Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Етістіктің жіктелуі
Білім беру ұйымының атауы
№176 мектеп-гимназия
Пәні:
Қазақ тілі
Бөлімі:
Қоршаған ортаны қорғау
Педагогтің аты-жөні:
Сәден Тоқжан Әлібекқызы
Күні:
14.03.2024 ж.
Сыныбы: 4 <<Ә>>
Қатысушылар саны: 12 Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Қоршаған ортаны қорғаймын. Етістіктің жіктелуі
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:
4.2.4.1. Мәтіннің тақырыбы мен мазмұнының өзара сәйкестігін анықтау және ондағы негізгі ойды тұжырымдау;
4.4.2.2. Жіктік жалғауларының қолданысын білу.
Сабақтың мақсаты:
Мәтіннің тақырыбы мен мазмұнының өзара сәйкестігін анықтайды. Негізгі ойды тұжырымдайды.
Жіктік жалғауларының қолданысын біледі.
Сабақтың барысы
Сабақ кезеңі
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
минут
минут
3 минут
Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық ахуал қалыптастыру.
Бүгінгі сабаққа сәттілік тілей отырып, сабақты бастайды.
Топқа бөлу. Оқушылар сыныптың ішіндегі қағаздар мен пластикалық бөтелкелерді қоқыс жәшігіне салып, топқа бөлінеді.
1-топ: Адамзат тобы;
2-топ : Табиғат тобы.
ІІ. Алдыңғы білім. Алдыңғы білім мен жаңа білімді ұштастыру мақсатында learningapps платформасында <<Сәйкестендіру>> әдісі арқылы үй тапсырмасын (тапсырмада етістіктерді жіктейді) сұрайды.
Мұғаліммен амандасады.
Қоқыстарды жинақтау арқылы топқа бөлінеді.
Сәйкестендіру тапсырмасын орындайды
Мадақтау сөздер:
Жарайсың!
Тамаша!
Дескриптор
Етістіктерді жіктейді - 1 ұпай
ҚБ:
Қағаздар мен пластикалық заттар
learningapps платформасы
Сабақтың ортасы
4 минут
7 минут
1 минут
минут
2 минут
минут
Сабақтың соңы
3 минут
Жаңа сабақ тақырыбын болжау.
Тыңдалым.
Мәтіннің мазмұнына сәйкес өз пікіріңізді білдіріңіз.
Ой қозғау сұрақтар?
1. Бейнекөрсетілім не туралы?
2. Негізгі ойы қандай?
3. Бізге не айтқысы келді?
Мұғалім сабақ тақырыбы және мақсатымен таныстырады.
Топпен жұмыс.
81-тапсырма. Мәтінді оқыңыз. Берілген ой мен мәтін мазмұнын сәйкестендіріңіз.
Негізгі ой
үзінді
Суды үнемдеп қолдану
Кейбіреулер ошақтың кулін, корадагы малдын кивн судын жагасына теге салады. Ол арыкка тусіп, суды оыл-гайды. Осылайша, таза су жарамсыз болып шыга келеді.
Теменгі ел де, мал да сол суды ішуге межоур болады.
Ошақтың күлі, малдың қиын судың жағасына төгу суды былғайды.
Қоқыс төгілген су ішуге жарамсыз болады.
Негізгі ой
үзінді
Ағаштарды кесу табиғат-қа зиян
Сонын салдарынан осімдіктердін осуі нашарлайды, мал азады. Булактын, бас жарында туратындар теменгі елді де оилауы керек. суга корінген нерсен тастай бергеннін де тубі зиян.
Суға көрінген нәрсені тастау зиян.
Суды ластау өсімдік-тердің өсуі нашарлайды, мал азады.
Сергіту сәті: <<Нейро жаттығу>>
Жеке жұмыс. Оқулықпен жұмыс.
82-тапсырма. Көп нүктенің орнына жіктік жалғауын қойып, сөйлемдерді көшіріп жазыңыз.
Мен бөлмені тазалай...
Сен гүл отырғыза...
Ол арықты тазалай...
Біз өсімдіктерді күте...
Тілдік бағдар. Жіктік жалғауы мен етістіктің жіктелуі
Етістіктің жіктелуін қайталау мақсатында сұрақтар қояды.
Сұрақтар:
Етістік дегеніміз не?
Етістіктің жіктелуі дегеніміз не?
Жүр, сөйле, жаз етістіктерін жіктеңіз.
Жұппен жұмыс. <<Қызық екен>> әдісімен берілген сұрақтардан табиғатқа байланысты мақал-мәтел құрастырыңыз.
1-жұп Бір тал кессең,..... (он тал ек)
Су ішкен арығыңа ... (түкірме)
2-жұп Сулы жер ....... (нулы жер)
Ағаш тамырымен мықты
Адам ..... ....(досымен мықты)
3-жұп Сәуір болмай ....(тәуір болмас)
Жауынмен жер көгереді
Батамен ....... (ел көгереді)
4-жұп Тауықтың түсіне тары кіреді.
Қарға баласын аппағым дейді,
Кірпі баласын жұмсағым дейді.
5-жұп Қоянды қамыс өлтіреді,
Батырды намыс өлтіреді.
Қалауын тапсаң қар жанады.
6-жұп Қой егіз тапса, шөптің басы айыр шығады.
Қарға қарғаның көзін шұқымайды.
Бекіту тапсырмасы.
<<Банкомат>> әдісі арқылы бүгінгі сабақ бойынша бекіту сұрақтарына жауап беріңіз.
Оқушылар тыңдалым мәтіннің мазмұнына сәйкес өз пікірін білдіреді.
Сұрақтарға жауап береді және өз ойларын айтады
Мәтінді оқиды. Негізгі ойды анықтайды. Мәтіннің негізгі ойы мен үзіндіні сәйкестендіреді.
Көп нүктенің орнына жіктік жалғауын қойып, сөйлемдерді көшіріп жазады.
Жіктік жалғауы мен етістіктің жіктелуін қайталайды.
Оқушылар сұрақты оқып, жасырынған мақал-мәтелдерді табады.
<<Банкомат>> әдісі арқылы бүгінгі сабақ бойынша сұрақтарға жауап береді.
Мадақтау сөздер:
Жарайсың!
Тамаша!
Дескриптор:
Негізгі ойды анықтайды - 1 ұпай;
Мәтіннің негізгі ойы мен үзіндіні сәйкестендіреді - 1 ұпай.
Дескриптор:
Жіктік жалғауын дұрыс жалғайды - 1 ұпай;
Сөйлемдерді көшіріп жазады - 1 ұпай.
Дескриптор:
Етістіктің ережесін айтады - 1 ұпай;
Етістіктерді жіктей алады - 1 ұпай.
ҚБ:
Мадақтау сөздер:
Жарайсың!
Тамаша!
Керемет!
Әр дұрыс жауап 1 ұпай
<<Табиғатты бүлдірмейік
бейнекөрсетілімі
Қазақ тілі оқулығы
4-сынып
Мақал-мәтердерге қатысты сұрақ жазылған парақтар
<<Банкомат>> әдісі
Бекіту сұрақтары
Рефлексия/
бекіту
2 минут
<<Жанармай бекеті>> әдісі. Сабақтан алған әсерімен бөліседі.
Жауап береді:
-Сізге не ұнады?
-Қай жерде қиналдыңыз?
-Сұрағыңыз бар ма?
Бағалау.
Барлық оқушыны 10 балл жүйесімен бағалау.
9-10 9-10 бал
7-8 7-8 балл
5-6 5-6 балл
Қорытынды
1 минут
Қорытынды сөз.
Үй тапсырмасы: 83-жаттығуды орындау.
№176 мектеп-гимназия
Пәні:
Қазақ тілі
Бөлімі:
Қоршаған ортаны қорғау
Педагогтің аты-жөні:
Сәден Тоқжан Әлібекқызы
Күні:
14.03.2024 ж.
Сыныбы: 4 <<Ә>>
Қатысушылар саны: 12 Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Қоршаған ортаны қорғаймын. Етістіктің жіктелуі
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:
4.2.4.1. Мәтіннің тақырыбы мен мазмұнының өзара сәйкестігін анықтау және ондағы негізгі ойды тұжырымдау;
4.4.2.2. Жіктік жалғауларының қолданысын білу.
Сабақтың мақсаты:
Мәтіннің тақырыбы мен мазмұнының өзара сәйкестігін анықтайды. Негізгі ойды тұжырымдайды.
Жіктік жалғауларының қолданысын біледі.
Сабақтың барысы
Сабақ кезеңі
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
минут
минут
3 минут
Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық ахуал қалыптастыру.
Бүгінгі сабаққа сәттілік тілей отырып, сабақты бастайды.
Топқа бөлу. Оқушылар сыныптың ішіндегі қағаздар мен пластикалық бөтелкелерді қоқыс жәшігіне салып, топқа бөлінеді.
1-топ: Адамзат тобы;
2-топ : Табиғат тобы.
ІІ. Алдыңғы білім. Алдыңғы білім мен жаңа білімді ұштастыру мақсатында learningapps платформасында <<Сәйкестендіру>> әдісі арқылы үй тапсырмасын (тапсырмада етістіктерді жіктейді) сұрайды.
Мұғаліммен амандасады.
Қоқыстарды жинақтау арқылы топқа бөлінеді.
Сәйкестендіру тапсырмасын орындайды
Мадақтау сөздер:
Жарайсың!
Тамаша!
Дескриптор
Етістіктерді жіктейді - 1 ұпай
ҚБ:
Қағаздар мен пластикалық заттар
learningapps платформасы
Сабақтың ортасы
4 минут
7 минут
1 минут
минут
2 минут
минут
Сабақтың соңы
3 минут
Жаңа сабақ тақырыбын болжау.
Тыңдалым.
Мәтіннің мазмұнына сәйкес өз пікіріңізді білдіріңіз.
Ой қозғау сұрақтар?
1. Бейнекөрсетілім не туралы?
2. Негізгі ойы қандай?
3. Бізге не айтқысы келді?
Мұғалім сабақ тақырыбы және мақсатымен таныстырады.
Топпен жұмыс.
81-тапсырма. Мәтінді оқыңыз. Берілген ой мен мәтін мазмұнын сәйкестендіріңіз.
Негізгі ой
үзінді
Суды үнемдеп қолдану
Кейбіреулер ошақтың кулін, корадагы малдын кивн судын жагасына теге салады. Ол арыкка тусіп, суды оыл-гайды. Осылайша, таза су жарамсыз болып шыга келеді.
Теменгі ел де, мал да сол суды ішуге межоур болады.
Ошақтың күлі, малдың қиын судың жағасына төгу суды былғайды.
Қоқыс төгілген су ішуге жарамсыз болады.
Негізгі ой
үзінді
Ағаштарды кесу табиғат-қа зиян
Сонын салдарынан осімдіктердін осуі нашарлайды, мал азады. Булактын, бас жарында туратындар теменгі елді де оилауы керек. суга корінген нерсен тастай бергеннін де тубі зиян.
Суға көрінген нәрсені тастау зиян.
Суды ластау өсімдік-тердің өсуі нашарлайды, мал азады.
Сергіту сәті: <<Нейро жаттығу>>
Жеке жұмыс. Оқулықпен жұмыс.
82-тапсырма. Көп нүктенің орнына жіктік жалғауын қойып, сөйлемдерді көшіріп жазыңыз.
Мен бөлмені тазалай...
Сен гүл отырғыза...
Ол арықты тазалай...
Біз өсімдіктерді күте...
Тілдік бағдар. Жіктік жалғауы мен етістіктің жіктелуі
Етістіктің жіктелуін қайталау мақсатында сұрақтар қояды.
Сұрақтар:
Етістік дегеніміз не?
Етістіктің жіктелуі дегеніміз не?
Жүр, сөйле, жаз етістіктерін жіктеңіз.
Жұппен жұмыс. <<Қызық екен>> әдісімен берілген сұрақтардан табиғатқа байланысты мақал-мәтел құрастырыңыз.
1-жұп Бір тал кессең,..... (он тал ек)
Су ішкен арығыңа ... (түкірме)
2-жұп Сулы жер ....... (нулы жер)
Ағаш тамырымен мықты
Адам ..... ....(досымен мықты)
3-жұп Сәуір болмай ....(тәуір болмас)
Жауынмен жер көгереді
Батамен ....... (ел көгереді)
4-жұп Тауықтың түсіне тары кіреді.
Қарға баласын аппағым дейді,
Кірпі баласын жұмсағым дейді.
5-жұп Қоянды қамыс өлтіреді,
Батырды намыс өлтіреді.
Қалауын тапсаң қар жанады.
6-жұп Қой егіз тапса, шөптің басы айыр шығады.
Қарға қарғаның көзін шұқымайды.
Бекіту тапсырмасы.
<<Банкомат>> әдісі арқылы бүгінгі сабақ бойынша бекіту сұрақтарына жауап беріңіз.
Оқушылар тыңдалым мәтіннің мазмұнына сәйкес өз пікірін білдіреді.
Сұрақтарға жауап береді және өз ойларын айтады
Мәтінді оқиды. Негізгі ойды анықтайды. Мәтіннің негізгі ойы мен үзіндіні сәйкестендіреді.
Көп нүктенің орнына жіктік жалғауын қойып, сөйлемдерді көшіріп жазады.
Жіктік жалғауы мен етістіктің жіктелуін қайталайды.
Оқушылар сұрақты оқып, жасырынған мақал-мәтелдерді табады.
<<Банкомат>> әдісі арқылы бүгінгі сабақ бойынша сұрақтарға жауап береді.
Мадақтау сөздер:
Жарайсың!
Тамаша!
Дескриптор:
Негізгі ойды анықтайды - 1 ұпай;
Мәтіннің негізгі ойы мен үзіндіні сәйкестендіреді - 1 ұпай.
Дескриптор:
Жіктік жалғауын дұрыс жалғайды - 1 ұпай;
Сөйлемдерді көшіріп жазады - 1 ұпай.
Дескриптор:
Етістіктің ережесін айтады - 1 ұпай;
Етістіктерді жіктей алады - 1 ұпай.
ҚБ:
Мадақтау сөздер:
Жарайсың!
Тамаша!
Керемет!
Әр дұрыс жауап 1 ұпай
<<Табиғатты бүлдірмейік
бейнекөрсетілімі
Қазақ тілі оқулығы
4-сынып
Мақал-мәтердерге қатысты сұрақ жазылған парақтар
<<Банкомат>> әдісі
Бекіту сұрақтары
Рефлексия/
бекіту
2 минут
<<Жанармай бекеті>> әдісі. Сабақтан алған әсерімен бөліседі.
Жауап береді:
-Сізге не ұнады?
-Қай жерде қиналдыңыз?
-Сұрағыңыз бар ма?
Бағалау.
Барлық оқушыны 10 балл жүйесімен бағалау.
9-10 9-10 бал
7-8 7-8 балл
5-6 5-6 балл
Қорытынды
1 минут
Қорытынды сөз.
Үй тапсырмасы: 83-жаттығуды орындау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz