Етістіктің жіктелуі

Білім беру ұйымының атауы
№176 мектеп-гимназия
Білім беру ұйымының атауы: Пәні:
№176 мектеп-гимназия: Қазақ тілі
Білім беру ұйымының атауы: Бөлімі:
№176 мектеп-гимназия: Қоршаған ортаны қорғау
Білім беру ұйымының атауы: Педагогтің аты-жөні:
№176 мектеп-гимназия: Сәден Тоқжан Әлібекқызы
Білім беру ұйымының атауы: Күні:
№176 мектеп-гимназия: 14. 03. 2024 ж.
Білім беру ұйымының атауы: Сыныбы: 4 «Ә»
№176 мектеп-гимназия: Қатысушылар саны: 12 Қатыспағандар саны:
Білім беру ұйымының атауы: Сабақтың тақырыбы:
№176 мектеп-гимназия: Қоршаған ортаны қорғаймын. Етістіктің жіктелуі
Білім беру ұйымының атауы: Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:
№176 мектеп-гимназия:

4. 2. 4. 1. Мәтіннің тақырыбы мен мазмұнының өзара сәйкестігін анықтау және ондағы негізгі ойды тұжырымдау;

4. 4. 2. 2. Жіктік жалғауларының қолданысын білу.

Білім беру ұйымының атауы: Сабақтың мақсаты:
№176 мектеп-гимназия:

Мәтіннің тақырыбы мен мазмұнының өзара сәйкестігін анықтайды. Негізгі ойды тұжырымдайды.

Жіктік жалғауларының қолданысын біледі.

Білім беру ұйымының атауы: Сабақтың барысы
Сабақ кезеңі
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақ кезеңі:

Сабақтың басы

  1. минут
  1. минут

3 минут

Педагогтің іс-әрекеті:
  1. Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Бүгінгі сабаққа сәттілік тілей отырып, сабақты бастайды.

Топқа бөлу. Оқушылар сыныптың ішіндегі қағаздар мен пластикалық бөтелкелерді қоқыс жәшігіне салып, топқа бөлінеді.

1-топ: Адамзат тобы;

2-топ : Табиғат тобы.

ІІ. Алдыңғы білім. Алдыңғы білім мен жаңа білімді ұштастыру мақсатында learningapp s платформасында «Сәйкестендіру» әдісі арқылы үй тапсырмасын (тапсырмада етістіктерді жіктейді) сұрайды.

Оқушының іс-әрекеті:

Мұғаліммен амандасады.

Қоқыстарды жинақтау арқылы топқа бөлінеді.

Сәйкестендіру тапсырмасын орындайды

Бағалау:

Мадақтау сөздер:

Жарайсың!

Тамаша!

Дескриптор

  • Етістіктерді жіктейді - 1 ұпай

ҚБ:

C:\Users\User12\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\b49827e7da82a42300aea4a7719b134f9180d202a9e11e89a99aeddee4880f829342044956839e05be3572b4c3fcfcd7e101c38e09de89d8ee881f5212433282.png

Ресурстар:

Қағаздар мен пластикалық заттар

learningapps платформасы

C:\Users\176\AppData\Local\Packages\Microsoft.Windows.Photos_8wekyb3d8bbwe\TempState\ShareServiceTempFolder\qrcode_104576439_fea3a25f7e29af8e5624489379f4c789.jpeg

Сабақ кезеңі:

Сабақтың ортасы

4 минут

7 минут

1 минут

  1. минут

2 минут

  1. минут

Сабақтың соңы

3 минут

Педагогтің іс-әрекеті:

Жаңа сабақ тақырыбын болжау.

Тыңдалым.

Мәтіннің мазмұнына сәйкес өз пікіріңізді білдіріңіз.

Ой қозғау сұрақтар?

1. Бейнекөрсетілім не туралы?

2. Негізгі ойы қандай?

3. Бізге не айтқысы келді?

Мұғалім сабақ тақырыбы және мақсатымен таныстырады.

Топпен жұмыс.

81-тапсырма. Мәтінді оқыңыз. Берілген ой мен мәтін мазмұнын сәйкестендіріңіз.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Сергіту сәті: «Нейро жаттығу»

Жеке жұмыс. Оқулықпен жұмыс.

82-тапсырма. Көп нүктенің орнына жіктік жалғауын қойып, сөйлемдерді көшіріп жазыңыз.

Мен бөлмені тазалай . . .

Сен гүл отырғыза . . .

Ол арықты тазалай . . .

Біз өсімдіктерді күте . . .

Тілдік бағдар. Жіктік жалғауы мен етістіктің жіктелуі

Етістіктің жіктелуін қайталау мақсатында сұрақтар қояды.

Сұрақтар:

Етістік дегеніміз не?

Етістіктің жіктелуі дегеніміз не?

Жүр, сөйле, жаз етістіктерін жіктеңіз.

Жұппен жұмыс. « Қызық екен» әдісімен берілген сұрақтардан табиғатқа байланысты мақал-мәтел құрастырыңыз.

1-жұп Бір тал кессең, . . . (он тал ек)

Су ішкен арығыңа . . . (түкірме)

2-жұп Сулы жер . . . (нулы жер)

Ағаш тамырымен мықты

Адам . . . (досымен мықты)

3-жұп Сәуір болмай . . . (тәуір болмас)

Жауынмен жер көгереді

Батамен . . . (ел көгереді)

4-жұп Тауықтың түсіне тары кіреді.

Қарға баласын аппағым дейді,

Кірпі баласын жұмсағым дейді.

5-жұп Қоянды қамыс өлтіреді,

Батырды намыс өлтіреді.

Қалауын тапсаң қар жанады.

6-жұп Қой егіз тапса, шөптің басы айыр шығады.

Қарға қарғаның көзін шұқымайды.

Бекіту тапсырмасы.

«Банкомат» әдісі арқылы бүгінгі сабақ бойынша бекіту сұрақтарына жауап беріңіз.

Оқушының іс-әрекеті: Негізгі ой
Бағалау:
Ресурстар: үзінді
Суды үнемдеп қолдану

Кейбіреулер ошақтың кулін, корадагы малдын кивн судын жагасына теге салады. Ол арыкка тусіп, суды оыл-гайды. Осылайша, таза су жарамсыз болып шыга келеді.

Теменгі ел де, мал да сол суды ішуге межоур болады.

Ошақтың күлі, малдың қиын судың жағасына төгу суды былғайды.
Қоқыс төгілген су ішуге жарамсыз болады.
Негізгі ой
үзінді
Ағаштарды кесу табиғат-қа зиян
Сонын салдарынан осімдіктердін осуі нашарлайды, мал азады. Булактын, бас жарында туратындар теменгі елді де оилауы керек. суга корінген нерсен тастай бергеннін де тубі зиян.
Суға көрінген нәрсені тастау зиян.
Суды ластау өсімдік-тердің өсуі нашарлайды, мал азады.

Оқушылар тыңдалым мәтіннің мазмұнына сәйкес өз пікірін білдіреді.

Сұрақтарға жауап береді және өз ойларын айтады

Мәтінді оқиды. Негізгі ойды анықтайды. Мәтіннің негізгі ойы мен үзіндіні сәйкестендіреді.

Көп нүктенің орнына жіктік жалғауын қойып, сөйлемдерді көшіріп жазады.

Жіктік жалғауы мен етістіктің жіктелуін қайталайды.

Оқушылар сұрақты оқып, жасырынған мақал-мәтелдерді табады.

«Банкомат» әдісі арқылы бүгінгі сабақ бойынша сұрақтарға жауап береді.

Мадақтау сөздер:

Жарайсың!

Тамаша!

Дескриптор:

Негізгі ойды анықтайды - 1 ұпай;

Мәтіннің негізгі ойы мен үзіндіні сәйкестендіреді - 1 ұпай.

Дескриптор:


Ұқсас жұмыстар
Етістіктің жіктелуі. 4-сынып
Ашық рай
Ауыспалы осы шақ
Етістіктің шақтары. 11 сынып
Етістікті қайталау
Сөйлемді сөйлем мүшесіне талдауы
Сұрақ құрастыра алмауы
Оқытудағы құзіреттілік технологиясын қолдану
Бағдарлама
Жіктік жалғау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz