың мәнін табу.
Олардың мәнін тап.
80 - (27 : 3) = 80 - 9=71
<<Глобустың тапсырмасы>>
2- тапсырма
4 * 9 = 36
Тапсырманы тексерту
Ребус шешеді
<<Қосу>>,
<<Азайту>>,
<<Көбейту>>,
<<Бөлу>>.
1. бірінші өрнекті құрады, мәнін есептейді
2.екінші өрнекті құрады, мәнін есептейді
Сұраққа жауап береді
Өрнектер құрады, мәнін табады.
Өрнектер құрады, мәнін табады.
Дескриптор:
-бірінші өрнекті есептейді(1б)
Мадақтау
Жарайсың!
Керемет!
Жақсы!
Талпын!
Таратпа қағаздар
Дескриптор:
-бірінші өрнекті құрады, мәнін есептейді(1б)
-екінші өрнекті құрады, мәнін есептейді(1б)
Дескриптор:
-бірінші өрнекті құрады, мәнін есептейді(1б)
-екінші өрнекті құрады, мәнін есептейді(1б)
Мадақтау.
Оқулық
№2,129-бет
Таратпа
Қаламсап
Оқулық
№1,130-бет
Таратпа
Қаламсап
Оқулық
№2,130-бет
дәптер
қаламсап
8 мин
Сергіту сәті
5 минут
5 минут
<<Етіктің тапсырмасы>>
Санды өрнектерді салыстыр.
57 + 38 = 38 + 57
12 * 2 = 2 * 12
<<Бананның тапсырмасы>>
(12 + 18) + 43 = 12+(18 + 43)
(14 + 76) - 21 > (14 + 76) - 25
<<Қарындашпен жаттығу>> жасау.
<<Радионың тапсырмасы>>
Салыстырады, ережені еске түсіреді.
1. бірінші өрнекті салыстырады
2.екінші өрнекті салыстырады
3.үшінші өрнекті салыстырады
4.төртінші өрнекті салыстырады
Сұраққа жауап береді
Қарындашпен жаттығу жасайды.
Ережені айтады.
Таратпа арқылы арқылы
Дескриптор:
-бірінші өрнекті салыстырады(1б)
-екінші өрнекті салыстырады(1б)
Жарайсыңдар!
Керемет!
Мадақтау!
Дескриптор:
-өрнекті салыстырады(1б)
Оқулық
№3,130-бет
дәптер
қаламсап
Оқулық
№4,130-бет
дәптер
қаламсап
10 мин
<<Апельсиннің тапсырмасы>>
Теңдеулерді шешу
Тапсырма орындайды
Дескриптор:
-бірінші өрнекті есептейді(1б)
-екінші өрнекті есептейді(1б)
Таратпа
Қағаздар
Оқулық
№5,130-бет
дәптер
Сабақтың соңы
5 мин
Кері байланыс
<<ҚҚҚ>> Құнды. Қызық. Қиын. Сабақ барысына бірауыз сөз айту. (Бағалау)
Үйге тапсырма
№5, қалғаны 130-бет
Бүгінгі сабақтан алған білімдерін сабақ бойына орындаған тапсырмасының нәтижесіне қарай баяндау.
Мадақтау
Жарайсың!
Керемет!
Жақсы!
Талпын!
ҚҚҚ
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz